abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160447706
Komt er op neer dat ik in een periode van 1,5 week 6! mensen ben kwijtgeraakt (vrienden/kennissen)

Vriend 1:
Kerel heeft hier speakers staan, ik gebruik ze niet meer, wil ze terugbrengen. Maak een afspraak met hem hij reageert met, nou ik zat te denken. Reageert vervolgens 2 dagen niet, Ik vraag wat de bedoeling is, word niet op gereageerd, 3 dagen later hetzelfde liedje. Stuur hem via Facebook een berichtje dat als hij die speakers nog terug wilt hij mij maar moet berichten. Vervolgens blokkeert hij mij op Facebook, dan is't klaar.

Vriend 2 (En daarbij ook 4 andere mensen) :
Spreek af om een vriendin op te halen, is heen en terug 240 kilometer rijden ongeveer. Hoefde er in eerste instantie geen geld voor te hebben totdat ze op de terug reis zegt dat ze mij er iets voor wil geven omdat ze het lullig vind en vraagt wat ik ongeveer kwijt ben aan brandstof. Ik zeg een halve tank ongeveer en vraag 25 euro aan haar. Was allemaal geen enkel probleem, zeker weten? Is veel geld, ja zeker weten.

Word ik een dag later gewhatsapped met het bericht dat ze het toch wel veel geld vind wánt er was al een kwart tank uit toen ik daar aankwam (No shit, ik moest er ook heen rijden) En dat ik het maar even opnieuw moest berekenen. Dat doe ik, kom ik uit op 15 liter bandstof, dat is ongeveer 19 euro, dus ik ben de beroerdste niet en zeg weet je, doe maar 15 euro, euro per liter, vind ik wel prima :) Dat was allemaal in orde.

Krijg ik diezelfde avond een belletje van haar met het bericht dat ik een vuile oplichter ben en een klootzak en haar naai en haar te veel wilde laten betalen met die 25 euro, ze wilde me nooit meer zien. Ik vraag van wie ze die info had? Bleek van een vriend van mij te zijn die ik nou al 11 jaar ken, dat is dus óók klaar. Vervolgens word ik door een groep vriendinnen van haar (Waar ik ook mee omging) Gebeld dat ik echt moet oprotten en dat het niet kan wat ik flik (Ik heb het berekend en zelfs daar nog wat vanaf gehaald van haar, maar oke...) En dat ze mij nooit meer hoeven te zien en mij verder een fijn leven wenste.

Samenvatting:

Vriend 1 heeft hier speakers, ik wil ze terugbrengen, hij reageert 5 dagen niet en blokkeert mij later op Facebook.

Vrienden 2-6 zeggen dat ik een vriendin oplicht omdat ik volgens die mensen in kwestie teveel geld vroeg voor brandstof :')

klacht: Vrienden kwijt.
Anti klacht: Vrienden kwijt.
pi_160447765
Je raakt al jaren vrienden kwijt, je zou zeggen dat je er op gegeven moment gewend aan bent geraakt.
pi_160447843
Lol situatie 2 is wel echt royal sadness :'). Lekker 5+ uur in de auto iemand ophalen en dan krijg je stank voor dank :'). Denken ze ook aan afschrijving etc?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_160447851
Volgens mij snap je niet zo goed wat het woord 'vriend' inhoudt.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_160447927
Geld vragen om iemand op te halen :') Hoe triest kun je zijn.

Overigens bood die vriendin je een gratis beurt aan. Maar nee hoor, jij bent zo'n pauper dat je liever 25 euro wil hebben.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 20:34:05 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_160447939
Verkoop die speakers, heb je je centen terug
pi_160447942
Welkom op FOK!
Ik zwaai naar dieren.
pi_160447944
Hoi Koos!
pi_160447973
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Geld vragen om iemand op te halen :') Hoe triest kun je zijn.

Overigens bood die vriendin je een gratis beurt aan. Maar nee hoor, jij bent zo'n pauper dat je liever 25 euro wil hebben.
Lezen.
Ik vroeg in eerste instantie NIET om geld, want deed het gewoon als vriendendienst. Als ze dan later zegt, goh Braddie.. Ik vind het wel vervelend hoor, hoeveel brandstof heb je verbruikt want ik wil je wel betalen.. Ga ik dat niet afslaan, sorry.
pi_160447988
Ik ben al iets ouder dan de meesten hier, en mijn ervaring is dat je vrienden hebt zolang ze van je kunnen profiteren, zodra het geld of moeite gaat kosten ben je ze kwijt, degene die wel blijven zijn de echte.
Neem maar van mij aan dat dat er niet veel zijn.
Doe er je voordeel mee en test ze rustig uit.
pi_160448011
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Lezen.
Ik vroeg in eerste instantie NIET om geld, want deed het gewoon als vriendendienst. Als ze dan later zegt, goh Braddie.. Ik vind het wel vervelend hoor, hoeveel brandstof heb je verbruikt want ik wil je wel betalen.. Ga ik dat niet afslaan, sorry.
:')

Ze wilde je betalen met een gratis beurt. Maar jij hebt liever geld.
pi_160448027
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Lezen.
pi_160448034
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:31 schreef danos het volgende:
Lol situatie 2 is wel echt royal sadness :'). Lekker 5+ uur in de auto iemand ophalen en dan krijg je stank voor dank :'). Denken ze ook aan afschrijving etc?
Ja precies.
Heb 3+ uur in de auto gezeten.
Maar die mensen hebben allemaal geen rijbewijs.
Ik rij vaak zat ritjes met mensen gewoon voor niks en daar hoef ik dan echt niks voor te hebben. Maar als iemand mij nou aanbied om het te vergoeden, dan ben ik dom om dat niet aan te nemen.
pi_160448054
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ze wilde je betalen met een gratis beurt. Maar jij hebt liever geld.
Ghe, had d`r vriend niet leuk gevonden schat ik zo :')
pi_160448074
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:36 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ghe, had d`r vriend niet leuk gevonden schat ik zo :')
Denken dat vrouwen loyaal zijn :')
pi_160448085
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef hoas het volgende:
Ik ben al iets ouder dan de meesten hier, en mijn ervaring is dat je vrienden hebt zolang ze van je kunnen profiteren, zodra het geld of moeite gaat kosten ben je ze kwijt, degene die wel blijven zijn de echte.
Neem maar van mij aan dat dat er niet veel zijn.
Doe er je voordeel mee en test ze rustig uit.
Precies.
Wat ik vooral jammer vind is dat een vriend die ik al 11 jaar ken uit het niets begon te stoken, ik zou teveel hebben gevraagd? (Wat ik daarna heb terug gerekend naar een voor mij zelfs ongunstig bedrag..) Laag. Als ik haar echt had willen oplichten had ik het ook niet opnieuw berekend. Daarnaast is 25 euro voor een halve tank brandstof vrij redelijk, volle tank is dan 50 euro. Dan hou ik er hooguit 2 euro aan over :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 20:39:37 ]
pi_160448232
haha faal met die 25 euro :')
pi_160448236
Gelukkig heb je ons voor altijd, bradver :)
pi_160448745
Zij zou geld moeten krijgen met als reden gevarengeld voor jouw rijkunsten
pi_160448823
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:54 schreef KREEFTx het volgende:
Zij zou geld moeten krijgen met als reden gevarengeld voor jouw rijkunsten
Ze heeft de halve rit achterin liggen slapen :') Dus zo slecht is het niet ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 20:57:31 ]
pi_160448916
Taxi braddie
  zaterdag 5 maart 2016 @ 21:03:34 #22
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_160449000
Braddie mag het halve land doorkrossen om een meisje van haar ene neukertje naar de ander te brengen en wordt tussendoor nog even af gezet door deze hoer :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_160449437
De auto niet onderweg nog tegen een boom geparkeerd of de vangrail geschuurd?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 21:21:45 #24
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160449630
Je definieert de term vrienden te ruim.
pi_160449732
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je definieert de term vrienden te ruim.
Daar ben ik achter ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties