hij is terug hèquote:
Ik heb het serieus met ze te doenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
foto's zijn toen ook op haar school verspreid en zelfs opgehangen volgens mij
yeh die iddquote:Op zondag 6 maart 2016 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
FB / slow chats zijn altijd een soort mislukte chatrooms!
Ah hardromacore voert daar ook al actie tegen SC'squote:Op zondag 6 maart 2016 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
FB / slow chats zijn altijd een soort mislukte chatrooms!
Volgens mij wordt die jongen hardcore gepest.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah hardromacore voert daar ook al actie tegen SC's
Tja, je hoeft er ook niet te komen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zijn we daar ooit onaardig tegen geweest in klb sc ofzo? zat in klb fb ook al zo te miepenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dandybleu was een user die er nogal een vreemde beleving op nahield, en zoals je kan zien in die filmpjes is 'ie alcoholist en zeer onhygiënisch. Ook had hij een voorliefde voor jonge meisjes (categorie 12-16) En leefde hij in een waanwereld dat hij met heel veel sterren bevriend was en hij was verliefd op Emma Watson.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
En dat dandybleu gedoe snap ik ook niet.
of de ballonnenactie van yildiz of hoe heette die userquote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ken je wel Bert Opzetborstel en livestream met fiets onder wagen, het ontstaan van koe haas penis enz? Opso
Ik heb echt geen ideequote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn we daar ooit onaardig tegen geweest in klb sc ofzo? zat in klb fb ook al zo te miepen
Wat heb ik zojuist gelezen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ken je wel Bert Opzetborstel en livestream met fiets onder wagen, het ontstaan van koe haas penis enz? Opso
Koe haas penis hangoor stierenklquote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
yildiz inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
of de ballonnenactie van yildiz of hoe heette die user
Kon best nog 10 jaar bijquote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, je hoeft er ook niet te komen.
Ik heb het ook 10 jaar ontweken
Misschien zoon van Kreatorquote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn we daar ooit onaardig tegen geweest in klb sc ofzo? zat in klb fb ook al zo te miepen
Die was opgepakt tochquote:Op zondag 6 maart 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
of de ballonnenactie van yildiz of hoe heette die user
Vind zijn pubermeisjesfetish wel eng ja. Maar geen badtripbobpersoontje dus of..?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dandybleu was een user die er nogal een vreemde beleving op nahield, en zoals je kan zien in die filmpjes is 'ie alcoholist en zeer onhygiënisch. Ook had hij een voorliefde voor jonge meisjes (categorie 12-16) En leefde hij in een waanwereld dat hij met heel veel sterren bevriend was en hij was verliefd op Emma Watson.
Heb nog een poos met hem gekletst op Facebook, kerel had geen kwaad in de zin dacht ik in't begin, aardige gast. Totdat 'ie opeens een zusje van een vriendin van mij (Van toen 14) Vertelde hoe mooi ze wel niet was en dat ze wel een model kon wezen en of ze even langs wilde komen voor een shoot
En hij maakt vlogs die vaker wel als niet onbedoeld heel grappig zijn.
Ik dacht dat ik je kon vertrouwen, Hansquote:
jaquote:
Nee. En dat is positief over bob bedoeld.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind zijn pubermeisjesfetish wel eng ja. Maar geen badtripbobpersoontje dus of..?
Kwam in Opsporing Verzochtquote:
Jij valt daar wel onder ja, brummetje en blondje echt absoluut niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Oh, nog een FOK! Klassieker is Brummetje. En Blondje_93 kunnen we daar ook wel bij scharen?
Braddie (ik dus) ook wel schat ik. En verder... Hebben we veel echte klassiekers?
tokkiedoratopicsquote:
Nee, Badtripbob doet alleen drugs tot in den treuren maar is verder wel een vrij normale gast volgens mij met een goed stel hersens. Maar die Edwin Emanuel Posse (quote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind zijn pubermeisjesfetish wel eng ja. Maar geen badtripbobpersoontje dus of..?
Nu geef je Blondje te veel eerquote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Oh, nog een FOK! Klassieker is Brummetje. En Blondje_93 kunnen we daar ook wel bij scharen?
Braddie (ik dus) ook wel schat ik. En verder... Hebben we veel echte klassiekers?
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga eens gauw FOK!-geschiedenis bestuderen
Braddie <3 Blondjequote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
Ja oke.quote:
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2quote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]![]()
heb alleen de juminelle ontmaskering, hoink dis en badtripbobgedoe meegekregen
Shit die waren goed ja. Om te smullen.quote:
ik dat nog niet eens ben echt fokmaagdquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]![]()
heb alleen de juminelle ontmaskering, hoink dis en badtripbobgedoe meegekregen
Ew watquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
Brummetje die altijd moest afgeven op haar vriend, dat ze gingen douchen en de strontresten tussen z'n billen zaten
huh srs? nu je het zegt lijken die qua manier van posten best op elkaar iddquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit die waren goed ja. Om te smullen.
Brummetje Squarepants is ook goed. Wat een kuthoer.Dat is nu Jaimy_Luca. Post nog steeds.
En dat hij zijn tanden niet poetste.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
Brummetje die altijd moest afgeven op haar vriend, dat ze gingen douchen en de strontresten tussen z'n billen zaten
Hahahaha jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
Zal het doornemen morgen tijdens een oersaaie treinreisquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
educate yourself
Joh, ze is echt overal weer aan het posten hoe stoicijns ze wel niet is over andermans leed en dat ze kinderen haat.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh srs? nu je het zegt lijken die qua manier van posten best op elkaar idd
Je hebt dr wel proberen te fixenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik mezelf nog liever voor de leeuwen.
Jij bent hier langer dan ik manmanmanquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dat nog niet eens ben echt fokmaagd
aightquote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal het doornemen morgen tijdens een oersaaie treinreis
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit die waren goed ja. Om te smullen.
Brummetje Squarepants is ook goed. Wat een kuthoer.Dat is nu Jaimy_Luca. Post nog steeds.
ja, idd, maar had de link niet gelegdquote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Joh, ze is echt overal weer aan het posten hoe stoicijns ze wel niet is over andermans leed en dat ze kinderen haat.
Tering wat een lijstquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
educate yourself
Geschift mens was het ook, met haar kale kop.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hahahaha ja
Of dat ze de TomTom die ze van haar vriend had gekregen eerst zelf wilde gebruiken voordat haar vriend dat mocht doen want het was HAAR TomTom
Ik heb nog nooit (Zelfs mijn eigen topics niet) Iets zó erg zien backfiren.
Vertel mij eens meer over blondje<3bradjequote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik mezelf nog liever voor de leeuwen.
Met d'r Britney actie ja. KALE KOPPEN DOOR DER STOPPEN!quote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geschift mens was het ook, met haar kale kop.
ik ben vanaf dag een dat ik hier kwam in de klb nachtbagger terecht gekomenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent hier langer dan ik manmanman
F1978quote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
was dat ook niet brummetje die met oud en nieuw een paar jaar geleden echt de meest ranzige gesprekken met f1978 had in een of ander topic?
F1978..quote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
was dat ook niet brummetje die met oud en nieuw een paar jaar geleden echt de meest ranzige gesprekken met f1978 had in een of ander topic?
hehehequote:
Ja, hoe zat dat verhaal nou?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geschift mens was het ook, met haar kale kop.
Hoe danquote:Op zondag 6 maart 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben vanaf dag een dat ik hier kwam in de klb nachtbagger terecht gekomen
Geen idee, blij dat ik er toen niet wasquote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
Deze postquote:Het is MIJN cadeau en ik heb hem zelf nog niet eens kunnen gebruiken!
Als Tommie een half jaar oud was had hij hem gerust mogen gebruiken.
meteen op de goede plek dusquote:Op zondag 6 maart 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben vanaf dag een dat ik hier kwam in de klb nachtbagger terecht gekomen
geen idee, deadprez inspireerde mijquote:Op zondag 6 maart 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe danik begon bij de klb topics dacht ik
wtf jij hierquote:Op zondag 6 maart 2016 23:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb nog een dagkaartje over dat alleen in het weekend geldig is, dus ik denk dat ik zaterdag (indien normaal weer) een dagje maastricht pak
echt geen ideequote:Op zondag 6 maart 2016 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die man was goud joh.Maar is hij ook niet terug onder een kloon? vg72 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |