abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160434139
quote:
Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven

Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.

Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.

Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."

De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.

Profiel Koen Everink: Groot geworden in de reiswereld

Everink stond bij zakenblad Quote al bekend als een succesvolle zakenman. Zo werd zijn vermogen in de Quote 500 Junior 2013 geschat op 15 miljoen euro. Hij was al sinds 1997 actief in de reisbranche.

De oprichter van reisbureau Eliza was Here verkocht zijn bedrijf kort voor de mishandeling voor miljoenen aan de reisgigant Sundio Group. De reisondernemer was ook aandeelhouder bij deze groep.
Tennissers

Hij hield van snelle sportauto's, voetbal, fitness en tennis. Naar eigen zeggen was Everink goed bevriend met bekende tennissers als Robin Haase en Igor Sijsling.

In een interview met De Telegraaf vertelde hij vorige maand nog dat hij de tennissers hielp met het boeken van oefenbanen, het laten bespannen van de rackets, het klaarmaken van de drankflesjes, het regelen van ballen of het ophalen van tickets.

"Inderdaad, ik ben een manusje van alles, een duizendpoot. Ik betaal alles zelf om onafhankelijk te blijven. De afgelopen jaren ging ik zo'n tien tot twaalf toernooien per seizoen met ze mee. Ik ken mijn plek. Ik ben een soort loopjongen, zo kun je het wel zien", vertelde hij toen. Dat zag de ondernemer als een soort therapie om de mishandeling te verwerken.

http://www.nu.nl/dvn/4224(...)n-in-reiswereld.html

quote:
Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs

Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.

De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.

Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."

De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.

Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”

Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
Bron
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160434148
Iemand die net de vergelijking maakt met Van Gogh. Dan ben je toch ook de weg kwijt?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 08:53:37 #3
438758 zeer
Opritsjniki
pi_160434152
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:53 schreef Jaroon het volgende:
Iemand die net de vergelijking maakt met Van Gogh. Dan ben je toch ook de weg kwijt?
Ja, je kan gewoon duidelijk zien dat Koen beide oren nog heeft.
pi_160434154
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:53 schreef zeer het volgende:

[..]

Ja, je kan gewoon duidelijk zien dat Koen beide oren nog heeft.
:')
pi_160434166
(update) Koen Everink vermoord

Koen Everink, oprichter van Eliza was here, is dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven. om 16.45 uur heeft de politie laten weten dat er is vastgesteld dat Everink om het leven is gekomen door een misdrijf. Het onderzoek wordt voortgezet om vast te kunnen stellen wat er precies gebeurd is. Er zijn geen verdachten aangehouden.

Everink verliet per 1 augustus 2014 in goed overleg de Sundio Group. Hij was daar werkzaam als directeur en eindverantwoordelijke voor de merken Eliza was here en Jiba. Naast directielid was Everink aandeelhouder in de groep. In 2012 verkocht Everink al een groot aandeel in Eliza was here aan de Sundio Group, dat in handen is van Joost Romeijn. TravelPro sprak Everink ruim twee jaar geleden nog over de zware mishandeling waar hij mee te maken kreeg tijdens het Sensation-festival.

Tijdens dat gesprek liet Everink over de mishandeling weten: “Wat ik wel kwijt wil, is dat het een hele heftige gebeurtenis was. En waarom het mij gebeurde? Ik heb geen idee. Voor het zelfde geld was er vrijdag een stille tocht, dat gun je toch geen mens? De reacties uit het land zijn een grote steun voor mij, ik heb zelfs bloemen gekregen van mensen die ik niet ken. Ook de reacties uit de branche zijn hartverwarmend. Joost (Joost Romeijn, CEO Sundio Group red.) heeft mij erg gesteund in deze periode.” Romeijn heeft tegenover Quote laten weten dat hij in shock is en zeer bedroefd.

De politie vraagt iedereen die informatie heeft die het onderzoek kan helpen contact op te nemen met de recherche in Utrecht via 0900-8844 of via www.politie.nl. Anoniem reageren kan door te bellen met 0800-7000 of via M-online.

http://www.travelpro.nl/b(...)a1f48ed0f5-106507329
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160434173
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:56 schreef StaceySinger het volgende:
(update) Koen Everink vermoord

[ afbeelding ]

Koen Everink, oprichter van Eliza was here, is dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven. om 16.45 uur heeft de politie laten weten dat er is vastgesteld dat Everink om het leven is gekomen door een misdrijf. Het onderzoek wordt voortgezet om vast te kunnen stellen wat er precies gebeurd is. Er zijn geen verdachten aangehouden.

Everink verliet per 1 augustus 2014 in goed overleg de Sundio Group. Hij was daar werkzaam als directeur en eindverantwoordelijke voor de merken Eliza was here en Jiba. Naast directielid was Everink aandeelhouder in de groep. In 2012 verkocht Everink al een groot aandeel in Eliza was here aan de Sundio Group, dat in handen is van Joost Romeijn. TravelPro sprak Everink ruim twee jaar geleden nog over de zware mishandeling waar hij mee te maken kreeg tijdens het Sensation-festival.

Tijdens dat gesprek liet Everink over de mishandeling weten: “Wat ik wel kwijt wil, is dat het een hele heftige gebeurtenis was. En waarom het mij gebeurde? Ik heb geen idee. Voor het zelfde geld was er vrijdag een stille tocht, dat gun je toch geen mens? De reacties uit het land zijn een grote steun voor mij, ik heb zelfs bloemen gekregen van mensen die ik niet ken. Ook de reacties uit de branche zijn hartverwarmend. Joost (Joost Romeijn, CEO Sundio Group red.) heeft mij erg gesteund in deze periode.” Romeijn heeft tegenover Quote laten weten dat hij in shock is en zeer bedroefd.

De politie vraagt iedereen die informatie heeft die het onderzoek kan helpen contact op te nemen met de recherche in Utrecht via 0900-8844 of via www.politie.nl. Anoniem reageren kan door te bellen met 0800-7000 of via M-online.

http://www.travelpro.nl/b(...)a1f48ed0f5-106507329
We hebben jou voor de updates.
pi_160434318
Heeft Slechte Harry al gereageerd?
pi_160434334
Badr al vast?
pi_160434498
Everink had net weer zin in het leven gekregen

De moord op de 42-jarige zakenman Koen Everink komt voor familie en vrienden als een grote schok. De man die in 2012 door kick- bokser Badr Hari in de Amsterdam Arena in elkaar werd geslagen, zou bedreigd worden.

Maar zijn vrienden zeggen dat hij niet bang was en niet beveiligd werd.

Het waren hartverscheurende beelden, zegt een bewoonster van de keurige Hoflaan in Bilthoven. ,,Het dochtertje van Koen werd huilend door politieagenten weggebracht. Het was vreselijk om te zien." Veel is nog onduidelijk, maar wat wel vaststaat is dat het 6-jarige kind van Everink haar vader aantrof in een grote plas bloed in de keuken van het huis. Ze is gaan gillen, waarna de buren de politie belden, melden goed ingevoerde bronnen.

Een inderhaast opgeroepen traumahelikopter draait halverwege weer om. Want als politieagenten de woning van Everink binnenstappen, is hij al overleden. Als even later ook zijn luxe Porsche Cayenne wordt weggesleept voor technisch onderzoek en er zwarte schotten voor de villa worden geplaatst, weet ook de buurt het zeker: Koen Everink is overleden. Het is voor de inwoners van de chique plaats de tweede geruchtmakende dood, na de gruwelijke moord op Els Borst in 2014.

Roofoverval
Over de achtergronden van de dood van de in de reiswereld rijk geworden Everink gaan al snel de wildste verhalen rond. Een scholier van Marokkaanse komaf weet bij de politieafzetting te vertellen dat er vrijdagochtend vroeg een roofoverval heeft plaatsgevonden in Everinks villa. De zakenman zou zich al enige tijd niet meer veilig voelen in Nederland en persoonsbeveiliging nodig hebben om de straat op te durven.

,,Rond die tijd van de zaak met Badr Hari kreeg hij van Marokkanen wel eens van alles naar zijn hoofd geslingerd,'' zegt een van zijn beste vrienden. ,,Maar hij was absoluut niet bang en had geen beveiliging.'' Snikkend vertelt de man dat zijn vriend in het verleden, 2 jaar na de geruchtmakende mishandeling door kickbokser Hari tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena, werd bedreigd. Vooral als die zaak weer eens bij de rechter speelde.

Everink claimde tonnen schadevergoeding van Hari en schroomde niet zijn verhaal te vertellen in diverse media. ,,
Dan stonden er weer eens Marokkaantjes voor zijn deur die riepen dat hij Badr met rust moest laten. Maar Koen had een hotline met de politie en dan waren ze snel weer weg."Dat zou voor het laatst een halfjaar geleden zijn gebeurd, in de periode dat Hari in hoger beroep tot 24 maanden gevangenisstraf werd veroordeeld.

Zonnig
Volgens vrienden van Everink had hij juist weer volop zin in het leven. ,,Hij zag de toekomst net weer zonnig in. Hij had er zin in. Na de mishandeling en alle publiciteit rondom de rechtszaak ging het niet zo goed met hem. Hij had niet alleen fysieke schade, maar ook in z'n hoofd ging het niet helemaal lekker. Die periode had hij inmiddels achter zich gelaten."

Koen Everink was gescheiden en leefde alleen. Hij was van plan te verhuizen naar een ander gedeelte van Bilthoven. Zijn villa, die hij in 2007 nog voor ruim 835.000 euro had gekocht, stond al enige tijd te koop. Everink zat goed in de slappe was. Volgens zakenblad Quote was hij goed voor zo'n 15 miljoen euro. ,,Hij wilde misschien weer gaan ondernemen en had plannen voor de toekomst," vertelt zijn vriend.Buurtbewoners weten intussen niet waar ze het moeten zoeken.

Wraak
Zonder het te durven uitspreken, kijken ze naar de rol van Badr Hari. ,,Het zal toch niet," zeggen sommigen voorzichtig. ,,Het is toch niet voor te stellen dat hij nog wraak zou laten nemen op deze manier." De advocaat van Hari zei vrijdag geschokt te zijn door de dood van de zakenman. ,,Heel treurig en shockerend," zo reageerde Bénédicte Ficq.

Ondanks de definitieve veroordeling van Hari was het geschil tussen de kickbokser en Everink nog niet helemaal voorbij. Everink had voor enkele tonnen beslag laten leggen op de Nederlandse bezittingen van Hari.

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)leven-gekregen.dhtml

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 05-03-2016 10:19:17 ]
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:06:13 #10
242879 Onnoman
The On And Only
pi_160434623
ik schrok toen ik dit nieuwsitem las.
Het idee dat je bedreigd wordt door een stel (laten we voor het gemak zeggen) Marokkaanse maffia en dat ze elke dag kunnen toeslaan, jaagt de stuipen op mijn lijf.
En de politie doet er geen fuck aan want of ze zijn amateuristisch, of ze durven hun handen niet te branden aan echte criminelen.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_160434633
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:06 schreef Onnoman het volgende:
Het idee dat je bedreigd wordt door een stel (laten we voor het gemak zeggen) Marokkaanse maffia en dat ze elke dag kunnen toeslaan, jaagt de stuipen op mijn lijf.
En de politie doet er geen fuck aan want of ze zijn amateuristisch, of ze durven hun handen niet te branden aan echte criminelen.
Wat moet men doen dan?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:08:16 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160434641
quote:
Een paar Marokkaanse jochies die wat roepen is niet gelijk aan "Marokkaanse maffia" lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160434651
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Want nu is het zeker een Marokkaan die het heeft gedaan..........
Oh, dat is wel zeker ja. 100%.
pi_160434661
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:10 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Oh, dat is wel zeker ja. 100%.
Blijkbaar voor een grote groep mensen hier. Dat is wel wat vreemd natuurlijk.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:16:14 #15
242879 Onnoman
The On And Only
pi_160434702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

hoe vaak moet iets bevestigd worden wil ook jij er een patroon in herkennen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_160434722
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:16 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Wat is bevestigd dan? Men weet dat hij vermoord is.
pi_160434724
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Neehoor, dat is helemaal niet vreemd. Immers, gezien de hele geschiedenis met de criminele vechtmocro Hari en de wetenschap dat weliswaar niet alle Marokkanen gewelddadig crimineel zijn, maar wel vrijwel alle gewelddadige criminelen Marokkaan, kom je hier gewoon op uit. Kan niet missen, 100%.
pi_160434725
quote:

[..]

Idd, Sherlock.
pi_160434733
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Neehoor, dat is helemaal niet vreemd. Immers, gezien de hele geschiedenis met de criminele vechtmocro Hari en de wetenschap dat weliswaar niet alle Marokkanen gewelddadig crimineel zijn, maar wel vrijwel alle gewelddadige criminelen Marokkaan, kom je hier gewoon op uit. Kan niet missen, 100%.
Ik kom er niet op uit.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:19:56 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160434747
quote:

[..]

Laten we het er voorlopig even op houden dat er nog helemaal niets bekend is over de dader(s) en de achtergrond van deze moord, dan hoeven we hier niet op voorhand het zoveelste buitenlanderbashtopic van te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160434796
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik kom er niet op uit.
Tsja, dat is jouw probleem.
pi_160434806
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:23 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Tsja, dat is jouw probleem.
Het is geen probleem. Het is gewoon open en eerlijk kijken naar iets. Ik ben wel verbaasd.
pi_160434814
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we het er voorlopig even op houden dat er nog helemaal niets bekend is over de dader(s) en de achtergrond van deze moord, dan hoeven we hier niet op voorhand het zoveelste buitenlanderbashtopic van te maken.
Er is geen enkele link naar Badr Hari of Marokkanen
Koen is in de keuken gevonden en daar hangt een camera .

pi_160434824
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies.
pi_160434867
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als de camera werkt is het hopelijk snel duidelijk wie het heeft gedaan.
pi_160434878
Els Borst is een tijd geleden vermoord. Dat was gewoon door een gek.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:31:11 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160434880
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef hpeopjes het volgende:

Jij moet bij de landelijke recherche, joh!
Zulks een scherpe blik!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160434891
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat onderzoek start ook net. 10 tegen 1 dat dit uit de Marokkaanse hoek komt
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:33:24 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160434900
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zijn dat nog Funda foto's?
En wat is de bron dat hij in de keuken gevonden is?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160434907
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:32 schreef eight het volgende:

[..]

Dat onderzoek start ook net. 10 tegen 1 dat dit uit de Marokkaanse hoek komt
Precies. Laten we gewoon een onderzoek afwachten.
pi_160434924
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij moet bij de landelijke recherche, joh!
Zulks een scherpe blik!
Dankjewel! Dat is lief van je.
pi_160434936
Als je zomaar zonder enig bewijs iets gaat roepen is er iets mis met je. Daarnaast kan je eerlijk commentaar geven.
pi_160434947
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn dat nog Funda foto's?
En wat is de bron dat hij in de keuken gevonden is?
foto's van het huis en omgeving ja

Telegraaf
De in 2012 door vechtsporter Badr Hari ernstig mishandelde Everink werd gisterochtend levenloos aangetroffen in de keuken van zijn villa in Bilthoven.
pi_160434958
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Precies. Laten we gewoon een onderzoek afwachten.
Afwachten?

Ik neem aan dat Badr al vastzit.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:38:57 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160434962
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:37 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

foto's van het huis en omgeving ja

Telegraaf
De in 2012 door vechtsporter Badr Hari ernstig mishandelde Everink werd gisterochtend levenloos aangetroffen in de keuken van zijn villa in Bilthoven.
Ah, thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436019
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:36 schreef Jaroon het volgende:
Als je zomaar zonder enig bewijs iets gaat roepen is er iets mis met je. Daarnaast kan je eerlijk commentaar geven.
Er zijn wel omstandigheden die meespelen, zoals het gegeven dat hij bedreigd werd. Maar wie weet wat er nog meer meespeelde. Werd hij afgeperst zoals wel meer gebeurd bij succesvolle zakenlieden? Was het een wraakactie of toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Een roofmoord waar hij toevallig slachtoffer van was.

Toch liet Everts zich beveiligen en overal schijnen camera's te hebben gehangen. (althans dat is wat de media verkondigd) Dan neigt het toch naar een vooropgezette moord. Maar goed, de informatie is flinterdun. We weten niet eens hoe hij aan zijn einde is gekomen.
pi_160436303
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er zijn wel omstandigheden die meespelen, zoals het gegeven dat hij bedreigd werd. Maar wie weet wat er nog meer meespeelde. Werd hij afgeperst zoals wel meer gebeurd bij succesvolle zakenlieden? Was het een wraakactie of toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Een roofmoord waar hij toevallig slachtoffer van was.

Toch liet Everts zich beveiligen en overal schijnen camera's te hebben gehangen. (althans dat is wat de media verkondigd) Dan neigt het toch naar een vooropgezette moord. Maar goed, de informatie is flinterdun. We weten niet eens hoe hij aan zijn einde is gekomen.
Precies. En wat vervelend was voor de man was de aandacht. Ook als QUOTE 500 mens.
pi_160436364
quote:
Typerend voor het feministische nederlandse gedrag, een echte man beschermt zichzelf, ik ben in verleden ook ernstig bedreigt door marokanen, maar een echte man laat dat niet over zich heen komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160436375
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er meer uit als een infraroodsensor (PIR) van het alarmsysteem.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:19:42 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436386
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het schijnt juist dat hij zich niet liet beveiligen;
quote:
,,Rond die tijd van de zaak met Badr Hari kreeg hij van Marokkanen wel eens van alles naar zijn hoofd geslingerd,'' zegt een van zijn beste vrienden. ,,Maar hij was absoluut niet bang en had geen beveiliging.''
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:22:23 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436444
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Ziet er meer uit als een infraroodsensor (PIR) van het alarmsysteem.
En daar gaat het "overal camera's" verhaal....

Maar zelfs als het wel een camera zou zijn kan ik me zo voorstellen dat die niet aanstaat als het alarmsysteem niet aanstaat, je wilt nog een beetje privacy in je eigen huis lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436451
Ik vind dat er nog steeds bar weinig naar buiten komt, zoals de wijze waarop hij om het leven is gekomen....is er geschoten, gestoken, is ie geslagen, gewurgd?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160436504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:23 schreef Hathor het volgende:
Ik vind dat er nog steeds bar weinig naar buiten komt, zoals de wijze waarop hij om het leven is gekomen....is er geschoten, gestoken, is ie geslagen, gewurgd?
Hoorde dat zijn dochtertje hem gevonden had in een plas bloed. Wurgen lijkt mij het minst waarschijnlijk.
pi_160436515
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hoorde dat zijn dochtertje hem gevonden had in een plas bloed. Wurgen lijkt mij het minst waarschijnlijk.
Ahh, dat bericht heb ik dus gemist.
pi_160436582
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ahh, dat bericht heb ik dus gemist.
Bron was het NOS journaal als ik het goed onthouden heb
pi_160436604
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

en Peter r de Vries bij RTL Boulevard gisteren
pi_160436623
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
pi_160436658
Het zou me trouwens niet verbazen als Koen een potje heeft gereserveerd voor het geval hem wat zou overkomen, het was een slimme zakenman waarvan je niet kunt uitsluiten dat hij voorzorgsmaatregelen heeft genomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160436660
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

En daar gaat het "overal camera's" verhaal....

Maar zelfs als het wel een camera zou zijn kan ik me zo voorstellen dat die niet aanstaat als het alarmsysteem niet aanstaat, je wilt nog een beetje privacy in je eigen huis lijkt me.
camera's gaan pas werken als er beweging is
pi_160436662
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Zijn auto is ook direct afgevoerd, misschien heeft hij iemand meegenomen naar huis.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:34:37 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436666
quote:

[..]

Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?

Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436672
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zei Peter R gister in Boulevard
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:35:26 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436681
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

camera's gaan pas werken als er beweging is
Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze ook aan gaan als het alarmsysteem uit staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:35:45 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436691
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ah, thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436693
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
pi_160436741
quote:

[..]

Verder bleef de NOS summier. Gelukkig hebben we Peter R nog zo te merken :P
pi_160436754
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Een mooie combinatie.
pi_160436929
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”

http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:48:32 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436932
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
misschien was hij nooit misselijk :{
...
pi_160437045
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef StaceySinger het volgende:
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”

http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
pi_160437113
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
er staat ook nergens dat het over de dader gaat :7
pi_160437163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er staat ook nergens dat het over de dader gaat :7
Nee. Dat staat ook nergens.........
pi_160437433
Politie zet helikopter in bij onderzoek naar dood Everink

Een politiehelikopter zal vandaag foto's maken van de omgeving van de woning van Koen Everink. Het onderzoek naar de dood van de zakenman gaat vandaag verder. Volgens de politie staan alle scenario's nog open.

Everink werd gisterochtend dood gevonden in zijn huis in Bilthoven. Hij is door een misdrijf om het leven gekomen. Er is nog niemand aangehouden.

De zakenman kwam in het nieuws in 2012, toen hij werd mishandeld door Badr Hari. De kickbokser werd daarvoor veroordeeld. Ook moest hij een schadevergoeding betalen aan Everink van 37.000 euro.

Bronnen meldden gisteren aan de NOS dat Everink regelmatig werd aangesproken en verwensingen naar zijn hoofd kreeg. Hij durfde alleen nog met beveiliging de straat op.

http://nos.nl/artikel/209(...)ar-dood-everink.html
pi_160437657
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
Ik heb weleens een slotenmaker een slot zien openen zonder enige schade te veroorzaken, dat was natuurlijk geen speciaal prijzig slot natuurlijk.
En een alarm is natuurlijk ook alleen nuttig als het aanstaat..
pi_160437792
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_160437803
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:36:45 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160437817
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef Hathor het volgende:
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160437835
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
pi_160437867
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
*maakt notitie*
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:40:31 #71
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160437902
Dus afgeknald door een holmaatje van die boksende aap.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:45:24 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160437998
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
Idd...
Dit zijn de enige berichtgen op politie.nl

quote:
Overleden persoon aangetroffen
Laatste update: 04-03-2016 | 11:24

Bilthoven - In een woning aan de Hoflaan is vrijdagochtend 4 maart een overleden persoon aangetroffen. De politie onderzoekt de zaak en sluit een misdrijf niet uit.

Na een melding rond 08.45 uur troffen agenten in de woning een overleden persoon aan. De politie doet onderzoek naar de identiteit van de persoon en de toedracht rond het overlijden. Een deel van de straat is afgezet en een auto uit de straat is meegenomen voor onderzoek. Dit onderzoek gaat enige tijd in beslag nemen.
quote:
Update onderzoek Bilthoven
Laatste update: 05-03-2016 | 12:05

Bilthoven - Zaterdag 5 maart gaat het onderzoek naar de dood van de 42-jarige bewoner van de Hoflaan, onverminderd door.

De Bilthovenaar werd in de nacht van donderdag 3 op vrijdag 4 maart om het leven gebracht. Zaterdag 5 maart gaat het forensisch onderzoek in de woning verder. Ook zal een politiehelikopter overzichtsfoto’s maken van de omgeving en wordt verder gesproken met betrokkenen en bekenden van het slachtoffer. Het onderzoek richt zich op wat zich in de woning heeft afgespeeld en alle scenario’s staan open.

Tips
Er zijn inmiddels al meerdere tips binnen gekomen die de recherche verder onderzoekt. De oproep om informatie te delen, blijft staan. Iedereen die iets opgevallen is in de omgeving van Hoflaan dat verdacht was, dit kan zijn geweest in de avond van donderdag 3 maart of de ochtend van vrijdag 4 maart zijn, maar ook in de periode ervoor, wordt gevraagd dit te delen met de recherche. Tips kunnen doorgegeven worden via 09008844 of politie.nl. Anoniem reageren, kan via 0800-7000 of via M-online.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438018
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_160438032
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.

http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
pi_160438115
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:47 schreef StaceySinger het volgende:
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.

http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.
pi_160438128
Het is uit de hand gelopen ruzie met een bekende..

Aannames maar oké:

Hij is neergestoken lijkt me, plas bloed en als er geschoten was had dat dochtertje wel wakker geworden.
Met een mes uit zijn keuken, als diegene hem vooraf had willen vermoorden had ie wel een pistool meegenomen.
pi_160438180
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..

Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
pi_160438304
Hij werd bedreigd door Marokkanen, deze Marokkanen waren boos over de vermeende schade die Everink aan Badr had toegebracht (in die wereld is slachtoffer dader, denk ook aan de overval op de juweliers). De vraag is of zij in opdracht van Badr hebben gehandeld of slechts in de geest van.
(zo werkt het ook bij IS terroristen)

Omdat het wrs. om lichtgetinte medelanders gaat, is de Politie natuurlijk terughoudend.

Andere mogelijkheid: Everink zat zelf in het criminele circuit (wat doe je anders bij een kickboks gala)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:08:33 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438368
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:04 schreef Oud_student het volgende:
Hij werd bedreigd door Marokkanen, deze Marokkanen waren boos over de vermeende schade die Everink aan Badr had toegebracht (in die wereld is slachtoffer dader, denk ook aan de overval op de juweliers). De vraag is of zij in opdracht van Badr hebben gehandeld of slechts in de geest van.
(zo werkt het ook bij IS terroristen)

Omdat het wrs. om lichtgetinte medelanders gaat, is de Politie natuurlijk terughoudend.

Andere mogelijkheid: Everink zat zelf in het criminele circuit (wat doe je anders bij een kickboks gala)
? Welk kickboksgala?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438398
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:12:21 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438450
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
pi_160438456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het is uit de hand gelopen ruzie met een bekende..

Aannames maar oké:

Hij is neergestoken lijkt me, plas bloed en als er geschoten was had dat dochtertje wel wakker geworden.
Met een mes uit zijn keuken, als diegene hem vooraf had willen vermoorden had ie wel een pistool meegenomen.
Je weet dat er geluidsdempers bestaan?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:15:04 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438500
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
Ik las 37.000... lijkt me voor Badr niet echt een problematisch bedrag.

Overigens werd die schadevergoeding al in 2014 geëist;
http://www.elsevier.nl/Ne(...)n-Ferhat-Y-1451828W/
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438546
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij komt er ook niet onderuit als Everink uit de weg is geruimd, dan gaat het naar zijn erfgenamen.
pi_160438692
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:24:33 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438715
quote:

[..]

volgens quote zou het bedrag niet snel geind worden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ullen-badr-hari.html
pi_160438740
quote:

[..]

Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:25:26 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438743
Bij de uitspraak van het hoger beroep op 29 oktober 2015:
quote:
Schadevergoeding

Hari werd naast celstraf ook veroordeeld tot 45.000 euro aan schadevergoeding. Het grootste gedeelte, ruim 37.000 euro, werd toegekend aan Koen Everink. Twee andere slachtoffers krijgen de rest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:25:47 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438755
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:23 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.
pi_160438765
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:09 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?
Weet niet, twijfel daaraan..

Het heeft hem aangetast in z'n eer, maar tegelijk is ie zeker in Marokko nog populair en leeft ie als God in Frankrijk..
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:27:07 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438781
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
Dat is een lastige, want Everink heeft 63.000 geëist (en kreeg 37.000 toegewezen), maar zijn werkgever heeft ook tonnen geëist omdat hij niet kon werken en zij zijn salaris wel moesten doorbetalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438783
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

volgens quote zou het bedrag niet snel geind worden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ullen-badr-hari.html
Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.
pi_160438792
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Vast wel.. maar geloof dus niet dat dit een motief is.. Bovendien is t niet echt een hoog bedrag, als dat bedrag hierboven klopt..
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:27:41 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438793
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

dat las ik ook (link boven jouw bericht), maar ik weet niet hoe het juridisch werkt.
pi_160438812
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je weet dat er geluidsdempers bestaan?
In m'n enthousiasme even niet aan gedacht :o
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:28:27 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438818
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, misschien moeten ze nog even bedreigd worden en zien ze er dan van af, maar misschien is de boodschap zo ook wel duidelijk.

Ik denk trouwens niet dat de familie er van af kan zien, want de erfgename zal zijn minderjarige dochter zijn, en je kunt niet zomaar voor een minderjarige besluiten dat ze afziet van een deel van de erfenis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438822
uit de telegraaf

Hij was vastbesloten zijn grote kwelgeest Badr Hari te blijven bestoken met schadeclaims. „Zo makkelijk is ’ie niet van me af”, stelde Everink verbitterd. „In de rechtszaal mag ’ie dan spijt hebben betuigd, maar dat waren krokodillentranen, puur voor de bühne. Want toen het op betalen van de schade aankwam, gaf mijnheer niet thuis. Ieder verzoek kwam per kerende post retour of werd niet beantwoord. Hoe oprecht is dan zijn sorry?”
pi_160438841
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Dus afgeknald door een holmaatje van die boksende aap.
Of zelfs zonder medeweten van Badr door een loopjongen van Kadyrov..
pi_160438849
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:28 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

In m'n enthousiasme even niet aan gedacht :o
Als het om een afrekening gaat, ligt het voor de hand dat ze dat zo geruisloos mogelijk willen doen. Het blijft uiteraard gissen, maar een vuurwapen met geluidsdemper kan je dus niet bij voorbaat uitsluiten.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:30:26 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:27 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.
In het artikel van Quote staat dan ook duidelijk dat het niet alleen Koen Everink is die dat eist, maar ook de Sundio Group (zijn werkgever).
http://www.quotenet.nl/Ni(...)van-Badr-Hari-137867
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')