Komt er op neer dat ik in een periode van 1,5 week 6! mensen ben kwijtgeraakt (vrienden/kennissen)
Vriend 1:
Kerel heeft hier speakers staan, ik gebruik ze niet meer, wil ze terugbrengen. Maak een afspraak met hem hij reageert met, nou ik zat te denken. Reageert vervolgens 2 dagen niet, Ik vraag wat de bedoeling is, word niet op gereageerd, 3 dagen later hetzelfde liedje. Stuur hem via Facebook een berichtje dat als hij die speakers nog terug wilt hij mij maar moet berichten. Vervolgens blokkeert hij mij op Facebook, dan is't klaar.
Vriend 2 (En daarbij ook 4 andere mensen) :
Spreek af om een vriendin op te halen, is heen en terug 240 kilometer rijden ongeveer. Hoefde er in eerste instantie geen geld voor te hebben totdat ze op de terug reis zegt dat ze mij er iets voor wil geven omdat ze het lullig vind en vraagt wat ik ongeveer kwijt ben aan brandstof. Ik zeg een halve tank ongeveer en vraag 25 euro aan haar. Was allemaal geen enkel probleem, zeker weten? Is veel geld, ja zeker weten.
Word ik een dag later gewhatsapped met het bericht dat ze het toch wel veel geld vind wánt er was al een kwart tank uit toen ik daar aankwam (No shit, ik moest er ook heen rijden) En dat ik het maar even opnieuw moest berekenen. Dat doe ik, kom ik uit op 15 liter bandstof, dat is ongeveer 19 euro, dus ik ben de beroerdste niet en zeg weet je, doe maar 15 euro, euro per liter, vind ik wel prima

Dat was allemaal in orde.
Krijg ik diezelfde avond een belletje van haar met het bericht dat ik een vuile oplichter ben en een klootzak en haar naai en haar te veel wilde laten betalen met die 25 euro, ze wilde me nooit meer zien. Ik vraag van wie ze die info had? Bleek van een vriend van mij te zijn die ik nou al 11 jaar ken, dat is dus óók klaar. Vervolgens word ik door een groep vriendinnen van haar (Waar ik ook mee omging) Gebeld dat ik echt moet oprotten en dat het niet kan wat ik flik (Ik heb het berekend en zelfs daar nog wat vanaf gehaald van haar, maar oke...) En dat ze mij nooit meer hoeven te zien en mij verder een fijn leven wenste.
Samenvatting:
Vriend 1 heeft hier speakers, ik wil ze terugbrengen, hij reageert 5 dagen niet en blokkeert mij later op Facebook.
Vrienden 2-6 zeggen dat ik een vriendin oplicht omdat ik volgens die mensen in kwestie teveel geld vroeg voor brandstof

klacht: Vrienden kwijt.
Anti klacht: Vrienden kwijt.