Precies dit. Kon het niet beter uitleggen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net windows 10.. als je upgrade valt het tegen, downgrade je weer is het niet meer hetzelfde
Ja natuurlijk werkt dat nog, waarom niet?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:32 schreef Rozevla het volgende:
Wie werkt er nog met windows 95, zou dat nog werken op je computer?
Kkgare muziekquote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno of al eerder gepasst, maar beter luister je straatpokoes ipv te letten op taal als een vriendje.
Ben je daarom nu zo aan het trippen?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een kever gegeten trouwens
Hoera je hebt gewonnenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rechst net onder midden
krijg ik nu kusje? ;$
Ik las rusje !quote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rechst net onder midden
krijg ik nu kusje? ;$
Ja kloptquote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de panda schuilt achter de twee kleine kerstbomen achter het middelste huis
Scherp manquote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef Karel_de_Kever het volgende:
achter de kerstboom, boven het middelste huisje.
Karel de super keverquote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef Karel_de_Kever het volgende:
achter de kerstboom, boven het middelste huisje.
zit je mob?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef SideEffect het volgende:
En nu nog de panda vinden op het tweede plaatje
allang gevondenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef SideEffect het volgende:
Links van het middenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef SideEffect het volgende:
nee nee blijf jij maar weg verder, thanks bubayquote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Rozevla het volgende:
Kijk iedereen afkting taal msn praten dan.
Msn was chill
toch
brb enzo allemaal
Ja!quote:Op maandag 7 maart 2016 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wil je meer zoek de panda plaatjes?
jij ookquote:Op maandag 7 maart 2016 23:52 schreef Rozevla het volgende:
Zou je toch denken dan eet je wat anders als je pijn in je pens krijgt, zou het zelfde zijn als ik zeg j a ik vind stenen vet lekker maar ik krijg der echt pijn van in mijn pens,,maarja ik blijf stenen vreten.
Gekke beesten!
Ze zijn helemaal wak !
Nee, betalen ze voor.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:53 schreef Rozevla het volgende:
had nederland laatst niet pandas kado gekregen van china ?
Dierenpark Rhenen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:54 schreef Rozevla het volgende:
Waar zijn die dan, zeker bij Alexander weer thuis in de tuin.
Die gier houd ook alles voor hem eigen he
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:55 schreef Rozevla het volgende:
Mooi joh, dus ik kan ze zien.
Ga ik ze denk ik morgen ff opzoeken
nee wil meer jou ;$quote:Op maandag 7 maart 2016 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wil je meer zoek de panda plaatjes?
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:56 schreef Rozevla het volgende:
Wat voor geluid maken pandas eigenlijk
Blaffen ze ofzo ?
Tis net een hond toch als je ze zo ziet
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef Rozevla het volgende:
Wat is dat dan, maken ze alleen maar zulke geluiden ?
Erg gevaarlijk klinkt het niet neequote:Op maandag 7 maart 2016 23:59 schreef Rozevla het volgende:
Dan word je toch niet serieus genomen in een bos
Kudo's voor jou.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Jij vroeg je af wat voor geluid ze maken, dacht ik zoek het even op. Was ook wel benieuwd.
Ja dit ga ik niet opzoeken, moet je zelf doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:01 schreef Rozevla het volgende:
Hoeveel zaad zou een schilpad hebben
zou ie ook net zo sloom spuiten?
Dat ie dan een half uur over spuiten doet
had een keer filmpje gezien, volgens mij hebben ze best veel zaad hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:01 schreef Rozevla het volgende:
Hoeveel zaad zou een schilpad hebben
zou ie ook net zo sloom spuiten?
Dat ie dan een half uur over spuiten doet
Ja die hele bult zit vol denkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had een keer filmpje gezien, volgens mij hebben ze best veel zaad hoor.
Waarom kijk je dat soort filmpjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had een keer filmpje gezien, volgens mij hebben ze best veel zaad hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |