abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:34:37 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436666
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Geen sporen van braak? Heb je daar al een bron van?

Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160436672
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zei Peter R gister in Boulevard
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:35:26 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436681
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

camera's gaan pas werken als er beweging is
Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze ook aan gaan als het alarmsysteem uit staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:35:45 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436691
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ah, thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436693
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat hij de achterdeur gewoon nog niet op slot had natuurlijk.... omdat hij bijvoorbeeld af en toe even naar buiten ging om haardhout te pakken ofzo, of om wat voor reden dan ook.
Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160436741
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

En geen sporen van braak verder, wat er dus op kan duiden dat hij zijn moordenaar(s) vrijwillig heeft binnengelaten?
Verder bleef de NOS summier. Gelukkig hebben we Peter R nog zo te merken :P
pi_160436754
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Een mooie combinatie.
pi_160436929
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”

http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:48:32 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160436932
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160436974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
Wel apart dat als ik op "Koen Everink braak" google er niets naar boven komt waar staat dat er geen sporen van braak zijn (ja, FOK! komt als "bron" naar boven).
misschien was hij nooit misselijk :{
...
pi_160437045
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:48 schreef StaceySinger het volgende:
Pauw sprak er thuis over met Everink. “Ik ben er toen samen met een redacteur van mij geweest en wat opviel was dat hij letterlijk zei dat hij bang was. ‘Als jullie mij iets sturen, stuur het niet op mijn naam, want dan staat mijn naam op de envelop of het pakketje dat ik krijg en de mensen die die enveloppen en pakketjes bezorgen, weten dan dat ik daar zit en dat vind ik niet prettig.’”

http://www.mediacourant.n(...)te-bij-koen-everink/
Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
pi_160437113
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zegt niets over de dader nu. Ik ben ook wel eens bedreigt. Bang zijn hoort daarbij.
er staat ook nergens dat het over de dader gaat :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160437163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er staat ook nergens dat het over de dader gaat :7
Nee. Dat staat ook nergens.........
pi_160437433
Politie zet helikopter in bij onderzoek naar dood Everink

Een politiehelikopter zal vandaag foto's maken van de omgeving van de woning van Koen Everink. Het onderzoek naar de dood van de zakenman gaat vandaag verder. Volgens de politie staan alle scenario's nog open.

Everink werd gisterochtend dood gevonden in zijn huis in Bilthoven. Hij is door een misdrijf om het leven gekomen. Er is nog niemand aangehouden.

De zakenman kwam in het nieuws in 2012, toen hij werd mishandeld door Badr Hari. De kickbokser werd daarvoor veroordeeld. Ook moest hij een schadevergoeding betalen aan Everink van 37.000 euro.

Bronnen meldden gisteren aan de NOS dat Everink regelmatig werd aangesproken en verwensingen naar zijn hoofd kreeg. Hij durfde alleen nog met beveiliging de straat op.

http://nos.nl/artikel/209(...)ar-dood-everink.html
pi_160437657
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Geen sporen van braak werd gisteravond gemeld door Peter r de Vries.
Ik heb weleens een slotenmaker een slot zien openen zonder enige schade te veroorzaken, dat was natuurlijk geen speciaal prijzig slot natuurlijk.
En een alarm is natuurlijk ook alleen nuttig als het aanstaat..
pi_160437792
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_160437803
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:36:45 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160437817
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef Hathor het volgende:
Zijn er ook nog spullen van waarde uit het huis verdwenen oid...iets dat kan wijzen naar een mogelijke roofmoord? Als er helemaal niks verdwenen is ga je inderdaad denken aan een ordinaire afrekening.
Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160437835
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de politie nog amper wat bekendgemaakt, behalve dat het om een misdrijf gaat.
En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
pi_160437867
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
les 1 beledig nooit de vrouw van een vechtsporter.
les 2 beledig nooit de vrouw van wie dan ook.
les 3 beledig nooit een vrouw
les 4 beledig niemand
les 5 beledig nooit een groepje hells angels in je uppie
les 6 ga nooit tussen de harde kern van ajax staan en feyenoord is de beste roepen
*maakt notitie*
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:40:31 #71
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160437902
Dus afgeknald door een holmaatje van die boksende aap.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:45:24 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160437998
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

En zelfs dat kwam maar heel schoorvoetend naar buiten.
Idd...
Dit zijn de enige berichtgen op politie.nl

quote:
Overleden persoon aangetroffen
Laatste update: 04-03-2016 | 11:24

Bilthoven - In een woning aan de Hoflaan is vrijdagochtend 4 maart een overleden persoon aangetroffen. De politie onderzoekt de zaak en sluit een misdrijf niet uit.

Na een melding rond 08.45 uur troffen agenten in de woning een overleden persoon aan. De politie doet onderzoek naar de identiteit van de persoon en de toedracht rond het overlijden. Een deel van de straat is afgezet en een auto uit de straat is meegenomen voor onderzoek. Dit onderzoek gaat enige tijd in beslag nemen.
quote:
Update onderzoek Bilthoven
Laatste update: 05-03-2016 | 12:05

Bilthoven - Zaterdag 5 maart gaat het onderzoek naar de dood van de 42-jarige bewoner van de Hoflaan, onverminderd door.

De Bilthovenaar werd in de nacht van donderdag 3 op vrijdag 4 maart om het leven gebracht. Zaterdag 5 maart gaat het forensisch onderzoek in de woning verder. Ook zal een politiehelikopter overzichtsfoto’s maken van de omgeving en wordt verder gesproken met betrokkenen en bekenden van het slachtoffer. Het onderzoek richt zich op wat zich in de woning heeft afgespeeld en alle scenario’s staan open.

Tips
Er zijn inmiddels al meerdere tips binnen gekomen die de recherche verder onderzoekt. De oproep om informatie te delen, blijft staan. Iedereen die iets opgevallen is in de omgeving van Hoflaan dat verdacht was, dit kan zijn geweest in de avond van donderdag 3 maart of de ochtend van vrijdag 4 maart zijn, maar ook in de periode ervoor, wordt gevraagd dit te delen met de recherche. Tips kunnen doorgegeven worden via 09008844 of politie.nl. Anoniem reageren, kan via 0800-7000 of via M-online.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438018
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_160438032
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.

http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
pi_160438115
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:47 schreef StaceySinger het volgende:
De twee meest logische scenario’s zijn dat het een roofoverval was, met één of meer daders, die uit de hand gelopen is. Of de dader is iemand als Bart van U., moordenaar van Els Borst. Een krankzinnige die om een of andere reden gefocust is op iemand en die eigenlijk opgesloten had moeten zitten.

http://www.misdaadjournal(...)ak-of-een-els-borst/
Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.
pi_160438128
Het is uit de hand gelopen ruzie met een bekende..

Aannames maar oké:

Hij is neergestoken lijkt me, plas bloed en als er geschoten was had dat dochtertje wel wakker geworden.
Met een mes uit zijn keuken, als diegene hem vooraf had willen vermoorden had ie wel een pistool meegenomen.
pi_160438180
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een krankzinnige, die opgesloten had moeten zitten. Moet ik toch weer aan Badr Hari denken.
Sowieso lijkt me dat aannemelijker dan een Bart van U. scenario..

Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
pi_160438304
Hij werd bedreigd door Marokkanen, deze Marokkanen waren boos over de vermeende schade die Everink aan Badr had toegebracht (in die wereld is slachtoffer dader, denk ook aan de overval op de juweliers). De vraag is of zij in opdracht van Badr hebben gehandeld of slechts in de geest van.
(zo werkt het ook bij IS terroristen)

Omdat het wrs. om lichtgetinte medelanders gaat, is de Politie natuurlijk terughoudend.

Andere mogelijkheid: Everink zat zelf in het criminele circuit (wat doe je anders bij een kickboks gala)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:08:33 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438368
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:04 schreef Oud_student het volgende:
Hij werd bedreigd door Marokkanen, deze Marokkanen waren boos over de vermeende schade die Everink aan Badr had toegebracht (in die wereld is slachtoffer dader, denk ook aan de overval op de juweliers). De vraag is of zij in opdracht van Badr hebben gehandeld of slechts in de geest van.
(zo werkt het ook bij IS terroristen)

Omdat het wrs. om lichtgetinte medelanders gaat, is de Politie natuurlijk terughoudend.

Andere mogelijkheid: Everink zat zelf in het criminele circuit (wat doe je anders bij een kickboks gala)
? Welk kickboksgala?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438398
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Al geloof ik dat niet want geloof niet dat Hari hier iets mee opschiet.. die zit prima daar in Marokko.
Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:12:21 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438450
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:57 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
pi_160438456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Het is uit de hand gelopen ruzie met een bekende..

Aannames maar oké:

Hij is neergestoken lijkt me, plas bloed en als er geschoten was had dat dochtertje wel wakker geworden.
Met een mes uit zijn keuken, als diegene hem vooraf had willen vermoorden had ie wel een pistool meegenomen.
Je weet dat er geluidsdempers bestaan?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:15:04 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438500
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien een financieel profijt? Everink wilde geld zien, schadevergoeding, geen idee of dat geld al betaald is of niet. En om watvoor bedrag het gaat ook geen idee. Nee, ik denk niet dat badr opdrachtgever is in deze.
Ik las 37.000... lijkt me voor Badr niet echt een problematisch bedrag.

Overigens werd die schadevergoeding al in 2014 geëist;
http://www.elsevier.nl/Ne(...)n-Ferhat-Y-1451828W/
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438546
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij komt er ook niet onderuit als Everink uit de weg is geruimd, dan gaat het naar zijn erfgenamen.
pi_160438692
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:24:33 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438715
quote:

[..]

volgens quote zou het bedrag niet snel geind worden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ullen-badr-hari.html
pi_160438740
quote:

[..]

Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:25:26 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438743
Bij de uitspraak van het hoger beroep op 29 oktober 2015:
quote:
Schadevergoeding

Hari werd naast celstraf ook veroordeeld tot 45.000 euro aan schadevergoeding. Het grootste gedeelte, ruim 37.000 euro, werd toegekend aan Koen Everink. Twee andere slachtoffers krijgen de rest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:25:47 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438755
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:23 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Deze claim gaat bij overlijden 'door' naar familie leden dus dit veranderd niks wat dat betreft..
familie kan ook besluiten er vanaf te zien? Of kan dat niet.
pi_160438765
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:09 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een Marokkaan, tevens vechtmachine, zonder enig geweten die aangetast is in zijn eer. Zou hij zich er bij neergelegd hebben?
Weet niet, twijfel daaraan..

Het heeft hem aangetast in z'n eer, maar tegelijk is ie zeker in Marokko nog populair en leeft ie als God in Frankrijk..
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:27:07 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438781
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb ook nog iets gelezen over beslaglegging voor een paar ton, als dat klopt is het wel andere koek.
Dat is een lastige, want Everink heeft 63.000 geëist (en kreeg 37.000 toegewezen), maar zijn werkgever heeft ook tonnen geëist omdat hij niet kon werken en zij zijn salaris wel moesten doorbetalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438783
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

volgens quote zou het bedrag niet snel geind worden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ullen-badr-hari.html
Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.
pi_160438792
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Vast wel.. maar geloof dus niet dat dit een motief is.. Bovendien is t niet echt een hoog bedrag, als dat bedrag hierboven klopt..
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:27:41 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160438793
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

dat las ik ook (link boven jouw bericht), maar ik weet niet hoe het juridisch werkt.
pi_160438812
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je weet dat er geluidsdempers bestaan?
In m'n enthousiasme even niet aan gedacht :o
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:28:27 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438818
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, misschien moeten ze nog even bedreigd worden en zien ze er dan van af, maar misschien is de boodschap zo ook wel duidelijk.

Ik denk trouwens niet dat de familie er van af kan zien, want de erfgename zal zijn minderjarige dochter zijn, en je kunt niet zomaar voor een minderjarige besluiten dat ze afziet van een deel van de erfenis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160438822
uit de telegraaf

Hij was vastbesloten zijn grote kwelgeest Badr Hari te blijven bestoken met schadeclaims. „Zo makkelijk is ’ie niet van me af”, stelde Everink verbitterd. „In de rechtszaal mag ’ie dan spijt hebben betuigd, maar dat waren krokodillentranen, puur voor de bühne. Want toen het op betalen van de schade aankwam, gaf mijnheer niet thuis. Ieder verzoek kwam per kerende post retour of werd niet beantwoord. Hoe oprecht is dan zijn sorry?”
pi_160438841
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
Dus afgeknald door een holmaatje van die boksende aap.
Of zelfs zonder medeweten van Badr door een loopjongen van Kadyrov..
pi_160438849
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:28 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

In m'n enthousiasme even niet aan gedacht :o
Als het om een afrekening gaat, ligt het voor de hand dat ze dat zo geruisloos mogelijk willen doen. Het blijft uiteraard gissen, maar een vuurwapen met geluidsdemper kan je dus niet bij voorbaat uitsluiten.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 14:30:26 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160438863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:27 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Volgens Quote gaat het om 'enkele tonnen'.
In het artikel van Quote staat dan ook duidelijk dat het niet alleen Koen Everink is die dat eist, maar ook de Sundio Group (zijn werkgever).
http://www.quotenet.nl/Ni(...)van-Badr-Hari-137867
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')