Ja, alhoewel ik eigenlijk niet eens weet of je het wel een relatie kan noemen. Ik ben samen met iemand, woon ook samen en dat is het eigenlijk. Ik zou op dezelfde manier samenwonen als met een vriendin.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:45 schreef Cart_A1993 het volgende:
Maar op dit moment ben je in een relatie?
Ziet je vriendin het ook op die manier of denkt die wel dat ze in een serieuze relatie zit?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik eigenlijk niet eens weet of je het wel een relatie kan noemen. Ik ben samen met iemand, woon ook samen en dat is het eigenlijk. Ik zou op dezelfde manier samenwonen als met een vriendin.
Die heeft geen relatie.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:49 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Ziet je vriendin het ook op die manier of denkt die wel dat ze in een serieuze relatie zit?
Denk je niet dat dat het probleem is? Of wil je beweren dat deze persoon identiek is aan alle andere mensen waarmee je samen zou kunnen leven? Een soort broer-zus relatie is een relatie waar de passie uit is, en daar kan je beter beslissen om eruit te stappen..quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja, alhoewel ik eigenlijk niet eens weet of je het wel een relatie kan noemen. Ik ben samen met iemand, woon ook samen en dat is het eigenlijk. Ik zou op dezelfde manier samenwonen als met een vriendin.
Ook na twee, drie dagen?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zet mij alleen in een hutje op de hei, met internet, en ik ben een gelukkig mens.
Een hartgrondige hekel is het niet. Het is een gevoel van geen behoefte hebben aan vriendschap, of aan contact met anderen. Die vriendin is de enige andere die ik qua vriendschap heb. Zie haar bijna nooit en spreek haar maar weinig via de app, als ik haar spreek is het kort.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:49 schreef B-FliP het volgende:
"Zet mij alleen in een hutje op de hei, met internet, en ik ben een gelukkig mens."
Het gras is altijd groener aan de overkant. Na een paar jaar zal je weer behoefte hebben om je leven te delen, tenzij je echt heel zuur een grondige hekel hebt aan anderen en een kluizenaarsbestaan serieus overweegt.
Wellicht dat je op het moment dat je met iemand samen wil zijn beter met iemand samen kan zijn die je ook wat meer alleen laat op het moment dat je dat nodig hebt. Als je het gevoel hebt dat je elkaar te veel opeist dan zijn daar zeker oplossingen voor te bedenken.
Ze heeft een relatie met haar vriend maar de manier waarop ze met elkaar leven is meer vriendschappelijk/te vergelijken met samenwonen met een vriendschappelijke vriendin.quote:
Ik vraag me toch altijd af, hoe komen mensen toch in zulke verwarrende en aparte situaties terecht..quote:Op maandag 2 juni 2014 11:55 schreef StrawberrySwing het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie met haar vriend maar de manier waarop ze met elkaar leven is meer vriendschappelijk/te vergelijken met samenwonen met een vriendschappelijke vriendin.
Probleem is: we zijn wel de ware voor elkaar. Dat voelen we beide vanaf het begin. Een niet te omschrijven gevoel. Ik wil de relatie niet verbreken.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:51 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat het probleem is? Of wil je beweren dat deze persoon identiek is aan alle andere mensen waarmee je samen zou kunnen leven? Een soort broer-zus relatie is een relatie waar de passie uit is, en daar kan je beter beslissen om eruit te stappen..
Zie post boven je.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind dit wel zielig voor je vriend....
Waarom heb je die 'relatie' eigenlijk?
Sleur is naar, en elkaar verstikken niet goed. Ik vind de relatie met mijn vriendin juist heel erg fijn omdat we samen een leven hebben, maar ook daarnaast elkaar een eigen leven gunnen waarbij we samen elkaar ons gang kunnen laten gaan. Dat je ook je eigen ding kan doen is erg belangrijk. Als dat nu niet echt mogelijk is begrijp ik de frustratie maar dat is met wat communicatie toch zeker op te lossen als jullie echt het gevoel hebben dat jullie heel goed bij elkaar passen?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Probleem is: we zijn wel de ware voor elkaar. Dat voelen we beide vanaf het begin. Een niet te omschrijven gevoel. Ik wil de relatie niet verbreken.
Alleen wil mijn vriend álles samen doen. En dat verstikt me soms. Voorheen ging hij nog weleens 1 a 2 nachten weg met zijn werk (andere locatie werken en daar overnachten). Maar dat is al een tijdje niet voorgekomen. Wordt wel weer eens tijd...
"Zeg schat, we hebben nu een relatie. Zullen we er een vriendschap van maken?"quote:
Sorry hoor, maar lees ook eens wat je zelf schrijft:quote:Op maandag 2 juni 2014 12:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
"Zeg schat, we hebben nu een relatie. Zullen we er een vriendschap van maken?"
Ik kan daar niet mee aankomen. En dat wíl ik ook niet. Ik heb net gezegd dat ik het niet uit wil maken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben niet zo geschikt voor een relatie
niet geschikt zijn voor contact met anderen.
Zet mij alleen in een hutje op de hei, met internet, en ik ben een gelukkig mens.
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
niet eens weet of je het wel een relatie kan noemen
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zou op dezelfde manier samenwonen als met een vriendin.
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
geen behoefte hebben aan vriendschap, of aan contact met anderen
Hoe is deze relatie voor je vriend dan? Hebben jullie daar wel eens over gesproken?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Alleen wil mijn vriend álles samen doen. En dat verstikt me soms.
Ik denk vaker iets apart doen van elkaar. Mijn vriend heeft het over een weekendje weg met de motor met een vriend van hem. Maar hij gaat maar niet. Van mij mag hij. Dan kan ik met de auto naar mijn ouders toe.quote:
Je kunt nu ook wel een weekend naar je ouders toe.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik denk vaker iets apart doen van elkaar. Mijn vriend heeft het over een weekendje weg met de motor met een vriend van hem. Maar hij gaat maar niet. Van mij mag hij. Dan kan ik met de auto naar mijn ouders toe.
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik denk vaker iets apart doen van elkaar. Mijn vriend heeft het over een weekendje weg met de motor met een vriend van hem. Maar hij gaat maar niet. Van mij mag hij. Dan kan ik met de auto naar mijn ouders toe.
Maar waarom moet je dit verpakken in zo'n lap theorie? Je kan het hier toch gewoon over hebben met je motormuisje?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij ziet het als relatie. Hij vind de relatie met mij anders, dan de vriendschap die hij met een vriend heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar lees ook eens wat je zelf schrijft:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe is deze relatie voor je vriend dan? Hebben jullie daar wel eens over gesproken?
Natuurlijk is die anders. Alleen al omdat jij een vrouw bent.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hij ziet het als relatie. Hij vind de relatie met mij anders, dan de vriendschap die hij met een vriend heeft.
Ik weet wat ik zelf heb geschreven.En ik zie dat het tegenstrijdig is. Daarom is het ook verwarrend.
Dan wil hij graag mee. Ook omdat hij mijn ouders niet vaak ziet. En dan kan ik het niet maken om te zeggen dat ik alleen ga. Als hij mee kan, gaat hij mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt nu ook wel een weekend naar je ouders toe.
Dan moet je leren om voor jezelf op te komen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dan wil hij graag mee. Ook omdat hij mijn ouders niet vaak ziet. En dan kan ik het niet maken om te zeggen dat ik alleen ga. Als hij mee kan, gaat hij mee.
Natuurlijk kan je wel maken om alleen te gaan. Dan gaat hij toch een ander keer mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dan wil hij graag mee. Ook omdat hij mijn ouders niet vaak ziet. En dan kan ik het niet maken om te zeggen dat ik alleen ga. Als hij mee kan, gaat hij mee.
Heel sporadisch hebben wij seks. Komt door mij. Ik heb er totaal geen behoefte meer aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is die anders. Alleen al omdat jij een vrouw bent.
Daarbij hebben jullie seks (neem ik aan)
Je zegt zelf op een hutje in de hei te willen leven. Samen met hem? Alleen? Hoe was je leven als vrijgezel?
En je vriend? Wil die vaker/meer?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Heel sporadisch hebben wij seks. Komt door mij. Ik heb er totaal geen behoefte meer aan.
In dat hutje alleen. Maar er zijn geen hutjes op de hei, ik bedoelde het ook niet letterlijk ofzo.
Mijn leven als vrijgezel bestond uit bij mijn ouders wonen en werken. Ik heb nog nooit alleen gewoond. Altijd of bij mijn ouders, of samenwonen.
Het is helaas zo dat mijn ouders niet vlakbij wonen. Ik kan het niet maken om in het weekend te zeggen dat ik alleen naar mijn ouders ga. Als we dan gaan, dan gaan we samen (en dan vind ik het ook geen probleem). Als hij iets anders heeft, zoals bijv met de motor weg, dan zou ik alleen naar mijn ouders kunnen gaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet je leren om voor jezelf op te komen.
Want??quote:Op maandag 2 juni 2014 12:17 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik kan het niet maken om in het weekend te zeggen dat ik alleen naar mijn ouders
Ehm, dat probeer ik uit te leggen...quote:
Wees gewoon assertief, leer zeggen wat je wilt en niet wilt. Duidelijk uw grenzen aangeven en vooral blijven aangeven. Je moet echt leren opkomen voor jezelf, anders ga je nog een heel zwaar leven tegemoet.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Even hier maar, laat de ander sluiten.
Ik ben niet zo geschikt voor een relatie... Of laat ik het anders zeggen: niet geschikt zijn voor contact met anderen.
En soms is de wens om vrijgezel te zijn heel sterk aanwezig. Met niemand rekening hoeven te houden lijkt me heerlijk. Geen gezeur aan je kop. Geen irritaties van de ander. Met niemand hoeven praten, waar ik vaak toch een hekel aan heb (aan praten dus). Maar toch wil ik ondanks dit mijn vriend niet kwijt.
Het lijkt op een mengeling van schizoïde en schizotypisch ps. In beide herken ik dingen die van mij op toepassing zijn. Wellicht komt die herkenning door mijn adoptieverleden? Er zijn veel verhalen bekend van mensen die problemen kregen op latere leeftijd vanwege hun adoptie. Alleen heb ik dit nooit laten onderzoeken toen ik nog wekelijks de psych bezocht. En nu is ze met verlof...
Laat maar, je begrijpt me niet, sorry.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Omdat hij ze ook graag wil zien, mag/kan jij niet een keertje alleen
Behalve dan als hij echt niet kan..
Hoe onzinnig
Je kan het wel maken. Je kan hem uitleggen dat je een keer weer alleen bij je ouders wilt zijn. Daar is niks mis mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:19 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ehm, dat probeer ik uit te leggen...
Mijn ouders wonen niet dichtbij (2 uur rijden). Hij ziet ze niet vaak, net als ik. Als ik graag naar mijn ouders wil, gaat hij mee. Omdat hij ze graag ook wil zien! Ik kan het daarom niet maken om te zeggen dat ik alleen ga.
Word je vriend boos anders als ie niet mee zou mogen?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Laat maar, je begrijpt me niet, sorry.
Ik vind dat ik het niet kan maken. En hij zou het niet leuk vinden. Omdat hij ze ook niet vaak ziet!quote:Op maandag 2 juni 2014 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan het wel maken. Je kan hem uitleggen dat je een keer weer alleen bij je ouders wilt zijn. Daar is niks mis mee.
Heeft je vriend ook een beperking?
En als hij een weekend met de motor weggaat en jij zegt dat je naar je ouders gaat, dan zegt hij: nee, ga een week later want dan kan ik mee?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:25 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het niet kan maken. En hij zou het niet leuk vinden. Omdat hij ze ook niet vaak ziet!
Nee mijn vriend heeft geen beperking.
Maar vanaf nu ga ik niet meer in op posts wat betreft deze discussie. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt.
ik zie zijn moeder ook niet vaak, toch gaat hij weleens alleen die kant op. Andersom hetzelfde, ook naar vrienden/vriendinnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wellicht wel (antwoord op de eerste zin), soms zie ik oplossingen niet (zo snel). Het gekke is dat ik het vaak ook wel fijn vind als hij er is wanneer ik bij mijn ouders ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:42 schreef StrawberrySwing het volgende:
Ik denk dat je een beetje te veel in problemen en te weinig in oplossingen denkt. Praat er eens over met je vriend dat je graag een keertje alleen weg wil omdat je daar behoefte aan hebt. Kijk hoe hij dan reageert. Ik snap dat je het moeilijk vind om te zeggen dat je alleen wil gaan als hij graag mee wil, maar je kan vast ook aan hem uitleggen dat je het fijn vind om eens alleen daar te zijn en dat jullie snel een keertje samen gaan. Een relatie draait er ook om dat je elkaar ruimte moet geven en dat je nou eenmaal niet altijd mee kan naar dingen die je graag samen zou willen doen. Als je vriend je die ruimte niet automatisch of vanuit zichzelf geeft, moet je die soms wat meer opeisen.
ja, dat kan wel. Dat wil je niet omdat je bang bent hem te kwetsen, dat niet eerlijk vindt tov hem, enz.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:19 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ehm, dat probeer ik uit te leggen...
Mijn ouders wonen niet dichtbij (2 uur rijden). Hij ziet ze niet vaak, net als ik. Als ik graag naar mijn ouders wil, gaat hij mee. Omdat hij ze graag ook wil zien! Ik kan het daarom niet maken om te zeggen dat ik alleen ga.
dan doe je dat toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wellicht wel (antwoord op de eerste zin), soms zie ik oplossingen niet (zo snel). Het gekke is dat ik het vaak ook wel fijn vind als hij er is wanneer ik bij mijn ouders ben.
Het hoeft ook niet per se mijn ouders te zijn, kan ook iets anders zijn wat ik alleen kan doen. Bijv een avondje naar de film. Mijn vriend houdt niet van horror, ik ben er gek op.
Ik zit niet met dwang in deze relatie hoor. En ik heb dit gevoel niet al 4 jaar. Het is meer van de laatste tijd.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik hoop voor je dat je vriend geen account op fok heeft vind het nogal triest en eigenlijk onrespectvol naar je partner toe.
Waarom in een relatie zitten als je eigenlijk niet in een relatie wilt zitten ?
Ergens vind ik dat je jezelf en je partner te kort doet.
Beiden zouden namelijk gelukkiger worden als een knoop doorhakt en gewoon vrijgezel word.
Ik denk namelijk dat hij iemand verdient die in een relatie wilt zitten en niet iemand die erinzit maar liever geen relatie wilt.
Dat wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan doe je dat toch?
Of vind je ook dat je dat niet kan maken?
Ssshh, het is al goed.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nogmaals: dat was 1 grote grap. Afgesproken "achter de schermen".
Dat je daar ingetrapt bent.
Jawel. Ik nam alleen horror ff als voorbeeld. Ik vind drama, komedie, science, actie, enz meestal niet zo gaaf als horror/thriller.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar een film die geen horror is.. Dan kan je het niet maken om eens alleen te gaan?
Dat begrijp ik. Maar het klinkt heel erg als "als hij het leuk vindt, dan gaat hij mee.. anders kan/wil/mag ik alleen"quote:Op maandag 2 juni 2014 14:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Jawel. Ik nam alleen horror ff als voorbeeld. Ik vind drama, komedie, science, actie, enz meestal niet zo gaaf als horror/thriller.
Heeft hij een beetje zelfvertrouwen? Heeft hij al eerder een relatie gehad?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik zit niet met dwang in deze relatie hoor. En ik heb dit gevoel niet al 4 jaar. Het is meer van de laatste tijd.
Mijn vriend zou echt niet gelukkiger zijn als wij uit elkaar zouden gaan. Hij zou er ontzettend veel verdriet van hebben!
Dat ik wellicht niet geschikt ben voor een relatie betekent niet dat ik deze relatie niet wil. Dat heb ik volgens mij ook nergens gezegd.
Mijn vriend wil niemand anders en hij vindt niet dat hij beter verdient. Hij wil alleen mij. Al zeg ik dat ik een open relatie wil: hoeft niet, want dat wil hij niet. Heeft hij helemaal geen behoefte aan.
Dat probeer ik dus uit te leggen: we zijn bij elkaar omdat we de ware zijn voor elkaar. Omdat we beide dat gevoel vanaf het prille begin hebben. Niet omdat het gewoonte is geworden.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft hij een beetje zelfvertrouwen? Heeft hij al eerder een relatie gehad?
Jullie leven als broer en zus, je wilt hem minder zien, jullie hebben geen seks meer.. Klinkt alsof jullie alleen nog maar samen zijn uit gewoonte, omdat jullie al zo lang samen zijn.
Wij hebben iig een hele goede relatie met onze schoonfamilie. Als ik in het weekend alleen zou komen wordt er gevraagd waar mijn vriend is en zal het nogal apart zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar het klinkt heel erg als "als hij het leuk vindt, dan gaat hij mee.. anders kan/wil/mag ik alleen"
Dus waarom kan je wel alleen naar de film (eentje die je partner misschien ook wil zien), maar niet naar je ouders.
En nee, doe het niet om te drammen, probeer te begrijpen hoe je denkt / de relatie in elkaar zit.
Met dolfijnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
In je mooiste herinneringen, ben je daarin alleen of met anderen?In het geval van het laatste, heb je misschien idd geen andere mensen nodig.
Een goede relatie is toch meer dan 'het ware' gevoel? Iemand kan de ware voor je zijn, maar dat wil niet zeggen dat je een relatie hebt waar je beide gelukkig van wordt. Je zegt bovendien nu zelf dat samenwonen met je beste vriendin hetzelfde zou voelen..quote:Op maandag 2 juni 2014 14:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus uit te leggen: we zijn bij elkaar omdat we de ware zijn voor elkaar. Omdat we beide dat gevoel vanaf het prille begin hebben. Niet omdat het gewoonte is geworden.
Antwoord op je vragen: Ja en ja.
Ik zeg overigens niet dat ik hem minder wil zien, maar dat het voor mij niet per se hoeft om alles samen te doen.
Elkaar minder zien geldt meer voor als je nog apart woont en je kan besluiten om elkaar even iets minder te zien.
Ik heb ook niet gezegd dat wij helemaal geen seks meer hebben. Alleen sporadisch. We knuffelen nog wel ontzettend veel. Krijg regelmatig een kus (of geef er eentje). Dus helemaal als broer en zus leven doen we niet, de dingen die we doen doe je niet met je broer/zus.
Wat dan nog meer?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dit topic gaat over niet geschikt zijn voor een relatie. En dat ligt echt niet alleen aan ritjes naar mijn ouders.En zelfs niet aan dingen zonder vriend doen. Het gaat verder dan dat.
Het is geen optie omdat je er niet over praat met je vriend.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Tsja, ik ben gewoon niet zo goed met communiceren. Maar ik bedoel niets slecht.
En ik probeer om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Maar als mensen mij vervolgens iets verkeerd begrijpen is het logisch dat ik dát dan weer probeer uit te leggen. Zou iedereen doen.
En je probeert me nu te pakken op "advies is onmogelijk", maar ik heb al 100 keer uitgelegd waarom het geen optie is om in het weekend alleen naar mijn ouders te gaan!!!
En sorry, maar ik begin het gezeur daarover nu wel een beetje zat aan het worden.Nee, het is geen optie. Svp klaar met deze discussie, alsjeblieft!
Je denkt dus aan iedereens belangen, maar je zet die van jezelf helemaal achteraan. Vind je zelf dat dat klopt?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:50 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wij hebben iig een hele goede relatie met onze schoonfamilie. Als ik in het weekend alleen zou komen wordt er gevraagd waar mijn vriend is en zal het nogal apart zijn.
Juist omdat ze zover wonen, we ze maar eens in de zoveel maanden zien gaat hij mee als er een weekendje ouders gepland staat. Ik ga niet alleen naar mijn ouders in het weekend, punt.
Ook mijn ouders vinden het fijn om hem weer eens te zien!
Kijk, als ze nou 2 straten/dorpen verder hadden gewoond was dit niet aan de orde.
Als je er iemands leven mee kon redden of een miljoen voor kon krijgen, was het dan nog steeds geen optie?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En je probeert me nu te pakken op "advies is onmogelijk", maar ik heb al 100 keer uitgelegd waarom het geen optie is om in het weekend alleen naar mijn ouders te gaan!!!
Ik vind dat het ware gevoel juist een groot deel is. Als een relatie het niet zou zijn voel je niet dat je de ware bent voor elkaar. Mensen denken het ook vaak te voelen, terwijl ze dan toch niet de ware voor elkaar zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een goede relatie is toch meer dan 'het ware' gevoel? Iemand kan de ware voor je zijn, maar dat wil niet zeggen dat je een relatie hebt waar je beide gelukkig van wordt. Je zegt bovendien nu zelf dat samenwonen met je beste vriendin hetzelfde zou voelen..
Je kunt wel het idee hebben dat iemand de ware voor je is, maar misschien maken de omstandigheden dat jullie de relatie niet naar zijn volle potentiaal kunnen trekken.
Eindelijk duidelijk wat TS met dit topic wil he?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |