doe eens aardig over de anderenquote:
oh jaquote:
Ze is echt een ongelofelijke feminist, beetje een afknapper wel, verder lekker wijfquote:Op maandag 7 maart 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
las laatst op de fp dat zij seksverslaafd is dus wie weet
Hoopt op sextapequote:Op maandag 7 maart 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen als het willoows piemel is.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe eens aardig over de anderen
geef gewoon toe dat je wel stiekem een piemeltje in je kontje ziet zitten. dan hoeven we daarover ook geen issues te maken en kunnen we verder SC'en.
Kan het niet meer openenquote:
Nee ik val niet op vrouwen en als ik dat wel wou dan was het geen verkrachten meerquote:Op zondag 6 maart 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou jij door een lekker wijf verkracht willen worden?
is dat zo? Is ze een feminist? (Hou me totaal niet met het nieuws rondom acteurs/actrices etc bezig, kijk ook nooit TVquote:Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is echt een ongelofelijke feminist, beetje een afknapper wel, verder lekker wijf
valt toch wel meequote:Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is echt een ongelofelijke feminist, beetje een afknapper wel, verder lekker wijf
Alleen met 40+ CM natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik val niet op vrouwen en als ik dat wel wou dan was het geen verkrachten meer
Zou jij door een lekkere man verkracht willen worden?
dan maar even wachten tot hugo even stopt met gamenquote:
zou ik ook zijn als ik zo lekker wasquote:Op maandag 7 maart 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoi appelquote:
Ben net gegijzeld geweest en 5 euro verloren ;squote:Op zondag 6 maart 2016 23:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je gaat in je eentje door het hakuna bos?
Pas je wel op voor psychotische drugsdealers in travestie?
QFTquote:Op maandag 7 maart 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als ik zo lekker was
jake gyllenhaal mag mij eventueel doenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik val niet op vrouwen en als ik dat wel wou dan was het geen verkrachten meer
Zou jij door een lekkere man verkracht willen worden?
Ze strijdt vooral voor meer gelijkheid, ze vindt dat vrouwen nog steeds te veel worden genegeerd. Zo'n beetje denk, volg het ook niet zoquote:Op maandag 7 maart 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt toch wel mee
ze is idd feministisch, maar niet op de vrouwen zijn altijd zielig mannen zijn kut manier toch?
ja nou, niks mis mee tochquote:Op maandag 7 maart 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze strijdt vooral voor meer gelijkheid, ze vindt dat vrouwen nog steeds te veel worden genegeerd. Zo'n beetje denk, volg het ook niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |