zeggen ze allemaalquote:
hommelquote:
quote:
welkom terug broederquote:
ook niet beetje van mij?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben loner en hou van niemand gr
zo'n ex-fa?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet wel leuke special guest
oh dat kan ook nog jaquote:
ik ben geen bioloog weenie wat daar zit maar hoop dat 't goed isquote:Op zondag 6 maart 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat linkerstukje van mijn hart, dichtbij apex, ja. Dat stukje houdt van jou
neequote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is die echt blauwe naam kwijt, ja? nee toch?
Wat ben je dan, zoek ik ff een corny flirtjoke daarover opquote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben geen bioloog weenie wat daar zit maar hoop dat 't goed is
was echt behoorlijk wazig datquote:Op zondag 6 maart 2016 22:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, had een beetje gelurkt. Heb wel Pharkus zijn mental break-down meegekregen.
Remco kwam er ook al mee.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet wel leuke special guest
ik ben een economisch filosofisch ethicusquote:Op zondag 6 maart 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben je dan, zoek ik ff een corny flirtjoke daarover op
Wil jij de Aurelius van mijn Aurelia zijn hehehahahquote:Op zondag 6 maart 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben een economisch filosofisch ethicus
zo romantisch ;$quote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil jij de Aurelius van mijn Aurelia zijn hehehahah
Ik heb voor kanker toewensen een dikke ban gekregen. Denk dat Pharkus ook even een afkoelpauze heeft gehad nu.quote:
jaquote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooit wordt een ander dier net zo dom als wij
Alleen in deze SC hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ben jij overal zo irritant aanwezig
nja dat met fien dus en met fylax was er ook nog wat gedoe, dat leidde uiteindelijk ook allemaal tot het sluiten van de sc en zoquote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb voor kanker toewensen een dikke ban gekregen. Denk dat Pharkus ook even een afkoelpauze heeft gehad nu.
Maar wat is de rest wat ik heb gemist?
niets eigenlijk, sc is dicht omdat men zich nog kon gedragenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb voor kanker toewensen een dikke ban gekregen. Denk dat Pharkus ook even een afkoelpauze heeft gehad nu.
Maar wat is de rest wat ik heb gemist?
Fylaxquote:Op zondag 6 maart 2016 22:42 schreef deadprez het volgende:
nja dat met fien dus en met fylax was er ook nog wat gedoe, dat leidde uiteindelijk ook allemaal tot het sluiten van de sc en zo
pas nou op, je bent net weer vrijquote:
Blijkbaar word ik persoonlijk in de gaten gehouden door Opa.B, of nouja worden mods opgedragen mij te volgen.quote:
iddquote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we dit maar niet bespreken ofzo straks gaat dit ook op slot en ban en drama vuur alles
ja, wil jullie niet kwijtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we dit maar niet bespreken ofzo straks gaat dit ook op slot en ban en drama vuur alles
ja je staat op dezelfde lijst als lichtkogelquote:Op zondag 6 maart 2016 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik persoonlijk in de gaten gehouden door Opa.B, of nouja worden mods opgedragen mij te volgen.
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja je staat op dezelfde lijst als lichtkogel
maar lichtkogel krijgt over het algemeen kortere bans, en dat terwijl hij vrolijk de holocaust ontkentquote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja je staat op dezelfde lijst als lichtkogel
zou mooi zijn als dat ook echt zou kunnenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt er ook je beroep van gemaakt, ja
mongooltjequote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie lichtkogel best vaak voorbij komen wies dat
een neonazi uit bnwquote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie lichtkogel best vaak voorbij komen wies dat
als mod betaalt werk was gedroeg ik mij anders op dit forumquote:Op zondag 6 maart 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou mooi zijn als dat ook echt zou kunnen
nah, dacht ik eerst ook, maar mata was geen homohater en ook absoluut niet iemand die terug wilde naar een conservatieve samenlevingquote:
*betaaldquote:Op zondag 6 maart 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als mod betaalt werk was gedroeg ik mij anders op dit forum
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als mod betaalt werk was gedroeg ik mij anders op dit forum
ik heb het gegoogled geen idee wat het betekentquote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
jeetje, lijkt wel alsof ik weer op msn it
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb het gegoogled geen idee wat het betekent
Bestfriensforever niettebreken wijvooraltijd jijbebtmijnalles nwly??? Houvanjou housoveelvanjou loveyouquote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
BFF NTB WVA JBMA NWLY HVJ HSVVJ LY LYM!
hoaxquote:
omg wij vullen elkaar echt perfect aanquote:Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bestfriensforever niettebreken wijvooraltijd jijbebtmijnalles nwly??? Houvanjou housoveelvanjou loveyou
Wat is nwlyquote:Op zondag 6 maart 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg wij vullen elkaar echt perfect aan
watquote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
BFF NTB WVA JBMA NWLY HVJ HSVVJ LY LYM!
never wanna lose youquote:
Nerdquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
never wanna lose you
waarom weet ik dit
Duuusss..quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
never wanna lose you
waarom weet ik dit
ntbquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
never wanna lose you
waarom weet ik dit
gewoon te veel met breezersletjes omgegaan denk ikquote:
ook perfect aangevuld zeker hubba hubbaquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon te veel met breezersletjes omgegaan denk ik
zo hosselde jij je huidige vriendin zekerquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
never wanna lose you
waarom weet ik dit
Wedje leggen tegen wanneer ik weer weg ben?quote:
neequote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon te veel met breezersletjes omgegaan denk ik
Je zit voor altijd in onze harten.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wedje leggen tegen wanneer ik weer weg ben?![]()
Ik wou dat OpaB eens gewoon zou posten in topics waar ik kom. Dan is mijn paranoia tenminste gegrond.
Haha no rly?!quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha never wanna lose you ;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |