Er zijn andere sites voor.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veel wat exclusieve huizen staan weliswaar op Funda maar in een bestand dat niet voor eenieder toegankelijk is, heb ik mij laten vertellen.
Ik heb de functie destijds zelf gebouwdquote:Op zondag 6 maart 2016 13:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan word ik nieuwsgierig, welke andere reden?
Dat denk ik niet want ze onderzoeken en misdrijf dat heeft plaatsgevonden in de nacht van 3 op 4 maart, de hulpdiensten zijn pas na half 9 's morgens ingeschakeld.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:01 schreef hondjes het volgende:
Cameras registreren alles, ook als ze niet aan staan, er worden fotos gemaakt., die kan de politie bekijken.Dat wisten degene die binnen kwamen ook.
Maar als er een paar in zwarte pakken met mutsen binnenkomen, zoek dan maar uit wie het zijn.
Denk dat Koen zelf de alarmknop heeft ingedrukt, maar het was voor hem al te laat.
Daarom was het geen roofmoord, deze gasten kwamen binnen, wisten dat er overal alarm hing, brachten Koen om het leven, en gingen binnen een paar minuten weer naar buiten . In Bilthoven staan overal cameras, dus dat kan een aanwijzing zijn voor de politie, plus het feit dat ze misschien weten in welke hoek ze moeten zoeken.
Maar wie komt daar in dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb de functie destijds zelf gebouwd
Een andere reden is bijvoorbeeld iemand die tegen een faillissement aanzit, die wil zijn huis wel verkopen, maar wil niet dat iedereen het ziet![]()
Overigens ging dat een keer mis, toen had de toeleverancier van de data het veld anders genoemd, en stonden die huizen in 1 keer op Funda, hingen heel wat boze makelaars aan de lijn
Personen die aangeven dat ze hun woning willen verkopen, maar dat dit discreet dient te gebeuren, dus niet gepubliceerd op Funda.quote:
Precies. Dat gaat 'onderhands' of via andere sites. Maar jij gaf aan dat Funda een soort van andere laag heeft.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Personen die aangeven dat ze hun woning willen verkopen, maar dat dit discreet dient te gebeuren, dus niet gepubliceerd op Funda.
Oh nee dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 6 maart 2016 13:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Precies. Dat gaat 'onderhands' of via andere sites. Maar jij gaf aan dat Funda een soort van andere laag heeft.
Waarom zou men het negeren? Als Funda. Volgens mij willen die mensen die verkopen gewoon niet op funda staan.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh nee dat bedoelde ik niet
Overigens weet ik niet of makelaars wel in Funda kunnen zoeken op deze status, ik vermoed van niet, destijds werden deze objecten gewoon in importproces genegeerd.
Omdat men geen ongelukjes wil dat een woning er wel per ongeluk op staatquote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waarom zou men het negeren? Als Funda. Volgens mij willen die mensen die verkopen gewoon niet op funda staan.
Als je in de Quote 500 staat. Ook als junior ben je goed voor meer dan 15 miljoen. Ik ken het huis verder niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:37 schreef Leandra het volgende:
Dat een huis in stille verkoop staat is toch geen onbekend fenomeen?
Neemt niet weg dat dat hier niet het geval was, en hij zich kennelijk niet zo heel druk maakte, anders had hij wel gewacht met het te koop zetten tot hij naar zijn nieuwe huis verhuisd was, het lijkt me met 15 miljoen vermogen geen drama om je huis van 9 ton een paar maanden later te koop te zetten.
Of je meldt het aan als makelaar. Of niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat men geen ongelukjes wil dat een woning er wel per ongeluk op staat
Nee maar Funda beheerd de data niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Of je meldt het aan als makelaar. Of niet.
Maar iemand moet dan wel zo'n duur huis opvoeren als te koop. Dat in de data van Funda laten komen.quote:
Daarom, dus hij zal er vast geen boterham minder om hoeven hebben eten als hij het huis dat nu te koop stond pas te koop had gezet nadat hij verhuisd was naar z'n nieuwe huis.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je in de Quote 500 staat. Ook als junior ben je goed voor meer dan 15 miljoen. Ik ken het huis verder niet.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom, dus hij zal er vast geen boterham minder om hoeven hebben eten als hij het huis dat nu te koop stond pas te koop had gezet nadat hij verhuisd was naar z'n nieuwe huis.
Het huis waar hij nu vermoord is stond voor ¤ 895.000 te koop, als je bezorgd bent om je veiligheid, zet je niet je huis al op Funda terwijl je er nog woont, compleet met foto's van de binnenkant en de camera's daarop zichtbaar (en vooral waar de camera's ontbreken).
Ik denk eigenlijk dat hij niet zo bang was als sommige bronnen beweren.
Klopt, maar dat gebeurt dus niet in Funda, maar met software die het in de hoofddata van de NVM laten komenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar iemand moet dan wel zo'n duur huis opvoeren als te koop. Dat in de data van Funda laten komen.
Dus de NVM geeft alle data gewoon door aan Funda?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gebeurt dus niet in Funda, maar met software die het in de hoofddata van de NVM laten komen
Ik denk dat de NVM makelaars de data op Funda zelf beheren, daarom kon het huis vrijdag ook zo snel van Funda verdwijnen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus de NVM geeft alle data gewoon door aan Funda?
Niet alles, maar wel het actuele aanbod, de NVM heeft ook een meerderheidsbelang in Funda hequote:Op zondag 6 maart 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus de NVM geeft alle data gewoon door aan Funda?
Niet als je dat niet wil. Ik kende de connectie niet trouwens.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel het actuele aanbod, de NVM heeft ook een meerderheidsbelang in Funda he
Funda heeft zelf een aparte beheermodule waar ze wel wijzigingen kunnen maken en waarschijnlijk ook kunnen weghalenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de NVM makelaars de data op Funda zelf beheren, daarom kon het huis vrijdag ook zo snel van Funda verdwijnen.
En wel compleet verdwijnen ook.... het komt gewoon niet meer boven als je op Funda zoekt.
Alsof het er nooit opgestaan heeft.
Nee. Zo direct gaan we het over de tuin hebben.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Neem aan dat er verder geen updates zijn over de moord?
quote:Op zondag 6 maart 2016 13:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Zo direct gaan we het over de tuin hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |