quote:Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven
Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.
Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.
Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."
De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.
Bronquote:Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs
Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.
De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.
Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."
De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.
Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”
Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
Ja, je kan gewoon duidelijk zien dat Koen beide oren nog heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:53 schreef Jaroon het volgende:
Iemand die net de vergelijking maakt met Van Gogh. Dan ben je toch ook de weg kwijt?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon duidelijk zien dat Koen beide oren nog heeft.
We hebben jou voor de updates.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:56 schreef StaceySinger het volgende:
(update) Koen Everink vermoord
[ afbeelding ]
Koen Everink, oprichter van Eliza was here, is dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven. om 16.45 uur heeft de politie laten weten dat er is vastgesteld dat Everink om het leven is gekomen door een misdrijf. Het onderzoek wordt voortgezet om vast te kunnen stellen wat er precies gebeurd is. Er zijn geen verdachten aangehouden.
Everink verliet per 1 augustus 2014 in goed overleg de Sundio Group. Hij was daar werkzaam als directeur en eindverantwoordelijke voor de merken Eliza was here en Jiba. Naast directielid was Everink aandeelhouder in de groep. In 2012 verkocht Everink al een groot aandeel in Eliza was here aan de Sundio Group, dat in handen is van Joost Romeijn. TravelPro sprak Everink ruim twee jaar geleden nog over de zware mishandeling waar hij mee te maken kreeg tijdens het Sensation-festival.
Tijdens dat gesprek liet Everink over de mishandeling weten: “Wat ik wel kwijt wil, is dat het een hele heftige gebeurtenis was. En waarom het mij gebeurde? Ik heb geen idee. Voor het zelfde geld was er vrijdag een stille tocht, dat gun je toch geen mens? De reacties uit het land zijn een grote steun voor mij, ik heb zelfs bloemen gekregen van mensen die ik niet ken. Ook de reacties uit de branche zijn hartverwarmend. Joost (Joost Romeijn, CEO Sundio Group red.) heeft mij erg gesteund in deze periode.” Romeijn heeft tegenover Quote laten weten dat hij in shock is en zeer bedroefd.
De politie vraagt iedereen die informatie heeft die het onderzoek kan helpen contact op te nemen met de recherche in Utrecht via 0900-8844 of via www.politie.nl. Anoniem reageren kan door te bellen met 0800-7000 of via M-online.
http://www.travelpro.nl/b(...)a1f48ed0f5-106507329
Wat moet men doen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:06 schreef Onnoman het volgende:
ik schrok toen ik dit nieuwsitem las.
Het idee dat je bedreigd wordt door een stel (laten we voor het gemak zeggen) Marokkaanse maffia en dat ze elke dag kunnen toeslaan, jaagt de stuipen op mijn lijf.
En de politie doet er geen fuck aan want of ze zijn amateuristisch, of ze durven hun handen niet te branden aan echte criminelen.
Een paar Marokkaanse jochies die wat roepen is niet gelijk aan "Marokkaanse maffia" lijkt me.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:06 schreef Onnoman het volgende:
Het idee dat je bedreigd wordt door een stel (laten we voor het gemak zeggen) Marokkaanse maffia en dat ze elke dag kunnen toeslaan, jaagt de stuipen op mijn lijf.
En de politie doet er geen fuck aan want of ze zijn amateuristisch, of ze durven hun handen niet te branden aan echte criminelen.
Oh, dat is wel zeker ja. 100%.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Want nu is het zeker een Marokkaan die het heeft gedaan..........
hoe vaak moet iets bevestigd worden wil ook jij er een patroon in herkennen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar voor een grote groep mensen hier. Dat is wel wat vreemd natuurlijk.
Wat is bevestigd dan? Men weet dat hij vermoord is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoe vaak moet iets bevestigd worden wil ook jij er een patroon in herkennen?
Neehoor, dat is helemaal niet vreemd. Immers, gezien de hele geschiedenis met de criminele vechtmocro Hari en de wetenschap dat weliswaar niet alle Marokkanen gewelddadig crimineel zijn, maar wel vrijwel alle gewelddadige criminelen Marokkaan, kom je hier gewoon op uit. Kan niet missen, 100%.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar voor een grote groep mensen hier. Dat is wel wat vreemd natuurlijk.
Idd, Sherlock.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik kom er niet op uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Neehoor, dat is helemaal niet vreemd. Immers, gezien de hele geschiedenis met de criminele vechtmocro Hari en de wetenschap dat weliswaar niet alle Marokkanen gewelddadig crimineel zijn, maar wel vrijwel alle gewelddadige criminelen Marokkaan, kom je hier gewoon op uit. Kan niet missen, 100%.
Laten we het er voorlopig even op houden dat er nog helemaal niets bekend is over de dader(s) en de achtergrond van deze moord, dan hoeven we hier niet op voorhand het zoveelste buitenlanderbashtopic van te maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Er is geen enkele link naar Badr Hari of Marokkanenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het er voorlopig even op houden dat er nog helemaal niets bekend is over de dader(s) en de achtergrond van deze moord, dan hoeven we hier niet op voorhand het zoveelste buitenlanderbashtopic van te maken.
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er is geen enkele link naar Badr Hari of Marokkanen
Koen is in de keuken gevonden en daar hangt een camera .
[ afbeelding ]
Als de camera werkt is het hopelijk snel duidelijk wie het heeft gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij moet bij de landelijke recherche, joh!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef hpeopjes het volgende:
Neehoor, dat is helemaal niet vreemd. Immers, gezien de hele geschiedenis met de criminele vechtmocro Hari en de wetenschap dat weliswaar niet alle Marokkanen gewelddadig crimineel zijn, maar wel vrijwel alle gewelddadige criminelen Marokkaan, kom je hier gewoon op uit. Kan niet missen, 100%.
Dat onderzoek start ook net. 10 tegen 1 dat dit uit de Marokkaanse hoek komtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn dat nog Funda foto's?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies. Laten we gewoon een onderzoek afwachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:32 schreef eight het volgende:
[..]
Dat onderzoek start ook net. 10 tegen 1 dat dit uit de Marokkaanse hoek komt
Dankjewel! Dat is lief van je.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij moet bij de landelijke recherche, joh!
Zulks een scherpe blik!
foto's van het huis en omgeving jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn dat nog Funda foto's?
En wat is de bron dat hij in de keuken gevonden is?
Afwachten?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Precies. Laten we gewoon een onderzoek afwachten.
Ah, thnx.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
foto's van het huis en omgeving ja
Telegraaf
De in 2012 door vechtsporter Badr Hari ernstig mishandelde Everink werd gisterochtend levenloos aangetroffen in de keuken van zijn villa in Bilthoven.
Er zijn wel omstandigheden die meespelen, zoals het gegeven dat hij bedreigd werd. Maar wie weet wat er nog meer meespeelde. Werd hij afgeperst zoals wel meer gebeurd bij succesvolle zakenlieden? Was het een wraakactie of toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Een roofmoord waar hij toevallig slachtoffer van was.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:36 schreef Jaroon het volgende:
Als je zomaar zonder enig bewijs iets gaat roepen is er iets mis met je. Daarnaast kan je eerlijk commentaar geven.
Precies. En wat vervelend was voor de man was de aandacht. Ook als QUOTE 500 mens.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er zijn wel omstandigheden die meespelen, zoals het gegeven dat hij bedreigd werd. Maar wie weet wat er nog meer meespeelde. Werd hij afgeperst zoals wel meer gebeurd bij succesvolle zakenlieden? Was het een wraakactie of toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Een roofmoord waar hij toevallig slachtoffer van was.
Toch liet Everts zich beveiligen en overal schijnen camera's te hebben gehangen. (althans dat is wat de media verkondigd) Dan neigt het toch naar een vooropgezette moord. Maar goed, de informatie is flinterdun. We weten niet eens hoe hij aan zijn einde is gekomen.
Typerend voor het feministische nederlandse gedrag, een echte man beschermt zichzelf, ik ben in verleden ook ernstig bedreigt door marokanen, maar een echte man laat dat niet over zich heen komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:06 schreef Onnoman het volgende:
Ziet er meer uit als een infraroodsensor (PIR) van het alarmsysteem.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het schijnt juist dat hij zich niet liet beveiligen;quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er zijn wel omstandigheden die meespelen, zoals het gegeven dat hij bedreigd werd. Maar wie weet wat er nog meer meespeelde. Werd hij afgeperst zoals wel meer gebeurd bij succesvolle zakenlieden? Was het een wraakactie of toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Een roofmoord waar hij toevallig slachtoffer van was.
Toch liet Everts zich beveiligen en overal schijnen camera's te hebben gehangen. (althans dat is wat de media verkondigd) Dan neigt het toch naar een vooropgezette moord. Maar goed, de informatie is flinterdun. We weten niet eens hoe hij aan zijn einde is gekomen.
quote:,,Rond die tijd van de zaak met Badr Hari kreeg hij van Marokkanen wel eens van alles naar zijn hoofd geslingerd,'' zegt een van zijn beste vrienden. ,,Maar hij was absoluut niet bang en had geen beveiliging.''
En daar gaat het "overal camera's" verhaal....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een infraroodsensor (PIR) van het alarmsysteem.
Hoorde dat zijn dochtertje hem gevonden had in een plas bloed. Wurgen lijkt mij het minst waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:23 schreef Hathor het volgende:
Ik vind dat er nog steeds bar weinig naar buiten komt, zoals de wijze waarop hij om het leven is gekomen....is er geschoten, gestoken, is ie geslagen, gewurgd?
Ahh, dat bericht heb ik dus gemist.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoorde dat zijn dochtertje hem gevonden had in een plas bloed. Wurgen lijkt mij het minst waarschijnlijk.
en Peter r de Vries bij RTL Boulevard gisterenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bron was het NOS journaal als ik het goed onthouden heb
En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bron was het NOS journaal als ik het goed onthouden heb
camera's gaan pas werken als er beweging isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar gaat het "overal camera's" verhaal....
Maar zelfs als het wel een camera zou zijn kan ik me zo voorstellen dat die niet aanstaat als het alarmsysteem niet aanstaat, je wilt nog een beetje privacy in je eigen huis lijkt me.
Zijn auto is ook direct afgevoerd, misschien heeft hij iemand meegenomen naar huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Dat zei Peter R gister in Boulevardquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?
Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze ook aan gaan als het alarmsysteem uit staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
camera's gaan pas werken als er beweging is
Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?
Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Verder bleef de NOS summier. Gelukkig hebben we Peter R nog zo te merkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
misschien was hij nooit misselijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef StaceySinger het volgende:
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”
http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
er staat ook nergens dat het over de dader gaatquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
Nee. Dat staat ook nergens.........quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er staat ook nergens dat het over de dader gaat
Ik heb weleens een slotenmaker een slot zien openen zonder enige schade te veroorzaken, dat was natuurlijk geen speciaal prijzig slot natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef Hathor het volgende:
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
*maakt notitie*quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
Idd...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
quote:Overleden persoon aangetroffen
Laatste update: 04-03-2016 | 11:24
Bilthoven - In een woning aan de Hoflaan is vrijdagochtend 4 maart een overleden persoon aangetroffen. De politie onderzoekt de zaak en sluit een misdrijf niet uit.
Na een melding rond 08.45 uur troffen agenten in de woning een overleden persoon aan. De politie doet onderzoek naar de identiteit van de persoon en de toedracht rond het overlijden. Een deel van de straat is afgezet en een auto uit de straat is meegenomen voor onderzoek. Dit onderzoek gaat enige tijd in beslag nemen.
quote:Update onderzoek Bilthoven
Laatste update: 05-03-2016 | 12:05
Bilthoven - Zaterdag 5 maart gaat het onderzoek naar de dood van de 42-jarige bewoner van de Hoflaan, onverminderd door.
De Bilthovenaar werd in de nacht van donderdag 3 op vrijdag 4 maart om het leven gebracht. Zaterdag 5 maart gaat het forensisch onderzoek in de woning verder. Ook zal een politiehelikopter overzichtsfoto’s maken van de omgeving en wordt verder gesproken met betrokkenen en bekenden van het slachtoffer. Het onderzoek richt zich op wat zich in de woning heeft afgespeeld en alle scenario’s staan open.
Tips
Er zijn inmiddels al meerdere tips binnen gekomen die de recherche verder onderzoekt. De oproep om informatie te delen, blijft staan. Iedereen die iets opgevallen is in de omgeving van Hoflaan dat verdacht was, dit kan zijn geweest in de avond van donderdag 3 maart of de ochtend van vrijdag 4 maart zijn, maar ook in de periode ervoor, wordt gevraagd dit te delen met de recherche. Tips kunnen doorgegeven worden via 09008844 of politie.nl. Anoniem reageren, kan via 0800-7000 of via M-online.
Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:47 schreef StaceySinger het volgende:
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.
http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.
? Welk kickboksgala?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:04 schreef Oud_student het volgende:
Hij werd bedreigd door Marokkanen, deze Marokkanen waren boos over de vermeende schade die Everink aan Badr had toegebracht (in die wereld is slachtoffer dader, denk ook aan de overval op de juweliers). De vraag is of zij in opdracht van Badr hebben gehandeld of slechts in de geest van.
(zo werkt het ook bij IS terroristen)
Omdat het wrs. om lichtgetinte medelanders gaat, is de Politie natuurlijk terughoudend.
Andere mogelijkheid: Everink zat zelf in het criminele circuit (wat doe je anders bij een kickboks gala)
Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..
Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..
Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
Je weet dat er geluidsdempers bestaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het is uit de hand gelopen ruzie met een bekende..
Aannames maar oké:
Hij is neergestoken lijkt me, plas bloed en als er geschoten was had dat dochtertje wel wakker geworden.
Met een mes uit zijn keuken, als diegene hem vooraf had willen vermoorden had ie wel een pistool meegenomen.
Ik las 37.000... lijkt me voor Badr niet echt een problematisch bedrag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
Hij komt er ook niet onderuit als Everink uit de weg is geruimd, dan gaat het naar zijn erfgenamen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las 37.000... lijkt me voor Badr niet echt een problematisch bedrag.
Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
volgens quote zou het bedrag niet snel geind wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens werd die schadevergoeding al in 2014 geëist;
http://www.elsevier.nl/Ne(...)n-Ferhat-Y-1451828W/
Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens werd die schadevergoeding al in 2014 geëist;
http://www.elsevier.nl/Ne(...)n-Ferhat-Y-1451828W/
quote:Schadevergoeding
Hari werd naast celstraf ook veroordeeld tot 45.000 euro aan schadevergoeding. Het grootste gedeelte, ruim 37.000 euro, werd toegekend aan Koen Everink. Twee andere slachtoffers krijgen de rest.
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:23 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..
Weet niet, twijfel daaraan..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?
Dat is een lastige, want Everink heeft 63.000 geëist (en kreeg 37.000 toegewezen), maar zijn werkgever heeft ook tonnen geëist omdat hij niet kon werken en zij zijn salaris wel moesten doorbetalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens quote zou het bedrag niet snel geind worden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ullen-badr-hari.html
Vast wel.. maar geloof dus niet dat dit een motief is.. Bovendien is t niet echt een hoog bedrag, als dat bedrag hierboven klopt..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.
dat las ik ook (link boven jouw bericht), maar ik weet niet hoe het juridisch werkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
In m'n enthousiasme even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet dat er geluidsdempers bestaan?
Ja, misschien moeten ze nog even bedreigd worden en zien ze er dan van af, maar misschien is de boodschap zo ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.
Of zelfs zonder medeweten van Badr door een loopjongen van Kadyrov..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Dus afgeknald door een holmaatje van die boksende aap.
Als het om een afrekening gaat, ligt het voor de hand dat ze dat zo geruisloos mogelijk willen doen. Het blijft uiteraard gissen, maar een vuurwapen met geluidsdemper kan je dus niet bij voorbaat uitsluiten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:28 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
In m'n enthousiasme even niet aan gedacht
In het artikel van Quote staat dan ook duidelijk dat het niet alleen Koen Everink is die dat eist, maar ook de Sundio Group (zijn werkgever).quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:27 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.
Als er beslag gelegd is is dat proces al in werkingquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten ze nog even bedreigd worden en zien ze er dan van af, maar misschien is de boodschap zo ook wel duidelijk.
Ik denk trouwens niet dat de familie er van af kan zien, want de erfgename zal zijn minderjarige dochter zijn, en je kunt niet zomaar voor een minderjarige besluiten dat ze afziet van een deel van de erfenis.
jij zei dat badr er niets mee op schoot. Ik zei misschien financieel. Het ligt niet voor de hand gezien de bedragen, al zijn ze wel voor minder vermoord.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Vast wel.. maar geloof dus niet dat dit een motief is.. Bovendien is t niet echt een hoog bedrag, als dat bedrag hierboven klopt..
schijnt niet zo makkelijk te zijn, aangezien hij in nl schijnbaar niet zoveel bezit. Maar wie weet, zijn ze al aardig op weg in het proces.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Als er beslag gelegd is is dat proces al in werking
Draaien ze vast niet terug
Klopt maar die claims verdwijnen dus blijkbaar niet met Everink. Of z'n familie/werkgever moet zich nu bedreigd voelen..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij zei dat badr er niets mee op schoot. Ik zei misschien financieel. Het ligt niet voor de hand gezien de bedragen, al zijn ze wel voor minder vermoord.
Dat niet alleen, het is erg lastig om de erfenis van een minderjarige te beperken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Als er beslag gelegd is is dat proces al in werking
Draaien ze vast niet terug
is dat bij wet verboden dan ?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het is erg lastig om de erfenis van een minderjarige te beperken.
Dat kan simpelweg niet zomaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien waren het wel orgaanhandelaren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Een hier nog niet besproken optie is een "crime passionel", een uit de hand gelopen date?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien waren het wel orgaanhandelaren.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:35 schreef APK het volgende:
Bolbliksem door de schoorsteen als doodsoorzaak is ook nog niet besproken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien waren het wel orgaanhandelaren.
bron:quote:Het politieonderzoek naar de dood van de 42-jarige Koen Everink gaat zaterdag onverminderd door. Dat laat de politie Utrecht weten. De Bilthovenaar werd in de nacht van donderdag 3 op vrijdag 4 maart om het leven gebracht. Zijn 6-jarige dochter vond haar vader 's ochtends vroeg in de woning.
Zaterdagochtend ging het forensisch onderzoek in de woning verder. De politiehelikopter maakte zaterdag overzichtsfoto's van de omgeving en er wordt verder gesproken met betrokkenen en bekenden van het slachtoffer.
Het onderzoek richt zich op wat zich in de woning heeft afgespeeld en alle scenario's staan open, aldus de politie. Er zijn inmiddels al meerdere tips binnen gekomen die de recherche verder onderzoekt.
Verdacht
,,Iedereen die iets opgevallen is in de omgeving van de Hoflaan in Bilthoven dat verdacht was, dit kan zijn geweest in de avond van donderdag 3 maart of de ochtend van vrijdag 4 maart zijn, maar ook in de periode ervoor, wordt gevraagd dit te delen met de recherche'', aldus een woordvoerder van de politie.
Wie is de heer Bolbliksem?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:35 schreef APK het volgende:
Bolbliksem door de schoorsteen als doodsoorzaak is ook nog niet besproken.
Of aliëns, je weet het niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Een hier nog niet besproken optie is een "crime passionel", een uit de hand gelopen date?
Dat ze zes was was gisteren in de loop van de dag ook al bekend.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)erink-gekregen.dhtml
Gaat weer lekker in de media:
Nu is zijn dochter 6, gisteren was ze 7
Die schadevergoeding was gisteren ¤ 21000,- nu weer ¤ 37 000,-
Dat is geen cameraquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is het dan? Graag modelnummer en type aub. Aangezien je zo stellig bent dat het geen camera is moet dat een koud kunstje zijn om die te benoemenquote:
Een bewegingsmelder ding kan ook, wel een grote.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat is het dan? Graag modelnummer en type aub. Aangezien je zo stellig bent dat het geen camera is moet dat een koud kunstje zijn om die te benoemen
U got that right!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een bewegingsmelder ding kan ook, wel een grote.
zijn camera's hangen er nog een paarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een bewegingsmelder ding kan ook, wel een grote.
De politie houdt radiostilte en dat lijkt me ook het beste in zo'n opvallende zaak.quote:
Heb geen idee, het lijkt me dat er wel wat high tech in dat huis was.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zijn camera's hangen er nog een paar
Zoals ik al zei: het ziet er uit als een infraroodsensor (een PIR) van het alarmsysteem.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat is het dan? Graag modelnummer en type aub. Aangezien je zo stellig bent dat het geen camera is moet dat een koud kunstje zijn om die te benoemen
deze hebben 2 ogenquote:Op zondag 6 maart 2016 00:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het ziet er uit als een infraroodsensor (een PIR) van het alarmsysteem.
Heb je daar een foto van?quote:Op zondag 6 maart 2016 00:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het ziet er uit als een infraroodsensor (een PIR) van het alarmsysteem.
Ah, ja. Dat zou inderdaad ook kunnen. Even niet aan gedacht.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
deze hebben 2 ogen
1 is de sensor en 1 is de camera
Het gaat om ¤ 37.426,42 (plus rente), waarvan 15.000 immateriële schade en het overgrote deel dus is opgebouwd uit bedragen die Everink zelf al heeft moeten uitgeven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:27 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.
Dat is toch de toegewezen schadevergoeding uit de strafzaak? Ik meen gehoord te hebben dat er nog een civiele procedure liep, voor veel meer geld.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:42 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het gaat om ¤ 37.426,42 (plus rente), waarvan 15.000 immateriële schade en het overgrote deel dus is opgebouwd uit bedragen die Everink zelf al heeft moeten uitgeven.
Sommige vorderingen zijn afgewezen, waardoor Everink er dus uiteindelijk minder dan 15.000 aan over heeft gehouden..
B hari heeft nog nooit een cent betaald🤓quote:Op zondag 6 maart 2016 00:42 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het gaat om ¤ 37.426,42 (plus rente), waarvan 15.000 immateriële schade en het overgrote deel dus is opgebouwd uit bedragen die Everink zelf al heeft moeten uitgeven.
Sommige vorderingen zijn afgewezen, waardoor Everink er dus uiteindelijk minder dan 15.000 aan over heeft gehouden..
Overigens heeft Hari die schuld bij het CJIB. Die zijn meestal wel actief als ze recht hebben op geld.
Ja die liep nog.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is toch de toegewezen schadevergoeding uit de strafzaak? Ik meen gehoord te hebben dat er nog een civiele procedure liep, voor veel meer geld.
Ooh, grote kans. Er zijn kosten die de rechter in een strafzaak niet kan toewijzen en dat je die moet verhalen in een civiele procedure.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is toch de toegewezen schadevergoeding uit de strafzaak? Ik meen gehoord te hebben dat er nog een civiele procedure liep, voor veel meer geld.
Met andere woorden: het gaat dus niet (aleen) om 37k.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ooh, grote kans. Er zijn kosten die de rechter in een strafzaak niet kan toewijzen en dat je die moet verhalen in een civiele procedure.
Het komt ook voor dat het UWV de kosten gaat verhalen die ze hebben gemaakt (en nog gaan maken) vanwege de arbeidsongeschiktheid van iemand.
Nee, het zijn vast boze boeren uit Twente geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het er voorlopig even op houden dat er nog helemaal niets bekend is over de dader(s) en de achtergrond van deze moord, dan hoeven we hier niet op voorhand het zoveelste buitenlanderbashtopic van te maken.
Die Koen kon Badr uitlkleden met procederen hier in NL, hij zit niet zomaar in zijn geboorteland.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Met andere woorden: het gaat dus niet (aleen) om 37k.
Of Volkert.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, het zijn vast boze boeren uit Twente geweest.
Nee, oke. Ik dacht dat er ook onduidelijkheid was over het vaststaande bedrag.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Met andere woorden: het gaat dus niet (aleen) om 37k.
Zeker een camera. Heb dezelfde.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
deze hebben 2 ogen
1 is de sensor en 1 is de camera
Er lopen genoeg dwazen rond om die gozert die tegen wil en dank ineens bekend was een lesje te leren.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:09 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, oke. Ik dacht dat er ook onduidelijkheid was over het vaststaande bedrag.
Maar als de civiele procedure nog bezig was, dan is er toch nog steeds financieel belang bij zijn overlijden? Na zijn dood kunnen er tenminste niet nòg meer kosten bijkomen. :p
Nu nog de vraag of die draaide, denk het niet als je zelf thuis bent.quote:
Als het een beetje fancy apparaat is begint 'ie met filmen zodra er beweging is.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Nu nog de vraag of die draaide, denk het niet als je zelf thuis bent.
Mwoah eerder omdat hij in Nederland niet zo heel veilig is, zijn nogal wat mensen die alle redenen hebben om hem om te leggen.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Koen kon Badr uitlkleden met procederen hier in NL, hij zit niet zomaar in zijn geboorteland.
Is aangesloten op een meldkamer die mee kunnen kijken. Ivm privacy alleen wanneer alarm afgaat.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Nu nog de vraag of die draaide, denk het niet als je zelf thuis bent.
Is het niet zo dat men een alarm aanzet op de BG als men boven gaat slapen?quote:Op zondag 6 maart 2016 08:42 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Is aangesloten op een meldkamer die mee kunnen kijken. Ivm privacy alleen wanneer alarm afgaat.
Feit, ja?quote:Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef Fer het volgende:
Is er al een keer rekening gehouden met het feit dat hij misschien weleens bankroet zou zijn, ipv miljoenair?
sterker nog, als ik me bedreigd zou voelen dan zou ik het alarm en camera's juist aanzetten daar waar ik zou zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat men een alarm aanzet op de BG als men boven gaat slapen?
Zeker als hij dreiging voelde en je dochtertje thuis was...
Ik lees hier dat een aantal users denken dat een alarm alleen ingesteld wordt als bewoners niet thuis zijn, maar mijn ervaring is toch echt anders.
Er is geen enkele indicatie waar dat op wijst.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef Fer het volgende:
Is er al een keer rekening gehouden met het feit dat hij misschien weleens bankroet zou zijn, ipv miljoenair? Heel eerlijk lijkt mij 15 Miljoen verdienen met een klein reisbureautje niet echt mogelijk. Handelen in honderden all inclusives en zuipvakanties in Cherso veel lukratiever en is de reisbranche sowieso nogal armoedig geworden de laatste jaren.
deze maand zou hij verhuizen naar een hele nieuwe Villa van 2 mquote:Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef Fer het volgende:
Is er al een keer rekening gehouden met het feit dat hij misschien weleens bankroet zou zijn, ipv miljoenair? Heel eerlijk lijkt mij 15 Miljoen verdienen met een klein reisbureautje niet echt mogelijk. Handelen in honderden all inclusives en zuipvakanties in Cherso veel lukratiever en is de reisbranche sowieso nogal armoedig geworden de laatste jaren.
Wat anderen zeggen: De toko op het juiste moment verkocht. Misschien is het slimmer om feiten te benoemen in plaats van ze te verzinnen.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef Fer het volgende:
En Jiba en Elize was Here waren jaren geleden een van de eersten die met een prachtige site en vakantiehuizen en reisverslagen van anderen de markt op kwamen. Was ff andere koek als de toen gebruikelijke papieren reisgids...quote:Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat anderen zeggen: De toko op het juiste moment verkocht. Misschien is het slimmer om feiten te benoemen in plaats van ze te verzinnen.
Oh ja, verdiep je eens in het fenomeen single reizen. Daar zit een gigantische winstmarge op.
Ordinaire overval/roofmoord is ook een optie, zeker gezien alle info die er over die villa te vinden was online.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:46 schreef Fer het volgende:
Feit is natuurlijk het verkeerde woord, ik was nog niet wakker.
Maar ik denk bijvoorbeeld aan Kooimans, die na zijn dood helemaal niet zo rijk bleek te zijn. En Enstra bleek achteraf ook geen zuivere koffie. Ieder geval vind ik het idee niet vreemder, dan dat het een wraakmoord of huurmoord zou zijn uit de Marokkaanse kringen of Badr Hari.
's nachts alarm BG is wel de standaard routine.quote:Op zondag 6 maart 2016 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik lees hier dat een aantal users denken dat een alarm alleen ingesteld wordt als bewoners niet thuis zijn, maar mijn ervaring is toch echt anders.
Bedoel je Kooistra? Dat was wel bekend voor hij zichzelf van kant maakte.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:46 schreef Fer het volgende:
Maar ik denk bijvoorbeeld aan Kooimans, die na zijn dood helemaal niet zo rijk bleek te zijn. En Enstra bleek achteraf ook geen zuivere koffie. Ieder geval vind ik het idee niet vreemder, dan dat het een wraakmoord of huurmoord zou zijn uit de Marokkaanse kringen of Badr Hari.
Zou kunnen, maar waren er aanwijzingen dat de man grote sommen cash of sierraden in huis had? Een paar laptops en smartphones vind je in ieder huishouden wel en de kans dat hij echt een hotline had met de politie,,zou je denken dat er geschiktere prooien zijn voor een roofoverval.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ordinaire overval/roofmoord is ook een optie, zeker gezien alle info die er over die villa te vinden was online.
wat verwacht een overvaller dan aan makkelijk mee te nemen waardevolle spullen in zo'n huis aan te treffen. De autosleutel van de Porsche en dan houdt het vaak wel op.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ordinaire overval/roofmoord is ook een optie, zeker gezien alle info die er over die villa te vinden was online.
En daarvoor tik je zachtjes een ruitje in en pak je de sleutel als de eigenaar slaapt.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
wat verwacht een overvaller dan aan makkelijk mee te nemen waardevolle spullen in zo'n huis aan te treffen. De autosleutel van de Porsche en dan houdt het vaak wel op.
Persoonlijk acht ik mensen die een inbraak/overval plegen op een woning niet tot de meest intelligente mensen.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
wat verwacht een overvaller dan aan makkelijk mee te nemen waardevolle spullen in zo'n huis aan te treffen. De autosleutel van de Porsche en dan houdt het vaak wel op.
maar mag ik jou iets vragen? wat denk jij dat de reden is dat koen is vermoord?quote:Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat anderen zeggen: De toko op het juiste moment verkocht. Misschien is het slimmer om feiten te benoemen in plaats van ze te verzinnen.
Oh ja, verdiep je eens in het fenomeen single reizen. Daar zit een gigantische winstmarge op.
Bij ons is dat zo inderdaad. Ik heb verschillende zone's die ik apart kan inschakelen. Ik heb ook de alarmschakeling op de ramen aanstaan op de bovenverdieping 's nachts bijvoorbeeld. Maar als je het niet aanzet, of al hebt uitgeschakeld ....quote:Op zondag 6 maart 2016 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De gekrenkte Marokkaanse eer. Voor Sensation had hij een zorgeloos leven. Hij durfde als enige een vuist te maken tegen Mata Hari, en daarna was zijn leven angstig en vol met bedreigingen en uiteindelijk eindigt hij in een plas bloed.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar mag ik jou iets vragen? wat denk jij dat de reden is dat koen is vermoord?
Dit, gevonden in de keuken in een plas bloed door zijn eigen dochtertje.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:21 schreef Fer het volgende:
Enige wat ik mij niet kan voorstellen, is dat hij zichzelf van kant maakt, wetende dat zijn dochter hem zo zal vinden.
dus jij denkt ook dat badr hari hier mee te maken heeft?quote:Op zondag 6 maart 2016 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De gekrenkte Marokkaanse eer. Voor Sensation had hij een zorgeloos leven. Hij durfde als enige een vuist te maken tegen Mata Hari, en daarna was zijn leven angstig en vol met bedreigingen en uiteindelijk eindigt hij in een plas bloed.
nee. dit kan geen toeval zijn! ik zeg je deze man is om het leven gekomen door een misdrijf. dat voel ik gewoon.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:53 schreef Fer het volgende:
Ok, dan dit laatste verzinsel en dan stop ik. Hij is ongelukkig gevallen en hard op zijn hoofd terecht gekomen. Gestikt in zijn eigen bloed of doodgebloed buiten westen. Ongelukje dus.
De politie is nu bezig alle aanwijzing naar een misdrijf uit te sluiten, om hun eigen straatje te vegen, aangezien de man bedreigd is geweest enzo.
Ben je nou zelf van alles aan het verzinnen of is dit gebaseerd op informatie die de rest van ons gemist heeft?quote:Op zondag 6 maart 2016 11:01 schreef hondjes het volgende:
Cameras registreren alles, ook als ze niet aan staan, er worden fotos gemaakt., die kan de politie bekijken.Dat wisten degene die binnen kwamen ook.
Maar als er een paar in zwarte pakken met mutsen binnenkomen, zoek dan maar uit wie het zijn.
Denk dat Koen zelf de alarmknop heeft ingedrukt, maar het was voor hem al te laat.
Daarom was het geen roofmoord, deze gasten kwamen binnen, wisten dat er overal alarm hing, brachten Koen om het leven, en gingen binnen een paar minuten weer naar buiten . In Bilthoven staan overal cameras, dus dat kan een aanwijzing zijn voor de politie, plus het feit dat ze misschien weten in welke hoek ze moeten zoeken.
Dan ga je er van uit dat de overvallers / inbrekers wisten wie er woonde. Misschien hadden ze het huis wel gewoon op Funda gespot. Kun je je nog herinneren dat er een complete bende werd opgepakt die op die manier te werk ging? Al zorgden die er wel voor dat ze inbraken als de bewoners weg waren.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:55 schreef Fer het volgende:
Zou kunnen, maar waren er aanwijzingen dat de man grote sommen cash of sierraden in huis had? Een paar laptops en smartphones vind je in ieder huishouden wel en de kans dat hij echt een hotline had met de politie,,zou je denken dat er geschiktere prooien zijn voor een roofoverval.
In beide gevallen was dat nou niet iets wat opeens als een verrassing na hun dood kwam.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:46 schreef Fer het volgende:
wat een onzin. Hij is s ochtends gevonden door zijn dochter die naar buren is gegaan, daarna is de politie gewaarschuwdquote:Op zondag 6 maart 2016 11:01 schreef hondjes het volgende:
Cameras registreren alles, ook als ze niet aan staan, er worden fotos gemaakt., die kan de politie bekijken.Dat wisten degene die binnen kwamen ook.
Maar als er een paar in zwarte pakken met mutsen binnenkomen, zoek dan maar uit wie het zijn.
Denk dat Koen zelf de alarmknop heeft ingedrukt, maar het was voor hem al te laat.
Zodat het alarm continu afgaat en de meldkamer je abonnement annuleert?quote:Op zondag 6 maart 2016 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
sterker nog, als ik me bedreigd zou voelen dan zou ik het alarm en camera's juist aanzetten daar waar ik zou zijn.
Dus alarm bij de voir-en achterdeur gewoon aan als ik thuis ben.
Dan kun je beter online winkelen op FB dan op Funda, gezien de hoeveelheid "kijk mij eens op vakantie zijn"-selfie's op FB de afgelopen weken.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat de overvallers / inbrekers wisten wie er woonde. Misschien hadden ze het huis wel gewoon op Funda gespot. Kun je je nog herinneren dat er een complete bende werd opgepakt die op die manier te werk ging? Al zorgden die er wel voor dat ze inbraken als de bewoners weg waren.
staat er dan ook een huisadres bij, met handig googlemaps kaartje voor beste vluchtroute?quote:Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan kun je beter online winkelen op FB dan op Funda, gezien de hoeveelheid "kijk mij eens op vakantie zijn"-selfie's op FB de afgelopen weken.
Nee, Funda is voor inbrekers ideaal. Je kunt ongestoord binnen kijken in de duurste huizen. Waarom denk je dat veel mensen tegenwoordig de kunst aan de wand blurren, voor de foto's op Funda komen? Je kent die bende toch wel?quote:Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan kun je beter online winkelen op FB dan op Funda, gezien de hoeveelheid "kijk mij eens op vakantie zijn"-selfie's op FB de afgelopen weken.
Google is je beste vriend.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
staat er dan ook een huisadres bij, met handig googlemaps kaartje voor beste vluchtroute?
Jazeker, maar ontopic: Koen was thuis.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Funda is voor inbrekers ideaal. Je kunt ongestoord binnen kijken in de duurste huizen. Waarom denk je dat veel mensen tegenwoordig de kunst aan de wand blurren, voor de foto's op Funda komen? Je kent die bende toch wel?
En vaak zitten de types met veel geld en kunst niet op FB. Maar iedereen verkoopt z'n huis via Funda.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Google is je beste vriend.
Vaak zetten die "kijk mij eens op vakantie zijn"-types ook de fundalink van hun huis op hun FB.
Ja, dat zei ik net zelf al, dus waarom vertel je me dat?quote:Op zondag 6 maart 2016 11:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jazeker, maar ontopic: Koen was thuis.
Ik heb al 7 jaar alarm, dus weet precies hoe het werkt..quote:Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Zodat het alarm continu afgaat en de meldkamer je abonnement annuleert?
Of een potentiële inbreker nu wel/niet op Funda of op FB gekeken heeft... Of heeft staan posten in de straat of weet ik veel wat.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik net zelf al, dus waarom vertel je me dat?
Volgens mij zijn de buren op het gegil van de dochter pas gekomen.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat een onzin. Hij is s ochtends gevonden door zijn dochter die naar buren is gegaan, daarna is de politie gewaarschuwd
Hij deed wel meer dan alleen dat, hij deed oa ook nog van alles in de tenniswereld. Bovendien had hij pas nog een nieuw huis gekocht, ik denk niet dat je dat doet als je failliet bent.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef Fer het volgende:
Of een makelaar voldoet zijn schulden bij zijn dealer niet in cash maar in 'info'.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Funda is voor inbrekers ideaal. Je kunt ongestoord binnen kijken in de duurste huizen. Waarom denk je dat veel mensen tegenwoordig de kunst aan de wand blurren, voor de foto's op Funda komen? Je kent die bende toch wel?
jeetje wat vergezochtquote:Op zondag 6 maart 2016 12:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of een makelaar voldoet zijn schulden bij zijn dealer niet in cash maar in 'info'.
Kooistra was gewoon failliet, en dat kon ie niet aan, overigens een vies mannetje die graag de sugardaddy speelde over 14 jarige jochies, Enstra was gewoon een risico, lulde met politie en dat wist men, over Enstra hoeft men niet zielig te doen, wist heel goed waar hij mee bezig was en met wie.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:46 schreef Fer het volgende:
Veel wat exclusieve huizen staan weliswaar op Funda maar in een bestand dat niet voor eenieder toegankelijk is, heb ik mij laten vertellen.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:50 schreef k_man het volgende:
[..]
En vaak zitten de types met veel geld en kunst niet op FB. Maar iedereen verkoopt z'n huis via Funda.
moet dat dan?quote:
Klopt, maar meestal om een andere reden.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veel wat exclusieve huizen staan weliswaar op Funda maar in een bestand dat niet voor eenieder toegankelijk is, heb ik mij laten vertellen.
Dan word ik nieuwsgierig, welke andere reden?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal om een andere reden.
Er zijn andere sites voor.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veel wat exclusieve huizen staan weliswaar op Funda maar in een bestand dat niet voor eenieder toegankelijk is, heb ik mij laten vertellen.
Ik heb de functie destijds zelf gebouwdquote:Op zondag 6 maart 2016 13:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan word ik nieuwsgierig, welke andere reden?
Dat denk ik niet want ze onderzoeken en misdrijf dat heeft plaatsgevonden in de nacht van 3 op 4 maart, de hulpdiensten zijn pas na half 9 's morgens ingeschakeld.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:01 schreef hondjes het volgende:
Daarom was het geen roofmoord, deze gasten kwamen binnen, wisten dat er overal alarm hing, brachten Koen om het leven, en gingen binnen een paar minuten weer naar buiten . In Bilthoven staan overal cameras, dus dat kan een aanwijzing zijn voor de politie, plus het feit dat ze misschien weten in welke hoek ze moeten zoeken.
Maar wie komt daar in dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb de functie destijds zelf gebouwd
Een andere reden is bijvoorbeeld iemand die tegen een faillissement aanzit, die wil zijn huis wel verkopen, maar wil niet dat iedereen het ziet![]()
Overigens ging dat een keer mis, toen had de toeleverancier van de data het veld anders genoemd, en stonden die huizen in 1 keer op Funda, hingen heel wat boze makelaars aan de lijn
Personen die aangeven dat ze hun woning willen verkopen, maar dat dit discreet dient te gebeuren, dus niet gepubliceerd op Funda.quote:
Precies. Dat gaat 'onderhands' of via andere sites. Maar jij gaf aan dat Funda een soort van andere laag heeft.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Personen die aangeven dat ze hun woning willen verkopen, maar dat dit discreet dient te gebeuren, dus niet gepubliceerd op Funda.
Oh nee dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 6 maart 2016 13:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Precies. Dat gaat 'onderhands' of via andere sites. Maar jij gaf aan dat Funda een soort van andere laag heeft.
Waarom zou men het negeren? Als Funda. Volgens mij willen die mensen die verkopen gewoon niet op funda staan.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh nee dat bedoelde ik niet
Overigens weet ik niet of makelaars wel in Funda kunnen zoeken op deze status, ik vermoed van niet, destijds werden deze objecten gewoon in importproces genegeerd.
Omdat men geen ongelukjes wil dat een woning er wel per ongeluk op staatquote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waarom zou men het negeren? Als Funda. Volgens mij willen die mensen die verkopen gewoon niet op funda staan.
Als je in de Quote 500 staat. Ook als junior ben je goed voor meer dan 15 miljoen. Ik ken het huis verder niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:37 schreef Leandra het volgende:
Dat een huis in stille verkoop staat is toch geen onbekend fenomeen?
Neemt niet weg dat dat hier niet het geval was, en hij zich kennelijk niet zo heel druk maakte, anders had hij wel gewacht met het te koop zetten tot hij naar zijn nieuwe huis verhuisd was, het lijkt me met 15 miljoen vermogen geen drama om je huis van 9 ton een paar maanden later te koop te zetten.
Of je meldt het aan als makelaar. Of niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat men geen ongelukjes wil dat een woning er wel per ongeluk op staat
Nee maar Funda beheerd de data niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Of je meldt het aan als makelaar. Of niet.
Maar iemand moet dan wel zo'n duur huis opvoeren als te koop. Dat in de data van Funda laten komen.quote:
Daarom, dus hij zal er vast geen boterham minder om hoeven hebben eten als hij het huis dat nu te koop stond pas te koop had gezet nadat hij verhuisd was naar z'n nieuwe huis.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je in de Quote 500 staat. Ook als junior ben je goed voor meer dan 15 miljoen. Ik ken het huis verder niet.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom, dus hij zal er vast geen boterham minder om hoeven hebben eten als hij het huis dat nu te koop stond pas te koop had gezet nadat hij verhuisd was naar z'n nieuwe huis.
Het huis waar hij nu vermoord is stond voor ¤ 895.000 te koop, als je bezorgd bent om je veiligheid, zet je niet je huis al op Funda terwijl je er nog woont, compleet met foto's van de binnenkant en de camera's daarop zichtbaar (en vooral waar de camera's ontbreken).
Ik denk eigenlijk dat hij niet zo bang was als sommige bronnen beweren.
Klopt, maar dat gebeurt dus niet in Funda, maar met software die het in de hoofddata van de NVM laten komenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar iemand moet dan wel zo'n duur huis opvoeren als te koop. Dat in de data van Funda laten komen.
Dus de NVM geeft alle data gewoon door aan Funda?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gebeurt dus niet in Funda, maar met software die het in de hoofddata van de NVM laten komen
Ik denk dat de NVM makelaars de data op Funda zelf beheren, daarom kon het huis vrijdag ook zo snel van Funda verdwijnen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus de NVM geeft alle data gewoon door aan Funda?
Niet alles, maar wel het actuele aanbod, de NVM heeft ook een meerderheidsbelang in Funda hequote:Op zondag 6 maart 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus de NVM geeft alle data gewoon door aan Funda?
Niet als je dat niet wil. Ik kende de connectie niet trouwens.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel het actuele aanbod, de NVM heeft ook een meerderheidsbelang in Funda he
Funda heeft zelf een aparte beheermodule waar ze wel wijzigingen kunnen maken en waarschijnlijk ook kunnen weghalenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de NVM makelaars de data op Funda zelf beheren, daarom kon het huis vrijdag ook zo snel van Funda verdwijnen.
En wel compleet verdwijnen ook.... het komt gewoon niet meer boven als je op Funda zoekt.
Alsof het er nooit opgestaan heeft.
Nee. Zo direct gaan we het over de tuin hebben.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Neem aan dat er verder geen updates zijn over de moord?
quote:Op zondag 6 maart 2016 13:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Zo direct gaan we het over de tuin hebben.
Het is nogal politiek complex, enerzijds is Funda onafhankelijk, aan de andere kant moeten belangrijke wijzigingen goedgekeurd worden door de ledenraad van de NVM, destijds gaf dat veel gedoe met het "externe" aanbod, we hadden dat gebouwd, maar konden het met 1 setting aan en uitzetten, omdat het niet zeker was of het door de ledenraad zou komen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet als je dat niet wil. Ik kende de connectie niet trouwens.
Wat vreemd en eigenlijk simpel erg complex.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is nogal politiek complex, enerzijds is Funda onafhankelijk, aan de andere kant moeten belangrijke wijzigingen goedgekeurd worden door de ledenraad van de NVM, destijds gaf dat veel gedoe met het "externe" aanbod, we hadden dat gebouwd, maar konden het met 1 setting aan en uitzetten, omdat het niet zeker was of het door de ledenraad zou komen.
Klopt, de oprichter van Funda is destijds om die reden vertrokken, heb ook wel keer behoorlijk stuk functionaliteit gebouwd wat weggestemd werd door de makelaars en zodoende nooit gebruikt is.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat vreemd en eigenlijk simpel erg complex.
quote:Op zondag 6 maart 2016 13:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Zo direct gaan we het over de tuin hebben.
Het valt mij vooral op dat er bij de politieafzetting al een knulletje stond te roepen dat er een overval had plaatsgevonden, terwijl er toen nog goed en wel niets bekend was...quote:Op zondag 6 maart 2016 14:05 schreef raptorix het volgende:
Het valt me trouwens op dat er weinig naar de pers lekt.
126m² een grote woningquote:Onderzoek in huis Everink duurt voort
zo 06 mrt 2016, 12:48
BILTHOVEN - De recherche is zondagmiddag nog altijd bezig met onderzoek in en rond het huis van de vermoorde Koen Everink. De 42-jarige zakenman werd vrijdagmorgen dood in de keuken van zijn Bilthovense villa aangetroffen, volgens ingewijden door zijn 6-jarige dochtertje.
Dat het onderzoek inmiddels al meerdere dagen in beslag neemt, is volgens de politie te wijten aan het feit dat het plaats delict een zeer grote woning is. Deze wordt minutieus doorzocht op sporen.
Hoe lang de recherche nog bezig is met het onderzoek op het plaats delict, is nog onbekend.
Klopt, stond ook zo lekker in de media. Alsof die woning 853 m² oppervlakte had, was het perceel wat zo groot was. Qua materiaalgebruik had de woning veel harde materialen en stond er weinig rommel in de woning (strak interieur), niet meer of minder werk dan in een andere gemiddelde woning.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef Leandra het volgende:
Maar nieuws dan:
[..]
126m² een grote woning
Dat het een groot perceel is klopt, maar de woning is an sich niet groot.
Het is natuurlijk niet echt slim van "een" makelaar (in dit geval) om mega grote foto's online te zetten waarop de camera's & zelfs het bedienings paneel vd alarminstallatie te zien zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom, dus hij zal er vast geen boterham minder om hoeven hebben eten als hij het huis dat nu te koop stond pas te koop had gezet nadat hij verhuisd was naar z'n nieuwe huis.
Het huis waar hij nu vermoord is stond voor ¤ 895.000 te koop, als je bezorgd bent om je veiligheid, zet je niet je huis al op Funda terwijl je er nog woont, compleet met foto's van de binnenkant en de camera's daarop zichtbaar (en vooral waar de camera's ontbreken).
Ik denk eigenlijk dat hij niet zo bang was als sommige bronnen beweren.
Bijzonderheden:quote:Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef Leandra het volgende:
Maar nieuws dan:
[..]
126m² een grote woning
Dat het een groot perceel is klopt, maar de woning is an sich niet groot.
mis ik iets?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:23 schreef StaceySinger het volgende:
Koen Everink verkocht nepschilderijen aan de deur!
Iemand moet die data aangeven. Dat is raar.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, de oprichter van Funda is destijds om die reden vertrokken, heb ook wel keer behoorlijk stuk functionaliteit gebouwd wat weggestemd werd door de makelaars en zodoende nooit gebruikt is.
Onder andere in een stuk uit 2005 stond dat hij in Duitsland schilderijen verkocht, 20 jaar geleden ofzo.quote:
Dat het nepschilderijen betrof blijkt weer nergens uit en is eigen interpretatie van degene die dat riep.quote:Voordat Everink in de reisbranche ging werken, handelde hij nog even in schilderijen. Samen met een vriend ging hij van deur tot deur in Duitsland. „Die vriend kocht de schilderijen voor 100 Duitse Mark per stuk in Hongkong. Aan de deur kostten ze 250 DM”, vertelde hij.
Maar het maakt niet uit. Al was hij goed voor 18 Euro.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef George_Zina het volgende:
Vermogen van 15 miljoen euro. Rijk maar niet zo rijk als media hem door overkomen. Het was maar een sloeber onder de rijken.
Hij zat helemaal niet op media-aandacht te wachten en kwam in de media door de mishandeling op Sensation.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef George_Zina het volgende:
Vermogen van 15 miljoen euro. Rijk maar niet zo rijk als media hem door overkomen. Het was maar een sloeber onder de rijken.
Wat voeg je toe?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
heel lang geleden denk ik - van twitter
[ afbeelding ]
Klopt, zeer leuk bedrag. Dat heeft 99% van de wereldbevolking niet liggen.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zat helemaal niet op media-aandacht te wachten en kwam in de media door de mishandeling op Sensation.
En voor een doorsnee lekker in de luwte veertiger is 15 miljoen best een leuk bedrag.
Ik heb ze iig niet liggen.
Nee, het maakt voor deze zaak verder niet uit of misschien wel als het een roofoverval is geweest?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar het maakt niet uit. Al was hij goed voor 18 Euro.
Dat maakt het nog geen nepschilderijen hè.... zoals je dat daarnet postte lijkt het of hij iets strafbaars deed.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen idee - deze gast postte datquote:Op zondag 6 maart 2016 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen nepschilderijen hè.... zoals je dat daarnet postte lijkt het of hij iets strafbaars deed.
twitter:SlimmeFin twitterde op zondag 06-03-2016 om 11:47:58Koen Everink verkocht nepschilderijen aan de deur! Hier ben ik zelf in de jaren 90 ook ingetuind. Schavuit? Zwendel! https://t.co/LIt8zsfxvU reageer retweet
Dat iemand op twitter iets roept is geen reden om het klakkeloos te herhalen.... zeker niet als je zelf voldoende bronnen hebt om te concluderen dat die persoon op twitter maar wat roept.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
geen idee - deze gast postte dat
twitter:SlimmeFin twitterde op zondag 06-03-2016 om 11:47:58Koen Everink verkocht nepschilderijen aan de deur! Hier ben ik zelf in de jaren 90 ook ingetuind. Schavuit? Zwendel! https://t.co/LIt8zsfxvU reageer retweet
Hij heeft het bedrijf verkocht voor 15 miljoen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:13 schreef Fer het volgende:
Nogmaals, ik denk dat meneer niet onaardig verdiende met Eliza was here en dat de marges goed waren. Maar het is nog altijd meer werk, dan bijvoorbeeld een contractje sluiten in Turkije of Zuid Frankrijk met een groot hotel en die kamers te verhuren in een complete reis.
Dus of hij had wel poen, maar iets minder dan 15M of hij heeft nog wat "handel" erbij gedaan.
Dat is wat anders, maar om nu ineens te gaan doen alsof hij nepschilderijen verkocht is van een andere orde, daarbij is het iets van zo'n 20 jaar geleden, dus om dan alleen maar te roepen dat hij nepschilderijen verkocht is gewoon suggestief.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:06 schreef APK het volgende:
Tja, echt netjes vind ik het niet om langs deuren te gaan en te suggereren (en dan zeg ik het netjes) dat jij die schilderijen hebt gemaakt als student aan de kunstacademie.
Dat denk ik niet, het gaat om slechts 40% van de aandelen, Sundio was altijd al 60% eigenaar. Daarnaast moest die 40% nog gedeeld worden met Yuri Deutekom.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft het bedrijf verkocht voor 15 miljoen.
De omzet in het jaar dat hij het verkocht was 32 miljoen.
Dan kun je er wel iedere keer een leuk verhaal van proberen te maken, maar het bedrag waarvoor hij zijn bedrijf in 2012 verkocht heeft staat gewoon vast.
bron is volkskrant. gaat weer een leuke boete worden voor Dannyquote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij komt nog wel aan de beurt, zoals alle anderen die denken dat ze kogelvrij zijn.quote:
staat ook gewoon in de NRCquote:Op zondag 6 maart 2016 16:06 schreef APK het volgende:
Tja, echt netjes vind ik het niet om langs deuren te gaan en te suggereren (en dan zeg ik het netjes) dat jij die schilderijen hebt gemaakt als student aan de kunstacademie.
Ik snap niet dat men deze man zo graag nog ff moeten zwart maken. En dat het hier al 48 uur gaat over hoe deze man wel of niet aan die poen komt.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
staat ook gewoon in de NRC
Hij begon zijn carrière met de verkoop van schilderijen die goedkoop waren ingekocht in China. Dan vertelde hij dat hij kunststudent was. Je kan het sjoemelen noemen. Maar beter is: Everink had al vroeg door wat de beleveniseconomie is: het gaat om de erváring van authenticiteit.
http://www.nrc.nl/handels(...)het-paradijs-1596809
er staat ook : Hij was, volgens misdaadverslaggevers, zuiver op de graat.
quote:Ik hoop dat hij in de hemel is. En als de hemel is volgeboekt, omdat iederéén daar al naar toe wil, dat hij linksaf is geslagen, naar het strandje dat echt niemand kent.
uhuhquote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je kan het sjoemelen noemen. [...] Hij was, volgens misdaadverslaggevers, zuiver op de graat.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef Rica het volgende:
[..]
uhuh
Voor je veertigste 15 miljoen bij elkaar weten te stelen vergaren kan heel goed met eerlijk werk.
volgens mij was het helemaal geen sjoemelaarquote:Op zondag 6 maart 2016 19:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat men deze man zo graag nog ff moeten zwart maken. En dat het hier al 48 uur gaat over hoe deze man wel of niet aan die poen komt.
Over dat sjoemelen, wie koopt er in godsnaam aan de deur?
[..]
Daar komt mijn post inderdaad op neer.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dus jij denkt ook dat badr hari hier mee te maken heeft?
Toen was dat een sjoemelaar, nu noemt men zichzelf kunstmakelaar...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens mij was het helemaal geen sjoemelaar
en in de reiswereld valt er weinig te sjoemelen denk ik
en die schilderijtjes verkocht hij in z'n studententijd denk ik 25 jaar geleden ofzo
nou ja zegquote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef computergirl het volgende:
Die 15 miljoen, is dat een schatting van Quote of heeft iemand zijn bankrekening(en) gezien?
Je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat het vermogen niet enkel bestaat uit het geld dat hij op zijn bankrekening had staan..quote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef computergirl het volgende:
Die 15 miljoen, is dat een schatting van Quote of heeft iemand zijn bankrekening(en) gezien?
dat begrijp ik want ik ben niet achterlijk, daar gaat het helemaal niet om. Iedereen zit hier te speculeren over de bron van zijn vermogen, maar is dit bedrag een schatting van Quote of echt waar?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat het vermogen niet enkel bestaat uit het geld dat hij op zijn bankrekening had staan..
Zijn bedrijf werd verkocht voor dit bedrag in 2012, omzet was toen 32 miljoen per jaar.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat begrijp ik want ik ben niet achterlijk, daar gaat het helemaal niet om. Iedereen zit hier te speculeren over de bron van zijn vermogen, maar is dit bedrag een schatting van Quote of echt waar?
Wat gaat het ons aan?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef computergirl het volgende:
quote:Eliza werd een kwaliteitsgarantie voor niet-doorsnee vakantiebestemmingen. Precies wat „dubbelmodaal-plus-mensen” zoeken. „Authenticiteit. Verwondering.” Eliza bezorgt ze een „wow-effect”.
Dat is 800 euro per persoon. Dat lijkt me nou niet bepaald een bedrag was dubbelmodaal-plus mensen aan een vakantie uitgeven wel? Dat klinkt eerder als een bedrag wat elke Jan Modaal elk jaar met het grootste gemak over de balk smijtquote:In 2012 reisden er 40.000 mensen met Eliza was here. De omzet groeide van 300.000 in 2004 naar 32 miljoen euro in 2012.
Ja, mooi he en door die strategie voelde Jan Modaal zich de Koning te rijk (dubbelmodaal-plus dus) en boekten er 40 000 Jannen per jaar.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef Geralt het volgende:
Uit een van die artikelen:
[..]
[..]
Dat is 800 euro per persoon. Dat lijkt me nou niet bepaald een bedrag was dubbelmodaal-plus mensen aan een vakantie uitgeven wel? Dat klinkt eerder als een bedrag wat elke Jan Modaal elk jaar met het grootste gemak over de balk smijt
Er stond in de Telegraaf ook niet dat het beveiligingscamera's bij of in het huis van Everink waren, maar ik gok zo dat er in dat hele wijkje wel een stuk of wat camera's hangen...quote:Op zondag 6 maart 2016 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
dit stond vanochtend in de Telegraaf
Met een tiental tips en veel beeldmateriaal van beveiligingscamera’s probeert de recherche te achterhalen wie donderdagnacht de zakenman Koen Everink in zijn villa in Bilthoven heeft omgebracht.
Ach we hebben toch zelf die camera's zien hangen op die foto's van Funda?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
dit stond vanochtend in de Telegraaf
Met een tiental tips en veel beeldmateriaal van beveiligingscamera’s probeert de recherche te achterhalen wie donderdagnacht de zakenman Koen Everink in zijn villa in Bilthoven heeft omgebracht.
Ik ken heel die roversbende niet, maar op mij komt het verhaal niet over als een vakantie voor jan met de pet, maar juist voor de mensen die meer dan 2x modaal verdienen en er voor willen betalen dat alles fatsoenlijk geregeld is met de mooiste hotels en barretjes en restaurantjes en stranden etc etc.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, mooi he en door die strategie voelde Jan Modaal zich de Koning te rijk (dubbelmodaal-plus dus) en boekten er 40 000 Jannen per jaar.
Das goed voorbeeld van "belevingsmarketing "
er wordt hier heel veel geroepen door mensen die beweren dat dit geschatte vermogen nooit eerlijk verdiend kan zijn. Lijkt mij extra nutteloos als schatting uberhaubt niet kloptquote:
Voor een weekje in een klein hotelletje buiten het seizoen is het een behoorlijk bedrag hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef Geralt het volgende:
Uit een van die artikelen:
[..]
[..]
Dat is 800 euro per persoon. Dat lijkt me nou niet bepaald een bedrag was dubbelmodaal-plus mensen aan een vakantie uitgeven wel? Dat klinkt eerder als een bedrag wat elke Jan Modaal elk jaar met het grootste gemak over de balk smijt
telegraaf van zaterdag :quote:Op zondag 6 maart 2016 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stond in de Telegraaf ook niet dat het beveiligingscamera's bij of in het huis van Everink waren, maar ik gok zo dat er in dat hele wijkje wel een stuk of wat camera's hangen...
114 euro per dag. Allin als ik de tekst mag geloven. Ik vind dat reuze meevallen en nou niet bepaald een bedrag waarbij ik denk dat kan en wil jan modaal niet betalen.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een weekje in een klein hotelletje buiten het seizoen is het een behoorlijk bedrag hoor.
Yep en iedereen blij!quote:Op zondag 6 maart 2016 21:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ken heel die roversbende niet, maar op mij komt het verhaal niet over als een vakantie voor jan met de pet, maar juist voor de mensen die meer dan 2x modaal verdienen en er voor willen betalen dat alles fatsoenlijk geregeld is met de mooiste hotels en barretjes en restaurantjes en stranden etc etc.
Ik kan dat niet rijmen met 800 euro pp.
Ergo: hij verkocht gewoon doorsnee vakantie's voor jan met de pet en de rest is gewoon mooi gelul er om heen zonder zoden aan de dijk.
EWH is bij mij nooit all-in geweest. Enkel de accomodatie plus vliegreis.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
114 euro per dag. Allin als ik de tekst mag geloven. Ik vind dat reuze meevallen en nou niet bepaald een bedrag waarbij ik denk dat kan en wil jan modaal niet betalen.
En Jan met diezelfde pet kon dat niet via een andere club regelen? Ik zie het voordeel niet zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Yep en iedereen blij!
Jan met de pet op zijn luxe vakantie voor maar ¤ 800,-
Net had je het over de Telegraaf van vandaag....quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
telegraaf van zaterdag :
Everink, selfmade miljonair, gescheiden en groot geworden in de reiswereld, liet zijn villa met camera’s en een alarmssysteem beveiligen, juist om ongewenst bezoek te voorkomen.
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef agter het volgende:
[..]
AWH is bij mij nooit all-in geweest. Enkel het appartement.
Juist het authentieke van de locaties trok mij aan.
(Heb er twee keer geboekt)
Nouja het maakt verder ook geen fluit uit, het viel me gewoon op. Men suggereert dat het niet voor Jan Modaal is maar voor mensen met op zijn minst 2x modaal. En vervolgens blijkt het maar gemiddeld 800 euro pp te kosten. Ik kan dat niet rijmen, want dat soort bedragen kan Jan Modaal prima uitgeven aan vakantie.quote:Hij wil een vakantie inclusief alle hapjes, drankjes en uitstapjes. En hij is bereid daar ietsje meer voor te betalen.”
Mooi, dus de vriendjes van Badr staan op beeld.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
telegraaf van zaterdag :
Everink, selfmade miljonair, gescheiden en groot geworden in de reiswereld, liet zijn villa met camera’s en een alarmssysteem beveiligen, juist om ongewenst bezoek te voorkomen.
Ik denk dat je "All in" in dit geval wat anders moet zien dan de hele dag op het strand kunnen liggen vreten en zuipen omdat het al betaald is.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
114 euro per dag. Allin als ik de tekst mag geloven. Ik vind dat reuze meevallen en nou niet bepaald een bedrag waarbij ik denk dat kan en wil jan modaal niet betalen.
Das een mooi voorbeeld van goede marketing, met name in de tijdgeest van 2004.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
En Jan met diezelfde pet kon dat niet via een andere club regelen? Ik zie het voordeel niet zo.
Tevens wordt in die tekst gesuggereerd dat zijn vakanties juist NIET voor modaal gepeupel was.
Reis heen/terug/ontbijt/lunch/diner/excursies/uitstapjes/weet ik het.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je "All in" in dit geval wat anders moet zien dan de hele dag op het strand kunnen liggen vreten en zuipen omdat het al betaald is.
En DUS is het gebakken lucht en slap gelul en niets meer dan zijn directe concurrenten. Meer kan ik er dan niet van maken.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das een mooi voorbeeld van goede marketing, met name in de tijdgeest van 2004.
Het is maar net hoe je het inpakt. 40000 Jannen vonden het mooi ingepakt.
Beetje upgraden van je product.
Ja. Vreemd.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Nouja het maakt verder ook geen fluit uit, het viel me gewoon op. Men suggereert dat het niet voor Jan Modaal is maar voor mensen met op zijn minst 2x modaal. En vervolgens blijkt het maar gemiddeld 800 euro pp te kosten. Ik kan dat niet rijmen, want dat soort bedragen kan Jan Modaal prima uitgeven aan vakantie.
Er wordt nergens gesuggereerd dat hij Jan Modalen een vakantie wil geven waarbij de Jannen dénken dat ze een 2xplus modale vakantie aan het vieren zijn.
Wie is "men"? De telegraaf die iirc "dubbel moraal" in de mond nam toen ze het hadden over de klanten van eliza?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Nouja het maakt verder ook geen fluit uit, het viel me gewoon op. Men suggereert dat het niet voor Jan Modaal is maar voor mensen met op zijn minst 2x modaal. En vervolgens blijkt het maar gemiddeld 800 euro pp te kosten. Ik kan dat niet rijmen, want dat soort bedragen kan Jan Modaal prima uitgeven aan vakantie.
Er wordt nergens gesuggereerd dat hij Jan Modalen een vakantie wil geven waarbij de Jannen dénken dat ze een 2xplus modale vakantie aan het vieren zijn.
Zo ken ik die site ook. Niets all-in.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef Leandra het volgende:
Ik kan op de site niet eens kiezen voor iets anders dan logies of logies plus ontbijt.
En een weekje Malta in April begint al bij ¤ 800 pp
http://www.elizawashere.n(...)294964552+4294964841
Bekijk de site van dat bedrijf gewoon een keer ipv 2 pagina's ongeïnformeerd vol te neuzelenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
En DUS is het gebakken lucht en slap gelul en niets meer dan zijn directe concurrenten. Meer kan ik er dan niet van maken.
RIP voor die knaker.
is toch niet duur ?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef Leandra het volgende:
Ik kan op de site niet eens kiezen voor iets anders dan logies of logies plus ontbijt.
En een weekje Malta in April begint al bij ¤ 800 pp
http://www.elizawashere.n(...)294964552+4294964841
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |