nah, vriendin ervoor wel, huidige vriendin vond die shit maar gayquote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zo hosselde jij je huidige vriendin zeker
Is dat nog dezelfde als eerst?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
nah, vriendin ervoor wel, huidige vriendin vond die shit maar gay
yesquote:
deze heb je toch al een miljoen jaar?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij een plaatje van John F Kennedy in je ui?
ja, maar eerste echte vriendinnetje was daarvoorquote:
hoe kom je erbij dat dat niet zo is?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je niet meer bij haar woont nu?
lang hopelijkquote:
Ik zit ook mobiel, slecht excuusquote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mobiel moet je refreshen enzo he
wist niet dat je hiervoor nog een andere vriendin had, kleine player was je zekrquote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wist niet dat je hiervoor nog een andere vriendin had, kleine player was je zekr
Weet niet, zal het zondag in de kerk vragenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij jou aan vriendin gvd
Omdat ik laatst dacht dat je zei dat je zelf weer in Maastricht zat, terwijl zij toch in Eindhoven woonde? Ik probeer niets te veroordelen, was gewoon benieuwd.quote:
Ga je met een priester :squote:Op zondag 6 maart 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, zal het zondag in de kerk vragen
het is vandaag zondagquote:Op zondag 6 maart 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, zal het zondag in de kerk vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |