abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160434139
quote:
Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven

Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.

Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.

Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."

De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.

Profiel Koen Everink: Groot geworden in de reiswereld

Everink stond bij zakenblad Quote al bekend als een succesvolle zakenman. Zo werd zijn vermogen in de Quote 500 Junior 2013 geschat op 15 miljoen euro. Hij was al sinds 1997 actief in de reisbranche.

De oprichter van reisbureau Eliza was Here verkocht zijn bedrijf kort voor de mishandeling voor miljoenen aan de reisgigant Sundio Group. De reisondernemer was ook aandeelhouder bij deze groep.
Tennissers

Hij hield van snelle sportauto's, voetbal, fitness en tennis. Naar eigen zeggen was Everink goed bevriend met bekende tennissers als Robin Haase en Igor Sijsling.

In een interview met De Telegraaf vertelde hij vorige maand nog dat hij de tennissers hielp met het boeken van oefenbanen, het laten bespannen van de rackets, het klaarmaken van de drankflesjes, het regelen van ballen of het ophalen van tickets.

"Inderdaad, ik ben een manusje van alles, een duizendpoot. Ik betaal alles zelf om onafhankelijk te blijven. De afgelopen jaren ging ik zo'n tien tot twaalf toernooien per seizoen met ze mee. Ik ken mijn plek. Ik ben een soort loopjongen, zo kun je het wel zien", vertelde hij toen. Dat zag de ondernemer als een soort therapie om de mishandeling te verwerken.

http://www.nu.nl/dvn/4224(...)n-in-reiswereld.html

quote:
Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs

Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.

De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.

Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."

De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.

Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”

Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
Bron
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160434148
Iemand die net de vergelijking maakt met Van Gogh. Dan ben je toch ook de weg kwijt?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 08:53:37 #3
438758 zeer
Opritsjniki
pi_160434152
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:53 schreef Jaroon het volgende:
Iemand die net de vergelijking maakt met Van Gogh. Dan ben je toch ook de weg kwijt?
Ja, je kan gewoon duidelijk zien dat Koen beide oren nog heeft.
pi_160434154
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:53 schreef zeer het volgende:

[..]

Ja, je kan gewoon duidelijk zien dat Koen beide oren nog heeft.
:')
pi_160434166
(update) Koen Everink vermoord

Koen Everink, oprichter van Eliza was here, is dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven. om 16.45 uur heeft de politie laten weten dat er is vastgesteld dat Everink om het leven is gekomen door een misdrijf. Het onderzoek wordt voortgezet om vast te kunnen stellen wat er precies gebeurd is. Er zijn geen verdachten aangehouden.

Everink verliet per 1 augustus 2014 in goed overleg de Sundio Group. Hij was daar werkzaam als directeur en eindverantwoordelijke voor de merken Eliza was here en Jiba. Naast directielid was Everink aandeelhouder in de groep. In 2012 verkocht Everink al een groot aandeel in Eliza was here aan de Sundio Group, dat in handen is van Joost Romeijn. TravelPro sprak Everink ruim twee jaar geleden nog over de zware mishandeling waar hij mee te maken kreeg tijdens het Sensation-festival.

Tijdens dat gesprek liet Everink over de mishandeling weten: “Wat ik wel kwijt wil, is dat het een hele heftige gebeurtenis was. En waarom het mij gebeurde? Ik heb geen idee. Voor het zelfde geld was er vrijdag een stille tocht, dat gun je toch geen mens? De reacties uit het land zijn een grote steun voor mij, ik heb zelfs bloemen gekregen van mensen die ik niet ken. Ook de reacties uit de branche zijn hartverwarmend. Joost (Joost Romeijn, CEO Sundio Group red.) heeft mij erg gesteund in deze periode.” Romeijn heeft tegenover Quote laten weten dat hij in shock is en zeer bedroefd.

De politie vraagt iedereen die informatie heeft die het onderzoek kan helpen contact op te nemen met de recherche in Utrecht via 0900-8844 of via www.politie.nl. Anoniem reageren kan door te bellen met 0800-7000 of via M-online.

http://www.travelpro.nl/b(...)a1f48ed0f5-106507329
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160434173
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:56 schreef StaceySinger het volgende:
(update) Koen Everink vermoord

[ afbeelding ]

Koen Everink, oprichter van Eliza was here, is dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven. om 16.45 uur heeft de politie laten weten dat er is vastgesteld dat Everink om het leven is gekomen door een misdrijf. Het onderzoek wordt voortgezet om vast te kunnen stellen wat er precies gebeurd is. Er zijn geen verdachten aangehouden.

Everink verliet per 1 augustus 2014 in goed overleg de Sundio Group. Hij was daar werkzaam als directeur en eindverantwoordelijke voor de merken Eliza was here en Jiba. Naast directielid was Everink aandeelhouder in de groep. In 2012 verkocht Everink al een groot aandeel in Eliza was here aan de Sundio Group, dat in handen is van Joost Romeijn. TravelPro sprak Everink ruim twee jaar geleden nog over de zware mishandeling waar hij mee te maken kreeg tijdens het Sensation-festival.

Tijdens dat gesprek liet Everink over de mishandeling weten: “Wat ik wel kwijt wil, is dat het een hele heftige gebeurtenis was. En waarom het mij gebeurde? Ik heb geen idee. Voor het zelfde geld was er vrijdag een stille tocht, dat gun je toch geen mens? De reacties uit het land zijn een grote steun voor mij, ik heb zelfs bloemen gekregen van mensen die ik niet ken. Ook de reacties uit de branche zijn hartverwarmend. Joost (Joost Romeijn, CEO Sundio Group red.) heeft mij erg gesteund in deze periode.” Romeijn heeft tegenover Quote laten weten dat hij in shock is en zeer bedroefd.

De politie vraagt iedereen die informatie heeft die het onderzoek kan helpen contact op te nemen met de recherche in Utrecht via 0900-8844 of via www.politie.nl. Anoniem reageren kan door te bellen met 0800-7000 of via M-online.

http://www.travelpro.nl/b(...)a1f48ed0f5-106507329
We hebben jou voor de updates.
pi_160434318
Heeft Slechte Harry al gereageerd?
pi_160434334
Badr al vast?
pi_160434498
Everink had net weer zin in het leven gekregen

De moord op de 42-jarige zakenman Koen Everink komt voor familie en vrienden als een grote schok. De man die in 2012 door kick- bokser Badr Hari in de Amsterdam Arena in elkaar werd geslagen, zou bedreigd worden.

Maar zijn vrienden zeggen dat hij niet bang was en niet beveiligd werd.

Het waren hartverscheurende beelden, zegt een bewoonster van de keurige Hoflaan in Bilthoven. ,,Het dochtertje van Koen werd huilend door politieagenten weggebracht. Het was vreselijk om te zien." Veel is nog onduidelijk, maar wat wel vaststaat is dat het 6-jarige kind van Everink haar vader aantrof in een grote plas bloed in de keuken van het huis. Ze is gaan gillen, waarna de buren de politie belden, melden goed ingevoerde bronnen.

Een inderhaast opgeroepen traumahelikopter draait halverwege weer om. Want als politieagenten de woning van Everink binnenstappen, is hij al overleden. Als even later ook zijn luxe Porsche Cayenne wordt weggesleept voor technisch onderzoek en er zwarte schotten voor de villa worden geplaatst, weet ook de buurt het zeker: Koen Everink is overleden. Het is voor de inwoners van de chique plaats de tweede geruchtmakende dood, na de gruwelijke moord op Els Borst in 2014.

Roofoverval
Over de achtergronden van de dood van de in de reiswereld rijk geworden Everink gaan al snel de wildste verhalen rond. Een scholier van Marokkaanse komaf weet bij de politieafzetting te vertellen dat er vrijdagochtend vroeg een roofoverval heeft plaatsgevonden in Everinks villa. De zakenman zou zich al enige tijd niet meer veilig voelen in Nederland en persoonsbeveiliging nodig hebben om de straat op te durven.

,,Rond die tijd van de zaak met Badr Hari kreeg hij van Marokkanen wel eens van alles naar zijn hoofd geslingerd,'' zegt een van zijn beste vrienden. ,,Maar hij was absoluut niet bang en had geen beveiliging.'' Snikkend vertelt de man dat zijn vriend in het verleden, 2 jaar na de geruchtmakende mishandeling door kickbokser Hari tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena, werd bedreigd. Vooral als die zaak weer eens bij de rechter speelde.

Everink claimde tonnen schadevergoeding van Hari en schroomde niet zijn verhaal te vertellen in diverse media. ,,
Dan stonden er weer eens Marokkaantjes voor zijn deur die riepen dat hij Badr met rust moest laten. Maar Koen had een hotline met de politie en dan waren ze snel weer weg."Dat zou voor het laatst een halfjaar geleden zijn gebeurd, in de periode dat Hari in hoger beroep tot 24 maanden gevangenisstraf werd veroordeeld.

Zonnig
Volgens vrienden van Everink had hij juist weer volop zin in het leven. ,,Hij zag de toekomst net weer zonnig in. Hij had er zin in. Na de mishandeling en alle publiciteit rondom de rechtszaak ging het niet zo goed met hem. Hij had niet alleen fysieke schade, maar ook in z'n hoofd ging het niet helemaal lekker. Die periode had hij inmiddels achter zich gelaten."

Koen Everink was gescheiden en leefde alleen. Hij was van plan te verhuizen naar een ander gedeelte van Bilthoven. Zijn villa, die hij in 2007 nog voor ruim 835.000 euro had gekocht, stond al enige tijd te koop. Everink zat goed in de slappe was. Volgens zakenblad Quote was hij goed voor zo'n 15 miljoen euro. ,,Hij wilde misschien weer gaan ondernemen en had plannen voor de toekomst," vertelt zijn vriend.Buurtbewoners weten intussen niet waar ze het moeten zoeken.

Wraak
Zonder het te durven uitspreken, kijken ze naar de rol van Badr Hari. ,,Het zal toch niet," zeggen sommigen voorzichtig. ,,Het is toch niet voor te stellen dat hij nog wraak zou laten nemen op deze manier." De advocaat van Hari zei vrijdag geschokt te zijn door de dood van de zakenman. ,,Heel treurig en shockerend," zo reageerde Bénédicte Ficq.

Ondanks de definitieve veroordeling van Hari was het geschil tussen de kickbokser en Everink nog niet helemaal voorbij. Everink had voor enkele tonnen beslag laten leggen op de Nederlandse bezittingen van Hari.

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)leven-gekregen.dhtml

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 05-03-2016 10:19:17 ]
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:06:13 #10
242879 Onnoman
The On And Only
pi_160434623
ik schrok toen ik dit nieuwsitem las.
Het idee dat je bedreigd wordt door een stel (laten we voor het gemak zeggen) Marokkaanse maffia en dat ze elke dag kunnen toeslaan, jaagt de stuipen op mijn lijf.
En de politie doet er geen fuck aan want of ze zijn amateuristisch, of ze durven hun handen niet te branden aan echte criminelen.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_160434633
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:06 schreef Onnoman het volgende:
Het idee dat je bedreigd wordt door een stel (laten we voor het gemak zeggen) Marokkaanse maffia en dat ze elke dag kunnen toeslaan, jaagt de stuipen op mijn lijf.
En de politie doet er geen fuck aan want of ze zijn amateuristisch, of ze durven hun handen niet te branden aan echte criminelen.
Wat moet men doen dan?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:08:16 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160434641
quote:
Een paar Marokkaanse jochies die wat roepen is niet gelijk aan "Marokkaanse maffia" lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160434651
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Want nu is het zeker een Marokkaan die het heeft gedaan..........
Oh, dat is wel zeker ja. 100%.
pi_160434661
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:10 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Oh, dat is wel zeker ja. 100%.
Blijkbaar voor een grote groep mensen hier. Dat is wel wat vreemd natuurlijk.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:16:14 #15
242879 Onnoman
The On And Only
pi_160434702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

hoe vaak moet iets bevestigd worden wil ook jij er een patroon in herkennen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_160434722
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:16 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Wat is bevestigd dan? Men weet dat hij vermoord is.
pi_160434724
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Neehoor, dat is helemaal niet vreemd. Immers, gezien de hele geschiedenis met de criminele vechtmocro Hari en de wetenschap dat weliswaar niet alle Marokkanen gewelddadig crimineel zijn, maar wel vrijwel alle gewelddadige criminelen Marokkaan, kom je hier gewoon op uit. Kan niet missen, 100%.
pi_160434725
quote:

[..]

Idd, Sherlock.
pi_160434733
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Neehoor, dat is helemaal niet vreemd. Immers, gezien de hele geschiedenis met de criminele vechtmocro Hari en de wetenschap dat weliswaar niet alle Marokkanen gewelddadig crimineel zijn, maar wel vrijwel alle gewelddadige criminelen Marokkaan, kom je hier gewoon op uit. Kan niet missen, 100%.
Ik kom er niet op uit.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:19:56 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160434747
quote:

[..]

Laten we het er voorlopig even op houden dat er nog helemaal niets bekend is over de dader(s) en de achtergrond van deze moord, dan hoeven we hier niet op voorhand het zoveelste buitenlanderbashtopic van te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160434796
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik kom er niet op uit.
Tsja, dat is jouw probleem.
pi_160434806
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:23 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Tsja, dat is jouw probleem.
Het is geen probleem. Het is gewoon open en eerlijk kijken naar iets. Ik ben wel verbaasd.
pi_160434814
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we het er voorlopig even op houden dat er nog helemaal niets bekend is over de dader(s) en de achtergrond van deze moord, dan hoeven we hier niet op voorhand het zoveelste buitenlanderbashtopic van te maken.
Er is geen enkele link naar Badr Hari of Marokkanen
Koen is in de keuken gevonden en daar hangt een camera .

pi_160434824
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies.
pi_160434867
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als de camera werkt is het hopelijk snel duidelijk wie het heeft gedaan.
pi_160434878
Els Borst is een tijd geleden vermoord. Dat was gewoon door een gek.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:31:11 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160434880
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef hpeopjes het volgende:

Jij moet bij de landelijke recherche, joh!
Zulks een scherpe blik!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160434891
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat onderzoek start ook net. 10 tegen 1 dat dit uit de Marokkaanse hoek komt
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:33:24 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160434900
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zijn dat nog Funda foto's?
En wat is de bron dat hij in de keuken gevonden is?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160434907
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:32 schreef eight het volgende:

[..]

Dat onderzoek start ook net. 10 tegen 1 dat dit uit de Marokkaanse hoek komt
Precies. Laten we gewoon een onderzoek afwachten.
pi_160434924
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij moet bij de landelijke recherche, joh!
Zulks een scherpe blik!
Dankjewel! Dat is lief van je.
pi_160434936
Als je zomaar zonder enig bewijs iets gaat roepen is er iets mis met je. Daarnaast kan je eerlijk commentaar geven.
pi_160434947
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn dat nog Funda foto's?
En wat is de bron dat hij in de keuken gevonden is?
foto's van het huis en omgeving ja

Telegraaf
De in 2012 door vechtsporter Badr Hari ernstig mishandelde Everink werd gisterochtend levenloos aangetroffen in de keuken van zijn villa in Bilthoven.
pi_160434958
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Precies. Laten we gewoon een onderzoek afwachten.
Afwachten?

Ik neem aan dat Badr al vastzit.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:38:57 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160434962
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:37 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

foto's van het huis en omgeving ja

Telegraaf
De in 2012 door vechtsporter Badr Hari ernstig mishandelde Everink werd gisterochtend levenloos aangetroffen in de keuken van zijn villa in Bilthoven.
Ah, thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436019
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:36 schreef Jaroon het volgende:
Als je zomaar zonder enig bewijs iets gaat roepen is er iets mis met je. Daarnaast kan je eerlijk commentaar geven.
Er zijn wel omstandigheden die meespelen, zoals het gegeven dat hij bedreigd werd. Maar wie weet wat er nog meer meespeelde. Werd hij afgeperst zoals wel meer gebeurd bij succesvolle zakenlieden? Was het een wraakactie of toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Een roofmoord waar hij toevallig slachtoffer van was.

Toch liet Everts zich beveiligen en overal schijnen camera's te hebben gehangen. (althans dat is wat de media verkondigd) Dan neigt het toch naar een vooropgezette moord. Maar goed, de informatie is flinterdun. We weten niet eens hoe hij aan zijn einde is gekomen.
pi_160436303
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er zijn wel omstandigheden die meespelen, zoals het gegeven dat hij bedreigd werd. Maar wie weet wat er nog meer meespeelde. Werd hij afgeperst zoals wel meer gebeurd bij succesvolle zakenlieden? Was het een wraakactie of toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Een roofmoord waar hij toevallig slachtoffer van was.

Toch liet Everts zich beveiligen en overal schijnen camera's te hebben gehangen. (althans dat is wat de media verkondigd) Dan neigt het toch naar een vooropgezette moord. Maar goed, de informatie is flinterdun. We weten niet eens hoe hij aan zijn einde is gekomen.
Precies. En wat vervelend was voor de man was de aandacht. Ook als QUOTE 500 mens.
pi_160436364
quote:
Typerend voor het feministische nederlandse gedrag, een echte man beschermt zichzelf, ik ben in verleden ook ernstig bedreigt door marokanen, maar een echte man laat dat niet over zich heen komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160436375
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er meer uit als een infraroodsensor (PIR) van het alarmsysteem.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:19:42 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436386
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het schijnt juist dat hij zich niet liet beveiligen;
quote:
,,Rond die tijd van de zaak met Badr Hari kreeg hij van Marokkanen wel eens van alles naar zijn hoofd geslingerd,'' zegt een van zijn beste vrienden. ,,Maar hij was absoluut niet bang en had geen beveiliging.''
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:22:23 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436444
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Ziet er meer uit als een infraroodsensor (PIR) van het alarmsysteem.
En daar gaat het "overal camera's" verhaal....

Maar zelfs als het wel een camera zou zijn kan ik me zo voorstellen dat die niet aanstaat als het alarmsysteem niet aanstaat, je wilt nog een beetje privacy in je eigen huis lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436451
Ik vind dat er nog steeds bar weinig naar buiten komt, zoals de wijze waarop hij om het leven is gekomen....is er geschoten, gestoken, is ie geslagen, gewurgd?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160436504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:23 schreef Hathor het volgende:
Ik vind dat er nog steeds bar weinig naar buiten komt, zoals de wijze waarop hij om het leven is gekomen....is er geschoten, gestoken, is ie geslagen, gewurgd?
Hoorde dat zijn dochtertje hem gevonden had in een plas bloed. Wurgen lijkt mij het minst waarschijnlijk.
pi_160436515
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hoorde dat zijn dochtertje hem gevonden had in een plas bloed. Wurgen lijkt mij het minst waarschijnlijk.
Ahh, dat bericht heb ik dus gemist.
pi_160436582
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ahh, dat bericht heb ik dus gemist.
Bron was het NOS journaal als ik het goed onthouden heb
pi_160436604
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

en Peter r de Vries bij RTL Boulevard gisteren
pi_160436623
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
pi_160436658
Het zou me trouwens niet verbazen als Koen een potje heeft gereserveerd voor het geval hem wat zou overkomen, het was een slimme zakenman waarvan je niet kunt uitsluiten dat hij voorzorgsmaatregelen heeft genomen.
pi_160436660
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

En daar gaat het "overal camera's" verhaal....

Maar zelfs als het wel een camera zou zijn kan ik me zo voorstellen dat die niet aanstaat als het alarmsysteem niet aanstaat, je wilt nog een beetje privacy in je eigen huis lijkt me.
camera's gaan pas werken als er beweging is
pi_160436662
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Zijn auto is ook direct afgevoerd, misschien heeft hij iemand meegenomen naar huis.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:34:37 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436666
quote:

[..]

Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?

Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436672
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zei Peter R gister in Boulevard
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:35:26 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436681
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

camera's gaan pas werken als er beweging is
Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze ook aan gaan als het alarmsysteem uit staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:35:45 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436691
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ah, thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436693
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
pi_160436741
quote:

[..]

Verder bleef de NOS summier. Gelukkig hebben we Peter R nog zo te merken :P
pi_160436754
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Een mooie combinatie.
pi_160436929
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”

http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:48:32 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436932
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
misschien was hij nooit misselijk :{
...
pi_160437045
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef StaceySinger het volgende:
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”

http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
pi_160437113
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
er staat ook nergens dat het over de dader gaat :7
pi_160437163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er staat ook nergens dat het over de dader gaat :7
Nee. Dat staat ook nergens.........
pi_160437433
Politie zet helikopter in bij onderzoek naar dood Everink

Een politiehelikopter zal vandaag foto's maken van de omgeving van de woning van Koen Everink. Het onderzoek naar de dood van de zakenman gaat vandaag verder. Volgens de politie staan alle scenario's nog open.

Everink werd gisterochtend dood gevonden in zijn huis in Bilthoven. Hij is door een misdrijf om het leven gekomen. Er is nog niemand aangehouden.

De zakenman kwam in het nieuws in 2012, toen hij werd mishandeld door Badr Hari. De kickbokser werd daarvoor veroordeeld. Ook moest hij een schadevergoeding betalen aan Everink van 37.000 euro.

Bronnen meldden gisteren aan de NOS dat Everink regelmatig werd aangesproken en verwensingen naar zijn hoofd kreeg. Hij durfde alleen nog met beveiliging de straat op.

http://nos.nl/artikel/209(...)ar-dood-everink.html
pi_160437657
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
Ik heb weleens een slotenmaker een slot zien openen zonder enige schade te veroorzaken, dat was natuurlijk geen speciaal prijzig slot natuurlijk.
En een alarm is natuurlijk ook alleen nuttig als het aanstaat..
pi_160437792
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_160437803
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:36:45 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160437817
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef Hathor het volgende:
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160437835
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
pi_160437867
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
*maakt notitie*
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:40:31 #71
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160437902
Dus afgeknald door een holmaatje van die boksende aap.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:45:24 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160437998
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
Idd...
Dit zijn de enige berichtgen op politie.nl

quote:
Overleden persoon aangetroffen
Laatste update: 04-03-2016 | 11:24

Bilthoven - In een woning aan de Hoflaan is vrijdagochtend 4 maart een overleden persoon aangetroffen. De politie onderzoekt de zaak en sluit een misdrijf niet uit.

Na een melding rond 08.45 uur troffen agenten in de woning een overleden persoon aan. De politie doet onderzoek naar de identiteit van de persoon en de toedracht rond het overlijden. Een deel van de straat is afgezet en een auto uit de straat is meegenomen voor onderzoek. Dit onderzoek gaat enige tijd in beslag nemen.
quote:
Update onderzoek Bilthoven
Laatste update: 05-03-2016 | 12:05

Bilthoven - Zaterdag 5 maart gaat het onderzoek naar de dood van de 42-jarige bewoner van de Hoflaan, onverminderd door.

De Bilthovenaar werd in de nacht van donderdag 3 op vrijdag 4 maart om het leven gebracht. Zaterdag 5 maart gaat het forensisch onderzoek in de woning verder. Ook zal een politiehelikopter overzichtsfoto’s maken van de omgeving en wordt verder gesproken met betrokkenen en bekenden van het slachtoffer. Het onderzoek richt zich op wat zich in de woning heeft afgespeeld en alle scenario’s staan open.

Tips
Er zijn inmiddels al meerdere tips binnen gekomen die de recherche verder onderzoekt. De oproep om informatie te delen, blijft staan. Iedereen die iets opgevallen is in de omgeving van Hoflaan dat verdacht was, dit kan zijn geweest in de avond van donderdag 3 maart of de ochtend van vrijdag 4 maart zijn, maar ook in de periode ervoor, wordt gevraagd dit te delen met de recherche. Tips kunnen doorgegeven worden via 09008844 of politie.nl. Anoniem reageren, kan via 0800-7000 of via M-online.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438018
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_160438032
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.

http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
pi_160438115
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:47 schreef StaceySinger het volgende:
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.

http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.
pi_160438128
Het is uit de hand gelopen ruzie met een bekende..

Aannames maar oké:

Hij is neergestoken lijkt me, plas bloed en als er geschoten was had dat dochtertje wel wakker geworden.
Met een mes uit zijn keuken, als diegene hem vooraf had willen vermoorden had ie wel een pistool meegenomen.
pi_160438180
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..

Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
pi_160438304
Hij werd bedreigd door Marokkanen, deze Marokkanen waren boos over de vermeende schade die Everink aan Badr had toegebracht (in die wereld is slachtoffer dader, denk ook aan de overval op de juweliers). De vraag is of zij in opdracht van Badr hebben gehandeld of slechts in de geest van.
(zo werkt het ook bij IS terroristen)

Omdat het wrs. om lichtgetinte medelanders gaat, is de Politie natuurlijk terughoudend.

Andere mogelijkheid: Everink zat zelf in het criminele circuit (wat doe je anders bij een kickboks gala)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:08:33 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438368
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:04 schreef Oud_student het volgende:
Hij werd bedreigd door Marokkanen, deze Marokkanen waren boos over de vermeende schade die Everink aan Badr had toegebracht (in die wereld is slachtoffer dader, denk ook aan de overval op de juweliers). De vraag is of zij in opdracht van Badr hebben gehandeld of slechts in de geest van.
(zo werkt het ook bij IS terroristen)

Omdat het wrs. om lichtgetinte medelanders gaat, is de Politie natuurlijk terughoudend.

Andere mogelijkheid: Everink zat zelf in het criminele circuit (wat doe je anders bij een kickboks gala)
? Welk kickboksgala?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438398
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:12:21 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438450
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
pi_160438456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het is uit de hand gelopen ruzie met een bekende..

Aannames maar oké:

Hij is neergestoken lijkt me, plas bloed en als er geschoten was had dat dochtertje wel wakker geworden.
Met een mes uit zijn keuken, als diegene hem vooraf had willen vermoorden had ie wel een pistool meegenomen.
Je weet dat er geluidsdempers bestaan?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:15:04 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438500
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
Ik las 37.000... lijkt me voor Badr niet echt een problematisch bedrag.

Overigens werd die schadevergoeding al in 2014 geëist;
http://www.elsevier.nl/Ne(...)n-Ferhat-Y-1451828W/
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438546
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij komt er ook niet onderuit als Everink uit de weg is geruimd, dan gaat het naar zijn erfgenamen.
pi_160438692
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:24:33 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438715
quote:

[..]

volgens quote zou het bedrag niet snel geind worden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ullen-badr-hari.html
pi_160438740
quote:

[..]

Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:25:26 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438743
Bij de uitspraak van het hoger beroep op 29 oktober 2015:
quote:
Schadevergoeding

Hari werd naast celstraf ook veroordeeld tot 45.000 euro aan schadevergoeding. Het grootste gedeelte, ruim 37.000 euro, werd toegekend aan Koen Everink. Twee andere slachtoffers krijgen de rest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:25:47 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438755
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:23 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.
pi_160438765
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:09 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?
Weet niet, twijfel daaraan..

Het heeft hem aangetast in z'n eer, maar tegelijk is ie zeker in Marokko nog populair en leeft ie als God in Frankrijk..
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:27:07 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438781
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
Dat is een lastige, want Everink heeft 63.000 geëist (en kreeg 37.000 toegewezen), maar zijn werkgever heeft ook tonnen geëist omdat hij niet kon werken en zij zijn salaris wel moesten doorbetalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438783
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

volgens quote zou het bedrag niet snel geind worden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ullen-badr-hari.html
Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.
pi_160438792
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Vast wel.. maar geloof dus niet dat dit een motief is.. Bovendien is t niet echt een hoog bedrag, als dat bedrag hierboven klopt..
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:27:41 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438793
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

dat las ik ook (link boven jouw bericht), maar ik weet niet hoe het juridisch werkt.
pi_160438812
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je weet dat er geluidsdempers bestaan?
In m'n enthousiasme even niet aan gedacht :o
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:28:27 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438818
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, misschien moeten ze nog even bedreigd worden en zien ze er dan van af, maar misschien is de boodschap zo ook wel duidelijk.

Ik denk trouwens niet dat de familie er van af kan zien, want de erfgename zal zijn minderjarige dochter zijn, en je kunt niet zomaar voor een minderjarige besluiten dat ze afziet van een deel van de erfenis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438822
uit de telegraaf

Hij was vastbesloten zijn grote kwelgeest Badr Hari te blijven bestoken met schadeclaims. „Zo makkelijk is ’ie niet van me af”, stelde Everink verbitterd. „In de rechtszaal mag ’ie dan spijt hebben betuigd, maar dat waren krokodillentranen, puur voor de bühne. Want toen het op betalen van de schade aankwam, gaf mijnheer niet thuis. Ieder verzoek kwam per kerende post retour of werd niet beantwoord. Hoe oprecht is dan zijn sorry?”
pi_160438841
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Dus afgeknald door een holmaatje van die boksende aap.
Of zelfs zonder medeweten van Badr door een loopjongen van Kadyrov..
pi_160438849
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:28 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

In m'n enthousiasme even niet aan gedacht :o
Als het om een afrekening gaat, ligt het voor de hand dat ze dat zo geruisloos mogelijk willen doen. Het blijft uiteraard gissen, maar een vuurwapen met geluidsdemper kan je dus niet bij voorbaat uitsluiten.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:30:26 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:27 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

In het artikel van Quote staat dan ook duidelijk dat het niet alleen Koen Everink is die dat eist, maar ook de Sundio Group (zijn werkgever).
http://www.quotenet.nl/Ni(...)van-Badr-Hari-137867
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438879
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, misschien moeten ze nog even bedreigd worden en zien ze er dan van af, maar misschien is de boodschap zo ook wel duidelijk.

Ik denk trouwens niet dat de familie er van af kan zien, want de erfgename zal zijn minderjarige dochter zijn, en je kunt niet zomaar voor een minderjarige besluiten dat ze afziet van een deel van de erfenis.
Als er beslag gelegd is is dat proces al in werking
Draaien ze vast niet terug
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:32:13 #102
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438898
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:27 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Vast wel.. maar geloof dus niet dat dit een motief is.. Bovendien is t niet echt een hoog bedrag, als dat bedrag hierboven klopt..
jij zei dat badr er niets mee op schoot. Ik zei misschien financieel. Het ligt niet voor de hand gezien de bedragen, al zijn ze wel voor minder vermoord.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:33:35 #103
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438928
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

schijnt niet zo makkelijk te zijn, aangezien hij in nl schijnbaar niet zoveel bezit. Maar wie weet, zijn ze al aardig op weg in het proces.
pi_160438939
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

jij zei dat badr er niets mee op schoot. Ik zei misschien financieel. Het ligt niet voor de hand gezien de bedragen, al zijn ze wel voor minder vermoord.
Klopt maar die claims verdwijnen dus blijkbaar niet met Everink. Of z'n familie/werkgever moet zich nu bedreigd voelen..
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:36:02 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat niet alleen, het is erg lastig om de erfenis van een minderjarige te beperken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160439016
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat niet alleen, het is erg lastig om de erfenis van een minderjarige te beperken.
is dat bij wet verboden dan ?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:45:11 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160439132
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

is dat bij wet verboden dan ?
Dat kan simpelweg niet zomaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:25:52 #108
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160441781
Een hier nog niet besproken optie is een "crime passionel", een uit de hand gelopen date?
pi_160442044
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Een hier nog niet besproken optie is een "crime passionel", een uit de hand gelopen date?
Misschien waren het wel orgaanhandelaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 16:34:55 ]
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:35:26 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_160442059
Bolbliksem door de schoorsteen als doodsoorzaak is ook nog niet besproken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:39:14 #111
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160442138
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:P , slim vandaar die plas bloed..
pi_160442142
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:35 schreef APK het volgende:
:D :')
pi_160442175
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:D
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:41:15 #114
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160442206
quote:
Het politieonderzoek naar de dood van de 42-jarige Koen Everink gaat zaterdag onverminderd door. Dat laat de politie Utrecht weten. De Bilthovenaar werd in de nacht van donderdag 3 op vrijdag 4 maart om het leven gebracht. Zijn 6-jarige dochter vond haar vader 's ochtends vroeg in de woning.
Zaterdagochtend ging het forensisch onderzoek in de woning verder. De politiehelikopter maakte zaterdag overzichtsfoto's van de omgeving en er wordt verder gesproken met betrokkenen en bekenden van het slachtoffer.

Het onderzoek richt zich op wat zich in de woning heeft afgespeeld en alle scenario's staan open, aldus de politie. Er zijn inmiddels al meerdere tips binnen gekomen die de recherche verder onderzoekt.

Verdacht
,,Iedereen die iets opgevallen is in de omgeving van de Hoflaan in Bilthoven dat verdacht was, dit kan zijn geweest in de avond van donderdag 3 maart of de ochtend van vrijdag 4 maart zijn, maar ook in de periode ervoor, wordt gevraagd dit te delen met de recherche'', aldus een woordvoerder van de politie.
bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)erink-gekregen.dhtml

Gaat weer lekker in de media:
Nu is zijn dochter 6, gisteren was ze 7
Die schadevergoeding was gisteren ¤ 21000,- nu weer ¤ 37 000,-
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:42:55 #115
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160442254
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:35 schreef APK het volgende:
Wie is de heer Bolbliksem? :+
pi_160442293
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Of aliëns, je weet het niet.
pi_160442346
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Of aliëns, je weet het niet.
Waarschijnlijk gewoon IS.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:48:59 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160442414
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)erink-gekregen.dhtml

Gaat weer lekker in de media:
Nu is zijn dochter 6, gisteren was ze 7
Die schadevergoeding was gisteren ¤ 21000,- nu weer ¤ 37 000,-
Dat ze zes was was gisteren in de loop van de dag ook al bekend.
Die schadevergoeding van ¤ 21.000 vs ¤ 37.000 kan komen door de verschillende gebruikte bronnen... in het hoger beroep (uitspraak 29-10-2015) is ¤ 37.000 toegewezen, die ¤ 21.000 was de toegewezen schadevergoeding in de eerste rechtszaak (uitspraak 21-02-2014, waartegen het OM in hoger beroep gegaan is).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160443368
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon IS.
Of toch gewoon, weer, Joran vander Sloot.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 17:58:40 #120
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160444039
Heeft Badr al 'haha, ja jongens, het was in opdracht van mij!! goed hè?' gezegd?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160450542
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is geen camera
pi_160450621
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:45 schreef quirina het volgende:

[..]

Dat is geen camera
Wat is het dan? Graag modelnummer en type aub. Aangezien je zo stellig bent dat het geen camera is moet dat een koud kunstje zijn om die te benoemen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160450696
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat is het dan? Graag modelnummer en type aub. Aangezien je zo stellig bent dat het geen camera is moet dat een koud kunstje zijn om die te benoemen :)
Een bewegingsmelder ding kan ook, wel een grote.
pi_160451249
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

U got that right!
pi_160451359
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

zijn camera's hangen er nog een paar :7
pi_160451506
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 22:02 schreef quirina het volgende:

[..]

U got that right!
De politie houdt radiostilte en dat lijkt me ook het beste in zo'n opvallende zaak.
Bewijzen is alleen stuk lastiger zeker met zoveel lastige extra mogelijkheden.
pi_160451574
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 22:05 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zijn camera's hangen er nog een paar :7
Heb geen idee, het lijkt me dat er wel wat high tech in dat huis was.
pi_160454854
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: het ziet er uit als een infraroodsensor (een PIR) van het alarmsysteem. :)
pi_160455024
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:00 schreef k_man het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: het ziet er uit als een infraroodsensor (een PIR) van het alarmsysteem. :)
deze hebben 2 ogen
1 is de sensor en 1 is de camera
  zondag 6 maart 2016 @ 00:16:17 #130
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160455146
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:00 schreef k_man het volgende:

[..]

Heb je daar een foto van?
pi_160455160
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:08 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

deze hebben 2 ogen
Ah, ja. Dat zou inderdaad ook kunnen. Even niet aan gedacht. :)
pi_160455257
Heb het vermoeden dat deze treurige dood de nodige aandacht heeft bij ons nationale politiecorps.
pi_160455524
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:27 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Het gaat om ¤ 37.426,42 (plus rente), waarvan 15.000 immateriële schade en het overgrote deel dus is opgebouwd uit bedragen die Everink zelf al heeft moeten uitgeven.

Sommige vorderingen zijn afgewezen, waardoor Everink er dus uiteindelijk minder dan 15.000 aan over heeft gehouden..

Overigens heeft Hari die schuld bij het CJIB. Die zijn meestal wel actief als ze recht hebben op geld.
pi_160455560
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het gaat om ¤ 37.426,42 (plus rente), waarvan 15.000 immateriële schade en het overgrote deel dus is opgebouwd uit bedragen die Everink zelf al heeft moeten uitgeven.

Sommige vorderingen zijn afgewezen, waardoor Everink er dus uiteindelijk minder dan 15.000 aan over heeft gehouden..
Dat is toch de toegewezen schadevergoeding uit de strafzaak? Ik meen gehoord te hebben dat er nog een civiele procedure liep, voor veel meer geld. :)
pi_160455574
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Overigens heeft Hari die schuld bij het CJIB. Die zijn meestal wel actief als ze recht hebben op geld.
B hari heeft nog nooit een cent betaald🤓
pi_160455641
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat is toch de toegewezen schadevergoeding uit de strafzaak? Ik meen gehoord te hebben dat er nog een civiele procedure liep, voor veel meer geld. :)
Ja die liep nog.
pi_160455674
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Ooh, grote kans. Er zijn kosten die de rechter in een strafzaak niet kan toewijzen en dat je die moet verhalen in een civiele procedure.
Het komt ook voor dat het UWV de kosten gaat verhalen die ze hebben gemaakt (en nog gaan maken) vanwege de arbeidsongeschiktheid van iemand.
pi_160455700
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ooh, grote kans. Er zijn kosten die de rechter in een strafzaak niet kan toewijzen en dat je die moet verhalen in een civiele procedure.
Het komt ook voor dat het UWV de kosten gaat verhalen die ze hebben gemaakt (en nog gaan maken) vanwege de arbeidsongeschiktheid van iemand.
Met andere woorden: het gaat dus niet (aleen) om 37k. :)
  zondag 6 maart 2016 @ 01:02:06 #139
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_160455754
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, het zijn vast boze boeren uit Twente geweest.
pi_160455790
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Die Koen kon Badr uitlkleden met procederen hier in NL, hij zit niet zomaar in zijn geboorteland.
pi_160455800
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nee, het zijn vast boze boeren uit Twente geweest.
Of Volkert. :P
pi_160455824
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, oke. Ik dacht dat er ook onduidelijkheid was over het vaststaande bedrag.

Maar als de civiele procedure nog bezig was, dan is er toch nog steeds financieel belang bij zijn overlijden? Na zijn dood kunnen er tenminste niet nòg meer kosten bijkomen. :p
pi_160455827
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:08 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

deze hebben 2 ogen
Zeker een camera. Heb dezelfde.
pi_160455943
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:09 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, oke. Ik dacht dat er ook onduidelijkheid was over het vaststaande bedrag.

Maar als de civiele procedure nog bezig was, dan is er toch nog steeds financieel belang bij zijn overlijden? Na zijn dood kunnen er tenminste niet nòg meer kosten bijkomen. :p
Er lopen genoeg dwazen rond om die gozert die tegen wil en dank ineens bekend was een lesje te leren.
  zondag 6 maart 2016 @ 02:14:43 #145
28033 Pek
je moet wat
pi_160456387
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:10 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zeker een camera. Heb dezelfde.
Nu nog de vraag of die draaide, denk het niet als je zelf thuis bent.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Forum Admin zondag 6 maart 2016 @ 03:00:39 #146
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_160456614
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 02:14 schreef Pek het volgende:

[..]

Als het een beetje fancy apparaat is begint 'ie met filmen zodra er beweging is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_160456846
quote:
3s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die Koen kon Badr uitlkleden met procederen hier in NL, hij zit niet zomaar in zijn geboorteland.
Mwoah eerder omdat hij in Nederland niet zo heel veilig is, zijn nogal wat mensen die alle redenen hebben om hem om te leggen.
pi_160457951
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 02:14 schreef Pek het volgende:

[..]

Is aangesloten op een meldkamer die mee kunnen kijken. Ivm privacy alleen wanneer alarm afgaat.
pi_160458047
Met een tiental tips en veel beeldmateriaal van beveiligingscamera’s probeert de recherche te achterhalen wie donderdagnacht de zakenman Koen Everink in zijn villa in Bilthoven heeft omgebracht.

Uit de telegraaf van vandaag

[ Bericht 4% gewijzigd door StaceySinger op 06-03-2016 09:13:55 ]
  zondag 6 maart 2016 @ 08:59:35 #150
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160458061
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 08:42 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is aangesloten op een meldkamer die mee kunnen kijken. Ivm privacy alleen wanneer alarm afgaat.
Is het niet zo dat men een alarm aanzet op de BG als men boven gaat slapen?
Zeker als hij dreiging voelde en je dochtertje thuis was...

Ik lees hier dat een aantal users denken dat een alarm alleen ingesteld wordt als bewoners niet thuis zijn, maar mijn ervaring is toch echt anders.
pi_160458090
Is er al een keer rekening gehouden met het feit dat hij misschien weleens bankroet zou zijn, ipv miljoenair? Heel eerlijk lijkt mij 15 Miljoen verdienen met een klein reisbureautje niet echt mogelijk. Handelen in honderden all inclusives en zuipvakanties in Cherso veel lukratiever en is de reisbranche sowieso nogal armoedig geworden de laatste jaren.
.
  zondag 6 maart 2016 @ 09:08:47 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160458125
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef Fer het volgende:
Is er al een keer rekening gehouden met het feit dat hij misschien weleens bankroet zou zijn, ipv miljoenair?
Feit, ja?

Dat soort dingen zijn verder ook helemaal niet te achterhalen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 maart 2016 @ 09:09:06 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160458126
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik lees hier dat een aantal users denken dat een alarm alleen ingesteld wordt als bewoners niet thuis zijn, maar mijn ervaring is toch echt anders.
sterker nog, als ik me bedreigd zou voelen dan zou ik het alarm en camera's juist aanzetten daar waar ik zou zijn.
Dus alarm bij de voir-en achterdeur gewoon aan als ik thuis ben.
pi_160458148
quote:
Is er al een keer rekening gehouden met het feit dat hij misschien weleens bankroet zou zijn, ipv miljoenair? Heel eerlijk lijkt mij 15 Miljoen verdienen met een klein reisbureautje niet echt mogelijk. Handelen in honderden all inclusives en zuipvakanties in Cherso veel lukratiever en is de reisbranche sowieso nogal armoedig geworden de laatste jaren.
Er is geen enkele indicatie waar dat op wijst.
Verder zijn al jouw argumenten aantoonbare onzin in zijn situatie.
Hij heeft jaren geleden zijn bedrijf verkocht voor heel veel geld en hij heeft net een nieuw huis van bijna 2 miljoen gekocht. Dus tenzij hij elders een hoop schulden gemaakt heeft is hij aantoonbaar multi-miljonair.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_160458149
quote:
deze maand zou hij verhuizen naar een hele nieuwe Villa van 2 m
pi_160458190
quote:
Wat anderen zeggen: De toko op het juiste moment verkocht. Misschien is het slimmer om feiten te benoemen in plaats van ze te verzinnen.

Oh ja, verdiep je eens in het fenomeen single reizen. Daar zit een gigantische winstmarge op.
  zondag 6 maart 2016 @ 09:38:16 #157
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160458333
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat anderen zeggen: De toko op het juiste moment verkocht. Misschien is het slimmer om feiten te benoemen in plaats van ze te verzinnen.

Oh ja, verdiep je eens in het fenomeen single reizen. Daar zit een gigantische winstmarge op.
En Jiba en Elize was Here waren jaren geleden een van de eersten die met een prachtige site en vakantiehuizen en reisverslagen van anderen de markt op kwamen. Was ff andere koek als de toen gebruikelijke papieren reisgids...

Daarnaast in de juiste tijd je woning kopen en verkopen, goed investeren...
Ja ik geloof zeker dat hij flink geld heeft verdient.
pi_160458387
Feit is natuurlijk het verkeerde woord, ik was nog niet wakker.

Maar ik denk bijvoorbeeld aan Kooimans, die na zijn dood helemaal niet zo rijk bleek te zijn. En Enstra bleek achteraf ook geen zuivere koffie. Ieder geval vind ik het idee niet vreemder, dan dat het een wraakmoord of huurmoord zou zijn uit de Marokkaanse kringen of Badr Hari.
.
  zondag 6 maart 2016 @ 09:50:06 #159
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160458414
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:46 schreef Fer het volgende:

Maar ik denk bijvoorbeeld aan Kooimans, die na zijn dood helemaal niet zo rijk bleek te zijn. En Enstra bleek achteraf ook geen zuivere koffie. Ieder geval vind ik het idee niet vreemder, dan dat het een wraakmoord of huurmoord zou zijn uit de Marokkaanse kringen of Badr Hari.
Ordinaire overval/roofmoord is ook een optie, zeker gezien alle info die er over die villa te vinden was online.
  zondag 6 maart 2016 @ 09:54:08 #160
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160458455
quote:

[..]

's nachts alarm BG is wel de standaard routine.
Tot je het een paar keer bent vergeten en dat ding 's ochtends gaat loeien bij de eerste kleuter die naar beneden stampt. Dan gaat ie uit. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator / Miss SHO zondag 6 maart 2016 @ 09:54:32 #161
22592 crew  Ole
pi_160458461
quote:

Bedoel je Kooistra? Dat was wel bekend voor hij zichzelf van kant maakte.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_160458471
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ordinaire overval/roofmoord is ook een optie, zeker gezien alle info die er over die villa te vinden was online.
Zou kunnen, maar waren er aanwijzingen dat de man grote sommen cash of sierraden in huis had? Een paar laptops en smartphones vind je in ieder huishouden wel en de kans dat hij echt een hotline had met de politie,,zou je denken dat er geschiktere prooien zijn voor een roofoverval.

Kijk de laatste overval van Albert Hein in Amsterdam West. Er is zo weinig cash aanwezig, dat zelfs de moeite wordt genomen de tabakhandel mee te nemen.
.
pi_160458481
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

wat verwacht een overvaller dan aan makkelijk mee te nemen waardevolle spullen in zo'n huis aan te treffen. De autosleutel van de Porsche en dan houdt het vaak wel op.
pi_160458534
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

wat verwacht een overvaller dan aan makkelijk mee te nemen waardevolle spullen in zo'n huis aan te treffen. De autosleutel van de Porsche en dan houdt het vaak wel op.
En daarvoor tik je zachtjes een ruitje in en pak je de sleutel als de eigenaar slaapt.
.
  zondag 6 maart 2016 @ 10:02:33 #165
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160458541
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Persoonlijk acht ik mensen die een inbraak/overval plegen op een woning niet tot de meest intelligente mensen.

Ik zou die auto ook laten staan als ik net de eigenaar ervan om het leven zou hebben gebracht...
pi_160458542
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

maar mag ik jou iets vragen? wat denk jij dat de reden is dat koen is vermoord?
pi_160458570
Ken in niet.
Zonder wrijving geen glans
pi_160458625
quote:

[..]

Bij ons is dat zo inderdaad. Ik heb verschillende zone's die ik apart kan inschakelen. Ik heb ook de alarmschakeling op de ramen aanstaan op de bovenverdieping 's nachts bijvoorbeeld. Maar als je het niet aanzet, of al hebt uitgeschakeld ....
Dat kan allemaal dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2016 10:15:54 ]
pi_160458689
Enige wat ik mij niet kan voorstellen, is dat hij zichzelf van kant maakt, wetende dat zijn dochter hem zo zal vinden.
.
pi_160458748
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:02 schreef matthias24 het volgende:

[..]

maar mag ik jou iets vragen? wat denk jij dat de reden is dat koen is vermoord?
De gekrenkte Marokkaanse eer. Voor Sensation had hij een zorgeloos leven. Hij durfde als enige een vuist te maken tegen Mata Hari, en daarna was zijn leven angstig en vol met bedreigingen en uiteindelijk eindigt hij in een plas bloed.
  zondag 6 maart 2016 @ 10:36:59 #171
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160458838
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:21 schreef Fer het volgende:
Enige wat ik mij niet kan voorstellen, is dat hij zichzelf van kant maakt, wetende dat zijn dochter hem zo zal vinden.
Dit, gevonden in de keuken in een plas bloed door zijn eigen dochtertje.

Dat hele huis straalt liefde uit voor zijn dochtertje, overal spulletjes, speelgoed en zelfgemaakte schilderijtjes van haar, in de tuin een speelhuisje van een paar duizend euro...

Ik geloof dat ook niet.
pi_160458866
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De gekrenkte Marokkaanse eer. Voor Sensation had hij een zorgeloos leven. Hij durfde als enige een vuist te maken tegen Mata Hari, en daarna was zijn leven angstig en vol met bedreigingen en uiteindelijk eindigt hij in een plas bloed.
dus jij denkt ook dat badr hari hier mee te maken heeft?
pi_160459044
Ok, dan dit laatste verzinsel en dan stop ik. Hij is ongelukkig gevallen en hard op zijn hoofd terecht gekomen. Gestikt in zijn eigen bloed of doodgebloed buiten westen. Ongelukje dus.

De politie is nu bezig alle aanwijzing naar een misdrijf uit te sluiten, om hun eigen straatje te vegen, aangezien de man bedreigd is geweest enzo.
.
pi_160459157
Cameras registreren alles, ook als ze niet aan staan, er worden fotos gemaakt., die kan de politie bekijken.Dat wisten degene die binnen kwamen ook.
Maar als er een paar in zwarte pakken met mutsen binnenkomen, zoek dan maar uit wie het zijn.
Denk dat Koen zelf de alarmknop heeft ingedrukt, maar het was voor hem al te laat.
Daarom was het geen roofmoord, deze gasten kwamen binnen, wisten dat er overal alarm hing, brachten Koen om het leven, en gingen binnen een paar minuten weer naar buiten . In Bilthoven staan overal cameras, dus dat kan een aanwijzing zijn voor de politie, plus het feit dat ze misschien weten in welke hoek ze moeten zoeken.
pi_160459170
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:53 schreef Fer het volgende:
Ok, dan dit laatste verzinsel en dan stop ik. Hij is ongelukkig gevallen en hard op zijn hoofd terecht gekomen. Gestikt in zijn eigen bloed of doodgebloed buiten westen. Ongelukje dus.

De politie is nu bezig alle aanwijzing naar een misdrijf uit te sluiten, om hun eigen straatje te vegen, aangezien de man bedreigd is geweest enzo.
nee. dit kan geen toeval zijn! ik zeg je deze man is om het leven gekomen door een misdrijf. dat voel ik gewoon.
pi_160459625
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:01 schreef hondjes het volgende:
Cameras registreren alles, ook als ze niet aan staan, er worden fotos gemaakt., die kan de politie bekijken.Dat wisten degene die binnen kwamen ook.
Maar als er een paar in zwarte pakken met mutsen binnenkomen, zoek dan maar uit wie het zijn.
Denk dat Koen zelf de alarmknop heeft ingedrukt, maar het was voor hem al te laat.
Daarom was het geen roofmoord, deze gasten kwamen binnen, wisten dat er overal alarm hing, brachten Koen om het leven, en gingen binnen een paar minuten weer naar buiten . In Bilthoven staan overal cameras, dus dat kan een aanwijzing zijn voor de politie, plus het feit dat ze misschien weten in welke hoek ze moeten zoeken.
Ben je nou zelf van alles aan het verzinnen of is dit gebaseerd op informatie die de rest van ons gemist heeft? :?
pi_160459658
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:55 schreef Fer het volgende:
Zou kunnen, maar waren er aanwijzingen dat de man grote sommen cash of sierraden in huis had? Een paar laptops en smartphones vind je in ieder huishouden wel en de kans dat hij echt een hotline had met de politie,,zou je denken dat er geschiktere prooien zijn voor een roofoverval.
Dan ga je er van uit dat de overvallers / inbrekers wisten wie er woonde. Misschien hadden ze het huis wel gewoon op Funda gespot. Kun je je nog herinneren dat er een complete bende werd opgepakt die op die manier te werk ging? Al zorgden die er wel voor dat ze inbraken als de bewoners weg waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2016 11:43:40 ]
pi_160459678
quote:

In beide gevallen was dat nou niet iets wat opeens als een verrassing na hun dood kwam.
pi_160459687
quote:
wat een onzin. Hij is s ochtends gevonden door zijn dochter die naar buren is gegaan, daarna is de politie gewaarschuwd
pi_160459693
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

sterker nog, als ik me bedreigd zou voelen dan zou ik het alarm en camera's juist aanzetten daar waar ik zou zijn.
Dus alarm bij de voir-en achterdeur gewoon aan als ik thuis ben.
Zodat het alarm continu afgaat en de meldkamer je abonnement annuleert? :?
  zondag 6 maart 2016 @ 11:45:49 #181
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160459694
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Dan ga je er van uit dat de overvallers / inbrekers wisten wie er woonde. Misschien hadden ze het huis wel gewoon op Funda gespot. Kun je je nog herinneren dat er een complete bende werd opgepakt die op die manier te werk ging? Al zorgden die er wel voor dat ze inbraken als de bewoners weg waren.
Dan kun je beter online winkelen op FB dan op Funda, gezien de hoeveelheid "kijk mij eens op vakantie zijn"-selfie's op FB de afgelopen weken.
pi_160459707
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan kun je beter online winkelen op FB dan op Funda, gezien de hoeveelheid "kijk mij eens op vakantie zijn"-selfie's op FB de afgelopen weken.
staat er dan ook een huisadres bij, met handig googlemaps kaartje voor beste vluchtroute?
pi_160459721
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, Funda is voor inbrekers ideaal. Je kunt ongestoord binnen kijken in de duurste huizen. Waarom denk je dat veel mensen tegenwoordig de kunst aan de wand blurren, voor de foto's op Funda komen? Je kent die bende toch wel?
  zondag 6 maart 2016 @ 11:48:45 #184
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160459730
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

staat er dan ook een huisadres bij, met handig googlemaps kaartje voor beste vluchtroute?
Google is je beste vriend.

Vaak zetten die "kijk mij eens op vakantie zijn"-types ook de fundalink van hun huis op hun FB.
  zondag 6 maart 2016 @ 11:49:52 #185
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160459746
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, Funda is voor inbrekers ideaal. Je kunt ongestoord binnen kijken in de duurste huizen. Waarom denk je dat veel mensen tegenwoordig de kunst aan de wand blurren, voor de foto's op Funda komen? Je kent die bende toch wel?
Jazeker, maar ontopic: Koen was thuis.

en ja, ik heb dat huis van Koen ook gezien op Funda.
pi_160459759
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Google is je beste vriend.

Vaak zetten die "kijk mij eens op vakantie zijn"-types ook de fundalink van hun huis op hun FB.
En vaak zitten de types met veel geld en kunst niet op FB. Maar iedereen verkoopt z'n huis via Funda.
pi_160459781
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jazeker, maar ontopic: Koen was thuis.
Ja, dat zei ik net zelf al, dus waarom vertel je me dat? :?
pi_160459894
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Zodat het alarm continu afgaat en de meldkamer je abonnement annuleert? :?
Ik heb al 7 jaar alarm, dus weet precies hoe het werkt..
  zondag 6 maart 2016 @ 11:59:27 #189
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160459896
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik net zelf al, dus waarom vertel je me dat? :?
Of een potentiële inbreker nu wel/niet op Funda of op FB gekeken heeft... Of heeft staan posten in de straat of weet ik veel wat.

Ik denk er hetzelfde als jij over, je maakt het inbrekers zo wel erg makkelijk.
Voorbeelden te over.

We zullen het snel genoeg horen, deze zaak heeft zoveel aandacht.
pi_160459935
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat een onzin. Hij is s ochtends gevonden door zijn dochter die naar buren is gegaan, daarna is de politie gewaarschuwd
Volgens mij zijn de buren op het gegil van de dochter pas gekomen.

En politie vertelde dat iemand in het huis zelf 112 gebeld heeft, dit kan de dochter zijn geweest , maar ook Koen zelf.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:02:42 #191
117098 Hathor
Effe niet
pi_160459945
quote:
Hij deed wel meer dan alleen dat, hij deed oa ook nog van alles in de tenniswereld. Bovendien had hij pas nog een nieuw huis gekocht, ik denk niet dat je dat doet als je failliet bent.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:09:40 #192
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160460047
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Of een makelaar voldoet zijn schulden bij zijn dealer niet in cash maar in 'info'.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_160460358
quote:
12s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Of een makelaar voldoet zijn schulden bij zijn dealer niet in cash maar in 'info'.
jeetje wat vergezocht |:(
pi_160460443
Heeft Badr al 8 jaar gekregen hiervoor?
pi_160460523
quote:

Kooistra was gewoon failliet, en dat kon ie niet aan, overigens een vies mannetje die graag de sugardaddy speelde over 14 jarige jochies, Enstra was gewoon een risico, lulde met politie en dat wist men, over Enstra hoeft men niet zielig te doen, wist heel goed waar hij mee bezig was en met wie.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:45:58 #196
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_160460614
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:50 schreef k_man het volgende:

[..]

En vaak zitten de types met veel geld en kunst niet op FB. Maar iedereen verkoopt z'n huis via Funda.
Veel wat exclusieve huizen staan weliswaar op Funda maar in een bestand dat niet voor eenieder toegankelijk is, heb ik mij laten vertellen.
pi_160460617
Alle experts en kenners in dit topic. :')
  zondag 6 maart 2016 @ 12:57:24 #198
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160460800
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:46 schreef MCH het volgende:
Alle experts en kenners in dit topic. :')
moet dat dan?

Las de huisregels ff door maar zag nergens staan dat je van een "bepaald" niveau moet zijn om hier te mogen posten...
pi_160461270
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Veel wat exclusieve huizen staan weliswaar op Funda maar in een bestand dat niet voor eenieder toegankelijk is, heb ik mij laten vertellen.
Klopt, maar meestal om een andere reden.
pi_160461363
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klopt, maar meestal om een andere reden.
Dan word ik nieuwsgierig, welke andere reden?
pi_160461365
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Er zijn andere sites voor.
pi_160461400
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan word ik nieuwsgierig, welke andere reden?
Ik heb de functie destijds zelf gebouwd ;)
Een andere reden is bijvoorbeeld iemand die tegen een faillissement aanzit, die wil zijn huis wel verkopen, maar wil niet dat iedereen het ziet ;)

Overigens ging dat een keer mis, toen had de toeleverancier van de data het veld anders genoemd, en stonden die huizen in 1 keer op Funda, hingen heel wat boze makelaars aan de lijn ;)
  zondag 6 maart 2016 @ 13:30:31 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160461434
quote:
Dat denk ik niet want ze onderzoeken en misdrijf dat heeft plaatsgevonden in de nacht van 3 op 4 maart, de hulpdiensten zijn pas na half 9 's morgens ingeschakeld.
Dus waar je vandaan haalt dat hij zelf alarm geslagen zou hebben weet ik niet, maar de tijdslijn wijst daar op geen enkele manier op.

Al even afgezien van het feit dat de daders dan waarschijnlijk ook door veel mensen gezien zouden zijn.... om 08.30 uur.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160461467
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb de functie destijds zelf gebouwd ;)
Een andere reden is bijvoorbeeld iemand die tegen een faillissement aanzit, die wil zijn huis wel verkopen, maar wil niet dat iedereen het ziet ;)

Overigens ging dat een keer mis, toen had de toeleverancier van de data het veld anders genoemd, en stonden die huizen in 1 keer op Funda, hingen heel wat boze makelaars aan de lijn ;)
Maar wie komt daar in dan?
pi_160461508
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar wie komt daar in dan?
Personen die aangeven dat ze hun woning willen verkopen, maar dat dit discreet dient te gebeuren, dus niet gepubliceerd op Funda.
pi_160461538
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Personen die aangeven dat ze hun woning willen verkopen, maar dat dit discreet dient te gebeuren, dus niet gepubliceerd op Funda.
Precies. Dat gaat 'onderhands' of via andere sites. Maar jij gaf aan dat Funda een soort van andere laag heeft.
pi_160461572
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Precies. Dat gaat 'onderhands' of via andere sites. Maar jij gaf aan dat Funda een soort van andere laag heeft.
Oh nee dat bedoelde ik niet :)
Overigens weet ik niet of makelaars wel in Funda kunnen zoeken op deze status, ik vermoed van niet, destijds werden deze objecten gewoon in importproces genegeerd.
  zondag 6 maart 2016 @ 13:37:12 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160461580
Dat een huis in stille verkoop staat is toch geen onbekend fenomeen?
Neemt niet weg dat dat hier niet het geval was, en hij zich kennelijk niet zo heel druk maakte, anders had hij wel gewacht met het te koop zetten tot hij naar zijn nieuwe huis verhuisd was, het lijkt me met 15 miljoen vermogen geen drama om je huis van 9 ton een paar maanden later te koop te zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160461614
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Oh nee dat bedoelde ik niet :)
Overigens weet ik niet of makelaars wel in Funda kunnen zoeken op deze status, ik vermoed van niet, destijds werden deze objecten gewoon in importproces genegeerd.
Waarom zou men het negeren? Als Funda. Volgens mij willen die mensen die verkopen gewoon niet op funda staan.
pi_160461669
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom zou men het negeren? Als Funda. Volgens mij willen die mensen die verkopen gewoon niet op funda staan.
Omdat men geen ongelukjes wil dat een woning er wel per ongeluk op staat ;)
pi_160461675
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:37 schreef Leandra het volgende:
Dat een huis in stille verkoop staat is toch geen onbekend fenomeen?
Neemt niet weg dat dat hier niet het geval was, en hij zich kennelijk niet zo heel druk maakte, anders had hij wel gewacht met het te koop zetten tot hij naar zijn nieuwe huis verhuisd was, het lijkt me met 15 miljoen vermogen geen drama om je huis van 9 ton een paar maanden later te koop te zetten.
Als je in de Quote 500 staat. Ook als junior ben je goed voor meer dan 15 miljoen. Ik ken het huis verder niet.
pi_160461681
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat men geen ongelukjes wil dat een woning er wel per ongeluk op staat ;)
Of je meldt het aan als makelaar. Of niet.
pi_160461795
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Of je meldt het aan als makelaar. Of niet.
Nee maar Funda beheerd de data niet.
pi_160461821
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee maar Funda beheerd de data niet.
Maar iemand moet dan wel zo'n duur huis opvoeren als te koop. Dat in de data van Funda laten komen.
  zondag 6 maart 2016 @ 13:50:04 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160461846
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als je in de Quote 500 staat. Ook als junior ben je goed voor meer dan 15 miljoen. Ik ken het huis verder niet.
Daarom, dus hij zal er vast geen boterham minder om hoeven hebben eten als hij het huis dat nu te koop stond pas te koop had gezet nadat hij verhuisd was naar z'n nieuwe huis.
Het huis waar hij nu vermoord is stond voor ¤ 895.000 te koop, als je bezorgd bent om je veiligheid, zet je niet je huis al op Funda terwijl je er nog woont, compleet met foto's van de binnenkant en de camera's daarop zichtbaar (en vooral waar de camera's ontbreken).

Ik denk eigenlijk dat hij niet zo bang was als sommige bronnen beweren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160461859
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarom, dus hij zal er vast geen boterham minder om hoeven hebben eten als hij het huis dat nu te koop stond pas te koop had gezet nadat hij verhuisd was naar z'n nieuwe huis.
Het huis waar hij nu vermoord is stond voor ¤ 895.000 te koop, als je bezorgd bent om je veiligheid, zet je niet je huis al op Funda terwijl je er nog woont, compleet met foto's van de binnenkant en de camera's daarop zichtbaar (en vooral waar de camera's ontbreken).

Dat denk ik ook.
pi_160461880
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar iemand moet dan wel zo'n duur huis opvoeren als te koop. Dat in de data van Funda laten komen.
Klopt, maar dat gebeurt dus niet in Funda, maar met software die het in de hoofddata van de NVM laten komen ;)
pi_160461909
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klopt, maar dat gebeurt dus niet in Funda, maar met software die het in de hoofddata van de NVM laten komen ;)
Dus de NVM geeft alle data gewoon door aan Funda?
  zondag 6 maart 2016 @ 13:53:29 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160461927
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik denk dat de NVM makelaars de data op Funda zelf beheren, daarom kon het huis vrijdag ook zo snel van Funda verdwijnen.
En wel compleet verdwijnen ook.... het komt gewoon niet meer boven als je op Funda zoekt.
Alsof het er nooit opgestaan heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160461948
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet alles, maar wel het actuele aanbod, de NVM heeft ook een meerderheidsbelang in Funda he ;)
  zondag 6 maart 2016 @ 13:54:51 #221
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_160461976
Neem aan dat er verder geen updates zijn over de moord? :P
pi_160461984
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Niet alles, maar wel het actuele aanbod, de NVM heeft ook een meerderheidsbelang in Funda he ;)
Niet als je dat niet wil. Ik kende de connectie niet trouwens.
pi_160461991
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat de NVM makelaars de data op Funda zelf beheren, daarom kon het huis vrijdag ook zo snel van Funda verdwijnen.
En wel compleet verdwijnen ook.... het komt gewoon niet meer boven als je op Funda zoekt.
Alsof het er nooit opgestaan heeft.
Funda heeft zelf een aparte beheermodule waar ze wel wijzigingen kunnen maken en waarschijnlijk ook kunnen weghalen ;)
pi_160461995
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Neem aan dat er verder geen updates zijn over de moord? :P
Nee. Zo direct gaan we het over de tuin hebben.
  zondag 6 maart 2016 @ 13:55:49 #225
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_160462000
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

:D
pi_160462035
quote:

[..]

Niet als je dat niet wil. Ik kende de connectie niet trouwens.
Het is nogal politiek complex, enerzijds is Funda onafhankelijk, aan de andere kant moeten belangrijke wijzigingen goedgekeurd worden door de ledenraad van de NVM, destijds gaf dat veel gedoe met het "externe" aanbod, we hadden dat gebouwd, maar konden het met 1 setting aan en uitzetten, omdat het niet zeker was of het door de ledenraad zou komen.
pi_160462064
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is nogal politiek complex, enerzijds is Funda onafhankelijk, aan de andere kant moeten belangrijke wijzigingen goedgekeurd worden door de ledenraad van de NVM, destijds gaf dat veel gedoe met het "externe" aanbod, we hadden dat gebouwd, maar konden het met 1 setting aan en uitzetten, omdat het niet zeker was of het door de ledenraad zou komen.
Wat vreemd en eigenlijk simpel erg complex.
pi_160462186
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat vreemd en eigenlijk simpel erg complex.
Klopt, de oprichter van Funda is destijds om die reden vertrokken, heb ook wel keer behoorlijk stuk functionaliteit gebouwd wat weggestemd werd door de makelaars en zodoende nooit gebruikt is.
pi_160462192
quote:

[..]

_O-
pi_160462256
Het valt me trouwens op dat er weinig naar de pers lekt.
  zondag 6 maart 2016 @ 14:14:37 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160462456
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:05 schreef raptorix het volgende:
Het valt me trouwens op dat er weinig naar de pers lekt.
Het valt mij vooral op dat er bij de politieafzetting al een knulletje stond te roepen dat er een overval had plaatsgevonden, terwijl er toen nog goed en wel niets bekend was...
Ik neem aan dat dat knulletje even verhoord is over zijn "daderkennis".
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 14:17:44 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160462526
Maar nieuws dan:

quote:
Onderzoek in huis Everink duurt voort
zo 06 mrt 2016, 12:48

BILTHOVEN - De recherche is zondagmiddag nog altijd bezig met onderzoek in en rond het huis van de vermoorde Koen Everink. De 42-jarige zakenman werd vrijdagmorgen dood in de keuken van zijn Bilthovense villa aangetroffen, volgens ingewijden door zijn 6-jarige dochtertje.

Dat het onderzoek inmiddels al meerdere dagen in beslag neemt, is volgens de politie te wijten aan het feit dat het plaats delict een zeer grote woning is. Deze wordt minutieus doorzocht op sporen.

Hoe lang de recherche nog bezig is met het onderzoek op het plaats delict, is nog onbekend.
126m² een grote woning :X
Dat het een groot perceel is klopt, maar de woning is an sich niet groot.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 14:23:40 #233
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160462675
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef Leandra het volgende:
Maar nieuws dan:

[..]

Klopt, stond ook zo lekker in de media. Alsof die woning 853 m² oppervlakte had, was het perceel wat zo groot was. Qua materiaalgebruik had de woning veel harde materialen en stond er weinig rommel in de woning (strak interieur), niet meer of minder werk dan in een andere gemiddelde woning.
pi_160462685
Koen Everink verkocht nepschilderijen aan de deur!
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet echt slim van "een" makelaar (in dit geval) om mega grote foto's online te zetten waarop de camera's & zelfs het bedienings paneel vd alarminstallatie te zien zijn.
Ook de buiten bouwlampen zie je hangen en een plattegrond was er ook te zien.
Op de wat modernere alarminstallaties zijn de beelden zelfs te bekijken op je Iphone en programmeren is ook vrij makkelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 06-03-2016 14:55:45 ]
pi_160462741
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef Leandra het volgende:
Maar nieuws dan:

[..]

Bijzonderheden:
-bouwjaar: 1929/2004;
-woonoppervlakte: ca. 126 m2;
-gebruiksoppervlakte bijgebouw ca. 62 m2;
-bruto inhoud woning: 543 m3;
-perceelsoppervlakte: 853 m2;
-in 2004 volledig gerenoveerd;
  zondag 6 maart 2016 @ 15:06:45 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160463905
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:23 schreef StaceySinger het volgende:
Koen Everink verkocht nepschilderijen aan de deur!
mis ik iets?
pi_160463947
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klopt, de oprichter van Funda is destijds om die reden vertrokken, heb ook wel keer behoorlijk stuk functionaliteit gebouwd wat weggestemd werd door de makelaars en zodoende nooit gebruikt is.
Iemand moet die data aangeven. Dat is raar.
pi_160463999
Vermogen van 15 miljoen euro. Rijk maar niet zo rijk als media hem door overkomen. Het was maar een sloeber onder de rijken.
  zondag 6 maart 2016 @ 15:10:20 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160464044
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

mis ik iets?
Onder andere in een stuk uit 2005 stond dat hij in Duitsland schilderijen verkocht, 20 jaar geleden ofzo.
http://www.volkskrant.nl/(...)in-toerisme~a648576/

En dit artikel in het NRC van gisteren noemt het ook:
http://www.nrc.nl/handels(...)ari-hem-bner-1598291

quote:
Voordat Everink in de reisbranche ging werken, handelde hij nog even in schilderijen. Samen met een vriend ging hij van deur tot deur in Duitsland. „Die vriend kocht de schilderijen voor 100 Duitse Mark per stuk in Hongkong. Aan de deur kostten ze 250 DM”, vertelde hij.
Dat het nepschilderijen betrof blijkt weer nergens uit en is eigen interpretatie van degene die dat riep.

[ Bericht 10% gewijzigd door Leandra op 06-03-2016 15:24:57 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160464046
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef George_Zina het volgende:
Vermogen van 15 miljoen euro. Rijk maar niet zo rijk als media hem door overkomen. Het was maar een sloeber onder de rijken.
Maar het maakt niet uit. Al was hij goed voor 18 Euro.
  zondag 6 maart 2016 @ 15:11:38 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160464084
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef George_Zina het volgende:
Hij zat helemaal niet op media-aandacht te wachten en kwam in de media door de mishandeling op Sensation.
En voor een doorsnee lekker in de luwte veertiger is 15 miljoen best een leuk bedrag.
Ik heb ze iig niet liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160464249
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

mis ik iets?
heel lang geleden denk ik - van twitter

pi_160464317
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat voeg je toe?
pi_160464362
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij zat helemaal niet op media-aandacht te wachten en kwam in de media door de mishandeling op Sensation.
En voor een doorsnee lekker in de luwte veertiger is 15 miljoen best een leuk bedrag.
Ik heb ze iig niet liggen.
Klopt, zeer leuk bedrag. Dat heeft 99% van de wereldbevolking niet liggen.
pi_160464396
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar het maakt niet uit. Al was hij goed voor 18 Euro.
Nee, het maakt voor deze zaak verder niet uit of misschien wel als het een roofoverval is geweest?
  zondag 6 maart 2016 @ 15:24:06 #246
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_160464486
Met roofovervallen is het toch vaak vrij snel duidelijk dat dat het is zonder dat er bekend is wie de dader is?
  zondag 6 maart 2016 @ 15:26:15 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160464549
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat maakt het nog geen nepschilderijen hè.... zoals je dat daarnet postte lijkt het of hij iets strafbaars deed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160464627
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat maakt het nog geen nepschilderijen hè.... zoals je dat daarnet postte lijkt het of hij iets strafbaars deed.
geen idee - deze gast postte dat :)

SlimmeFin twitterde op zondag 06-03-2016 om 11:47:58 Koen Everink verkocht nepschilderijen aan de deur! Hier ben ik zelf in de jaren 90 ook ingetuind. Schavuit? Zwendel! https://t.co/LIt8zsfxvU reageer retweet
  zondag 6 maart 2016 @ 15:31:34 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160464677
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

geen idee - deze gast postte dat :)

SlimmeFin twitterde op zondag 06-03-2016 om 11:47:58 Koen Everink verkocht nepschilderijen aan de deur! Hier ben ik zelf in de jaren 90 ook ingetuind. Schavuit? Zwendel! https://t.co/LIt8zsfxvU reageer retweet
Dat iemand op twitter iets roept is geen reden om het klakkeloos te herhalen.... zeker niet als je zelf voldoende bronnen hebt om te concluderen dat die persoon op twitter maar wat roept.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 16:06:40 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_160465735
Tja, echt netjes vind ik het niet om langs deuren te gaan en te suggereren (en dan zeg ik het netjes :+ ) dat jij die schilderijen hebt gemaakt als student aan de kunstacademie.
pi_160465956
Nogmaals, ik denk dat meneer niet onaardig verdiende met Eliza was here en dat de marges goed waren. Maar het is nog altijd meer werk, dan bijvoorbeeld een contractje sluiten in Turkije of Zuid Frankrijk met een groot hotel en die kamers te verhuren in een complete reis.

Dus of hij had wel poen, maar iets minder dan 15M of hij heeft nog wat "handel" erbij gedaan.
.
  zondag 6 maart 2016 @ 16:16:32 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160466016
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:13 schreef Fer het volgende:
Nogmaals, ik denk dat meneer niet onaardig verdiende met Eliza was here en dat de marges goed waren. Maar het is nog altijd meer werk, dan bijvoorbeeld een contractje sluiten in Turkije of Zuid Frankrijk met een groot hotel en die kamers te verhuren in een complete reis.

Dus of hij had wel poen, maar iets minder dan 15M of hij heeft nog wat "handel" erbij gedaan.
Hij heeft het bedrijf verkocht voor 15 miljoen.
De omzet in het jaar dat hij het verkocht was 32 miljoen.

Dan kun je er wel iedere keer een leuk verhaal van proberen te maken, maar het bedrag waarvoor hij zijn bedrijf in 2012 verkocht heeft staat gewoon vast.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 16:20:12 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160466078
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:06 schreef APK het volgende:
Tja, echt netjes vind ik het niet om langs deuren te gaan en te suggereren (en dan zeg ik het netjes :+ ) dat jij die schilderijen hebt gemaakt als student aan de kunstacademie.
Dat is wat anders, maar om nu ineens te gaan doen alsof hij nepschilderijen verkocht is van een andere orde, daarbij is het iets van zo'n 20 jaar geleden, dus om dan alleen maar te roepen dat hij nepschilderijen verkocht is gewoon suggestief.

Daarbij staat dat verhaal in diverse krantenartikelen, en nergens staat dat het om nepschilderijen gaat, dat hij loog dat hij op de kunstacademie zat staat er ook bij...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160466361
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij heeft het bedrijf verkocht voor 15 miljoen.
De omzet in het jaar dat hij het verkocht was 32 miljoen.

Dan kun je er wel iedere keer een leuk verhaal van proberen te maken, maar het bedrag waarvoor hij zijn bedrijf in 2012 verkocht heeft staat gewoon vast.
Dat denk ik niet, het gaat om slechts 40% van de aandelen, Sundio was altijd al 60% eigenaar. Daarnaast moest die 40% nog gedeeld worden met Yuri Deutekom.

Denk eerder dat het geld in 2007-2009 verdiend is, aangezien de marges in de branche steeds minder worden en booking bijvoorbeeld ook steeds groter is geworden.
.
pi_160469198
quote:

[..]

[ afbeelding ]
bron is volkskrant. gaat weer een leuke boete worden voor Danny
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 6 maart 2016 @ 18:31:51 #256
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_160469267
Niet met Badr fucken :7
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 6 maart 2016 @ 18:46:15 #257
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_160469651
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:31 schreef Rica het volgende:
Niet Badr je anaal laten vernederen :')
graag op anoniem
  zondag 6 maart 2016 @ 18:59:51 #258
117098 Hathor
Effe niet
pi_160470030
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:31 schreef Rica het volgende:
Hij komt nog wel aan de beurt, zoals alle anderen die denken dat ze kogelvrij zijn.
pi_160471346
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:06 schreef APK het volgende:
staat ook gewoon in de NRC
Hij begon zijn carrière met de verkoop van schilderijen die goedkoop waren ingekocht in China. Dan vertelde hij dat hij kunststudent was. Je kan het sjoemelen noemen. Maar beter is: Everink had al vroeg door wat de beleveniseconomie is: het gaat om de erváring van authenticiteit.

http://www.nrc.nl/handels(...)het-paradijs-1596809

er staat ook : Hij was, volgens misdaadverslaggevers, zuiver op de graat.
  zondag 6 maart 2016 @ 19:49:51 #260
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160471579
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

staat ook gewoon in de NRC
Hij begon zijn carrière met de verkoop van schilderijen die goedkoop waren ingekocht in China. Dan vertelde hij dat hij kunststudent was. Je kan het sjoemelen noemen. Maar beter is: Everink had al vroeg door wat de beleveniseconomie is: het gaat om de erváring van authenticiteit.

http://www.nrc.nl/handels(...)het-paradijs-1596809

er staat ook : Hij was, volgens misdaadverslaggevers, zuiver op de graat.
Ik snap niet dat men deze man zo graag nog ff moeten zwart maken. En dat het hier al 48 uur gaat over hoe deze man wel of niet aan die poen komt.

Over dat sjoemelen, wie koopt er in godsnaam aan de deur?

quote:
Ik hoop dat hij in de hemel is. En als de hemel is volgeboekt, omdat iederéén daar al naar toe wil, dat hij linksaf is geslagen, naar het strandje dat echt niemand kent.
  zondag 6 maart 2016 @ 19:53:51 #261
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_160471650
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Je kan het sjoemelen noemen. [...] Hij was, volgens misdaadverslaggevers, zuiver op de graat.
uhuh

Voor je veertigste 15 miljoen bij elkaar weten te stelen vergaren kan heel goed met eerlijk werk. Ik ken er honderden. Echt.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 6 maart 2016 @ 19:54:15 #262
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160471654
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef Rica het volgende:

[..]

uhuh

Voor je veertigste 15 miljoen bij elkaar weten te stelen vergaren kan heel goed met eerlijk werk.
Waarom niet?
pi_160471774
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik snap niet dat men deze man zo graag nog ff moeten zwart maken. En dat het hier al 48 uur gaat over hoe deze man wel of niet aan die poen komt.

Over dat sjoemelen, wie koopt er in godsnaam aan de deur?

[..]

volgens mij was het helemaal geen sjoemelaar
en in de reiswereld valt er weinig te sjoemelen denk ik
en die schilderijtjes verkocht hij in z'n studententijd denk ik 25 jaar geleden ofzo
pi_160471811
Die 15 miljoen, is dat een schatting van Quote of heeft iemand zijn bankrekening(en) gezien?
pi_160471903
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:40 schreef matthias24 het volgende:

[..]

dus jij denkt ook dat badr hari hier mee te maken heeft?
Daar komt mijn post inderdaad op neer.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:03:34 #266
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160471919
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

volgens mij was het helemaal geen sjoemelaar
en in de reiswereld valt er weinig te sjoemelen denk ik
en die schilderijtjes verkocht hij in z'n studententijd denk ik 25 jaar geleden ofzo
Toen was dat een sjoemelaar, nu noemt men zichzelf kunstmakelaar...

Hij deed een gouden zet met zijn reisconcept voor de crisis.
pi_160471968
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef computergirl het volgende:
Die 15 miljoen, is dat een schatting van Quote of heeft iemand zijn bankrekening(en) gezien?
nou ja zeg :{w
...
pi_160472277
quote:
Je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat het vermogen niet enkel bestaat uit het geld dat hij op zijn bankrekening had staan..
pi_160472495
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat het vermogen niet enkel bestaat uit het geld dat hij op zijn bankrekening had staan..
dat begrijp ik want ik ben niet achterlijk, daar gaat het helemaal niet om. Iedereen zit hier te speculeren over de bron van zijn vermogen, maar is dit bedrag een schatting van Quote of echt waar?
  zondag 6 maart 2016 @ 20:33:23 #270
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160472727
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:24 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat begrijp ik want ik ben niet achterlijk, daar gaat het helemaal niet om. Iedereen zit hier te speculeren over de bron van zijn vermogen, maar is dit bedrag een schatting van Quote of echt waar?
Zijn bedrijf werd verkocht voor dit bedrag in 2012, omzet was toen 32 miljoen per jaar.
Quote schatte dit in en Leandra had een aantal pagina's geleden een link naar de verkoopprijs van het bedrijf.

edit:
hier de link naar het artikel waarin precies uitgelegd wordt hoe hij zo rijk geworden zou zijn.
http://www.nrc.nl/handels(...)s-niet-kapot-1267465

[ Bericht 7% gewijzigd door ootjekatootje op 06-03-2016 20:39:20 ]
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 20:43:05 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_160473019
quote:
Wat gaat het ons aan?
pi_160473332
Ik snap ook niet waarom het relevant zou zijn. Of-ie nou vijf, vijftien of vijftig miljoen had. Maakt dat iets uit voor zijn dood?
  zondag 6 maart 2016 @ 21:02:28 #273
369251 Geralt
of Rivia
pi_160473714
Uit een van die artikelen:
quote:
Eliza werd een kwaliteitsgarantie voor niet-doorsnee vakantiebestemmingen. Precies wat „dubbelmodaal-plus-mensen” zoeken. „Authenticiteit. Verwondering.” Eliza bezorgt ze een „wow-effect”.
quote:
In 2012 reisden er 40.000 mensen met Eliza was here. De omzet groeide van 300.000 in 2004 naar 32 miljoen euro in 2012.
Dat is 800 euro per persoon. Dat lijkt me nou niet bepaald een bedrag was dubbelmodaal-plus mensen aan een vakantie uitgeven wel? Dat klinkt eerder als een bedrag wat elke Jan Modaal elk jaar met het grootste gemak over de balk smijt 8)7
pi_160473731
Geen bewakingscamera's bij woning Everink

Door: Koen Voskuil en Bernie van Unen
Koen Everink had geen bewakingscamera's in zijn woning. Hij waande zich volkomen veilig in zijn Bilthovense villa, zeggen intimi. De politie moet het dus doen zonder beelden van de moord en tast nog volledig in het duister over de toedracht.

Met Koen verliezen we een aimabele, innemende man
Floris Scheemann

De halfvrijstaande villa van Koen Everink aan de Hoflaan in Bilthoven is het hele weekend afgeschermd met zwarte hekken. Een rechercheteam is druk bezig met het verzamelen van sporen. Een politiehelikopter cirkelt zaterdagmorgen boven de buurt om foto's te maken van de omgeving. Buurtbewoners worden verhoord of zij iets verdachts hebben gezien.

In de middag kammen twee rechercheurs de straat uit met een politiehond. De Utrechtse politie tast nog in het duister over de toedracht van de moord op de 42-jarige zakenman Koen Everink. ,,We weten echt nog niet wat de aanleiding is geweest," geeft politiewoordvoerder Leonie Bosselaar toe.

Braakschade
Reden waarom alle scenario's nog openstaan. In het belang van het onderzoek houdt de politie de kaarten stijf tegen de borst. Ze wil niet zeggen of er braakschade aan de woning is, wat zou kunnen duiden op een inbraak. Evenmin wil de politie kwijt of er iets mist in de woning, of hoe Everink om het leven is gebracht. Er zijn geen camerabeelden van de moord. Vrienden van Everink bevestigen dat er geen camera's waren. ,,Koen had helemaal geen angst. Zijn deur stond altijd open. Dat er geen camera's hangen, geeft aan dat hij zich thuis veilig voelde. Ja, er hebben wel eens Marokkaantjes voor de deur gestaan die vonden dat hij de carrière van Badr Hari had kapotgemaakt. Dat vond hij vervelend, maar zag hij niet als een echte bedreiging."

Verbrijzeld
Zijn huis aan de Hoflaan in Bilthoven stond in de verkoop. Foto's van de makelaar tonen een smaakvolle, door een architect ingerichte villa, met veel zwart, hout en natuursteen. In de woonkamer hangt een portret van zijn 6-jarige dochter, die de eerste was die haar vader dood aantrof. Bij voetbalvereniging Kampong in Utrecht werd zaterdagmiddag een minuut stilte gehouden. Voordat zijn enkel werd verbrijzeld, speelde Everink in het veteranenteam.

Uitvaart
,,Met Koen verliezen we een aimabele, innemende man," zegt voetbalmaatje Floris Schneemann. ,,Koen is tegen wil en dank een bekende Nederlander geworden. Hij was daar niet op uit. Koen wilde alleen die mishandeling niet over zijn kant laten gaan. In het veld was hij fanatiek, hij speelde met beleving, soms wel iets te veel. Hij zat ook regelmatig bij FC Utrecht op de tribune. We wilden bij zijn dood stilstaan.'' Koen Everink zal worden begraven. Familie en vrienden hopen met rust te worden gelaten tijdens de uitvaart.

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)woning-Everink.dhtml
pi_160473802
Zo gek was mijn vergelijking met Van Gogh niet. Die waande zich ook veilig.
pi_160473854
dit stond vanochtend in de Telegraaf

Met een tiental tips en veel beeldmateriaal van beveiligingscamera’s probeert de recherche te achterhalen wie donderdagnacht de zakenman Koen Everink in zijn villa in Bilthoven heeft omgebracht.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:06:53 #277
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160473868
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Dat is 800 euro per persoon. Dat lijkt me nou niet bepaald een bedrag was dubbelmodaal-plus mensen aan een vakantie uitgeven wel? Dat klinkt eerder als een bedrag wat elke Jan Modaal elk jaar met het grootste gemak over de balk smijt 8)7
Ja, mooi he en door die strategie voelde Jan Modaal zich de Koning te rijk (dubbelmodaal-plus dus) en boekten er 40 000 Jannen per jaar.
Das goed voorbeeld van "belevingsmarketing "
  zondag 6 maart 2016 @ 21:08:54 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160473935
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:06 schreef StaceySinger het volgende:

Er stond in de Telegraaf ook niet dat het beveiligingscamera's bij of in het huis van Everink waren, maar ik gok zo dat er in dat hele wijkje wel een stuk of wat camera's hangen...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 21:09:10 #279
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160473950
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:06 schreef StaceySinger het volgende:

Ach we hebben toch zelf die camera's zien hangen op die foto's van Funda?
Misschien stonden ze niet aan.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:09:11 #280
369251 Geralt
of Rivia
pi_160473953
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, mooi he en door die strategie voelde Jan Modaal zich de Koning te rijk (dubbelmodaal-plus dus) en boekten er 40 000 Jannen per jaar.
Das goed voorbeeld van "belevingsmarketing "
Ik ken heel die roversbende niet, maar op mij komt het verhaal niet over als een vakantie voor jan met de pet, maar juist voor de mensen die meer dan 2x modaal verdienen en er voor willen betalen dat alles fatsoenlijk geregeld is met de mooiste hotels en barretjes en restaurantjes en stranden etc etc.

Ik kan dat niet rijmen met 800 euro pp.

Ergo: hij verkocht gewoon doorsnee vakantie's voor jan met de pet en de rest is gewoon mooi gelul er om heen zonder zoden aan de dijk.

}:|
pi_160473958
quote:
11s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat gaat het ons aan?
er wordt hier heel veel geroepen door mensen die beweren dat dit geschatte vermogen nooit eerlijk verdiend kan zijn. Lijkt mij extra nutteloos als schatting uberhaubt niet klopt
  zondag 6 maart 2016 @ 21:11:08 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160474036
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Voor een weekje in een klein hotelletje buiten het seizoen is het een behoorlijk bedrag hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160474043
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er stond in de Telegraaf ook niet dat het beveiligingscamera's bij of in het huis van Everink waren, maar ik gok zo dat er in dat hele wijkje wel een stuk of wat camera's hangen...
telegraaf van zaterdag :
Everink, selfmade miljonair, gescheiden en groot geworden in de reiswereld, liet zijn villa met camera’s en een alarmssysteem beveiligen, juist om ongewenst bezoek te voorkomen.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:12:10 #284
369251 Geralt
of Rivia
pi_160474082
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor een weekje in een klein hotelletje buiten het seizoen is het een behoorlijk bedrag hoor.
114 euro per dag. Allin als ik de tekst mag geloven. Ik vind dat reuze meevallen en nou niet bepaald een bedrag waarbij ik denk dat kan en wil jan modaal niet betalen.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:13:58 #285
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160474147
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik ken heel die roversbende niet, maar op mij komt het verhaal niet over als een vakantie voor jan met de pet, maar juist voor de mensen die meer dan 2x modaal verdienen en er voor willen betalen dat alles fatsoenlijk geregeld is met de mooiste hotels en barretjes en restaurantjes en stranden etc etc.

Ik kan dat niet rijmen met 800 euro pp.

Ergo: hij verkocht gewoon doorsnee vakantie's voor jan met de pet en de rest is gewoon mooi gelul er om heen zonder zoden aan de dijk.

}:|
Yep en iedereen blij!
Jan met de pet op zijn luxe vakantie voor maar ¤ 800,-
pi_160474177
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

114 euro per dag. Allin als ik de tekst mag geloven. Ik vind dat reuze meevallen en nou niet bepaald een bedrag waarbij ik denk dat kan en wil jan modaal niet betalen.
EWH is bij mij nooit all-in geweest. Enkel de accomodatie plus vliegreis.
Juist het authentieke van de locaties trok mij aan.
(Heb er twee keer geboekt)
Make my day!
  zondag 6 maart 2016 @ 21:14:54 #287
369251 Geralt
of Rivia
pi_160474182
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Yep en iedereen blij!
Jan met de pet op zijn luxe vakantie voor maar ¤ 800,-
En Jan met diezelfde pet kon dat niet via een andere club regelen? Ik zie het voordeel niet zo.

Tevens wordt in die tekst gesuggereerd dat zijn vakanties juist NIET voor modaal gepeupel was.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:17:20 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160474268
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

telegraaf van zaterdag :
Everink, selfmade miljonair, gescheiden en groot geworden in de reiswereld, liet zijn villa met camera’s en een alarmssysteem beveiligen, juist om ongewenst bezoek te voorkomen.
Net had je het over de Telegraaf van vandaag....
Dat de politie aangeeft beelden van beveiligingscamera's te bekijken betekent niet automatisch dat de politie aangeeft beelden van beveiligingscamera's van Everink te bekijken.

Als je er gewoon linkjes bij doet is het voor iedereen en een stuk makkelijker.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 21:17:55 #289
369251 Geralt
of Rivia
pi_160474288
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef agter het volgende:

[..]

AWH is bij mij nooit all-in geweest. Enkel het appartement.
Juist het authentieke van de locaties trok mij aan.
(Heb er twee keer geboekt)
quote:
Hij wil een vakantie inclusief alle hapjes, drankjes en uitstapjes. En hij is bereid daar ietsje meer voor te betalen.”
Nouja het maakt verder ook geen fluit uit, het viel me gewoon op. Men suggereert dat het niet voor Jan Modaal is maar voor mensen met op zijn minst 2x modaal. En vervolgens blijkt het maar gemiddeld 800 euro pp te kosten. Ik kan dat niet rijmen, want dat soort bedragen kan Jan Modaal prima uitgeven aan vakantie.

Er wordt nergens gesuggereerd dat hij Jan Modalen een vakantie wil geven waarbij de Jannen dénken dat ze een 2xplus modale vakantie aan het vieren zijn.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:18:36 #290
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160474319
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

telegraaf van zaterdag :
Mooi, dus de vriendjes van Badr staan op beeld.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:18:44 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160474324
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat je "All in" in dit geval wat anders moet zien dan de hele dag op het strand kunnen liggen vreten en zuipen omdat het al betaald is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 maart 2016 @ 21:19:46 #292
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160474364
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef Geralt het volgende:

[..]

En Jan met diezelfde pet kon dat niet via een andere club regelen? Ik zie het voordeel niet zo.

Tevens wordt in die tekst gesuggereerd dat zijn vakanties juist NIET voor modaal gepeupel was.
Das een mooi voorbeeld van goede marketing, met name in de tijdgeest van 2004.
Het is maar net hoe je het inpakt. 40000 Jannen vonden het mooi ingepakt.

Beetje upgraden van je product.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:19:58 #293
369251 Geralt
of Rivia
pi_160474374
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat je "All in" in dit geval wat anders moet zien dan de hele dag op het strand kunnen liggen vreten en zuipen omdat het al betaald is.
Reis heen/terug/ontbijt/lunch/diner/excursies/uitstapjes/weet ik het.

Ik vind 114 euro goedkoop dan. Ik zou niet weten hoe ik anders dat allin zou kunnen interpreteren. Behalve dan het zuipen en vreten de ganse dag.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:20:42 #294
369251 Geralt
of Rivia
pi_160474405
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Das een mooi voorbeeld van goede marketing, met name in de tijdgeest van 2004.
Het is maar net hoe je het inpakt. 40000 Jannen vonden het mooi ingepakt.

Beetje upgraden van je product.
En DUS is het gebakken lucht en slap gelul en niets meer dan zijn directe concurrenten. Meer kan ik er dan niet van maken.

RIP voor die knaker.
pi_160474435
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Nouja het maakt verder ook geen fluit uit, het viel me gewoon op. Men suggereert dat het niet voor Jan Modaal is maar voor mensen met op zijn minst 2x modaal. En vervolgens blijkt het maar gemiddeld 800 euro pp te kosten. Ik kan dat niet rijmen, want dat soort bedragen kan Jan Modaal prima uitgeven aan vakantie.

Er wordt nergens gesuggereerd dat hij Jan Modalen een vakantie wil geven waarbij de Jannen dénken dat ze een 2xplus modale vakantie aan het vieren zijn.
Ja. Vreemd.
"Hij wil een vakantie inclusief alle hapjes, drankjes en uitstapjes. En hij is bereid daar ietsje meer voor te betalen.”
Dat wilden wij dus juist niet. En dat bieden ze dus ook niet. Maar bijv. wel mooie chique woningen met privé zwembad in het binnenland van Kreta.
Make my day!
pi_160474486
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Wie is "men"? De telegraaf die iirc "dubbel moraal" in de mond nam toen ze het hadden over de klanten van eliza?
  zondag 6 maart 2016 @ 21:22:35 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160474492
Ik kan op de site niet eens kiezen voor iets anders dan logies of logies plus ontbijt.
En een weekje Malta in April begint al bij ¤ 800 pp

http://www.elizawashere.n(...)294964552+4294964841
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160474537
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef Leandra het volgende:
Ik kan op de site niet eens kiezen voor iets anders dan logies of logies plus ontbijt.

Zo ken ik die site ook. Niets all-in.
Make my day!
  zondag 6 maart 2016 @ 21:25:18 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_160474596
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

En DUS is het gebakken lucht en slap gelul en niets meer dan zijn directe concurrenten. Meer kan ik er dan niet van maken.

RIP voor die knaker.
Bekijk de site van dat bedrijf gewoon een keer ipv 2 pagina's ongeïnformeerd vol te neuzelen :+
  zondag 6 maart 2016 @ 21:25:23 #300
369251 Geralt
of Rivia
pi_160474604
Dan klopt er dus niets van dat interview. Geen allin en geen vakanties voor mensen met meer dan 2x modaal.
pi_160474610
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef Leandra het volgende:

is toch niet duur ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')