abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160458090
Is er al een keer rekening gehouden met het feit dat hij misschien weleens bankroet zou zijn, ipv miljoenair? Heel eerlijk lijkt mij 15 Miljoen verdienen met een klein reisbureautje niet echt mogelijk. Handelen in honderden all inclusives en zuipvakanties in Cherso veel lukratiever en is de reisbranche sowieso nogal armoedig geworden de laatste jaren.
.
  zondag 6 maart 2016 @ 09:08:47 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160458125
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef Fer het volgende:
Is er al een keer rekening gehouden met het feit dat hij misschien weleens bankroet zou zijn, ipv miljoenair?
Feit, ja?

Dat soort dingen zijn verder ook helemaal niet te achterhalen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 maart 2016 @ 09:09:06 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160458126
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is het niet zo dat men een alarm aanzet op de BG als men boven gaat slapen?
Zeker als hij dreiging voelde en je dochtertje thuis was...

Ik lees hier dat een aantal users denken dat een alarm alleen ingesteld wordt als bewoners niet thuis zijn, maar mijn ervaring is toch echt anders.
sterker nog, als ik me bedreigd zou voelen dan zou ik het alarm en camera's juist aanzetten daar waar ik zou zijn.
Dus alarm bij de voir-en achterdeur gewoon aan als ik thuis ben.
pi_160458148
quote:
Is er al een keer rekening gehouden met het feit dat hij misschien weleens bankroet zou zijn, ipv miljoenair? Heel eerlijk lijkt mij 15 Miljoen verdienen met een klein reisbureautje niet echt mogelijk. Handelen in honderden all inclusives en zuipvakanties in Cherso veel lukratiever en is de reisbranche sowieso nogal armoedig geworden de laatste jaren.
Er is geen enkele indicatie waar dat op wijst.
Verder zijn al jouw argumenten aantoonbare onzin in zijn situatie.
Hij heeft jaren geleden zijn bedrijf verkocht voor heel veel geld en hij heeft net een nieuw huis van bijna 2 miljoen gekocht. Dus tenzij hij elders een hoop schulden gemaakt heeft is hij aantoonbaar multi-miljonair.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_160458149
quote:
deze maand zou hij verhuizen naar een hele nieuwe Villa van 2 m
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160458190
quote:
Wat anderen zeggen: De toko op het juiste moment verkocht. Misschien is het slimmer om feiten te benoemen in plaats van ze te verzinnen.

Oh ja, verdiep je eens in het fenomeen single reizen. Daar zit een gigantische winstmarge op.
  zondag 6 maart 2016 @ 09:38:16 #157
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160458333
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat anderen zeggen: De toko op het juiste moment verkocht. Misschien is het slimmer om feiten te benoemen in plaats van ze te verzinnen.

Oh ja, verdiep je eens in het fenomeen single reizen. Daar zit een gigantische winstmarge op.
En Jiba en Elize was Here waren jaren geleden een van de eersten die met een prachtige site en vakantiehuizen en reisverslagen van anderen de markt op kwamen. Was ff andere koek als de toen gebruikelijke papieren reisgids...

Daarnaast in de juiste tijd je woning kopen en verkopen, goed investeren...
Ja ik geloof zeker dat hij flink geld heeft verdient.
pi_160458387
Feit is natuurlijk het verkeerde woord, ik was nog niet wakker.

Maar ik denk bijvoorbeeld aan Kooimans, die na zijn dood helemaal niet zo rijk bleek te zijn. En Enstra bleek achteraf ook geen zuivere koffie. Ieder geval vind ik het idee niet vreemder, dan dat het een wraakmoord of huurmoord zou zijn uit de Marokkaanse kringen of Badr Hari.
.
  zondag 6 maart 2016 @ 09:50:06 #159
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160458414
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:46 schreef Fer het volgende:

Maar ik denk bijvoorbeeld aan Kooimans, die na zijn dood helemaal niet zo rijk bleek te zijn. En Enstra bleek achteraf ook geen zuivere koffie. Ieder geval vind ik het idee niet vreemder, dan dat het een wraakmoord of huurmoord zou zijn uit de Marokkaanse kringen of Badr Hari.
Ordinaire overval/roofmoord is ook een optie, zeker gezien alle info die er over die villa te vinden was online.
  zondag 6 maart 2016 @ 09:54:08 #160
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160458455
quote:

[..]

Ik lees hier dat een aantal users denken dat een alarm alleen ingesteld wordt als bewoners niet thuis zijn, maar mijn ervaring is toch echt anders.
's nachts alarm BG is wel de standaard routine.
Tot je het een paar keer bent vergeten en dat ding 's ochtends gaat loeien bij de eerste kleuter die naar beneden stampt. Dan gaat ie uit. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator / Miss SHO zondag 6 maart 2016 @ 09:54:32 #161
22592 crew  Ole
pi_160458461
quote:

Bedoel je Kooistra? Dat was wel bekend voor hij zichzelf van kant maakte.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_160458471
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ordinaire overval/roofmoord is ook een optie, zeker gezien alle info die er over die villa te vinden was online.
Zou kunnen, maar waren er aanwijzingen dat de man grote sommen cash of sierraden in huis had? Een paar laptops en smartphones vind je in ieder huishouden wel en de kans dat hij echt een hotline had met de politie,,zou je denken dat er geschiktere prooien zijn voor een roofoverval.

Kijk de laatste overval van Albert Hein in Amsterdam West. Er is zo weinig cash aanwezig, dat zelfs de moeite wordt genomen de tabakhandel mee te nemen.
.
pi_160458481
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

wat verwacht een overvaller dan aan makkelijk mee te nemen waardevolle spullen in zo'n huis aan te treffen. De autosleutel van de Porsche en dan houdt het vaak wel op.
pi_160458534
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

wat verwacht een overvaller dan aan makkelijk mee te nemen waardevolle spullen in zo'n huis aan te treffen. De autosleutel van de Porsche en dan houdt het vaak wel op.
En daarvoor tik je zachtjes een ruitje in en pak je de sleutel als de eigenaar slaapt.
.
  zondag 6 maart 2016 @ 10:02:33 #165
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160458541
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Persoonlijk acht ik mensen die een inbraak/overval plegen op een woning niet tot de meest intelligente mensen.

Ik zou die auto ook laten staan als ik net de eigenaar ervan om het leven zou hebben gebracht...
pi_160458542
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

maar mag ik jou iets vragen? wat denk jij dat de reden is dat koen is vermoord?
pi_160458570
Ken in niet.
Zonder wrijving geen glans
pi_160458625
quote:

[..]

Bij ons is dat zo inderdaad. Ik heb verschillende zone's die ik apart kan inschakelen. Ik heb ook de alarmschakeling op de ramen aanstaan op de bovenverdieping 's nachts bijvoorbeeld. Maar als je het niet aanzet, of al hebt uitgeschakeld ....
Dat kan allemaal dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2016 10:15:54 ]
pi_160458689
Enige wat ik mij niet kan voorstellen, is dat hij zichzelf van kant maakt, wetende dat zijn dochter hem zo zal vinden.
.
pi_160458748
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:02 schreef matthias24 het volgende:

[..]

maar mag ik jou iets vragen? wat denk jij dat de reden is dat koen is vermoord?
De gekrenkte Marokkaanse eer. Voor Sensation had hij een zorgeloos leven. Hij durfde als enige een vuist te maken tegen Mata Hari, en daarna was zijn leven angstig en vol met bedreigingen en uiteindelijk eindigt hij in een plas bloed.
  zondag 6 maart 2016 @ 10:36:59 #171
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160458838
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:21 schreef Fer het volgende:
Enige wat ik mij niet kan voorstellen, is dat hij zichzelf van kant maakt, wetende dat zijn dochter hem zo zal vinden.
Dit, gevonden in de keuken in een plas bloed door zijn eigen dochtertje.

Dat hele huis straalt liefde uit voor zijn dochtertje, overal spulletjes, speelgoed en zelfgemaakte schilderijtjes van haar, in de tuin een speelhuisje van een paar duizend euro...

Ik geloof dat ook niet.
pi_160458866
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De gekrenkte Marokkaanse eer. Voor Sensation had hij een zorgeloos leven. Hij durfde als enige een vuist te maken tegen Mata Hari, en daarna was zijn leven angstig en vol met bedreigingen en uiteindelijk eindigt hij in een plas bloed.
dus jij denkt ook dat badr hari hier mee te maken heeft?
pi_160459044
Ok, dan dit laatste verzinsel en dan stop ik. Hij is ongelukkig gevallen en hard op zijn hoofd terecht gekomen. Gestikt in zijn eigen bloed of doodgebloed buiten westen. Ongelukje dus.

De politie is nu bezig alle aanwijzing naar een misdrijf uit te sluiten, om hun eigen straatje te vegen, aangezien de man bedreigd is geweest enzo.
.
pi_160459157
Cameras registreren alles, ook als ze niet aan staan, er worden fotos gemaakt., die kan de politie bekijken.Dat wisten degene die binnen kwamen ook.
Maar als er een paar in zwarte pakken met mutsen binnenkomen, zoek dan maar uit wie het zijn.
Denk dat Koen zelf de alarmknop heeft ingedrukt, maar het was voor hem al te laat.
Daarom was het geen roofmoord, deze gasten kwamen binnen, wisten dat er overal alarm hing, brachten Koen om het leven, en gingen binnen een paar minuten weer naar buiten . In Bilthoven staan overal cameras, dus dat kan een aanwijzing zijn voor de politie, plus het feit dat ze misschien weten in welke hoek ze moeten zoeken.
pi_160459170
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:53 schreef Fer het volgende:
Ok, dan dit laatste verzinsel en dan stop ik. Hij is ongelukkig gevallen en hard op zijn hoofd terecht gekomen. Gestikt in zijn eigen bloed of doodgebloed buiten westen. Ongelukje dus.

De politie is nu bezig alle aanwijzing naar een misdrijf uit te sluiten, om hun eigen straatje te vegen, aangezien de man bedreigd is geweest enzo.
nee. dit kan geen toeval zijn! ik zeg je deze man is om het leven gekomen door een misdrijf. dat voel ik gewoon.
pi_160459625
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:01 schreef hondjes het volgende:
Cameras registreren alles, ook als ze niet aan staan, er worden fotos gemaakt., die kan de politie bekijken.Dat wisten degene die binnen kwamen ook.
Maar als er een paar in zwarte pakken met mutsen binnenkomen, zoek dan maar uit wie het zijn.
Denk dat Koen zelf de alarmknop heeft ingedrukt, maar het was voor hem al te laat.
Daarom was het geen roofmoord, deze gasten kwamen binnen, wisten dat er overal alarm hing, brachten Koen om het leven, en gingen binnen een paar minuten weer naar buiten . In Bilthoven staan overal cameras, dus dat kan een aanwijzing zijn voor de politie, plus het feit dat ze misschien weten in welke hoek ze moeten zoeken.
Ben je nou zelf van alles aan het verzinnen of is dit gebaseerd op informatie die de rest van ons gemist heeft? :?
pi_160459658
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:55 schreef Fer het volgende:
Zou kunnen, maar waren er aanwijzingen dat de man grote sommen cash of sierraden in huis had? Een paar laptops en smartphones vind je in ieder huishouden wel en de kans dat hij echt een hotline had met de politie,,zou je denken dat er geschiktere prooien zijn voor een roofoverval.
Dan ga je er van uit dat de overvallers / inbrekers wisten wie er woonde. Misschien hadden ze het huis wel gewoon op Funda gespot. Kun je je nog herinneren dat er een complete bende werd opgepakt die op die manier te werk ging? Al zorgden die er wel voor dat ze inbraken als de bewoners weg waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2016 11:43:40 ]
pi_160459678
quote:

In beide gevallen was dat nou niet iets wat opeens als een verrassing na hun dood kwam.
pi_160459687
quote:
wat een onzin. Hij is s ochtends gevonden door zijn dochter die naar buren is gegaan, daarna is de politie gewaarschuwd
pi_160459693
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

sterker nog, als ik me bedreigd zou voelen dan zou ik het alarm en camera's juist aanzetten daar waar ik zou zijn.
Dus alarm bij de voir-en achterdeur gewoon aan als ik thuis ben.
Zodat het alarm continu afgaat en de meldkamer je abonnement annuleert? :?
  zondag 6 maart 2016 @ 11:45:49 #181
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160459694
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Dan ga je er van uit dat de overvallers / inbrekers wisten wie er woonde. Misschien hadden ze het huis wel gewoon op Funda gespot. Kun je je nog herinneren dat er een complete bende werd opgepakt die op die manier te werk ging? Al zorgden die er wel voor dat ze inbraken als de bewoners weg waren.
Dan kun je beter online winkelen op FB dan op Funda, gezien de hoeveelheid "kijk mij eens op vakantie zijn"-selfie's op FB de afgelopen weken.
pi_160459707
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan kun je beter online winkelen op FB dan op Funda, gezien de hoeveelheid "kijk mij eens op vakantie zijn"-selfie's op FB de afgelopen weken.
staat er dan ook een huisadres bij, met handig googlemaps kaartje voor beste vluchtroute?
pi_160459721
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, Funda is voor inbrekers ideaal. Je kunt ongestoord binnen kijken in de duurste huizen. Waarom denk je dat veel mensen tegenwoordig de kunst aan de wand blurren, voor de foto's op Funda komen? Je kent die bende toch wel?
  zondag 6 maart 2016 @ 11:48:45 #184
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160459730
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

staat er dan ook een huisadres bij, met handig googlemaps kaartje voor beste vluchtroute?
Google is je beste vriend.

Vaak zetten die "kijk mij eens op vakantie zijn"-types ook de fundalink van hun huis op hun FB.
  zondag 6 maart 2016 @ 11:49:52 #185
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160459746
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, Funda is voor inbrekers ideaal. Je kunt ongestoord binnen kijken in de duurste huizen. Waarom denk je dat veel mensen tegenwoordig de kunst aan de wand blurren, voor de foto's op Funda komen? Je kent die bende toch wel?
Jazeker, maar ontopic: Koen was thuis.

en ja, ik heb dat huis van Koen ook gezien op Funda.
pi_160459759
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Google is je beste vriend.

Vaak zetten die "kijk mij eens op vakantie zijn"-types ook de fundalink van hun huis op hun FB.
En vaak zitten de types met veel geld en kunst niet op FB. Maar iedereen verkoopt z'n huis via Funda.
pi_160459781
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jazeker, maar ontopic: Koen was thuis.
Ja, dat zei ik net zelf al, dus waarom vertel je me dat? :?
pi_160459894
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Zodat het alarm continu afgaat en de meldkamer je abonnement annuleert? :?
Ik heb al 7 jaar alarm, dus weet precies hoe het werkt..
  zondag 6 maart 2016 @ 11:59:27 #189
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160459896
quote:
5s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik net zelf al, dus waarom vertel je me dat? :?
Of een potentiële inbreker nu wel/niet op Funda of op FB gekeken heeft... Of heeft staan posten in de straat of weet ik veel wat.

Ik denk er hetzelfde als jij over, je maakt het inbrekers zo wel erg makkelijk.
Voorbeelden te over.

We zullen het snel genoeg horen, deze zaak heeft zoveel aandacht.
pi_160459935
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat een onzin. Hij is s ochtends gevonden door zijn dochter die naar buren is gegaan, daarna is de politie gewaarschuwd
Volgens mij zijn de buren op het gegil van de dochter pas gekomen.

En politie vertelde dat iemand in het huis zelf 112 gebeld heeft, dit kan de dochter zijn geweest , maar ook Koen zelf.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:02:42 #191
117098 Hathor
Effe niet
pi_160459945
quote:
Hij deed wel meer dan alleen dat, hij deed oa ook nog van alles in de tenniswereld. Bovendien had hij pas nog een nieuw huis gekocht, ik denk niet dat je dat doet als je failliet bent.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:09:40 #192
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160460047
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Of een makelaar voldoet zijn schulden bij zijn dealer niet in cash maar in 'info'.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_160460358
quote:
12s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Of een makelaar voldoet zijn schulden bij zijn dealer niet in cash maar in 'info'.
jeetje wat vergezocht |:(
pi_160460443
Heeft Badr al 8 jaar gekregen hiervoor?
pi_160460523
quote:

Kooistra was gewoon failliet, en dat kon ie niet aan, overigens een vies mannetje die graag de sugardaddy speelde over 14 jarige jochies, Enstra was gewoon een risico, lulde met politie en dat wist men, over Enstra hoeft men niet zielig te doen, wist heel goed waar hij mee bezig was en met wie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 6 maart 2016 @ 12:45:58 #196
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_160460614
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:50 schreef k_man het volgende:

[..]

En vaak zitten de types met veel geld en kunst niet op FB. Maar iedereen verkoopt z'n huis via Funda.
Veel wat exclusieve huizen staan weliswaar op Funda maar in een bestand dat niet voor eenieder toegankelijk is, heb ik mij laten vertellen.
pi_160460617
Alle experts en kenners in dit topic. :')
  zondag 6 maart 2016 @ 12:57:24 #198
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160460800
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:46 schreef MCH het volgende:
Alle experts en kenners in dit topic. :')
moet dat dan?

Las de huisregels ff door maar zag nergens staan dat je van een "bepaald" niveau moet zijn om hier te mogen posten...
pi_160461270
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Veel wat exclusieve huizen staan weliswaar op Funda maar in een bestand dat niet voor eenieder toegankelijk is, heb ik mij laten vertellen.
Klopt, maar meestal om een andere reden.
pi_160461363
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klopt, maar meestal om een andere reden.
Dan word ik nieuwsgierig, welke andere reden?
pi_160461365
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Er zijn andere sites voor.
pi_160461400
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan word ik nieuwsgierig, welke andere reden?
Ik heb de functie destijds zelf gebouwd ;)
Een andere reden is bijvoorbeeld iemand die tegen een faillissement aanzit, die wil zijn huis wel verkopen, maar wil niet dat iedereen het ziet ;)

Overigens ging dat een keer mis, toen had de toeleverancier van de data het veld anders genoemd, en stonden die huizen in 1 keer op Funda, hingen heel wat boze makelaars aan de lijn ;)
  zondag 6 maart 2016 @ 13:30:31 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160461434
quote:
Dat denk ik niet want ze onderzoeken en misdrijf dat heeft plaatsgevonden in de nacht van 3 op 4 maart, de hulpdiensten zijn pas na half 9 's morgens ingeschakeld.
Dus waar je vandaan haalt dat hij zelf alarm geslagen zou hebben weet ik niet, maar de tijdslijn wijst daar op geen enkele manier op.

Al even afgezien van het feit dat de daders dan waarschijnlijk ook door veel mensen gezien zouden zijn.... om 08.30 uur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160461467
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb de functie destijds zelf gebouwd ;)
Een andere reden is bijvoorbeeld iemand die tegen een faillissement aanzit, die wil zijn huis wel verkopen, maar wil niet dat iedereen het ziet ;)

Overigens ging dat een keer mis, toen had de toeleverancier van de data het veld anders genoemd, en stonden die huizen in 1 keer op Funda, hingen heel wat boze makelaars aan de lijn ;)
Maar wie komt daar in dan?
pi_160461508
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar wie komt daar in dan?
Personen die aangeven dat ze hun woning willen verkopen, maar dat dit discreet dient te gebeuren, dus niet gepubliceerd op Funda.
pi_160461538
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Personen die aangeven dat ze hun woning willen verkopen, maar dat dit discreet dient te gebeuren, dus niet gepubliceerd op Funda.
Precies. Dat gaat 'onderhands' of via andere sites. Maar jij gaf aan dat Funda een soort van andere laag heeft.
pi_160461572
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Precies. Dat gaat 'onderhands' of via andere sites. Maar jij gaf aan dat Funda een soort van andere laag heeft.
Oh nee dat bedoelde ik niet :)
Overigens weet ik niet of makelaars wel in Funda kunnen zoeken op deze status, ik vermoed van niet, destijds werden deze objecten gewoon in importproces genegeerd.
  zondag 6 maart 2016 @ 13:37:12 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160461580
Dat een huis in stille verkoop staat is toch geen onbekend fenomeen?
Neemt niet weg dat dat hier niet het geval was, en hij zich kennelijk niet zo heel druk maakte, anders had hij wel gewacht met het te koop zetten tot hij naar zijn nieuwe huis verhuisd was, het lijkt me met 15 miljoen vermogen geen drama om je huis van 9 ton een paar maanden later te koop te zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160461614
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Oh nee dat bedoelde ik niet :)
Overigens weet ik niet of makelaars wel in Funda kunnen zoeken op deze status, ik vermoed van niet, destijds werden deze objecten gewoon in importproces genegeerd.
Waarom zou men het negeren? Als Funda. Volgens mij willen die mensen die verkopen gewoon niet op funda staan.
pi_160461669
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom zou men het negeren? Als Funda. Volgens mij willen die mensen die verkopen gewoon niet op funda staan.
Omdat men geen ongelukjes wil dat een woning er wel per ongeluk op staat ;)
pi_160461675
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:37 schreef Leandra het volgende:
Dat een huis in stille verkoop staat is toch geen onbekend fenomeen?
Neemt niet weg dat dat hier niet het geval was, en hij zich kennelijk niet zo heel druk maakte, anders had hij wel gewacht met het te koop zetten tot hij naar zijn nieuwe huis verhuisd was, het lijkt me met 15 miljoen vermogen geen drama om je huis van 9 ton een paar maanden later te koop te zetten.
Als je in de Quote 500 staat. Ook als junior ben je goed voor meer dan 15 miljoen. Ik ken het huis verder niet.
pi_160461681
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat men geen ongelukjes wil dat een woning er wel per ongeluk op staat ;)
Of je meldt het aan als makelaar. Of niet.
pi_160461795
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Of je meldt het aan als makelaar. Of niet.
Nee maar Funda beheerd de data niet.
pi_160461821
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee maar Funda beheerd de data niet.
Maar iemand moet dan wel zo'n duur huis opvoeren als te koop. Dat in de data van Funda laten komen.
  zondag 6 maart 2016 @ 13:50:04 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160461846
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als je in de Quote 500 staat. Ook als junior ben je goed voor meer dan 15 miljoen. Ik ken het huis verder niet.
Daarom, dus hij zal er vast geen boterham minder om hoeven hebben eten als hij het huis dat nu te koop stond pas te koop had gezet nadat hij verhuisd was naar z'n nieuwe huis.
Het huis waar hij nu vermoord is stond voor ¤ 895.000 te koop, als je bezorgd bent om je veiligheid, zet je niet je huis al op Funda terwijl je er nog woont, compleet met foto's van de binnenkant en de camera's daarop zichtbaar (en vooral waar de camera's ontbreken).

Ik denk eigenlijk dat hij niet zo bang was als sommige bronnen beweren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160461859
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarom, dus hij zal er vast geen boterham minder om hoeven hebben eten als hij het huis dat nu te koop stond pas te koop had gezet nadat hij verhuisd was naar z'n nieuwe huis.
Het huis waar hij nu vermoord is stond voor ¤ 895.000 te koop, als je bezorgd bent om je veiligheid, zet je niet je huis al op Funda terwijl je er nog woont, compleet met foto's van de binnenkant en de camera's daarop zichtbaar (en vooral waar de camera's ontbreken).

Ik denk eigenlijk dat hij niet zo bang was als sommige bronnen beweren.
Dat denk ik ook.
pi_160461880
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar iemand moet dan wel zo'n duur huis opvoeren als te koop. Dat in de data van Funda laten komen.
Klopt, maar dat gebeurt dus niet in Funda, maar met software die het in de hoofddata van de NVM laten komen ;)
pi_160461909
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klopt, maar dat gebeurt dus niet in Funda, maar met software die het in de hoofddata van de NVM laten komen ;)
Dus de NVM geeft alle data gewoon door aan Funda?
  zondag 6 maart 2016 @ 13:53:29 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160461927
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik denk dat de NVM makelaars de data op Funda zelf beheren, daarom kon het huis vrijdag ook zo snel van Funda verdwijnen.
En wel compleet verdwijnen ook.... het komt gewoon niet meer boven als je op Funda zoekt.
Alsof het er nooit opgestaan heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160461948
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet alles, maar wel het actuele aanbod, de NVM heeft ook een meerderheidsbelang in Funda he ;)
  zondag 6 maart 2016 @ 13:54:51 #221
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_160461976
Neem aan dat er verder geen updates zijn over de moord? :P
pi_160461984
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Niet alles, maar wel het actuele aanbod, de NVM heeft ook een meerderheidsbelang in Funda he ;)
Niet als je dat niet wil. Ik kende de connectie niet trouwens.
pi_160461991
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat de NVM makelaars de data op Funda zelf beheren, daarom kon het huis vrijdag ook zo snel van Funda verdwijnen.
En wel compleet verdwijnen ook.... het komt gewoon niet meer boven als je op Funda zoekt.
Alsof het er nooit opgestaan heeft.
Funda heeft zelf een aparte beheermodule waar ze wel wijzigingen kunnen maken en waarschijnlijk ook kunnen weghalen ;)
pi_160461995
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Neem aan dat er verder geen updates zijn over de moord? :P
Nee. Zo direct gaan we het over de tuin hebben.
  zondag 6 maart 2016 @ 13:55:49 #225
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_160462000
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Zo direct gaan we het over de tuin hebben.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')