Kuroi niet van mij volgens mij.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou bella stoned worden van jullie wietdampen
aightquote:Op zondag 6 maart 2016 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mja
Zou niks weten
Utrecht al paar keer gezien. Grunn te ver en ook al paar keer. lwd zelfde. Ehv ook al paar keer. Amsterdam meh. Rotterdam zitten die 2 kalen
dus ja
Die heeft voor dit soort dingen echt een neusquote:Op zondag 6 maart 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Detective Chai was toen al bezig
[..]
ouwe lulquote:Op zondag 6 maart 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
AntonyZeus had ik toen nog live mee gemaakt, hoewel ik niet in het topic zelf gepost had toen.
bekertje van wat?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het maar genoeg is zolang ik gegijzeld ben. Af en toe bekertje water zou ik ook wel waarderen.
jou meeten tokquote:Op zondag 6 maart 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight
maar er is dus wel echt geen ene anus te doen, behalve de oude binnenstad even bekijken
hij is dol op mijn betting tips. Rijke boi door mijquote:Op zondag 6 maart 2016 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat frass dol is op jouw spierballetjes
ik ken hem dus
waren toen ook gwn chille luiquote:Op zondag 6 maart 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow, heb nog nooit zo'n enthousiaste post van jou gezien
denk t niequote:
Ohja anthonyzeus, wat een topicquote:Op zondag 6 maart 2016 23:45 schreef Remqo het volgende:
AntonyZeus had ik toen nog live mee gemaakt, hoewel ik niet in het topic zelf gepost had toen.
klopt iddquote:Op zondag 6 maart 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waren toen ook gwn chille lui
andere dingen te doenquote:
Ja, net als bij mij. Ik kan 100en kloontjes aanmaken, maar je manier van typen en doen zegt heel veel over wie je bent dus je word zo ontmaskerdquote:Op zondag 6 maart 2016 23:46 schreef Amarantha het volgende:
Hoe komen mensen daar eigenlijk achter dat zij het is? Door hoe ze post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |