Ja, alhoewel ik eigenlijk niet eens weet of je het wel een relatie kan noemen. Ik ben samen met iemand, woon ook samen en dat is het eigenlijk. Ik zou op dezelfde manier samenwonen als met een vriendin.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:45 schreef Cart_A1993 het volgende:
Maar op dit moment ben je in een relatie?
Ziet je vriendin het ook op die manier of denkt die wel dat ze in een serieuze relatie zit?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik eigenlijk niet eens weet of je het wel een relatie kan noemen. Ik ben samen met iemand, woon ook samen en dat is het eigenlijk. Ik zou op dezelfde manier samenwonen als met een vriendin.
Die heeft geen relatie.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:49 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Ziet je vriendin het ook op die manier of denkt die wel dat ze in een serieuze relatie zit?
Denk je niet dat dat het probleem is? Of wil je beweren dat deze persoon identiek is aan alle andere mensen waarmee je samen zou kunnen leven? Een soort broer-zus relatie is een relatie waar de passie uit is, en daar kan je beter beslissen om eruit te stappen..quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja, alhoewel ik eigenlijk niet eens weet of je het wel een relatie kan noemen. Ik ben samen met iemand, woon ook samen en dat is het eigenlijk. Ik zou op dezelfde manier samenwonen als met een vriendin.
Ook na twee, drie dagen?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zet mij alleen in een hutje op de hei, met internet, en ik ben een gelukkig mens.
Een hartgrondige hekel is het niet. Het is een gevoel van geen behoefte hebben aan vriendschap, of aan contact met anderen. Die vriendin is de enige andere die ik qua vriendschap heb. Zie haar bijna nooit en spreek haar maar weinig via de app, als ik haar spreek is het kort.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:49 schreef B-FliP het volgende:
"Zet mij alleen in een hutje op de hei, met internet, en ik ben een gelukkig mens."
Het gras is altijd groener aan de overkant. Na een paar jaar zal je weer behoefte hebben om je leven te delen, tenzij je echt heel zuur een grondige hekel hebt aan anderen en een kluizenaarsbestaan serieus overweegt.
Wellicht dat je op het moment dat je met iemand samen wil zijn beter met iemand samen kan zijn die je ook wat meer alleen laat op het moment dat je dat nodig hebt. Als je het gevoel hebt dat je elkaar te veel opeist dan zijn daar zeker oplossingen voor te bedenken.
Ze heeft een relatie met haar vriend maar de manier waarop ze met elkaar leven is meer vriendschappelijk/te vergelijken met samenwonen met een vriendschappelijke vriendin.quote:
Ik vraag me toch altijd af, hoe komen mensen toch in zulke verwarrende en aparte situaties terecht..quote:Op maandag 2 juni 2014 11:55 schreef StrawberrySwing het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie met haar vriend maar de manier waarop ze met elkaar leven is meer vriendschappelijk/te vergelijken met samenwonen met een vriendschappelijke vriendin.
Probleem is: we zijn wel de ware voor elkaar. Dat voelen we beide vanaf het begin. Een niet te omschrijven gevoel. Ik wil de relatie niet verbreken.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:51 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat het probleem is? Of wil je beweren dat deze persoon identiek is aan alle andere mensen waarmee je samen zou kunnen leven? Een soort broer-zus relatie is een relatie waar de passie uit is, en daar kan je beter beslissen om eruit te stappen..
Zie post boven je.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind dit wel zielig voor je vriend....
Waarom heb je die 'relatie' eigenlijk?
Sleur is naar, en elkaar verstikken niet goed. Ik vind de relatie met mijn vriendin juist heel erg fijn omdat we samen een leven hebben, maar ook daarnaast elkaar een eigen leven gunnen waarbij we samen elkaar ons gang kunnen laten gaan. Dat je ook je eigen ding kan doen is erg belangrijk. Als dat nu niet echt mogelijk is begrijp ik de frustratie maar dat is met wat communicatie toch zeker op te lossen als jullie echt het gevoel hebben dat jullie heel goed bij elkaar passen?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Probleem is: we zijn wel de ware voor elkaar. Dat voelen we beide vanaf het begin. Een niet te omschrijven gevoel. Ik wil de relatie niet verbreken.
Alleen wil mijn vriend álles samen doen. En dat verstikt me soms. Voorheen ging hij nog weleens 1 a 2 nachten weg met zijn werk (andere locatie werken en daar overnachten). Maar dat is al een tijdje niet voorgekomen. Wordt wel weer eens tijd...
"Zeg schat, we hebben nu een relatie. Zullen we er een vriendschap van maken?"quote:
Sorry hoor, maar lees ook eens wat je zelf schrijft:quote:Op maandag 2 juni 2014 12:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
"Zeg schat, we hebben nu een relatie. Zullen we er een vriendschap van maken?"
Ik kan daar niet mee aankomen. En dat wíl ik ook niet. Ik heb net gezegd dat ik het niet uit wil maken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben niet zo geschikt voor een relatie
niet geschikt zijn voor contact met anderen.
Zet mij alleen in een hutje op de hei, met internet, en ik ben een gelukkig mens.
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
niet eens weet of je het wel een relatie kan noemen
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zou op dezelfde manier samenwonen als met een vriendin.
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
geen behoefte hebben aan vriendschap, of aan contact met anderen
Hoe is deze relatie voor je vriend dan? Hebben jullie daar wel eens over gesproken?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Alleen wil mijn vriend álles samen doen. En dat verstikt me soms.
Ik denk vaker iets apart doen van elkaar. Mijn vriend heeft het over een weekendje weg met de motor met een vriend van hem. Maar hij gaat maar niet. Van mij mag hij. Dan kan ik met de auto naar mijn ouders toe.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |