dat gaat al helemaal nergens over, die heeft, wat, 200 posts per dag gemiddeld ofzo?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat zijn stijnajax aantallen
Ja, scleef.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tegenwoordig post je dus rustig 150+
sneller postenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik haal het bij lange na niet anders
Dat is gewoon een bot. Maar zijn vader zit hier toch ook? Volgens mij appen die niet, maar die posten gewoon in hun eigen topic.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat gaat al helemaal nergens over, die heeft, wat, 200 posts per dag gemiddeld ofzo?
heb echt geen idee, ken de hele user verder nietquote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bot. Maar zijn vader zit hier toch ook? Volgens mij appen die niet, maar die posten gewoon in hun eigen topic.
Vandaag tot nu toe: 306quote:
volgens wiequote:Op zondag 6 maart 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nu al een kwantiteituser kun je nagaan wat er gebeurt als ik nog meer kwantiteit post
kwantiteit, opsoquote:
kijkze hequote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik zag het te laat blame it on the liquor, whiskersstyle
Ben je tripolairquote:Op zondag 6 maart 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn andere persoonlijkheden
geen ideequote:
bedoel je niet bipolairquote:
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |