quote:Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven
Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.
Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.
Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."
De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.
Bronquote:Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs
Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.
De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.
Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."
De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.
Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”
Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
Ja, je kan gewoon duidelijk zien dat Koen beide oren nog heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:53 schreef Jaroon het volgende:
Iemand die net de vergelijking maakt met Van Gogh. Dan ben je toch ook de weg kwijt?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon duidelijk zien dat Koen beide oren nog heeft.
We hebben jou voor de updates.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:56 schreef StaceySinger het volgende:
(update) Koen Everink vermoord
[ afbeelding ]
Koen Everink, oprichter van Eliza was here, is dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven. om 16.45 uur heeft de politie laten weten dat er is vastgesteld dat Everink om het leven is gekomen door een misdrijf. Het onderzoek wordt voortgezet om vast te kunnen stellen wat er precies gebeurd is. Er zijn geen verdachten aangehouden.
Everink verliet per 1 augustus 2014 in goed overleg de Sundio Group. Hij was daar werkzaam als directeur en eindverantwoordelijke voor de merken Eliza was here en Jiba. Naast directielid was Everink aandeelhouder in de groep. In 2012 verkocht Everink al een groot aandeel in Eliza was here aan de Sundio Group, dat in handen is van Joost Romeijn. TravelPro sprak Everink ruim twee jaar geleden nog over de zware mishandeling waar hij mee te maken kreeg tijdens het Sensation-festival.
Tijdens dat gesprek liet Everink over de mishandeling weten: “Wat ik wel kwijt wil, is dat het een hele heftige gebeurtenis was. En waarom het mij gebeurde? Ik heb geen idee. Voor het zelfde geld was er vrijdag een stille tocht, dat gun je toch geen mens? De reacties uit het land zijn een grote steun voor mij, ik heb zelfs bloemen gekregen van mensen die ik niet ken. Ook de reacties uit de branche zijn hartverwarmend. Joost (Joost Romeijn, CEO Sundio Group red.) heeft mij erg gesteund in deze periode.” Romeijn heeft tegenover Quote laten weten dat hij in shock is en zeer bedroefd.
De politie vraagt iedereen die informatie heeft die het onderzoek kan helpen contact op te nemen met de recherche in Utrecht via 0900-8844 of via www.politie.nl. Anoniem reageren kan door te bellen met 0800-7000 of via M-online.
http://www.travelpro.nl/b(...)a1f48ed0f5-106507329
Wat moet men doen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:06 schreef Onnoman het volgende:
ik schrok toen ik dit nieuwsitem las.
Het idee dat je bedreigd wordt door een stel (laten we voor het gemak zeggen) Marokkaanse maffia en dat ze elke dag kunnen toeslaan, jaagt de stuipen op mijn lijf.
En de politie doet er geen fuck aan want of ze zijn amateuristisch, of ze durven hun handen niet te branden aan echte criminelen.
Een paar Marokkaanse jochies die wat roepen is niet gelijk aan "Marokkaanse maffia" lijkt me.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:06 schreef Onnoman het volgende:
Het idee dat je bedreigd wordt door een stel (laten we voor het gemak zeggen) Marokkaanse maffia en dat ze elke dag kunnen toeslaan, jaagt de stuipen op mijn lijf.
En de politie doet er geen fuck aan want of ze zijn amateuristisch, of ze durven hun handen niet te branden aan echte criminelen.
Oh, dat is wel zeker ja. 100%.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Want nu is het zeker een Marokkaan die het heeft gedaan..........
hoe vaak moet iets bevestigd worden wil ook jij er een patroon in herkennen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar voor een grote groep mensen hier. Dat is wel wat vreemd natuurlijk.
Wat is bevestigd dan? Men weet dat hij vermoord is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoe vaak moet iets bevestigd worden wil ook jij er een patroon in herkennen?
Neehoor, dat is helemaal niet vreemd. Immers, gezien de hele geschiedenis met de criminele vechtmocro Hari en de wetenschap dat weliswaar niet alle Marokkanen gewelddadig crimineel zijn, maar wel vrijwel alle gewelddadige criminelen Marokkaan, kom je hier gewoon op uit. Kan niet missen, 100%.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar voor een grote groep mensen hier. Dat is wel wat vreemd natuurlijk.
Idd, Sherlock.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik kom er niet op uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Neehoor, dat is helemaal niet vreemd. Immers, gezien de hele geschiedenis met de criminele vechtmocro Hari en de wetenschap dat weliswaar niet alle Marokkanen gewelddadig crimineel zijn, maar wel vrijwel alle gewelddadige criminelen Marokkaan, kom je hier gewoon op uit. Kan niet missen, 100%.
Laten we het er voorlopig even op houden dat er nog helemaal niets bekend is over de dader(s) en de achtergrond van deze moord, dan hoeven we hier niet op voorhand het zoveelste buitenlanderbashtopic van te maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Er is geen enkele link naar Badr Hari of Marokkanenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het er voorlopig even op houden dat er nog helemaal niets bekend is over de dader(s) en de achtergrond van deze moord, dan hoeven we hier niet op voorhand het zoveelste buitenlanderbashtopic van te maken.
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er is geen enkele link naar Badr Hari of Marokkanen
Koen is in de keuken gevonden en daar hangt een camera .
[ afbeelding ]
Als de camera werkt is het hopelijk snel duidelijk wie het heeft gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij moet bij de landelijke recherche, joh!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef hpeopjes het volgende:
Neehoor, dat is helemaal niet vreemd. Immers, gezien de hele geschiedenis met de criminele vechtmocro Hari en de wetenschap dat weliswaar niet alle Marokkanen gewelddadig crimineel zijn, maar wel vrijwel alle gewelddadige criminelen Marokkaan, kom je hier gewoon op uit. Kan niet missen, 100%.
Dat onderzoek start ook net. 10 tegen 1 dat dit uit de Marokkaanse hoek komtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn dat nog Funda foto's?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies. Laten we gewoon een onderzoek afwachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:32 schreef eight het volgende:
[..]
Dat onderzoek start ook net. 10 tegen 1 dat dit uit de Marokkaanse hoek komt
Dankjewel! Dat is lief van je.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij moet bij de landelijke recherche, joh!
Zulks een scherpe blik!
foto's van het huis en omgeving jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn dat nog Funda foto's?
En wat is de bron dat hij in de keuken gevonden is?
Afwachten?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Precies. Laten we gewoon een onderzoek afwachten.
Ah, thnx.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
foto's van het huis en omgeving ja
Telegraaf
De in 2012 door vechtsporter Badr Hari ernstig mishandelde Everink werd gisterochtend levenloos aangetroffen in de keuken van zijn villa in Bilthoven.
Er zijn wel omstandigheden die meespelen, zoals het gegeven dat hij bedreigd werd. Maar wie weet wat er nog meer meespeelde. Werd hij afgeperst zoals wel meer gebeurd bij succesvolle zakenlieden? Was het een wraakactie of toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Een roofmoord waar hij toevallig slachtoffer van was.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:36 schreef Jaroon het volgende:
Als je zomaar zonder enig bewijs iets gaat roepen is er iets mis met je. Daarnaast kan je eerlijk commentaar geven.
Precies. En wat vervelend was voor de man was de aandacht. Ook als QUOTE 500 mens.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er zijn wel omstandigheden die meespelen, zoals het gegeven dat hij bedreigd werd. Maar wie weet wat er nog meer meespeelde. Werd hij afgeperst zoals wel meer gebeurd bij succesvolle zakenlieden? Was het een wraakactie of toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Een roofmoord waar hij toevallig slachtoffer van was.
Toch liet Everts zich beveiligen en overal schijnen camera's te hebben gehangen. (althans dat is wat de media verkondigd) Dan neigt het toch naar een vooropgezette moord. Maar goed, de informatie is flinterdun. We weten niet eens hoe hij aan zijn einde is gekomen.
Typerend voor het feministische nederlandse gedrag, een echte man beschermt zichzelf, ik ben in verleden ook ernstig bedreigt door marokanen, maar een echte man laat dat niet over zich heen komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:06 schreef Onnoman het volgende:
Ziet er meer uit als een infraroodsensor (PIR) van het alarmsysteem.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het schijnt juist dat hij zich niet liet beveiligen;quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er zijn wel omstandigheden die meespelen, zoals het gegeven dat hij bedreigd werd. Maar wie weet wat er nog meer meespeelde. Werd hij afgeperst zoals wel meer gebeurd bij succesvolle zakenlieden? Was het een wraakactie of toch een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Een roofmoord waar hij toevallig slachtoffer van was.
Toch liet Everts zich beveiligen en overal schijnen camera's te hebben gehangen. (althans dat is wat de media verkondigd) Dan neigt het toch naar een vooropgezette moord. Maar goed, de informatie is flinterdun. We weten niet eens hoe hij aan zijn einde is gekomen.
quote:,,Rond die tijd van de zaak met Badr Hari kreeg hij van Marokkanen wel eens van alles naar zijn hoofd geslingerd,'' zegt een van zijn beste vrienden. ,,Maar hij was absoluut niet bang en had geen beveiliging.''
En daar gaat het "overal camera's" verhaal....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een infraroodsensor (PIR) van het alarmsysteem.
Hoorde dat zijn dochtertje hem gevonden had in een plas bloed. Wurgen lijkt mij het minst waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:23 schreef Hathor het volgende:
Ik vind dat er nog steeds bar weinig naar buiten komt, zoals de wijze waarop hij om het leven is gekomen....is er geschoten, gestoken, is ie geslagen, gewurgd?
Ahh, dat bericht heb ik dus gemist.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoorde dat zijn dochtertje hem gevonden had in een plas bloed. Wurgen lijkt mij het minst waarschijnlijk.
en Peter r de Vries bij RTL Boulevard gisterenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bron was het NOS journaal als ik het goed onthouden heb
En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bron was het NOS journaal als ik het goed onthouden heb
camera's gaan pas werken als er beweging isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar gaat het "overal camera's" verhaal....
Maar zelfs als het wel een camera zou zijn kan ik me zo voorstellen dat die niet aanstaat als het alarmsysteem niet aanstaat, je wilt nog een beetje privacy in je eigen huis lijkt me.
Zijn auto is ook direct afgevoerd, misschien heeft hij iemand meegenomen naar huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Dat zei Peter R gister in Boulevardquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?
Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze ook aan gaan als het alarmsysteem uit staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
camera's gaan pas werken als er beweging is
Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?
Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Verder bleef de NOS summier. Gelukkig hebben we Peter R nog zo te merkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
misschien was hij nooit misselijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef StaceySinger het volgende:
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”
http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
er staat ook nergens dat het over de dader gaatquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
Nee. Dat staat ook nergens.........quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er staat ook nergens dat het over de dader gaat
Ik heb weleens een slotenmaker een slot zien openen zonder enige schade te veroorzaken, dat was natuurlijk geen speciaal prijzig slot natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef Hathor het volgende:
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
*maakt notitie*quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
Idd...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
quote:Overleden persoon aangetroffen
Laatste update: 04-03-2016 | 11:24
Bilthoven - In een woning aan de Hoflaan is vrijdagochtend 4 maart een overleden persoon aangetroffen. De politie onderzoekt de zaak en sluit een misdrijf niet uit.
Na een melding rond 08.45 uur troffen agenten in de woning een overleden persoon aan. De politie doet onderzoek naar de identiteit van de persoon en de toedracht rond het overlijden. Een deel van de straat is afgezet en een auto uit de straat is meegenomen voor onderzoek. Dit onderzoek gaat enige tijd in beslag nemen.
quote:Update onderzoek Bilthoven
Laatste update: 05-03-2016 | 12:05
Bilthoven - Zaterdag 5 maart gaat het onderzoek naar de dood van de 42-jarige bewoner van de Hoflaan, onverminderd door.
De Bilthovenaar werd in de nacht van donderdag 3 op vrijdag 4 maart om het leven gebracht. Zaterdag 5 maart gaat het forensisch onderzoek in de woning verder. Ook zal een politiehelikopter overzichtsfoto’s maken van de omgeving en wordt verder gesproken met betrokkenen en bekenden van het slachtoffer. Het onderzoek richt zich op wat zich in de woning heeft afgespeeld en alle scenario’s staan open.
Tips
Er zijn inmiddels al meerdere tips binnen gekomen die de recherche verder onderzoekt. De oproep om informatie te delen, blijft staan. Iedereen die iets opgevallen is in de omgeving van Hoflaan dat verdacht was, dit kan zijn geweest in de avond van donderdag 3 maart of de ochtend van vrijdag 4 maart zijn, maar ook in de periode ervoor, wordt gevraagd dit te delen met de recherche. Tips kunnen doorgegeven worden via 09008844 of politie.nl. Anoniem reageren, kan via 0800-7000 of via M-online.
Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:47 schreef StaceySinger het volgende:
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.
http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.
? Welk kickboksgala?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:04 schreef Oud_student het volgende:
Hij werd bedreigd door Marokkanen, deze Marokkanen waren boos over de vermeende schade die Everink aan Badr had toegebracht (in die wereld is slachtoffer dader, denk ook aan de overval op de juweliers). De vraag is of zij in opdracht van Badr hebben gehandeld of slechts in de geest van.
(zo werkt het ook bij IS terroristen)
Omdat het wrs. om lichtgetinte medelanders gaat, is de Politie natuurlijk terughoudend.
Andere mogelijkheid: Everink zat zelf in het criminele circuit (wat doe je anders bij een kickboks gala)
Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..
Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..
Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
Je weet dat er geluidsdempers bestaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het is uit de hand gelopen ruzie met een bekende..
Aannames maar oké:
Hij is neergestoken lijkt me, plas bloed en als er geschoten was had dat dochtertje wel wakker geworden.
Met een mes uit zijn keuken, als diegene hem vooraf had willen vermoorden had ie wel een pistool meegenomen.
Ik las 37.000... lijkt me voor Badr niet echt een problematisch bedrag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
Hij komt er ook niet onderuit als Everink uit de weg is geruimd, dan gaat het naar zijn erfgenamen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las 37.000... lijkt me voor Badr niet echt een problematisch bedrag.
Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
volgens quote zou het bedrag niet snel geind wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens werd die schadevergoeding al in 2014 geëist;
http://www.elsevier.nl/Ne(...)n-Ferhat-Y-1451828W/
Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens werd die schadevergoeding al in 2014 geëist;
http://www.elsevier.nl/Ne(...)n-Ferhat-Y-1451828W/
quote:Schadevergoeding
Hari werd naast celstraf ook veroordeeld tot 45.000 euro aan schadevergoeding. Het grootste gedeelte, ruim 37.000 euro, werd toegekend aan Koen Everink. Twee andere slachtoffers krijgen de rest.
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:23 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..
Weet niet, twijfel daaraan..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?
Dat is een lastige, want Everink heeft 63.000 geëist (en kreeg 37.000 toegewezen), maar zijn werkgever heeft ook tonnen geëist omdat hij niet kon werken en zij zijn salaris wel moesten doorbetalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens quote zou het bedrag niet snel geind worden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ullen-badr-hari.html
Vast wel.. maar geloof dus niet dat dit een motief is.. Bovendien is t niet echt een hoog bedrag, als dat bedrag hierboven klopt..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.
dat las ik ook (link boven jouw bericht), maar ik weet niet hoe het juridisch werkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
In m'n enthousiasme even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet dat er geluidsdempers bestaan?
Ja, misschien moeten ze nog even bedreigd worden en zien ze er dan van af, maar misschien is de boodschap zo ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.
Of zelfs zonder medeweten van Badr door een loopjongen van Kadyrov..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Dus afgeknald door een holmaatje van die boksende aap.
Als het om een afrekening gaat, ligt het voor de hand dat ze dat zo geruisloos mogelijk willen doen. Het blijft uiteraard gissen, maar een vuurwapen met geluidsdemper kan je dus niet bij voorbaat uitsluiten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:28 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
In m'n enthousiasme even niet aan gedacht
In het artikel van Quote staat dan ook duidelijk dat het niet alleen Koen Everink is die dat eist, maar ook de Sundio Group (zijn werkgever).quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:27 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |