abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:34:37 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436666
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?

Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160436672
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zei Peter R gister in Boulevard
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:35:26 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436681
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

camera's gaan pas werken als er beweging is
Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze ook aan gaan als het alarmsysteem uit staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:35:45 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436691
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ah, thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436693
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160436741
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Verder bleef de NOS summier. Gelukkig hebben we Peter R nog zo te merken :P
pi_160436754
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Een mooie combinatie.
pi_160436929
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”

http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:48:32 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436932
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
misschien was hij nooit misselijk :{
...
pi_160437045
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef StaceySinger het volgende:
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”

http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
pi_160437113
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
er staat ook nergens dat het over de dader gaat :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160437163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er staat ook nergens dat het over de dader gaat :7
Nee. Dat staat ook nergens.........
pi_160437433
Politie zet helikopter in bij onderzoek naar dood Everink

Een politiehelikopter zal vandaag foto's maken van de omgeving van de woning van Koen Everink. Het onderzoek naar de dood van de zakenman gaat vandaag verder. Volgens de politie staan alle scenario's nog open.

Everink werd gisterochtend dood gevonden in zijn huis in Bilthoven. Hij is door een misdrijf om het leven gekomen. Er is nog niemand aangehouden.

De zakenman kwam in het nieuws in 2012, toen hij werd mishandeld door Badr Hari. De kickbokser werd daarvoor veroordeeld. Ook moest hij een schadevergoeding betalen aan Everink van 37.000 euro.

Bronnen meldden gisteren aan de NOS dat Everink regelmatig werd aangesproken en verwensingen naar zijn hoofd kreeg. Hij durfde alleen nog met beveiliging de straat op.

http://nos.nl/artikel/209(...)ar-dood-everink.html
pi_160437657
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
Ik heb weleens een slotenmaker een slot zien openen zonder enige schade te veroorzaken, dat was natuurlijk geen speciaal prijzig slot natuurlijk.
En een alarm is natuurlijk ook alleen nuttig als het aanstaat..
pi_160437792
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_160437803
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:36:45 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160437817
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef Hathor het volgende:
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160437835
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
pi_160437867
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
*maakt notitie*
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:40:31 #71
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160437902
Dus afgeknald door een holmaatje van die boksende aap.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:45:24 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160437998
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
Idd...
Dit zijn de enige berichtgen op politie.nl

quote:
Overleden persoon aangetroffen
Laatste update: 04-03-2016 | 11:24

Bilthoven - In een woning aan de Hoflaan is vrijdagochtend 4 maart een overleden persoon aangetroffen. De politie onderzoekt de zaak en sluit een misdrijf niet uit.

Na een melding rond 08.45 uur troffen agenten in de woning een overleden persoon aan. De politie doet onderzoek naar de identiteit van de persoon en de toedracht rond het overlijden. Een deel van de straat is afgezet en een auto uit de straat is meegenomen voor onderzoek. Dit onderzoek gaat enige tijd in beslag nemen.
quote:
Update onderzoek Bilthoven
Laatste update: 05-03-2016 | 12:05

Bilthoven - Zaterdag 5 maart gaat het onderzoek naar de dood van de 42-jarige bewoner van de Hoflaan, onverminderd door.

De Bilthovenaar werd in de nacht van donderdag 3 op vrijdag 4 maart om het leven gebracht. Zaterdag 5 maart gaat het forensisch onderzoek in de woning verder. Ook zal een politiehelikopter overzichtsfoto’s maken van de omgeving en wordt verder gesproken met betrokkenen en bekenden van het slachtoffer. Het onderzoek richt zich op wat zich in de woning heeft afgespeeld en alle scenario’s staan open.

Tips
Er zijn inmiddels al meerdere tips binnen gekomen die de recherche verder onderzoekt. De oproep om informatie te delen, blijft staan. Iedereen die iets opgevallen is in de omgeving van Hoflaan dat verdacht was, dit kan zijn geweest in de avond van donderdag 3 maart of de ochtend van vrijdag 4 maart zijn, maar ook in de periode ervoor, wordt gevraagd dit te delen met de recherche. Tips kunnen doorgegeven worden via 09008844 of politie.nl. Anoniem reageren, kan via 0800-7000 of via M-online.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438018
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_160438032
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.

http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
pi_160438115
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:47 schreef StaceySinger het volgende:
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.

http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')