MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2quote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]![]()
heb alleen de juminelle ontmaskering, hoink dis en badtripbobgedoe meegekregen
Shit die waren goed ja. Om te smullen.quote:
ik dat nog niet eens ben echt fokmaagdquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]![]()
heb alleen de juminelle ontmaskering, hoink dis en badtripbobgedoe meegekregen
Ew watquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
Brummetje die altijd moest afgeven op haar vriend, dat ze gingen douchen en de strontresten tussen z'n billen zaten
huh srs? nu je het zegt lijken die qua manier van posten best op elkaar iddquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit die waren goed ja. Om te smullen.
Brummetje Squarepants is ook goed. Wat een kuthoer.Dat is nu Jaimy_Luca. Post nog steeds.
En dat hij zijn tanden niet poetste.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
Brummetje die altijd moest afgeven op haar vriend, dat ze gingen douchen en de strontresten tussen z'n billen zaten
Hahahaha jaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
Zal het doornemen morgen tijdens een oersaaie treinreisquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
educate yourself
Joh, ze is echt overal weer aan het posten hoe stoicijns ze wel niet is over andermans leed en dat ze kinderen haat.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh srs? nu je het zegt lijken die qua manier van posten best op elkaar idd
Je hebt dr wel proberen te fixenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik mezelf nog liever voor de leeuwen.
Jij bent hier langer dan ik manmanmanquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dat nog niet eens ben echt fokmaagd
aightquote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal het doornemen morgen tijdens een oersaaie treinreis
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit die waren goed ja. Om te smullen.
Brummetje Squarepants is ook goed. Wat een kuthoer.Dat is nu Jaimy_Luca. Post nog steeds.
ja, idd, maar had de link niet gelegdquote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Joh, ze is echt overal weer aan het posten hoe stoicijns ze wel niet is over andermans leed en dat ze kinderen haat.
Tering wat een lijstquote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
educate yourself
Geschift mens was het ook, met haar kale kop.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hahahaha ja
Of dat ze de TomTom die ze van haar vriend had gekregen eerst zelf wilde gebruiken voordat haar vriend dat mocht doen want het was HAAR TomTom
Ik heb nog nooit (Zelfs mijn eigen topics niet) Iets zó erg zien backfiren.
Vertel mij eens meer over blondje<3bradjequote:Op zondag 6 maart 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik mezelf nog liever voor de leeuwen.
Met d'r Britney actie ja. KALE KOPPEN DOOR DER STOPPEN!quote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geschift mens was het ook, met haar kale kop.
ik ben vanaf dag een dat ik hier kwam in de klb nachtbagger terecht gekomenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent hier langer dan ik manmanman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |