is toch ook zoquote:Op maandag 7 maart 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze strijdt vooral voor meer gelijkheid, ze vindt dat vrouwen nog steeds te veel worden genegeerd. Zo'n beetje denk, volg het ook niet zo
ik zou me door vijfentachtig negers laten verkrachten, hun zaad in mijn wond laten druipen, ze vervolgens alle vijfentachtig een rimjob geven en vervolgens alle presidenten ter wereld de hand schudden voor 1 date met willoowquote:
Ow ...quote:Op maandag 7 maart 2016 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mag pas als een mod het opent
Denk ik
Dan liever de 60s Elvis man, ik val niet op mannen maar als ik voor 1 miljoen eenmalig sex zou moeten hebben met een man, dan zou dat toch met Elvis zijn. Dat is een bonk sex die vent #NoHommoquote:Op maandag 7 maart 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jake gyllenhaal mag mij eventueel doen
Wat.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zou me door vijfentachtig negers laten verkrachten, hun zaad in mijn wond laten druipen, ze vervolgens alle vijfentachtig een rimjob geven en vervolgens alle presidenten ter wereld de hand schudden voor 1 date met willoow
...quote:Op maandag 7 maart 2016 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zou me door vijfentachtig negers laten verkrachten, hun zaad in mijn wond laten druipen, ze vervolgens alle vijfentachtig een rimjob geven en vervolgens alle presidenten ter wereld de hand schudden voor 1 date met willoow
Goede keusquote:Op maandag 7 maart 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jake gyllenhaal mag mij eventueel doen
ja maar dan moet je ook een tijdmachine hebben en dan wordt het wel erg onwaarschijnlijk allemaalquote:Op maandag 7 maart 2016 00:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan liever de 60s Elvis man, ik val niet op mannen maar als ik voor 1 miljoen eenmalig sex zou moeten hebben met een man, dan zou dat toch met Elvis zijn. Dat is een bonk sex die vent #NoHommo
jawel, ben gwn beetje sipjesquote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je PI is steeds een verdrietige smiley
Wil je erover praten?
Hoe komt dat? Is er wat gebeurd?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, ben gwn beetje sipjes
zullen wij samen hier blijven terwijl de rest weggaat?
HAHA HEEEY TRIO HOOOIquote:Op maandag 7 maart 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, ben gwn beetje sipjes
zullen wij samen hier blijven terwijl de rest weggaat?
weenie, niets specifieks denk ik ofzoquote:Op maandag 7 maart 2016 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Is er wat gebeurd?
Ja sgoed :$ :$
Onder elkaar ... Mag ik on top danquote:Op maandag 7 maart 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drie groningers onder elkaar
ik en saan lopen hard dus wij zijn niet zo zwaarquote:Op maandag 7 maart 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onder elkaar ... Mag ik on top dan
Meestal heb ik dat als ik mijn maandelijkse periode heb, dan word ik emotioneel en voel ik me nutteloosquote:Op maandag 7 maart 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie, niets specifieks denk ik ofzo
maar soms heb je dat toch wel eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |