Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Dat zei Peter R gister in Boulevardquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?
Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze ook aan gaan als het alarmsysteem uit staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
camera's gaan pas werken als er beweging is
Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?
Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Verder bleef de NOS summier. Gelukkig hebben we Peter R nog zo te merkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
misschien was hij nooit misselijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef StaceySinger het volgende:
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”
http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
er staat ook nergens dat het over de dader gaatquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
Nee. Dat staat ook nergens.........quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er staat ook nergens dat het over de dader gaat
Ik heb weleens een slotenmaker een slot zien openen zonder enige schade te veroorzaken, dat was natuurlijk geen speciaal prijzig slot natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef Hathor het volgende:
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
*maakt notitie*quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
Idd...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
quote:Overleden persoon aangetroffen
Laatste update: 04-03-2016 | 11:24
Bilthoven - In een woning aan de Hoflaan is vrijdagochtend 4 maart een overleden persoon aangetroffen. De politie onderzoekt de zaak en sluit een misdrijf niet uit.
Na een melding rond 08.45 uur troffen agenten in de woning een overleden persoon aan. De politie doet onderzoek naar de identiteit van de persoon en de toedracht rond het overlijden. Een deel van de straat is afgezet en een auto uit de straat is meegenomen voor onderzoek. Dit onderzoek gaat enige tijd in beslag nemen.
quote:Update onderzoek Bilthoven
Laatste update: 05-03-2016 | 12:05
Bilthoven - Zaterdag 5 maart gaat het onderzoek naar de dood van de 42-jarige bewoner van de Hoflaan, onverminderd door.
De Bilthovenaar werd in de nacht van donderdag 3 op vrijdag 4 maart om het leven gebracht. Zaterdag 5 maart gaat het forensisch onderzoek in de woning verder. Ook zal een politiehelikopter overzichtsfoto’s maken van de omgeving en wordt verder gesproken met betrokkenen en bekenden van het slachtoffer. Het onderzoek richt zich op wat zich in de woning heeft afgespeeld en alle scenario’s staan open.
Tips
Er zijn inmiddels al meerdere tips binnen gekomen die de recherche verder onderzoekt. De oproep om informatie te delen, blijft staan. Iedereen die iets opgevallen is in de omgeving van Hoflaan dat verdacht was, dit kan zijn geweest in de avond van donderdag 3 maart of de ochtend van vrijdag 4 maart zijn, maar ook in de periode ervoor, wordt gevraagd dit te delen met de recherche. Tips kunnen doorgegeven worden via 09008844 of politie.nl. Anoniem reageren, kan via 0800-7000 of via M-online.
Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:47 schreef StaceySinger het volgende:
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.
http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.
? Welk kickboksgala?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:04 schreef Oud_student het volgende:
Hij werd bedreigd door Marokkanen, deze Marokkanen waren boos over de vermeende schade die Everink aan Badr had toegebracht (in die wereld is slachtoffer dader, denk ook aan de overval op de juweliers). De vraag is of zij in opdracht van Badr hebben gehandeld of slechts in de geest van.
(zo werkt het ook bij IS terroristen)
Omdat het wrs. om lichtgetinte medelanders gaat, is de Politie natuurlijk terughoudend.
Andere mogelijkheid: Everink zat zelf in het criminele circuit (wat doe je anders bij een kickboks gala)
Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..
Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..
Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
Je weet dat er geluidsdempers bestaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het is uit de hand gelopen ruzie met een bekende..
Aannames maar oké:
Hij is neergestoken lijkt me, plas bloed en als er geschoten was had dat dochtertje wel wakker geworden.
Met een mes uit zijn keuken, als diegene hem vooraf had willen vermoorden had ie wel een pistool meegenomen.
Ik las 37.000... lijkt me voor Badr niet echt een problematisch bedrag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
Hij komt er ook niet onderuit als Everink uit de weg is geruimd, dan gaat het naar zijn erfgenamen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las 37.000... lijkt me voor Badr niet echt een problematisch bedrag.
Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
volgens quote zou het bedrag niet snel geind wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens werd die schadevergoeding al in 2014 geëist;
http://www.elsevier.nl/Ne(...)n-Ferhat-Y-1451828W/
Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens werd die schadevergoeding al in 2014 geëist;
http://www.elsevier.nl/Ne(...)n-Ferhat-Y-1451828W/
quote:Schadevergoeding
Hari werd naast celstraf ook veroordeeld tot 45.000 euro aan schadevergoeding. Het grootste gedeelte, ruim 37.000 euro, werd toegekend aan Koen Everink. Twee andere slachtoffers krijgen de rest.
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:23 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..
Weet niet, twijfel daaraan..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?
Dat is een lastige, want Everink heeft 63.000 geëist (en kreeg 37.000 toegewezen), maar zijn werkgever heeft ook tonnen geëist omdat hij niet kon werken en zij zijn salaris wel moesten doorbetalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens quote zou het bedrag niet snel geind worden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ullen-badr-hari.html
Vast wel.. maar geloof dus niet dat dit een motief is.. Bovendien is t niet echt een hoog bedrag, als dat bedrag hierboven klopt..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.
dat las ik ook (link boven jouw bericht), maar ik weet niet hoe het juridisch werkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
In m'n enthousiasme even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet dat er geluidsdempers bestaan?
Ja, misschien moeten ze nog even bedreigd worden en zien ze er dan van af, maar misschien is de boodschap zo ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.
Of zelfs zonder medeweten van Badr door een loopjongen van Kadyrov..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Dus afgeknald door een holmaatje van die boksende aap.
Als het om een afrekening gaat, ligt het voor de hand dat ze dat zo geruisloos mogelijk willen doen. Het blijft uiteraard gissen, maar een vuurwapen met geluidsdemper kan je dus niet bij voorbaat uitsluiten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:28 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
In m'n enthousiasme even niet aan gedacht
In het artikel van Quote staat dan ook duidelijk dat het niet alleen Koen Everink is die dat eist, maar ook de Sundio Group (zijn werkgever).quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:27 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |