Jaquote:Op maandag 7 maart 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het hier beter dan in KLB SC met dorpsgek rozevla?
Nietquote:
Best is het in ieder geval nietquote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij te goedkope drugs
ik ben echt niet thuis in drugsprijzenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij te goedkope drugs
Ik wilde jou gewoon matchenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij ging maar door over horoscopen
Wat liefde in je leven brengenquote:
Nietquote:Op maandag 7 maart 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha leuk chloro maar liefde is een hoax![]()
Ik wilde het je laten voelen, maar je sluit je altijd afquote:Op maandag 7 maart 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wel, iedereen praat erover maar ik heb het nog nooit gevoeld, dus hoax
Niks speciaals hoor, je wil met hem (in jouw geval, haar. Of niet) 24/7 praten, knuffelen en alles en je wordt gek als hij je even geen aandacht geeft. Je twijfelt aan alles, je bent bang voor een gebroken hartje en blabla en als je hem uiteindelijk hebt begint het liefdesleventje saai te worden. Als je hem dumpt, ga je janken. Als je hem niet dumpt, ga je je vervelen. Harde leef.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wel, iedereen praat erover maar ik heb het nog nooit gevoeld, dus hoax
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wilde het je laten voelen, maar je sluit je altijd af
heb net toenadering gezocht bij iemand..quote:
beetje zoals ik me bij jou voel dusquote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niks speciaals hoor, je wil met hem (in jouw geval, haar. Of niet) 24/7 praten, knuffelen en alles en je wordt gek als hij je even geen aandacht geeft. Je twijfelt aan alles, je bent bang voor een gebroken hartje en blabla en als je hem uiteindelijk hebt begint het liefdesleventje saai te worden. Als je hem dumpt, ga je janken. Als je hem niet dumpt, ga je je vervelen. Harde leef.
Wij hebben nooit geknuffeldquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje zoals ik me bij jou voel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |