Hij heeft het bedrijf verkocht voor 15 miljoen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:13 schreef Fer het volgende:
Nogmaals, ik denk dat meneer niet onaardig verdiende met Eliza was here en dat de marges goed waren. Maar het is nog altijd meer werk, dan bijvoorbeeld een contractje sluiten in Turkije of Zuid Frankrijk met een groot hotel en die kamers te verhuren in een complete reis.
Dus of hij had wel poen, maar iets minder dan 15M of hij heeft nog wat "handel" erbij gedaan.
Dat is wat anders, maar om nu ineens te gaan doen alsof hij nepschilderijen verkocht is van een andere orde, daarbij is het iets van zo'n 20 jaar geleden, dus om dan alleen maar te roepen dat hij nepschilderijen verkocht is gewoon suggestief.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:06 schreef APK het volgende:
Tja, echt netjes vind ik het niet om langs deuren te gaan en te suggereren (en dan zeg ik het netjes) dat jij die schilderijen hebt gemaakt als student aan de kunstacademie.
Dat denk ik niet, het gaat om slechts 40% van de aandelen, Sundio was altijd al 60% eigenaar. Daarnaast moest die 40% nog gedeeld worden met Yuri Deutekom.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft het bedrijf verkocht voor 15 miljoen.
De omzet in het jaar dat hij het verkocht was 32 miljoen.
Dan kun je er wel iedere keer een leuk verhaal van proberen te maken, maar het bedrag waarvoor hij zijn bedrijf in 2012 verkocht heeft staat gewoon vast.
bron is volkskrant. gaat weer een leuke boete worden voor Dannyquote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
heel lang geleden denk ik - van twitter
[ afbeelding ]
Hij komt nog wel aan de beurt, zoals alle anderen die denken dat ze kogelvrij zijn.quote:
staat ook gewoon in de NRCquote:Op zondag 6 maart 2016 16:06 schreef APK het volgende:
Tja, echt netjes vind ik het niet om langs deuren te gaan en te suggereren (en dan zeg ik het netjes) dat jij die schilderijen hebt gemaakt als student aan de kunstacademie.
Ik snap niet dat men deze man zo graag nog ff moeten zwart maken. En dat het hier al 48 uur gaat over hoe deze man wel of niet aan die poen komt.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
staat ook gewoon in de NRC
Hij begon zijn carrière met de verkoop van schilderijen die goedkoop waren ingekocht in China. Dan vertelde hij dat hij kunststudent was. Je kan het sjoemelen noemen. Maar beter is: Everink had al vroeg door wat de beleveniseconomie is: het gaat om de erváring van authenticiteit.
http://www.nrc.nl/handels(...)het-paradijs-1596809
er staat ook : Hij was, volgens misdaadverslaggevers, zuiver op de graat.
quote:Ik hoop dat hij in de hemel is. En als de hemel is volgeboekt, omdat iederéén daar al naar toe wil, dat hij linksaf is geslagen, naar het strandje dat echt niemand kent.
uhuhquote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je kan het sjoemelen noemen. [...] Hij was, volgens misdaadverslaggevers, zuiver op de graat.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef Rica het volgende:
[..]
uhuh
Voor je veertigste 15 miljoen bij elkaar weten te stelen vergaren kan heel goed met eerlijk werk.
volgens mij was het helemaal geen sjoemelaarquote:Op zondag 6 maart 2016 19:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat men deze man zo graag nog ff moeten zwart maken. En dat het hier al 48 uur gaat over hoe deze man wel of niet aan die poen komt.
Over dat sjoemelen, wie koopt er in godsnaam aan de deur?
[..]
Daar komt mijn post inderdaad op neer.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dus jij denkt ook dat badr hari hier mee te maken heeft?
Toen was dat een sjoemelaar, nu noemt men zichzelf kunstmakelaar...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens mij was het helemaal geen sjoemelaar
en in de reiswereld valt er weinig te sjoemelen denk ik
en die schilderijtjes verkocht hij in z'n studententijd denk ik 25 jaar geleden ofzo
nou ja zegquote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef computergirl het volgende:
Die 15 miljoen, is dat een schatting van Quote of heeft iemand zijn bankrekening(en) gezien?
Je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat het vermogen niet enkel bestaat uit het geld dat hij op zijn bankrekening had staan..quote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef computergirl het volgende:
Die 15 miljoen, is dat een schatting van Quote of heeft iemand zijn bankrekening(en) gezien?
dat begrijp ik want ik ben niet achterlijk, daar gaat het helemaal niet om. Iedereen zit hier te speculeren over de bron van zijn vermogen, maar is dit bedrag een schatting van Quote of echt waar?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat het vermogen niet enkel bestaat uit het geld dat hij op zijn bankrekening had staan..
Zijn bedrijf werd verkocht voor dit bedrag in 2012, omzet was toen 32 miljoen per jaar.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat begrijp ik want ik ben niet achterlijk, daar gaat het helemaal niet om. Iedereen zit hier te speculeren over de bron van zijn vermogen, maar is dit bedrag een schatting van Quote of echt waar?
Wat gaat het ons aan?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef computergirl het volgende:
quote:Eliza werd een kwaliteitsgarantie voor niet-doorsnee vakantiebestemmingen. Precies wat „dubbelmodaal-plus-mensen” zoeken. „Authenticiteit. Verwondering.” Eliza bezorgt ze een „wow-effect”.
Dat is 800 euro per persoon. Dat lijkt me nou niet bepaald een bedrag was dubbelmodaal-plus mensen aan een vakantie uitgeven wel? Dat klinkt eerder als een bedrag wat elke Jan Modaal elk jaar met het grootste gemak over de balk smijtquote:In 2012 reisden er 40.000 mensen met Eliza was here. De omzet groeide van 300.000 in 2004 naar 32 miljoen euro in 2012.
Ja, mooi he en door die strategie voelde Jan Modaal zich de Koning te rijk (dubbelmodaal-plus dus) en boekten er 40 000 Jannen per jaar.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef Geralt het volgende:
Uit een van die artikelen:
[..]
[..]
Dat is 800 euro per persoon. Dat lijkt me nou niet bepaald een bedrag was dubbelmodaal-plus mensen aan een vakantie uitgeven wel? Dat klinkt eerder als een bedrag wat elke Jan Modaal elk jaar met het grootste gemak over de balk smijt
Er stond in de Telegraaf ook niet dat het beveiligingscamera's bij of in het huis van Everink waren, maar ik gok zo dat er in dat hele wijkje wel een stuk of wat camera's hangen...quote:Op zondag 6 maart 2016 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
dit stond vanochtend in de Telegraaf
Met een tiental tips en veel beeldmateriaal van beveiligingscamera’s probeert de recherche te achterhalen wie donderdagnacht de zakenman Koen Everink in zijn villa in Bilthoven heeft omgebracht.
Ach we hebben toch zelf die camera's zien hangen op die foto's van Funda?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
dit stond vanochtend in de Telegraaf
Met een tiental tips en veel beeldmateriaal van beveiligingscamera’s probeert de recherche te achterhalen wie donderdagnacht de zakenman Koen Everink in zijn villa in Bilthoven heeft omgebracht.
Ik ken heel die roversbende niet, maar op mij komt het verhaal niet over als een vakantie voor jan met de pet, maar juist voor de mensen die meer dan 2x modaal verdienen en er voor willen betalen dat alles fatsoenlijk geregeld is met de mooiste hotels en barretjes en restaurantjes en stranden etc etc.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, mooi he en door die strategie voelde Jan Modaal zich de Koning te rijk (dubbelmodaal-plus dus) en boekten er 40 000 Jannen per jaar.
Das goed voorbeeld van "belevingsmarketing "
er wordt hier heel veel geroepen door mensen die beweren dat dit geschatte vermogen nooit eerlijk verdiend kan zijn. Lijkt mij extra nutteloos als schatting uberhaubt niet kloptquote:
Voor een weekje in een klein hotelletje buiten het seizoen is het een behoorlijk bedrag hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef Geralt het volgende:
Uit een van die artikelen:
[..]
[..]
Dat is 800 euro per persoon. Dat lijkt me nou niet bepaald een bedrag was dubbelmodaal-plus mensen aan een vakantie uitgeven wel? Dat klinkt eerder als een bedrag wat elke Jan Modaal elk jaar met het grootste gemak over de balk smijt
telegraaf van zaterdag :quote:Op zondag 6 maart 2016 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stond in de Telegraaf ook niet dat het beveiligingscamera's bij of in het huis van Everink waren, maar ik gok zo dat er in dat hele wijkje wel een stuk of wat camera's hangen...
114 euro per dag. Allin als ik de tekst mag geloven. Ik vind dat reuze meevallen en nou niet bepaald een bedrag waarbij ik denk dat kan en wil jan modaal niet betalen.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een weekje in een klein hotelletje buiten het seizoen is het een behoorlijk bedrag hoor.
Yep en iedereen blij!quote:Op zondag 6 maart 2016 21:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ken heel die roversbende niet, maar op mij komt het verhaal niet over als een vakantie voor jan met de pet, maar juist voor de mensen die meer dan 2x modaal verdienen en er voor willen betalen dat alles fatsoenlijk geregeld is met de mooiste hotels en barretjes en restaurantjes en stranden etc etc.
Ik kan dat niet rijmen met 800 euro pp.
Ergo: hij verkocht gewoon doorsnee vakantie's voor jan met de pet en de rest is gewoon mooi gelul er om heen zonder zoden aan de dijk.
EWH is bij mij nooit all-in geweest. Enkel de accomodatie plus vliegreis.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
114 euro per dag. Allin als ik de tekst mag geloven. Ik vind dat reuze meevallen en nou niet bepaald een bedrag waarbij ik denk dat kan en wil jan modaal niet betalen.
En Jan met diezelfde pet kon dat niet via een andere club regelen? Ik zie het voordeel niet zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Yep en iedereen blij!
Jan met de pet op zijn luxe vakantie voor maar ¤ 800,-
Net had je het over de Telegraaf van vandaag....quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
telegraaf van zaterdag :
Everink, selfmade miljonair, gescheiden en groot geworden in de reiswereld, liet zijn villa met camera’s en een alarmssysteem beveiligen, juist om ongewenst bezoek te voorkomen.
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef agter het volgende:
[..]
AWH is bij mij nooit all-in geweest. Enkel het appartement.
Juist het authentieke van de locaties trok mij aan.
(Heb er twee keer geboekt)
Nouja het maakt verder ook geen fluit uit, het viel me gewoon op. Men suggereert dat het niet voor Jan Modaal is maar voor mensen met op zijn minst 2x modaal. En vervolgens blijkt het maar gemiddeld 800 euro pp te kosten. Ik kan dat niet rijmen, want dat soort bedragen kan Jan Modaal prima uitgeven aan vakantie.quote:Hij wil een vakantie inclusief alle hapjes, drankjes en uitstapjes. En hij is bereid daar ietsje meer voor te betalen.”
Mooi, dus de vriendjes van Badr staan op beeld.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
telegraaf van zaterdag :
Everink, selfmade miljonair, gescheiden en groot geworden in de reiswereld, liet zijn villa met camera’s en een alarmssysteem beveiligen, juist om ongewenst bezoek te voorkomen.
Ik denk dat je "All in" in dit geval wat anders moet zien dan de hele dag op het strand kunnen liggen vreten en zuipen omdat het al betaald is.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
114 euro per dag. Allin als ik de tekst mag geloven. Ik vind dat reuze meevallen en nou niet bepaald een bedrag waarbij ik denk dat kan en wil jan modaal niet betalen.
Das een mooi voorbeeld van goede marketing, met name in de tijdgeest van 2004.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
En Jan met diezelfde pet kon dat niet via een andere club regelen? Ik zie het voordeel niet zo.
Tevens wordt in die tekst gesuggereerd dat zijn vakanties juist NIET voor modaal gepeupel was.
Reis heen/terug/ontbijt/lunch/diner/excursies/uitstapjes/weet ik het.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je "All in" in dit geval wat anders moet zien dan de hele dag op het strand kunnen liggen vreten en zuipen omdat het al betaald is.
En DUS is het gebakken lucht en slap gelul en niets meer dan zijn directe concurrenten. Meer kan ik er dan niet van maken.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das een mooi voorbeeld van goede marketing, met name in de tijdgeest van 2004.
Het is maar net hoe je het inpakt. 40000 Jannen vonden het mooi ingepakt.
Beetje upgraden van je product.
Ja. Vreemd.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Nouja het maakt verder ook geen fluit uit, het viel me gewoon op. Men suggereert dat het niet voor Jan Modaal is maar voor mensen met op zijn minst 2x modaal. En vervolgens blijkt het maar gemiddeld 800 euro pp te kosten. Ik kan dat niet rijmen, want dat soort bedragen kan Jan Modaal prima uitgeven aan vakantie.
Er wordt nergens gesuggereerd dat hij Jan Modalen een vakantie wil geven waarbij de Jannen dénken dat ze een 2xplus modale vakantie aan het vieren zijn.
Wie is "men"? De telegraaf die iirc "dubbel moraal" in de mond nam toen ze het hadden over de klanten van eliza?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Nouja het maakt verder ook geen fluit uit, het viel me gewoon op. Men suggereert dat het niet voor Jan Modaal is maar voor mensen met op zijn minst 2x modaal. En vervolgens blijkt het maar gemiddeld 800 euro pp te kosten. Ik kan dat niet rijmen, want dat soort bedragen kan Jan Modaal prima uitgeven aan vakantie.
Er wordt nergens gesuggereerd dat hij Jan Modalen een vakantie wil geven waarbij de Jannen dénken dat ze een 2xplus modale vakantie aan het vieren zijn.
Zo ken ik die site ook. Niets all-in.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef Leandra het volgende:
Ik kan op de site niet eens kiezen voor iets anders dan logies of logies plus ontbijt.
En een weekje Malta in April begint al bij ¤ 800 pp
http://www.elizawashere.n(...)294964552+4294964841
Bekijk de site van dat bedrijf gewoon een keer ipv 2 pagina's ongeïnformeerd vol te neuzelenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
En DUS is het gebakken lucht en slap gelul en niets meer dan zijn directe concurrenten. Meer kan ik er dan niet van maken.
RIP voor die knaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |