Draakquote:Op maandag 7 maart 2016 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je chineze horoscoop?
Doe je pi eens normaalquote:
Eigenlijk vind ik geel veel beter bij je passen dan witquote:Op maandag 7 maart 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dat zei je lievelingskleur al
wnr ben je jarig, wil je type element wetenquote:
wat is geel dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik geel veel beter bij je passen dan wit
Aardequote:Op maandag 7 maart 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wnr ben je jarig, wil je type element weten
http://www.catharinaweb.nl/astrologie/chinese/element.htm
Drop cravingsquote:Op maandag 7 maart 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laat hem maar even, hij heeft het zwaar
Geelquote:Op maandag 7 maart 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is geel dan?
maar ik vind wit gwn heel mooi
2e en 3e alinea wel jaquote:Op maandag 7 maart 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De Aap is nieuwsgierig, onafhankelijk, levendig en heeft alles in de gaten. Een Aap is behulpzaam, belezen en houdt van nieuwe dingen.
Apen hebben een goed geheugen, meestal een goed taalgevoel en een plagerig gevoel voor humor. Zij houden van discussie en debat en zitten nooit om woorden verlegen.
Een Aap heeft een vriendelijke en zelfverzekerde houding, maar ze kunnen soms op een manipulerende manier op snelle winst uit zijn. Charmante trucjes. Ze zijn vindingrijk en optimistisch, en bereid risico's te nemen.
De inrichting van het huis van de aap is nooit saai of neutraal en meestal niet af, Apen zien hun huis als iets tijdelijks. Nadenken over de gevolgen van hun handelen doen de meeste Apen niet, het gevolg is dat de Aap niet bekend staat als betrouwbaar.
Een Aap vergeet snel en is in staat dubbele afspraken te maken of door iets anders in beslag te worden genomen.
Apenkinderen zijn allergisch voor autoriteit en raken daardoor vaak in de problemen, ook verdragen ze geen enkele vorm van onrecht en zijn ze zo onderzoekend dat ze tijd en afspraken uit het oog kunnen verliezen. Ze zijn gevat en vaak ook komisch, maar hebben een korte concentratieboog.
Als kind kan een Aap dus nog weleens voor problemen zorgen, maar als ouder is hij of zij niet te evenaren. Kinderen zijn gek op hen, een Aap laat zijn kinderen rustig laat opblijven en geeft niets om discipline, welk kind zou daar niet van houden?
De vijf typen
Water: een sympathieke en zorgzame Aap die zich inzet voor allerlei goede doelen. Dit is het meest rustige type van de Apen.
vinden jullie dit kloppen?
ik weet zelf nooit precies wat ik nou denkquote:Op maandag 7 maart 2016 00:58 schreef SideEffect het volgende:
Gele mensen zijn meestal gestructureerde en heldere denkers met vaak verheven idealen
Gele mensenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geel
De kleur geel staat voor geluk, wijsheid en verbeelding. Geel wordt dikwijls gekozen door de geestelijk meer avontuurlijke mensen, die op zoek zijn naar nieuwe dingen, ervaringen en zelfontplooiing. Geel gaat meestal samen met een zonnige en berekenende persoonlijkheid, die zich kenmerkt door een goed zakelijk inzicht en een sterk gevoel voor humor. Het is de kleur van intellectuelen en van alles wat maar geestelijk en rationeel is. Gele mensen zijn meestal gestructureerde en heldere denkers met vaak verheven idealen. Zij kunnen echter soms de neiging hebben om verantwoordelijkheid te mijden en liever continue vrijheid van denken en handelen op te zoeken.
maar jij bent toch helemaal geen naïef persoon?
Haha.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De Draak is alles waar de andere elf dieren alleen maar van kunnen dromen, en zij staan ook graag in het middelpunt van de belangstelling.
dit is chloor
Moest wel lachenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:01 schreef BozeHaas het volgende:
godverdomme wat een kutgrap ik ga slapen doei
ik verhuis om het half jaar en elke docent zal alinea 6 bevestigenquote:
Dan ben je een mix van geel en witquote:Op maandag 7 maart 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet zelf nooit precies wat ik nou denk
Hahahahxdxdquote:Op maandag 7 maart 2016 01:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gele mensenNormale mensen noemen zoiets een Chinees
quote:Op maandag 7 maart 2016 01:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan ben je een mix van geel en wit
Ik geloof dit direct. Belhamelquote:Op maandag 7 maart 2016 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik verhuis om het half jaar en elke docent zal alinea 6 bevestigen
en mijn ouders de laatste![]()
vet eng
Wat is je sterrenbeeld?quote:Op maandag 7 maart 2016 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar ik bedoel het niet kwaad, ben gewoon beetje eenvoudig
Dat is het heldere licht dat je ziet wanneer je dood gaatquote:Op maandag 7 maart 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die kleur rond zo'n engel vind ik mooi
dat je het tijdelijke voor het eeuwige verruiltquote:Op maandag 7 maart 2016 01:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is het heldere licht dat je ziet wanneer je dood gaat
Hoop dat jij het eeuwige op aarde hebtquote:Op maandag 7 maart 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat je het tijdelijke voor het eeuwige verruilt
al mijn posts hebben ook een bepaalde sadheid als ondertoonquote:Op maandag 7 maart 2016 01:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoop dat jij het eeuwige op aarde hebt
Doe je PI normaal, ik lees als je post verdrietig
Jij: Stier - Hij: Weegschaalquote:
Zou van je kopenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil dat nog een keer tekenen, maar is zo moeilijk
Ik word er zelf ook verdrietig vanquote:Op maandag 7 maart 2016 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al mijn posts hebben ook een bepaalde sadheid als ondertoon
vond dit zo grappigquote:Op maandag 7 maart 2016 01:10 schreef Chloroform het volgende:
is het voor hem het beste als hij de boekhouding gewoon maar aan jou overlaat
Wat is jouw sterrenbeeld, dan ga ik hzaw en jou door de elle love match gooienquote:Op maandag 7 maart 2016 01:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik word er zelf ook verdrietig van
Nee, weeniequote:Op maandag 7 maart 2016 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond dit zo grappig![]()
klopt trouwens echt niet, vind je wel?
Boogschutterquote:Op maandag 7 maart 2016 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is jouw sterrenbeeld, dan ga ik hzaw en jou door de elle love match gooien
Moest hardop lachenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ook zieke loner vaak dus lovematch weenie waar die over praat
de week dat je mij ontmoette zekerquote:Op maandag 7 maart 2016 01:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Boogschutter
Die van Elle klopt niet, heb daar ooit mijn weekhoroscoop gelezen en stond dat het een geweldige week zou worden blabla maar was echt een kutweek
Jij: Boogschutter - Hij: Weegschaalquote:Op maandag 7 maart 2016 01:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Boogschutter
Die van Elle klopt niet, heb daar ooit mijn weekhoroscoop gelezen en stond dat het een geweldige week zou worden blabla maar was echt een kutweek
Ja was wel in die week jaquote:Op maandag 7 maart 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de week dat je mij ontmoette zeker
omg Saanquote:Op maandag 7 maart 2016 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Jullie hebben alle kans op een lang, stabiel en gelukkig leven samen.
quote:
Echt manisch ditquote:Op maandag 7 maart 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is zooo slecht voor mijn zelfvertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |