Wat?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Als koosvriendloos door het leven gaan.
Braddie waarom doe je dit nu.
Ze zat wel vaak aan de drank of niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight, dan is ze wss later gestopt dan ik dacht
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de volgende stap is dat je hem oraal gaat bevredigen.
ze lustte wel graag een wijntje jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zat wel vaak aan de drank of niet.
dacht ik al, wat typte ze toch rare zinnenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze lustte wel graag een wijntje ja
of een fles of twee
kun je wel lachen maar we weten allemaal dat je het wilquote:
Hoewel ik intens geniet van goede backfire topics vraag ik me toch af waarom dat je er steeds weer intrapt.quote:
naarmate het later werd werd het vaak wat minder goed leesbaar iddquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dacht ik al, wat typte ze toch rare zinnen
whutquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand begint op fok met 132 posts per dag
Ja altijd rond 02:00quote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
naarmate het later werd werd het vaak wat minder goed leesbaar idd
was maar grapje, ik vind je wel een schatquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga nu feintje doen en mods dmen dat je mij pest
gewenning is een bitch, maar op dat gebied wel relaxtquote:Op zondag 6 maart 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja altijd rond 02:00
En dan alsnog vroeg wakker worden #likeaboss
Ik postte eerste paar weekjes weinig hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand begint op fok met 132 posts per dag
nee ging me meer om het getalquote:
tegenwoordig post je dus rustig 150+quote:Op zondag 6 maart 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik postte eerste paar weekjes weinig hoor
TOO LATE TO APOLOGIZEEEEquote:Op zondag 6 maart 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was maar grapje, ik vind je wel een schat
is nie zo moeilijk als je in sc's postquote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tegenwoordig post je dus rustig 150+
Ja, dat zijn stijnajax aantallenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ging me meer om het getal
is gvd nog meer dan ik
ik haal het bij lange na niet andersquote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
is nie zo moeilijk als je in sc's post
dat gaat al helemaal nergens over, die heeft, wat, 200 posts per dag gemiddeld ofzo?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat zijn stijnajax aantallen
Ja, scleef.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tegenwoordig post je dus rustig 150+
sneller postenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik haal het bij lange na niet anders
Dat is gewoon een bot. Maar zijn vader zit hier toch ook? Volgens mij appen die niet, maar die posten gewoon in hun eigen topic.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat gaat al helemaal nergens over, die heeft, wat, 200 posts per dag gemiddeld ofzo?
heb echt geen idee, ken de hele user verder nietquote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bot. Maar zijn vader zit hier toch ook? Volgens mij appen die niet, maar die posten gewoon in hun eigen topic.
Vandaag tot nu toe: 306quote:
volgens wiequote:Op zondag 6 maart 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nu al een kwantiteituser kun je nagaan wat er gebeurt als ik nog meer kwantiteit post
kwantiteit, opsoquote:
kijkze hequote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik zag het te laat blame it on the liquor, whiskersstyle
Ben je tripolairquote:Op zondag 6 maart 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn andere persoonlijkheden
geen ideequote:
bedoel je niet bipolairquote:
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
dat heet gewoon meervoudige persoonlijkheidsstoornisquote:
hey witte nichtquote:
Witte ridder.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:23 schreef hoink581 het volgende:
Heb gelurkt en hardop gelachen om je handkus grap.
quote:Is dat zo? Nja, ik kan er verder niets meer over terugvinden, en het was al gedaan voor mijn aantreden als FoBo-mod. Het fotoboek zal niet voor niets zijn leeggehaald en dicht gezet (door wie dat dan ook gedaan is).
ik ken kore niet, ik ken ijsmeis niet ik weet weer eens nietsquote:Op zondag 6 maart 2016 23:23 schreef hoink581 het volgende:
FB / Het fotoboek van Kore
[..]
Heb gelurkt en hardop gelachen om je handkus grap.
is ook allemaal shit van meer dan 10 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 6 maart 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken kore niet, ik ken ijsmeis niet ik weet weer eens niets
Hey kattendoderquote:
Te lang om te typen jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat heet gewoon meervoudige persoonlijkheidsstoornis
Het fenomeen Kore niet kennen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ken kore niet, ik ken ijsmeis niet ik weet weer eens niets
ijsmeis.rar niet hebbenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
What the fuck is er met ijsmeis dan, kore had pittige foto's in haar fobo?
Met ijsmeis is veel, doe maar googlen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
What the fuck is er met ijsmeis dan, kore had pittige foto's in haar fobo?
ja, toen was mijn leven nog nicequote:Op zondag 6 maart 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook allemaal shit van meer dan 10 jaar geleden ofzo
politie ingelichtquote:
is minderjarig daar hèquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het fenomeen Kore niet kennen.De reden van menig binnenbroekszaadslagveld hier op Fok!
fok kennende zal het wel niets zijn dusquote:
Toen was FOK! Nog acceptabel.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, toen was mijn leven nog nice
Ja maar toch... ik mag toch wel zeggen dat ik blij ben dat je terug bent hierquote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij hebben potverdorie al een prettig gesprek gehad voor mijn unban of niet remco.
Fucking 11 jaar geledenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Met ijsmeis is veel, doe maar googlen.
Ik zit hier ook al bijna 12 jaarquote:
nja ging nog wel wat verder dan dat, maar weet niet of we het daarover mogen hebbenquote:
Vertel vertel.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ging nog wel wat verder dan dat, maar weet niet of we het daarover mogen hebben
Jaquote:
ZO JONG WAT.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JaZe was 14 of 15 volgens mij? (Zat nog niet op FOK! Maar als ik google en dingen lees dan was ze in ieder geval minderjarig)
foto's zijn toen ook op haar school verspreid en zelfs opgehangen volgens mijquote:
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vraag ik me elke keer af als ik de "matadoren" op de laatste col er vandoor zie schieten
Zelfs in bezit gehad, 4 computers geledenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ging nog wel wat verder dan dat, maar weet niet of we het daarover mogen hebben
quote:
Ja, volgens mij wel.quote:
Wat moet ik mij voorstellen, wat heb jij in bezit gehadquote:Op zondag 6 maart 2016 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs in bezit gehad, 4 computers geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |