is minderjarig daar hèquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het fenomeen Kore niet kennen.De reden van menig binnenbroekszaadslagveld hier op Fok!
fok kennende zal het wel niets zijn dusquote:
Toen was FOK! Nog acceptabel.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, toen was mijn leven nog nice
Ja maar toch... ik mag toch wel zeggen dat ik blij ben dat je terug bent hierquote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij hebben potverdorie al een prettig gesprek gehad voor mijn unban of niet remco.
Fucking 11 jaar geledenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Met ijsmeis is veel, doe maar googlen.
Ik zit hier ook al bijna 12 jaarquote:
nja ging nog wel wat verder dan dat, maar weet niet of we het daarover mogen hebbenquote:
Vertel vertel.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ging nog wel wat verder dan dat, maar weet niet of we het daarover mogen hebben
Jaquote:
ZO JONG WAT.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JaZe was 14 of 15 volgens mij? (Zat nog niet op FOK! Maar als ik google en dingen lees dan was ze in ieder geval minderjarig)
foto's zijn toen ook op haar school verspreid en zelfs opgehangen volgens mijquote:
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vraag ik me elke keer af als ik de "matadoren" op de laatste col er vandoor zie schieten
Zelfs in bezit gehad, 4 computers geledenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ging nog wel wat verder dan dat, maar weet niet of we het daarover mogen hebben
quote:
Ja, volgens mij wel.quote:
Wat moet ik mij voorstellen, wat heb jij in bezit gehadquote:Op zondag 6 maart 2016 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs in bezit gehad, 4 computers geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |