abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140642639
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dit topic gaat over niet geschikt zijn voor een relatie. En dat ligt echt niet alleen aan ritjes naar mijn ouders. ;) En zelfs niet aan dingen zonder vriend doen. Het gaat verder dan dat.
Wat dan nog meer?

Tot dusver zie ik je vooral redenen, twijfels en irritaties posten die je mening ondersteunen 'dat je niet geschikt bent voor een relatie'. Enige reden die volgens jou vóór het aanhouden van de relatie is, is dat hij 'de ware voor je is'. Probeer me eens uit te leggen wat dat dan is/voor jou betekent, want ik zie het in je posts nog echt niet terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 2 juni 2014 @ 19:55:31 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140642776
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Tsja, ik ben gewoon niet zo goed met communiceren. Maar ik bedoel niets slecht.

En ik probeer om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Maar als mensen mij vervolgens iets verkeerd begrijpen is het logisch dat ik dát dan weer probeer uit te leggen. Zou iedereen doen.

En je probeert me nu te pakken op "advies is onmogelijk", maar ik heb al 100 keer uitgelegd waarom het geen optie is om in het weekend alleen naar mijn ouders te gaan!!!

En sorry, maar ik begin het gezeur daarover nu wel een beetje zat aan het worden. :{ Nee, het is geen optie. Svp klaar met deze discussie, alsjeblieft!
Het is geen optie omdat je er niet over praat met je vriend.

Als je nou snapt dat er in principe niks mis mee is dat je af en toe iets alleen wilt doen, dan is stap twee hoe je dat met je vriend bepraat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_140642973
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:50 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Wij hebben iig een hele goede relatie met onze schoonfamilie. Als ik in het weekend alleen zou komen wordt er gevraagd waar mijn vriend is en zal het nogal apart zijn.

Juist omdat ze zover wonen, we ze maar eens in de zoveel maanden zien gaat hij mee als er een weekendje ouders gepland staat. Ik ga niet alleen naar mijn ouders in het weekend, punt.
Ook mijn ouders vinden het fijn om hem weer eens te zien!

Kijk, als ze nou 2 straten/dorpen verder hadden gewoond was dit niet aan de orde.
Je denkt dus aan iedereens belangen, maar je zet die van jezelf helemaal achteraan. Vind je zelf dat dat klopt?
pi_140643050
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:

En je probeert me nu te pakken op "advies is onmogelijk", maar ik heb al 100 keer uitgelegd waarom het geen optie is om in het weekend alleen naar mijn ouders te gaan!!!
Als je er iemands leven mee kon redden of een miljoen voor kon krijgen, was het dan nog steeds geen optie?

Oh, wacht.

Je hebt twee opties: of je komt meer voor jezelf op en luistert meer naar jezelf, of je doet dat niet, blijft zo doormodderen en wie weet wat daar dan weer uitkomt.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:02:59 #80
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140643090
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Een goede relatie is toch meer dan 'het ware' gevoel? Iemand kan de ware voor je zijn, maar dat wil niet zeggen dat je een relatie hebt waar je beide gelukkig van wordt. Je zegt bovendien nu zelf dat samenwonen met je beste vriendin hetzelfde zou voelen..
Je kunt wel het idee hebben dat iemand de ware voor je is, maar misschien maken de omstandigheden dat jullie de relatie niet naar zijn volle potentiaal kunnen trekken.
Ik vind dat het ware gevoel juist een groot deel is. Als een relatie het niet zou zijn voel je niet dat je de ware bent voor elkaar. Mensen denken het ook vaak te voelen, terwijl ze dan toch niet de ware voor elkaar zijn.

Mijn vriend en ik horen bij elkaar.

Ik hecht er iig veel waarde aan, aan dat gevoel. En wil het daarom niet uitmaken.

Het is niet dat ik ontzettend ongelukkig ben in deze relatie, absoluut niet. Mijn vriend trouwens ook niet, hij is heel gelukkig met mij. Vindt me nog steeds de leukste, liefste en geweldigste vriendin.

Maar ik zou sowieso, mocht het ooit toch uitgaan, eerst een flinke tijd vrijgezel zijn en alleen wonen. En wellicht nooit meer iets vasts aangaan.

Nu moet ik ermee omgaan dat dit de situatie is, zoals die is. En dat lukt me meestal prima.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:04:26 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140643166
Nou, prima. Slotje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_140643327
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Nou, prima. Slotje.
Eindelijk duidelijk wat TS met dit topic wil he? ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_140643649
Eigenlijk wou TS dus met ons delen dat ze de ware heeft gevonden en dat ze heel gelukkig is. mmmmokay
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  maandag 2 juni 2014 @ 20:23:44 #84
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140644116
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Nou, prima. Slotje.
Oké.
  maandag 2 juni 2014 @ 22:13:14 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140650116
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Oké.
Maar wat was je doel nou met dit topic :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')