zo'n ex-fa?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet wel leuke special guest
oh dat kan ook nog jaquote:
ik ben geen bioloog weenie wat daar zit maar hoop dat 't goed isquote:Op zondag 6 maart 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat linkerstukje van mijn hart, dichtbij apex, ja. Dat stukje houdt van jou
neequote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is die echt blauwe naam kwijt, ja? nee toch?
Wat ben je dan, zoek ik ff een corny flirtjoke daarover opquote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben geen bioloog weenie wat daar zit maar hoop dat 't goed is
was echt behoorlijk wazig datquote:Op zondag 6 maart 2016 22:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, had een beetje gelurkt. Heb wel Pharkus zijn mental break-down meegekregen.
Remco kwam er ook al mee.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet wel leuke special guest
ik ben een economisch filosofisch ethicusquote:Op zondag 6 maart 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben je dan, zoek ik ff een corny flirtjoke daarover op
Wil jij de Aurelius van mijn Aurelia zijn hehehahahquote:Op zondag 6 maart 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben een economisch filosofisch ethicus
zo romantisch ;$quote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil jij de Aurelius van mijn Aurelia zijn hehehahah
Ik heb voor kanker toewensen een dikke ban gekregen. Denk dat Pharkus ook even een afkoelpauze heeft gehad nu.quote:
jaquote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooit wordt een ander dier net zo dom als wij
Alleen in deze SC hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ben jij overal zo irritant aanwezig
nja dat met fien dus en met fylax was er ook nog wat gedoe, dat leidde uiteindelijk ook allemaal tot het sluiten van de sc en zoquote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb voor kanker toewensen een dikke ban gekregen. Denk dat Pharkus ook even een afkoelpauze heeft gehad nu.
Maar wat is de rest wat ik heb gemist?
niets eigenlijk, sc is dicht omdat men zich nog kon gedragenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb voor kanker toewensen een dikke ban gekregen. Denk dat Pharkus ook even een afkoelpauze heeft gehad nu.
Maar wat is de rest wat ik heb gemist?
Fylaxquote:Op zondag 6 maart 2016 22:42 schreef deadprez het volgende:
nja dat met fien dus en met fylax was er ook nog wat gedoe, dat leidde uiteindelijk ook allemaal tot het sluiten van de sc en zo
pas nou op, je bent net weer vrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |