hij is terug hèquote:
Ik heb het serieus met ze te doenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
foto's zijn toen ook op haar school verspreid en zelfs opgehangen volgens mij
yeh die iddquote:Op zondag 6 maart 2016 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
FB / slow chats zijn altijd een soort mislukte chatrooms!
Ah hardromacore voert daar ook al actie tegen SC'squote:Op zondag 6 maart 2016 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
FB / slow chats zijn altijd een soort mislukte chatrooms!
Volgens mij wordt die jongen hardcore gepest.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah hardromacore voert daar ook al actie tegen SC's
Tja, je hoeft er ook niet te komen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zijn we daar ooit onaardig tegen geweest in klb sc ofzo? zat in klb fb ook al zo te miepenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dandybleu was een user die er nogal een vreemde beleving op nahield, en zoals je kan zien in die filmpjes is 'ie alcoholist en zeer onhygiënisch. Ook had hij een voorliefde voor jonge meisjes (categorie 12-16) En leefde hij in een waanwereld dat hij met heel veel sterren bevriend was en hij was verliefd op Emma Watson.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
En dat dandybleu gedoe snap ik ook niet.
of de ballonnenactie van yildiz of hoe heette die userquote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ken je wel Bert Opzetborstel en livestream met fiets onder wagen, het ontstaan van koe haas penis enz? Opso
Ik heb echt geen ideequote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn we daar ooit onaardig tegen geweest in klb sc ofzo? zat in klb fb ook al zo te miepen
Wat heb ik zojuist gelezen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ken je wel Bert Opzetborstel en livestream met fiets onder wagen, het ontstaan van koe haas penis enz? Opso
Koe haas penis hangoor stierenklquote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
yildiz inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
of de ballonnenactie van yildiz of hoe heette die user
Kon best nog 10 jaar bijquote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, je hoeft er ook niet te komen.
Ik heb het ook 10 jaar ontweken
Misschien zoon van Kreatorquote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn we daar ooit onaardig tegen geweest in klb sc ofzo? zat in klb fb ook al zo te miepen
Die was opgepakt tochquote:Op zondag 6 maart 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
of de ballonnenactie van yildiz of hoe heette die user
Vind zijn pubermeisjesfetish wel eng ja. Maar geen badtripbobpersoontje dus of..?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dandybleu was een user die er nogal een vreemde beleving op nahield, en zoals je kan zien in die filmpjes is 'ie alcoholist en zeer onhygiënisch. Ook had hij een voorliefde voor jonge meisjes (categorie 12-16) En leefde hij in een waanwereld dat hij met heel veel sterren bevriend was en hij was verliefd op Emma Watson.
Heb nog een poos met hem gekletst op Facebook, kerel had geen kwaad in de zin dacht ik in't begin, aardige gast. Totdat 'ie opeens een zusje van een vriendin van mij (Van toen 14) Vertelde hoe mooi ze wel niet was en dat ze wel een model kon wezen en of ze even langs wilde komen voor een shoot
En hij maakt vlogs die vaker wel als niet onbedoeld heel grappig zijn.
Ik dacht dat ik je kon vertrouwen, Hansquote:
jaquote:
Nee. En dat is positief over bob bedoeld.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind zijn pubermeisjesfetish wel eng ja. Maar geen badtripbobpersoontje dus of..?
Kwam in Opsporing Verzochtquote:
Jij valt daar wel onder ja, brummetje en blondje echt absoluut niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Oh, nog een FOK! Klassieker is Brummetje. En Blondje_93 kunnen we daar ook wel bij scharen?
Braddie (ik dus) ook wel schat ik. En verder... Hebben we veel echte klassiekers?
tokkiedoratopicsquote:
Nee, Badtripbob doet alleen drugs tot in den treuren maar is verder wel een vrij normale gast volgens mij met een goed stel hersens. Maar die Edwin Emanuel Posse (quote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind zijn pubermeisjesfetish wel eng ja. Maar geen badtripbobpersoontje dus of..?
Nu geef je Blondje te veel eerquote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Oh, nog een FOK! Klassieker is Brummetje. En Blondje_93 kunnen we daar ook wel bij scharen?
Braddie (ik dus) ook wel schat ik. En verder... Hebben we veel echte klassiekers?
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga eens gauw FOK!-geschiedenis bestuderen
Braddie <3 Blondjequote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Ja oke.quote:
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2quote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]![]()
heb alleen de juminelle ontmaskering, hoink dis en badtripbobgedoe meegekregen
Shit die waren goed ja. Om te smullen.quote:
ik dat nog niet eens ben echt fokmaagdquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]![]()
heb alleen de juminelle ontmaskering, hoink dis en badtripbobgedoe meegekregen
Ew watquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
Brummetje die altijd moest afgeven op haar vriend, dat ze gingen douchen en de strontresten tussen z'n billen zaten
huh srs? nu je het zegt lijken die qua manier van posten best op elkaar iddquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit die waren goed ja. Om te smullen.
Brummetje Squarepants is ook goed. Wat een kuthoer.Dat is nu Jaimy_Luca. Post nog steeds.
En dat hij zijn tanden niet poetste.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
Brummetje die altijd moest afgeven op haar vriend, dat ze gingen douchen en de strontresten tussen z'n billen zaten
Hahahaha jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
Zal het doornemen morgen tijdens een oersaaie treinreisquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
educate yourself
Joh, ze is echt overal weer aan het posten hoe stoicijns ze wel niet is over andermans leed en dat ze kinderen haat.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh srs? nu je het zegt lijken die qua manier van posten best op elkaar idd
Je hebt dr wel proberen te fixenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik mezelf nog liever voor de leeuwen.
Jij bent hier langer dan ik manmanmanquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dat nog niet eens ben echt fokmaagd
aightquote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal het doornemen morgen tijdens een oersaaie treinreis
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit die waren goed ja. Om te smullen.
Brummetje Squarepants is ook goed. Wat een kuthoer.Dat is nu Jaimy_Luca. Post nog steeds.
ja, idd, maar had de link niet gelegdquote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Joh, ze is echt overal weer aan het posten hoe stoicijns ze wel niet is over andermans leed en dat ze kinderen haat.
Tering wat een lijstquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
educate yourself
Geschift mens was het ook, met haar kale kop.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hahahaha ja
Of dat ze de TomTom die ze van haar vriend had gekregen eerst zelf wilde gebruiken voordat haar vriend dat mocht doen want het was HAAR TomTom
Ik heb nog nooit (Zelfs mijn eigen topics niet) Iets zó erg zien backfiren.
Vertel mij eens meer over blondje<3bradjequote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik mezelf nog liever voor de leeuwen.
Met d'r Britney actie ja. KALE KOPPEN DOOR DER STOPPEN!quote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geschift mens was het ook, met haar kale kop.
ik ben vanaf dag een dat ik hier kwam in de klb nachtbagger terecht gekomenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent hier langer dan ik manmanman
F1978quote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
was dat ook niet brummetje die met oud en nieuw een paar jaar geleden echt de meest ranzige gesprekken met f1978 had in een of ander topic?
F1978..quote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
was dat ook niet brummetje die met oud en nieuw een paar jaar geleden echt de meest ranzige gesprekken met f1978 had in een of ander topic?
hehehequote:
Ja, hoe zat dat verhaal nou?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geschift mens was het ook, met haar kale kop.
Hoe danquote:Op zondag 6 maart 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben vanaf dag een dat ik hier kwam in de klb nachtbagger terecht gekomen
Geen idee, blij dat ik er toen niet wasquote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
Deze postquote:Het is MIJN cadeau en ik heb hem zelf nog niet eens kunnen gebruiken!
Als Tommie een half jaar oud was had hij hem gerust mogen gebruiken.
meteen op de goede plek dusquote:Op zondag 6 maart 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben vanaf dag een dat ik hier kwam in de klb nachtbagger terecht gekomen
geen idee, deadprez inspireerde mijquote:Op zondag 6 maart 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe danik begon bij de klb topics dacht ik
wtf jij hierquote:Op zondag 6 maart 2016 23:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb nog een dagkaartje over dat alleen in het weekend geldig is, dus ik denk dat ik zaterdag (indien normaal weer) een dagje maastricht pak
echt geen ideequote:Op zondag 6 maart 2016 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die man was goud joh.Maar is hij ook niet terug onder een kloon? vg72 ofzo?
Ik inmiddels meer dan halfjaartje.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Maar ben nog maar 3 jaar lid dus heb alleen de recente pareltjes mee gemaakt.
kan wel leukere steden bedenken om heen te gaanquote:Op zondag 6 maart 2016 23:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb nog een dagkaartje over dat alleen in het weekend geldig is, dus ik denk dat ik zaterdag (indien normaal weer) een dagje maastricht pak
ohhhquote:Op zondag 6 maart 2016 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wtf duh ik ben toch klb scer
Ja nog 3 weken
zoalsquote:Op zondag 6 maart 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan wel leukere steden bedenken om heen te gaan
Kan niet. Je hebt mij nog niet gemeet.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik inmiddels meer dan halfjaartje.
Leukste fok!chick ever gemeet
hzo frassquote:Op zondag 6 maart 2016 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohhh
frass en ik zullen je uitzwaaien op schiphol
Dat was een post die ik maakte nadat ik een paar weken (weerquote:
met retry en zo vgmquote:Op zondag 6 maart 2016 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf welke periode het betrof.
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik
Dat was een post die ik maakte nadat ik een paar weken (weer) Weg was, meteen raak
Rare kale bats.
Ik ben tot in de late middag in Groningen, ik kan je daarna niet reddenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Als ik morgenavond hier niet post dan heeft Etsu mij gegijzeld.
alles zo ongeveerquote:
Shit.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben tot in de late middag in Groningen, ik kan je daarna niet redden
oh jeetjequote:Op zondag 6 maart 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Als ik morgenavond hier niet post dan heeft Etsu mij gegijzeld.
mjaquote:
wow, heb nog nooit zo'n enthousiaste post van jou gezienquote:
Als het maar genoeg is zolang ik gegijzeld ben. Af en toe bekertje water zou ik ook wel waarderen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Vriend wil TomTom lenen.
KLB / Ja, maar dat heb ik niet gevraagd!
R&P / Niet geschikt zijn voor relatie
KLB / Soms vrijgezel willen zijn
KLB / Vriend heeft net gescheten
KLB / Vriend en opstaan
KLB / Nu eens een echte klacht
KLB / GTST en iemand uitnodigen.
Kuroi niet van mij volgens mij.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou bella stoned worden van jullie wietdampen
aightquote:Op zondag 6 maart 2016 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mja
Zou niks weten
Utrecht al paar keer gezien. Grunn te ver en ook al paar keer. lwd zelfde. Ehv ook al paar keer. Amsterdam meh. Rotterdam zitten die 2 kalen
dus ja
Die heeft voor dit soort dingen echt een neusquote:Op zondag 6 maart 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Detective Chai was toen al bezig
[..]
ouwe lulquote:Op zondag 6 maart 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
AntonyZeus had ik toen nog live mee gemaakt, hoewel ik niet in het topic zelf gepost had toen.
bekertje van wat?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het maar genoeg is zolang ik gegijzeld ben. Af en toe bekertje water zou ik ook wel waarderen.
jou meeten tokquote:Op zondag 6 maart 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight
maar er is dus wel echt geen ene anus te doen, behalve de oude binnenstad even bekijken
hij is dol op mijn betting tips. Rijke boi door mijquote:Op zondag 6 maart 2016 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat frass dol is op jouw spierballetjes
ik ken hem dus
waren toen ook gwn chille luiquote:Op zondag 6 maart 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow, heb nog nooit zo'n enthousiaste post van jou gezien
denk t niequote:
Ohja anthonyzeus, wat een topicquote:Op zondag 6 maart 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
AntonyZeus had ik toen nog live mee gemaakt, hoewel ik niet in het topic zelf gepost had toen.
klopt iddquote:Op zondag 6 maart 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waren toen ook gwn chille lui
andere dingen te doenquote:
Ja, net als bij mij. Ik kan 100en kloontjes aanmaken, maar je manier van typen en doen zegt heel veel over wie je bent dus je word zo ontmaskerdquote:Op zondag 6 maart 2016 23:46 schreef Amarantha het volgende:
Hoe komen mensen daar eigenlijk achter dat zij het is? Door hoe ze post?
Denk hetquote:Op zondag 6 maart 2016 23:46 schreef Amarantha het volgende:
yehquote:Op zondag 6 maart 2016 23:46 schreef Amarantha het volgende:
kees zwaanquote:Op zondag 6 maart 2016 23:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, net als bij mij. Ik kan 100en kloontjes aanmaken, maar je manier van typen en doen zegt heel veel over wie je bent dus je word zo ontmaskerd
quote:We hebben ook Truus (de wasmachine), Wim (de vaatwasser) en Henk (de droger).
En de zon = Evert.
ik heb zijn feesboekquote:Op zondag 6 maart 2016 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Even mijn voor het slapengaan ritueeltjes a la Hakuna doen brb xoxoxo
Ze vergat er een paarquote:
jaquote:
Je gaat in je eentje door het hakuna bos?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Even mijn voor het slapengaan ritueeltjes a la Hakuna doen brb xoxoxo
was er laatst ook weer evenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja![]()
en dan daarna toch nog met 429785289523489 klonen terugkomen
nee wickedmen heeft nog steeds permaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was er laatst ook weer even
posten wickedmen enzo nog?
Ach dat valt nog meequote:Op zondag 6 maart 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Oh wacht te laat haha. Dit is mijn 2de account zag ik laatst. Maar daar had ik 4 berichtjes op ofzo 10 jaar terug dus telt niet echt.
volgens yvonne zat ik rond de 700quote:Op zondag 6 maart 2016 23:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ach dat valt nog mee
Heb het even zitten checken en ik schat dat ik ondertussen wel 10 accounts heb gehad of zo![]()
Steeds zeggen dat ik er klaar mee was en weer terugkomen.
Braddie 1.0 tot 4.0
HarryR ()
Floppydisk ()
TheRealBraddie.
GerardGroenedijk ()
VallendBroodjeBanaan ()
ThaRealMVP ()
En nu MrBradge
En vind het nu ook allemaal wel prima, als ik dit zo terugzie denk ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je vergeet blondje_93quote:Op zondag 6 maart 2016 23:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ach dat valt nog mee
Heb het even zitten checken en ik schat dat ik ondertussen wel 10 accounts heb gehad of zo![]()
Steeds zeggen dat ik er klaar mee was en weer terugkomen.
Braddie 1.0 tot 4.0
HarryR ()
Floppydisk ()
TheRealBraddie.
GerardGroenedijk ()
VallendBroodjeBanaan ()
ThaRealMVP ()
En nu MrBradge
En vind het nu ook allemaal wel prima, als ik dit zo terugzie denk ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen zat ik in groep 4quote:Op zondag 6 maart 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
FB / Umh Danny
dit vind ik ook wel een leuk topic, nog steeds relevant ook
maar zal jullie denk k niet heel veel interesseren
jaquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:51 schreef deadprez het volgende:
Tijd voor de heroprichting van de PSP.
Dus ook 700 ipchanges?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
hele tijd lang bijna dagelijks een hele hoop kloontjes gemaakt omdat ik steeds na een paar posts weer permaban had
Ja en ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:54 schreef MrBradge het volgende:
Post AdoraBelle hier nog weleens? Die heeft toch wat met Fien? (Zonder grappen, ik meen zoiets op de Facebook te hebben gelezen ooit eens)
waarheid welquote:
quote:
wist niet dat fien hetero isquote:Op zondag 6 maart 2016 23:54 schreef MrBradge het volgende:
Post AdoraBelle hier nog weleens? Die heeft toch wat met Fien? (Zonder grappen, ik meen zoiets op de Facebook te hebben gelezen ooit eens)
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
hele tijd lang bijna dagelijks een hele hoop kloontjes gemaakt omdat ik steeds na een paar posts weer permaban had
Jebhebt minstens al 100 verdiend door mij ondankbare sletquote:Op zondag 6 maart 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaag heb ik heul geen tips gekregen
Damn son.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
Ze hadden wat. Maar zie AB niet echt veel meerquote:Op zondag 6 maart 2016 23:54 schreef MrBradge het volgende:
jij had fittie met hem tochquote:Op zondag 6 maart 2016 23:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Goede!
Die Frans, of moet ik Naomi zeggen? Nou weet ik het ook niet meer
Oke Toetsquote:Op zondag 6 maart 2016 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jebhebt minstens al 100 verdiend door mij ondankbare slet
Klopt ja, ging best op een gare manierquote:
Ik laat alleen vluchtelingen overkomenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je laat het overkomen alsof je het niet wist
picsquote:Op zondag 6 maart 2016 23:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt ja, ging best op een gare manier
vuige slinkse policor gutmenschquote:
hihi jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
fine reed van de dyke
haha snap je
Dyke
Dijk
Lesbie
Van dijk
Zal jou eens van de dijk mieterenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
fine reed van de dyke
haha snap je
Dyke
Dijk
Lesbie
Van dijk
GRAPPIG HIHIHAHAHOHOquote:Op zondag 6 maart 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
fine reed van de dyke
haha snap je
Dyke
Dijk
Lesbie
Van dijk
oh jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je vergeet in wolken multicultilover
ja ga het vooral posten hansquote:Op zondag 6 maart 2016 23:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
GRAPPIG HIHIHAHAHOHO
En nu mijn achternaam weghalen
nee neit echtquote:Op zondag 6 maart 2016 23:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was niet gaan slapen, ben muziek gaan luisteren
Heb je nog een film of serie gekeken?
zeker dealtje gesloten met pvda zodat de nederlandse cultuur effectief gesloopt kan worden door die importquote:
Ja natuurlijk, grietje.quote:
Oh ja, Walking Dead ook nog eens.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Omg. Morgen nieuwe aflevering Bates Motel
is het nog wel verkrachting als je het wil?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou jij door een lekker wijf verkracht willen worden?
samen kijken ja?!quote:Op zondag 6 maart 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Omg. Morgen nieuwe aflevering Bates Motel
ja was samen met Job en Lodewijkquote:Op zondag 6 maart 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeker dealtje gesloten met pvda zodat de nederlandse cultuur effectief gesloopt kan worden door die import
Alles wat een vrouw is pleit ik op dit moment voorquote:Op zondag 6 maart 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus nietquote:Op zondag 6 maart 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
is het nog wel verkrachting als je het wil?
wtf, dat is niet aardigquote:Op zondag 6 maart 2016 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hopelijk word je verkracht door de lustkapper
Hij is pas dinsdag denk ik te krijgen. Is morgenavond laat op tvquote:Op zondag 6 maart 2016 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
samen kijken ja?!
ik ben niet bij en die Dylan (die ene in mn UI) is goddelijk
ik ben paxcon nietquote:Op zondag 6 maart 2016 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf, dat is niet aardig
ik hoop dat je door de grootste 20 negers ter wereld anaal wordt vernederd
hehehquote:
Dylanquote:Op zondag 6 maart 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is pas dinsdag denk ik te krijgen. Is morgenavond laat op tv
nounounounounounounounounouoooouuuuuquote:Op zondag 6 maart 2016 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf, dat is niet aardig
ik hoop dat je door de grootste 20 negers ter wereld anaal wordt vernederd
las laatst op de fp dat zij seksverslaafd is dus wie weetquote:Op zondag 6 maart 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet
ik zou wel verkracht willen worden door emma watson denk ik
doe eens aardig over de anderenquote:
oh jaquote:
Ze is echt een ongelofelijke feminist, beetje een afknapper wel, verder lekker wijfquote:Op maandag 7 maart 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
las laatst op de fp dat zij seksverslaafd is dus wie weet
Hoopt op sextapequote:Op maandag 7 maart 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen als het willoows piemel is.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe eens aardig over de anderen
geef gewoon toe dat je wel stiekem een piemeltje in je kontje ziet zitten. dan hoeven we daarover ook geen issues te maken en kunnen we verder SC'en.
Kan het niet meer openenquote:
Nee ik val niet op vrouwen en als ik dat wel wou dan was het geen verkrachten meerquote:Op zondag 6 maart 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dat zo? Is ze een feminist? (Hou me totaal niet met het nieuws rondom acteurs/actrices etc bezig, kijk ook nooit TVquote:Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is echt een ongelofelijke feminist, beetje een afknapper wel, verder lekker wijf
valt toch wel meequote:Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is echt een ongelofelijke feminist, beetje een afknapper wel, verder lekker wijf
Alleen met 40+ CM natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik val niet op vrouwen en als ik dat wel wou dan was het geen verkrachten meer
Zou jij door een lekkere man verkracht willen worden?
dan maar even wachten tot hugo even stopt met gamenquote:
zou ik ook zijn als ik zo lekker wasquote:Op maandag 7 maart 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoi appelquote:
Ben net gegijzeld geweest en 5 euro verloren ;squote:Op zondag 6 maart 2016 23:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je gaat in je eentje door het hakuna bos?
Pas je wel op voor psychotische drugsdealers in travestie?
QFTquote:Op maandag 7 maart 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als ik zo lekker was
jake gyllenhaal mag mij eventueel doenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik val niet op vrouwen en als ik dat wel wou dan was het geen verkrachten meer
Zou jij door een lekkere man verkracht willen worden?
Ze strijdt vooral voor meer gelijkheid, ze vindt dat vrouwen nog steeds te veel worden genegeerd. Zo'n beetje denk, volg het ook niet zoquote:Op maandag 7 maart 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt toch wel mee
ze is idd feministisch, maar niet op de vrouwen zijn altijd zielig mannen zijn kut manier toch?
ja nou, niks mis mee tochquote:Op maandag 7 maart 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze strijdt vooral voor meer gelijkheid, ze vindt dat vrouwen nog steeds te veel worden genegeerd. Zo'n beetje denk, volg het ook niet zo
is toch ook zoquote:Op maandag 7 maart 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze strijdt vooral voor meer gelijkheid, ze vindt dat vrouwen nog steeds te veel worden genegeerd. Zo'n beetje denk, volg het ook niet zo
ik zou me door vijfentachtig negers laten verkrachten, hun zaad in mijn wond laten druipen, ze vervolgens alle vijfentachtig een rimjob geven en vervolgens alle presidenten ter wereld de hand schudden voor 1 date met willoowquote:
Ow ...quote:Op maandag 7 maart 2016 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mag pas als een mod het opent
Denk ik
Dan liever de 60s Elvis man, ik val niet op mannen maar als ik voor 1 miljoen eenmalig sex zou moeten hebben met een man, dan zou dat toch met Elvis zijn. Dat is een bonk sex die vent #NoHommoquote:Op maandag 7 maart 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jake gyllenhaal mag mij eventueel doen
Wat.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zou me door vijfentachtig negers laten verkrachten, hun zaad in mijn wond laten druipen, ze vervolgens alle vijfentachtig een rimjob geven en vervolgens alle presidenten ter wereld de hand schudden voor 1 date met willoow
...quote:Op maandag 7 maart 2016 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zou me door vijfentachtig negers laten verkrachten, hun zaad in mijn wond laten druipen, ze vervolgens alle vijfentachtig een rimjob geven en vervolgens alle presidenten ter wereld de hand schudden voor 1 date met willoow
Goede keusquote:Op maandag 7 maart 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jake gyllenhaal mag mij eventueel doen
ja maar dan moet je ook een tijdmachine hebben en dan wordt het wel erg onwaarschijnlijk allemaalquote:Op maandag 7 maart 2016 00:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan liever de 60s Elvis man, ik val niet op mannen maar als ik voor 1 miljoen eenmalig sex zou moeten hebben met een man, dan zou dat toch met Elvis zijn. Dat is een bonk sex die vent #NoHommo
jawel, ben gwn beetje sipjesquote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je PI is steeds een verdrietige smiley
Wil je erover praten?
Hoe komt dat? Is er wat gebeurd?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, ben gwn beetje sipjes
zullen wij samen hier blijven terwijl de rest weggaat?
HAHA HEEEY TRIO HOOOIquote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, ben gwn beetje sipjes
zullen wij samen hier blijven terwijl de rest weggaat?
weenie, niets specifieks denk ik ofzoquote:Op maandag 7 maart 2016 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Is er wat gebeurd?
Ja sgoed :$ :$
Onder elkaar ... Mag ik on top danquote:Op maandag 7 maart 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drie groningers onder elkaar
ik en saan lopen hard dus wij zijn niet zo zwaarquote:Op maandag 7 maart 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onder elkaar ... Mag ik on top dan
Meestal heb ik dat als ik mijn maandelijkse periode heb, dan word ik emotioneel en voel ik me nutteloosquote:Op maandag 7 maart 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie, niets specifieks denk ik ofzo
maar soms heb je dat toch wel eens
nouhquote:Op maandag 7 maart 2016 00:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Meestal heb ik dat als ik mijn maandelijkse periode heb, dan word ik emotioneel en voel ik me nutteloos
Maar jij bent een jongen dus denk niet dat jij daar last van hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |