Wat dan nog meer?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dit topic gaat over niet geschikt zijn voor een relatie. En dat ligt echt niet alleen aan ritjes naar mijn ouders.En zelfs niet aan dingen zonder vriend doen. Het gaat verder dan dat.
Het is geen optie omdat je er niet over praat met je vriend.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Tsja, ik ben gewoon niet zo goed met communiceren. Maar ik bedoel niets slecht.
En ik probeer om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Maar als mensen mij vervolgens iets verkeerd begrijpen is het logisch dat ik dát dan weer probeer uit te leggen. Zou iedereen doen.
En je probeert me nu te pakken op "advies is onmogelijk", maar ik heb al 100 keer uitgelegd waarom het geen optie is om in het weekend alleen naar mijn ouders te gaan!!!
En sorry, maar ik begin het gezeur daarover nu wel een beetje zat aan het worden.Nee, het is geen optie. Svp klaar met deze discussie, alsjeblieft!
Je denkt dus aan iedereens belangen, maar je zet die van jezelf helemaal achteraan. Vind je zelf dat dat klopt?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:50 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wij hebben iig een hele goede relatie met onze schoonfamilie. Als ik in het weekend alleen zou komen wordt er gevraagd waar mijn vriend is en zal het nogal apart zijn.
Juist omdat ze zover wonen, we ze maar eens in de zoveel maanden zien gaat hij mee als er een weekendje ouders gepland staat. Ik ga niet alleen naar mijn ouders in het weekend, punt.
Ook mijn ouders vinden het fijn om hem weer eens te zien!
Kijk, als ze nou 2 straten/dorpen verder hadden gewoond was dit niet aan de orde.
Als je er iemands leven mee kon redden of een miljoen voor kon krijgen, was het dan nog steeds geen optie?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En je probeert me nu te pakken op "advies is onmogelijk", maar ik heb al 100 keer uitgelegd waarom het geen optie is om in het weekend alleen naar mijn ouders te gaan!!!
Ik vind dat het ware gevoel juist een groot deel is. Als een relatie het niet zou zijn voel je niet dat je de ware bent voor elkaar. Mensen denken het ook vaak te voelen, terwijl ze dan toch niet de ware voor elkaar zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een goede relatie is toch meer dan 'het ware' gevoel? Iemand kan de ware voor je zijn, maar dat wil niet zeggen dat je een relatie hebt waar je beide gelukkig van wordt. Je zegt bovendien nu zelf dat samenwonen met je beste vriendin hetzelfde zou voelen..
Je kunt wel het idee hebben dat iemand de ware voor je is, maar misschien maken de omstandigheden dat jullie de relatie niet naar zijn volle potentiaal kunnen trekken.
Eindelijk duidelijk wat TS met dit topic wil he?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |