nah, vriendin ervoor wel, huidige vriendin vond die shit maar gayquote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zo hosselde jij je huidige vriendin zeker
Is dat nog dezelfde als eerst?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
nah, vriendin ervoor wel, huidige vriendin vond die shit maar gay
yesquote:
deze heb je toch al een miljoen jaar?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij een plaatje van John F Kennedy in je ui?
ja, maar eerste echte vriendinnetje was daarvoorquote:
hoe kom je erbij dat dat niet zo is?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je niet meer bij haar woont nu?
lang hopelijkquote:
Ik zit ook mobiel, slecht excuusquote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mobiel moet je refreshen enzo he
wist niet dat je hiervoor nog een andere vriendin had, kleine player was je zekrquote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wist niet dat je hiervoor nog een andere vriendin had, kleine player was je zekr
Weet niet, zal het zondag in de kerk vragenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij jou aan vriendin gvd
Omdat ik laatst dacht dat je zei dat je zelf weer in Maastricht zat, terwijl zij toch in Eindhoven woonde? Ik probeer niets te veroordelen, was gewoon benieuwd.quote:
Ga je met een priester :squote:Op zondag 6 maart 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, zal het zondag in de kerk vragen
het is vandaag zondagquote:Op zondag 6 maart 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, zal het zondag in de kerk vragen
nee we wonen allebei weer in maastrichtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ik laatst dacht dat je zei dat je zelf weer in Maastricht zat, terwijl zij toch in Eindhoven woonde? Ik probeer niets te veroordelen, was gewoon benieuwd.
Waarom gebruikte afterpay nietquote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
Zag wel laatst mooie Russische bruid, maar had niet genoeg gelds
hoezo nietquote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, durf nu niet meer naar buiten hoor
omdat ik de naam niet heb verzonnen en het is een zijquote:Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
He wietje hoe gaat het met witje waarom noem je hem niet zwartje
oh dacht dat jullie ook samenwoondenquote:
Oh sorry horrr ;squote:Op zondag 6 maart 2016 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ik de naam niet heb verzonnen en het is een zij
Laten we lattenquote:
Zijn allemaal iconische ww2 afbeeldingen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke, dacht ik maar gaat te snel
wat is latten?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh sorry horrr ;s
[..]
Laten we latten
oh ja, jij studeert in belgië toch? dat maakt t wel wat lastigerquote:
Heeft ze geen anus dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als de Scharlakenvlag uithangt sta ik toch al 2 weken droog.
komt welquote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou echt niet willn samenwonenhem elke dag zien, zo saai.
Kan me serieus ook niet voorstellen dat iemand iedere dag met jou zou kunnen doorbrengen. Koken is dan al een ramp op zich en dan dat gezeur.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou echt niet willn samenwonenhem elke dag zien, zo saai.
hehe dat kan ook nog jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee joh
opso word zo'n eenzaam kattenvrouwtje
wordtquote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee joh
Hoop het nietquote:
Hier gaat het al misquote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan me serieus ook niet voorstellen dat iemand iedere dag met jou zou kunnen doorbrengen. Koken is dan al een ramp op zich en dan dat gezeur.
zoals rene van der gijp had?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Latrelatie
hoezo hoop? je wordt niet gedwongenquote:
Whiskersquote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe dat kan ook nog ja
soort whiskers2009
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gezicht is opgegeten door 1 van haar katten.
vond haar wel tof, soms alleen beetje borderline opeensquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee joh
fuck datquote:
En tripolair jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond haar wel tof, soms alleen beetje borderline opeens
Daar heb je tegenwoordig een dagtaak aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
maar was wel altijd vermakelijk om PVV'ers te bashen met haar in NWS
huh, op een ander account dan? vgm was ze al weg toen jij je geregistreerd hebtquote:Op zondag 6 maart 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Altijd discussie met haar in de nws sc
ja, ik begin er niet eens meer aanquote:Op zondag 6 maart 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig een dagtaak aan.
Volgens mij had ze toen wel andere cijfers in haar naam. Even croftenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh, op een ander account dan? vgm was ze al weg toen jij je geregistreerd hebt
bedoelde of jij op een ander account postte toenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij had ze toen wel andere cijfers in haar naam. Even croften
whehehquote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
VBL / Voorspel hier wat er met FC Twente gebeurd
Zou goede vriend van Vermon kunnen zijn
Ken niemand die zo irritant aanwezig is eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedoelde of jij op een ander account postte toen
Ik stop er ook mee. Om te huilen. Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die gewoon hopen op een soort rassenoorlog.quote:
zijn wss van die mennekes die hun hele leven gepest werden door de grote boze allochtoon en nu wraak willen nemen ofzoquote:Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee. Om te huilen. Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die gewoon hopen op een soort rassenoorlog.
fuck oorlogquote:Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee. Om te huilen. Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die gewoon hopen op een soort rassenoorlog.
Heten waarschijnlijk Dylan.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
zijn wss van die mennekes die hun hele leven gepest werden door de grote boze allochtoon en nu wraak willen nemen ofzo
denk 't niet eensquote:Op zondag 6 maart 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn wss van die mennekes die hun hele leven gepest werden door de grote boze allochtoon en nu wraak willen nemen ofzo
dylano eerder denk ik, of maikel ofzoquote:
nja ze moeten iig een behoorlijk kutleven hebbenquote:
ook dit denk ik nietquote:Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ze moeten iig een behoorlijk kutleven hebben
Oh nee ben echt "nieuw"quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedoelde of jij op een ander account postte toen
hehehequote:
aight, dan is ze wss later gestopt dan ik dachtquote:
wat danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |