zeggen ze allemaalquote:
hommelquote:
quote:
welkom terug broederquote:
ook niet beetje van mij?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben loner en hou van niemand gr
zo'n ex-fa?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet wel leuke special guest
oh dat kan ook nog jaquote:
ik ben geen bioloog weenie wat daar zit maar hoop dat 't goed isquote:Op zondag 6 maart 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat linkerstukje van mijn hart, dichtbij apex, ja. Dat stukje houdt van jou
neequote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is die echt blauwe naam kwijt, ja? nee toch?
Wat ben je dan, zoek ik ff een corny flirtjoke daarover opquote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben geen bioloog weenie wat daar zit maar hoop dat 't goed is
was echt behoorlijk wazig datquote:Op zondag 6 maart 2016 22:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, had een beetje gelurkt. Heb wel Pharkus zijn mental break-down meegekregen.
Remco kwam er ook al mee.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet wel leuke special guest
ik ben een economisch filosofisch ethicusquote:Op zondag 6 maart 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben je dan, zoek ik ff een corny flirtjoke daarover op
Wil jij de Aurelius van mijn Aurelia zijn hehehahahquote:Op zondag 6 maart 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben een economisch filosofisch ethicus
zo romantisch ;$quote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil jij de Aurelius van mijn Aurelia zijn hehehahah
Ik heb voor kanker toewensen een dikke ban gekregen. Denk dat Pharkus ook even een afkoelpauze heeft gehad nu.quote:
jaquote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooit wordt een ander dier net zo dom als wij
Alleen in deze SC hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ben jij overal zo irritant aanwezig
nja dat met fien dus en met fylax was er ook nog wat gedoe, dat leidde uiteindelijk ook allemaal tot het sluiten van de sc en zoquote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb voor kanker toewensen een dikke ban gekregen. Denk dat Pharkus ook even een afkoelpauze heeft gehad nu.
Maar wat is de rest wat ik heb gemist?
niets eigenlijk, sc is dicht omdat men zich nog kon gedragenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb voor kanker toewensen een dikke ban gekregen. Denk dat Pharkus ook even een afkoelpauze heeft gehad nu.
Maar wat is de rest wat ik heb gemist?
Fylaxquote:Op zondag 6 maart 2016 22:42 schreef deadprez het volgende:
nja dat met fien dus en met fylax was er ook nog wat gedoe, dat leidde uiteindelijk ook allemaal tot het sluiten van de sc en zo
pas nou op, je bent net weer vrijquote:
Blijkbaar word ik persoonlijk in de gaten gehouden door Opa.B, of nouja worden mods opgedragen mij te volgen.quote:
iddquote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we dit maar niet bespreken ofzo straks gaat dit ook op slot en ban en drama vuur alles
ja, wil jullie niet kwijtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we dit maar niet bespreken ofzo straks gaat dit ook op slot en ban en drama vuur alles
ja je staat op dezelfde lijst als lichtkogelquote:Op zondag 6 maart 2016 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik persoonlijk in de gaten gehouden door Opa.B, of nouja worden mods opgedragen mij te volgen.
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja je staat op dezelfde lijst als lichtkogel
maar lichtkogel krijgt over het algemeen kortere bans, en dat terwijl hij vrolijk de holocaust ontkentquote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja je staat op dezelfde lijst als lichtkogel
zou mooi zijn als dat ook echt zou kunnenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt er ook je beroep van gemaakt, ja
mongooltjequote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie lichtkogel best vaak voorbij komen wies dat
een neonazi uit bnwquote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie lichtkogel best vaak voorbij komen wies dat
als mod betaalt werk was gedroeg ik mij anders op dit forumquote:Op zondag 6 maart 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou mooi zijn als dat ook echt zou kunnen
nah, dacht ik eerst ook, maar mata was geen homohater en ook absoluut niet iemand die terug wilde naar een conservatieve samenlevingquote:
*betaaldquote:Op zondag 6 maart 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als mod betaalt werk was gedroeg ik mij anders op dit forum
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als mod betaalt werk was gedroeg ik mij anders op dit forum
ik heb het gegoogled geen idee wat het betekentquote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
jeetje, lijkt wel alsof ik weer op msn it
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb het gegoogled geen idee wat het betekent
Bestfriensforever niettebreken wijvooraltijd jijbebtmijnalles nwly??? Houvanjou housoveelvanjou loveyouquote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
BFF NTB WVA JBMA NWLY HVJ HSVVJ LY LYM!
hoaxquote:
omg wij vullen elkaar echt perfect aanquote:Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bestfriensforever niettebreken wijvooraltijd jijbebtmijnalles nwly??? Houvanjou housoveelvanjou loveyou
Wat is nwlyquote:Op zondag 6 maart 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg wij vullen elkaar echt perfect aan
watquote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
BFF NTB WVA JBMA NWLY HVJ HSVVJ LY LYM!
never wanna lose youquote:
Nerdquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
never wanna lose you
waarom weet ik dit
Duuusss..quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
never wanna lose you
waarom weet ik dit
ntbquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
never wanna lose you
waarom weet ik dit
gewoon te veel met breezersletjes omgegaan denk ikquote:
ook perfect aangevuld zeker hubba hubbaquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon te veel met breezersletjes omgegaan denk ik
zo hosselde jij je huidige vriendin zekerquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
never wanna lose you
waarom weet ik dit
Wedje leggen tegen wanneer ik weer weg ben?quote:
neequote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon te veel met breezersletjes omgegaan denk ik
Je zit voor altijd in onze harten.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wedje leggen tegen wanneer ik weer weg ben?![]()
Ik wou dat OpaB eens gewoon zou posten in topics waar ik kom. Dan is mijn paranoia tenminste gegrond.
Haha no rly?!quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha never wanna lose you ;$
nah, vriendin ervoor wel, huidige vriendin vond die shit maar gayquote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zo hosselde jij je huidige vriendin zeker
Is dat nog dezelfde als eerst?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
nah, vriendin ervoor wel, huidige vriendin vond die shit maar gay
yesquote:
deze heb je toch al een miljoen jaar?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij een plaatje van John F Kennedy in je ui?
ja, maar eerste echte vriendinnetje was daarvoorquote:
hoe kom je erbij dat dat niet zo is?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je niet meer bij haar woont nu?
lang hopelijkquote:
Ik zit ook mobiel, slecht excuusquote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mobiel moet je refreshen enzo he
wist niet dat je hiervoor nog een andere vriendin had, kleine player was je zekrquote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wist niet dat je hiervoor nog een andere vriendin had, kleine player was je zekr
Weet niet, zal het zondag in de kerk vragenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij jou aan vriendin gvd
Omdat ik laatst dacht dat je zei dat je zelf weer in Maastricht zat, terwijl zij toch in Eindhoven woonde? Ik probeer niets te veroordelen, was gewoon benieuwd.quote:
Ga je met een priester :squote:Op zondag 6 maart 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, zal het zondag in de kerk vragen
het is vandaag zondagquote:Op zondag 6 maart 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, zal het zondag in de kerk vragen
nee we wonen allebei weer in maastrichtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ik laatst dacht dat je zei dat je zelf weer in Maastricht zat, terwijl zij toch in Eindhoven woonde? Ik probeer niets te veroordelen, was gewoon benieuwd.
Waarom gebruikte afterpay nietquote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
Zag wel laatst mooie Russische bruid, maar had niet genoeg gelds
hoezo nietquote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, durf nu niet meer naar buiten hoor
omdat ik de naam niet heb verzonnen en het is een zijquote:Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
He wietje hoe gaat het met witje waarom noem je hem niet zwartje
oh dacht dat jullie ook samenwoondenquote:
Oh sorry horrr ;squote:Op zondag 6 maart 2016 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ik de naam niet heb verzonnen en het is een zij
Laten we lattenquote:
Zijn allemaal iconische ww2 afbeeldingen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke, dacht ik maar gaat te snel
wat is latten?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh sorry horrr ;s
[..]
Laten we latten
oh ja, jij studeert in belgië toch? dat maakt t wel wat lastigerquote:
Heeft ze geen anus dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als de Scharlakenvlag uithangt sta ik toch al 2 weken droog.
komt welquote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou echt niet willn samenwonenhem elke dag zien, zo saai.
Kan me serieus ook niet voorstellen dat iemand iedere dag met jou zou kunnen doorbrengen. Koken is dan al een ramp op zich en dan dat gezeur.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou echt niet willn samenwonenhem elke dag zien, zo saai.
hehe dat kan ook nog jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee joh
opso word zo'n eenzaam kattenvrouwtje
wordtquote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee joh
Hoop het nietquote:
Hier gaat het al misquote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan me serieus ook niet voorstellen dat iemand iedere dag met jou zou kunnen doorbrengen. Koken is dan al een ramp op zich en dan dat gezeur.
zoals rene van der gijp had?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Latrelatie
hoezo hoop? je wordt niet gedwongenquote:
Whiskersquote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe dat kan ook nog ja
soort whiskers2009
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gezicht is opgegeten door 1 van haar katten.
vond haar wel tof, soms alleen beetje borderline opeensquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee joh
fuck datquote:
En tripolair jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond haar wel tof, soms alleen beetje borderline opeens
Daar heb je tegenwoordig een dagtaak aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
maar was wel altijd vermakelijk om PVV'ers te bashen met haar in NWS
huh, op een ander account dan? vgm was ze al weg toen jij je geregistreerd hebtquote:Op zondag 6 maart 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Altijd discussie met haar in de nws sc
ja, ik begin er niet eens meer aanquote:Op zondag 6 maart 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig een dagtaak aan.
Volgens mij had ze toen wel andere cijfers in haar naam. Even croftenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh, op een ander account dan? vgm was ze al weg toen jij je geregistreerd hebt
bedoelde of jij op een ander account postte toenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij had ze toen wel andere cijfers in haar naam. Even croften
whehehquote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
VBL / Voorspel hier wat er met FC Twente gebeurd
Zou goede vriend van Vermon kunnen zijn
Ken niemand die zo irritant aanwezig is eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedoelde of jij op een ander account postte toen
Ik stop er ook mee. Om te huilen. Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die gewoon hopen op een soort rassenoorlog.quote:
zijn wss van die mennekes die hun hele leven gepest werden door de grote boze allochtoon en nu wraak willen nemen ofzoquote:Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee. Om te huilen. Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die gewoon hopen op een soort rassenoorlog.
fuck oorlogquote:Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee. Om te huilen. Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die gewoon hopen op een soort rassenoorlog.
Heten waarschijnlijk Dylan.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
zijn wss van die mennekes die hun hele leven gepest werden door de grote boze allochtoon en nu wraak willen nemen ofzo
denk 't niet eensquote:Op zondag 6 maart 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn wss van die mennekes die hun hele leven gepest werden door de grote boze allochtoon en nu wraak willen nemen ofzo
dylano eerder denk ik, of maikel ofzoquote:
nja ze moeten iig een behoorlijk kutleven hebbenquote:
ook dit denk ik nietquote:Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ze moeten iig een behoorlijk kutleven hebben
Oh nee ben echt "nieuw"quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedoelde of jij op een ander account postte toen
hehehequote:
aight, dan is ze wss later gestopt dan ik dachtquote:
wat danquote:
Wat?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Als koosvriendloos door het leven gaan.
Braddie waarom doe je dit nu.
Ze zat wel vaak aan de drank of niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight, dan is ze wss later gestopt dan ik dacht
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de volgende stap is dat je hem oraal gaat bevredigen.
ze lustte wel graag een wijntje jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zat wel vaak aan de drank of niet.
dacht ik al, wat typte ze toch rare zinnenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze lustte wel graag een wijntje ja
of een fles of twee
kun je wel lachen maar we weten allemaal dat je het wilquote:
Hoewel ik intens geniet van goede backfire topics vraag ik me toch af waarom dat je er steeds weer intrapt.quote:
naarmate het later werd werd het vaak wat minder goed leesbaar iddquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dacht ik al, wat typte ze toch rare zinnen
whutquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand begint op fok met 132 posts per dag
Ja altijd rond 02:00quote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
naarmate het later werd werd het vaak wat minder goed leesbaar idd
was maar grapje, ik vind je wel een schatquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga nu feintje doen en mods dmen dat je mij pest
gewenning is een bitch, maar op dat gebied wel relaxtquote:Op zondag 6 maart 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja altijd rond 02:00
En dan alsnog vroeg wakker worden #likeaboss
Ik postte eerste paar weekjes weinig hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand begint op fok met 132 posts per dag
nee ging me meer om het getalquote:
tegenwoordig post je dus rustig 150+quote:Op zondag 6 maart 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik postte eerste paar weekjes weinig hoor
TOO LATE TO APOLOGIZEEEEquote:Op zondag 6 maart 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was maar grapje, ik vind je wel een schat
is nie zo moeilijk als je in sc's postquote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tegenwoordig post je dus rustig 150+
Ja, dat zijn stijnajax aantallenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ging me meer om het getal
is gvd nog meer dan ik
ik haal het bij lange na niet andersquote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
is nie zo moeilijk als je in sc's post
dat gaat al helemaal nergens over, die heeft, wat, 200 posts per dag gemiddeld ofzo?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat zijn stijnajax aantallen
Ja, scleef.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tegenwoordig post je dus rustig 150+
sneller postenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik haal het bij lange na niet anders
Dat is gewoon een bot. Maar zijn vader zit hier toch ook? Volgens mij appen die niet, maar die posten gewoon in hun eigen topic.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat gaat al helemaal nergens over, die heeft, wat, 200 posts per dag gemiddeld ofzo?
heb echt geen idee, ken de hele user verder nietquote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bot. Maar zijn vader zit hier toch ook? Volgens mij appen die niet, maar die posten gewoon in hun eigen topic.
Vandaag tot nu toe: 306quote:
volgens wiequote:Op zondag 6 maart 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nu al een kwantiteituser kun je nagaan wat er gebeurt als ik nog meer kwantiteit post
kwantiteit, opsoquote:
kijkze hequote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik zag het te laat blame it on the liquor, whiskersstyle
Ben je tripolairquote:Op zondag 6 maart 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn andere persoonlijkheden
geen ideequote:
bedoel je niet bipolairquote:
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
dat heet gewoon meervoudige persoonlijkheidsstoornisquote:
hey witte nichtquote:
Witte ridder.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:23 schreef hoink581 het volgende:
Heb gelurkt en hardop gelachen om je handkus grap.
quote:Is dat zo? Nja, ik kan er verder niets meer over terugvinden, en het was al gedaan voor mijn aantreden als FoBo-mod. Het fotoboek zal niet voor niets zijn leeggehaald en dicht gezet (door wie dat dan ook gedaan is).
ik ken kore niet, ik ken ijsmeis niet ik weet weer eens nietsquote:Op zondag 6 maart 2016 23:23 schreef hoink581 het volgende:
FB / Het fotoboek van Kore
[..]
Heb gelurkt en hardop gelachen om je handkus grap.
is ook allemaal shit van meer dan 10 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 6 maart 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken kore niet, ik ken ijsmeis niet ik weet weer eens niets
Hey kattendoderquote:
Te lang om te typen jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat heet gewoon meervoudige persoonlijkheidsstoornis
Het fenomeen Kore niet kennen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ken kore niet, ik ken ijsmeis niet ik weet weer eens niets
ijsmeis.rar niet hebbenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
What the fuck is er met ijsmeis dan, kore had pittige foto's in haar fobo?
Met ijsmeis is veel, doe maar googlen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
What the fuck is er met ijsmeis dan, kore had pittige foto's in haar fobo?
ja, toen was mijn leven nog nicequote:Op zondag 6 maart 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook allemaal shit van meer dan 10 jaar geleden ofzo
politie ingelichtquote:
is minderjarig daar hèquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het fenomeen Kore niet kennen.De reden van menig binnenbroekszaadslagveld hier op Fok!
fok kennende zal het wel niets zijn dusquote:
Toen was FOK! Nog acceptabel.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, toen was mijn leven nog nice
Ja maar toch... ik mag toch wel zeggen dat ik blij ben dat je terug bent hierquote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij hebben potverdorie al een prettig gesprek gehad voor mijn unban of niet remco.
Fucking 11 jaar geledenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Met ijsmeis is veel, doe maar googlen.
Ik zit hier ook al bijna 12 jaarquote:
nja ging nog wel wat verder dan dat, maar weet niet of we het daarover mogen hebbenquote:
Vertel vertel.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ging nog wel wat verder dan dat, maar weet niet of we het daarover mogen hebben
Jaquote:
ZO JONG WAT.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JaZe was 14 of 15 volgens mij? (Zat nog niet op FOK! Maar als ik google en dingen lees dan was ze in ieder geval minderjarig)
foto's zijn toen ook op haar school verspreid en zelfs opgehangen volgens mijquote:
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vraag ik me elke keer af als ik de "matadoren" op de laatste col er vandoor zie schieten
Zelfs in bezit gehad, 4 computers geledenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ging nog wel wat verder dan dat, maar weet niet of we het daarover mogen hebben
quote:
Ja, volgens mij wel.quote:
Wat moet ik mij voorstellen, wat heb jij in bezit gehadquote:Op zondag 6 maart 2016 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs in bezit gehad, 4 computers geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |