Blijkbaar word ik persoonlijk in de gaten gehouden door Opa.B, of nouja worden mods opgedragen mij te volgen.quote:
iddquote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we dit maar niet bespreken ofzo straks gaat dit ook op slot en ban en drama vuur alles
ja, wil jullie niet kwijtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we dit maar niet bespreken ofzo straks gaat dit ook op slot en ban en drama vuur alles
ja je staat op dezelfde lijst als lichtkogelquote:Op zondag 6 maart 2016 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik persoonlijk in de gaten gehouden door Opa.B, of nouja worden mods opgedragen mij te volgen.
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja je staat op dezelfde lijst als lichtkogel
maar lichtkogel krijgt over het algemeen kortere bans, en dat terwijl hij vrolijk de holocaust ontkentquote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja je staat op dezelfde lijst als lichtkogel
zou mooi zijn als dat ook echt zou kunnenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt er ook je beroep van gemaakt, ja
mongooltjequote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie lichtkogel best vaak voorbij komen wies dat
een neonazi uit bnwquote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie lichtkogel best vaak voorbij komen wies dat
als mod betaalt werk was gedroeg ik mij anders op dit forumquote:Op zondag 6 maart 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou mooi zijn als dat ook echt zou kunnen
nah, dacht ik eerst ook, maar mata was geen homohater en ook absoluut niet iemand die terug wilde naar een conservatieve samenlevingquote:
*betaaldquote:Op zondag 6 maart 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als mod betaalt werk was gedroeg ik mij anders op dit forum
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als mod betaalt werk was gedroeg ik mij anders op dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |