Ben je nou zelf van alles aan het verzinnen of is dit gebaseerd op informatie die de rest van ons gemist heeft?quote:Op zondag 6 maart 2016 11:01 schreef hondjes het volgende:
Cameras registreren alles, ook als ze niet aan staan, er worden fotos gemaakt., die kan de politie bekijken.Dat wisten degene die binnen kwamen ook.
Maar als er een paar in zwarte pakken met mutsen binnenkomen, zoek dan maar uit wie het zijn.
Denk dat Koen zelf de alarmknop heeft ingedrukt, maar het was voor hem al te laat.
Daarom was het geen roofmoord, deze gasten kwamen binnen, wisten dat er overal alarm hing, brachten Koen om het leven, en gingen binnen een paar minuten weer naar buiten . In Bilthoven staan overal cameras, dus dat kan een aanwijzing zijn voor de politie, plus het feit dat ze misschien weten in welke hoek ze moeten zoeken.
Dan ga je er van uit dat de overvallers / inbrekers wisten wie er woonde. Misschien hadden ze het huis wel gewoon op Funda gespot. Kun je je nog herinneren dat er een complete bende werd opgepakt die op die manier te werk ging? Al zorgden die er wel voor dat ze inbraken als de bewoners weg waren.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:55 schreef Fer het volgende:
Zou kunnen, maar waren er aanwijzingen dat de man grote sommen cash of sierraden in huis had? Een paar laptops en smartphones vind je in ieder huishouden wel en de kans dat hij echt een hotline had met de politie,,zou je denken dat er geschiktere prooien zijn voor een roofoverval.
In beide gevallen was dat nou niet iets wat opeens als een verrassing na hun dood kwam.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:46 schreef Fer het volgende:
Feit is natuurlijk het verkeerde woord, ik was nog niet wakker.
Maar ik denk bijvoorbeeld aan Kooimans, die na zijn dood helemaal niet zo rijk bleek te zijn. En Enstra bleek achteraf ook geen zuivere koffie. Ieder geval vind ik het idee niet vreemder, dan dat het een wraakmoord of huurmoord zou zijn uit de Marokkaanse kringen of Badr Hari.
wat een onzin. Hij is s ochtends gevonden door zijn dochter die naar buren is gegaan, daarna is de politie gewaarschuwdquote:Op zondag 6 maart 2016 11:01 schreef hondjes het volgende:
Cameras registreren alles, ook als ze niet aan staan, er worden fotos gemaakt., die kan de politie bekijken.Dat wisten degene die binnen kwamen ook.
Maar als er een paar in zwarte pakken met mutsen binnenkomen, zoek dan maar uit wie het zijn.
Denk dat Koen zelf de alarmknop heeft ingedrukt, maar het was voor hem al te laat.
Zodat het alarm continu afgaat en de meldkamer je abonnement annuleert?quote:Op zondag 6 maart 2016 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
sterker nog, als ik me bedreigd zou voelen dan zou ik het alarm en camera's juist aanzetten daar waar ik zou zijn.
Dus alarm bij de voir-en achterdeur gewoon aan als ik thuis ben.
Dan kun je beter online winkelen op FB dan op Funda, gezien de hoeveelheid "kijk mij eens op vakantie zijn"-selfie's op FB de afgelopen weken.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat de overvallers / inbrekers wisten wie er woonde. Misschien hadden ze het huis wel gewoon op Funda gespot. Kun je je nog herinneren dat er een complete bende werd opgepakt die op die manier te werk ging? Al zorgden die er wel voor dat ze inbraken als de bewoners weg waren.
staat er dan ook een huisadres bij, met handig googlemaps kaartje voor beste vluchtroute?quote:Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan kun je beter online winkelen op FB dan op Funda, gezien de hoeveelheid "kijk mij eens op vakantie zijn"-selfie's op FB de afgelopen weken.
Nee, Funda is voor inbrekers ideaal. Je kunt ongestoord binnen kijken in de duurste huizen. Waarom denk je dat veel mensen tegenwoordig de kunst aan de wand blurren, voor de foto's op Funda komen? Je kent die bende toch wel?quote:Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan kun je beter online winkelen op FB dan op Funda, gezien de hoeveelheid "kijk mij eens op vakantie zijn"-selfie's op FB de afgelopen weken.
Google is je beste vriend.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
staat er dan ook een huisadres bij, met handig googlemaps kaartje voor beste vluchtroute?
Jazeker, maar ontopic: Koen was thuis.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Funda is voor inbrekers ideaal. Je kunt ongestoord binnen kijken in de duurste huizen. Waarom denk je dat veel mensen tegenwoordig de kunst aan de wand blurren, voor de foto's op Funda komen? Je kent die bende toch wel?
En vaak zitten de types met veel geld en kunst niet op FB. Maar iedereen verkoopt z'n huis via Funda.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Google is je beste vriend.
Vaak zetten die "kijk mij eens op vakantie zijn"-types ook de fundalink van hun huis op hun FB.
Ja, dat zei ik net zelf al, dus waarom vertel je me dat?quote:Op zondag 6 maart 2016 11:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jazeker, maar ontopic: Koen was thuis.
Ik heb al 7 jaar alarm, dus weet precies hoe het werkt..quote:Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Zodat het alarm continu afgaat en de meldkamer je abonnement annuleert?
Of een potentiële inbreker nu wel/niet op Funda of op FB gekeken heeft... Of heeft staan posten in de straat of weet ik veel wat.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik net zelf al, dus waarom vertel je me dat?
Volgens mij zijn de buren op het gegil van de dochter pas gekomen.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat een onzin. Hij is s ochtends gevonden door zijn dochter die naar buren is gegaan, daarna is de politie gewaarschuwd
Hij deed wel meer dan alleen dat, hij deed oa ook nog van alles in de tenniswereld. Bovendien had hij pas nog een nieuw huis gekocht, ik denk niet dat je dat doet als je failliet bent.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:03 schreef Fer het volgende:
Is er al een keer rekening gehouden met het feit dat hij misschien weleens bankroet zou zijn, ipv miljoenair? Heel eerlijk lijkt mij 15 Miljoen verdienen met een klein reisbureautje niet echt mogelijk. Handelen in honderden all inclusives en zuipvakanties in Cherso veel lukratiever en is de reisbranche sowieso nogal armoedig geworden de laatste jaren.
Of een makelaar voldoet zijn schulden bij zijn dealer niet in cash maar in 'info'.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Funda is voor inbrekers ideaal. Je kunt ongestoord binnen kijken in de duurste huizen. Waarom denk je dat veel mensen tegenwoordig de kunst aan de wand blurren, voor de foto's op Funda komen? Je kent die bende toch wel?
jeetje wat vergezochtquote:Op zondag 6 maart 2016 12:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of een makelaar voldoet zijn schulden bij zijn dealer niet in cash maar in 'info'.
Kooistra was gewoon failliet, en dat kon ie niet aan, overigens een vies mannetje die graag de sugardaddy speelde over 14 jarige jochies, Enstra was gewoon een risico, lulde met politie en dat wist men, over Enstra hoeft men niet zielig te doen, wist heel goed waar hij mee bezig was en met wie.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:46 schreef Fer het volgende:
Feit is natuurlijk het verkeerde woord, ik was nog niet wakker.
Maar ik denk bijvoorbeeld aan Kooimans, die na zijn dood helemaal niet zo rijk bleek te zijn. En Enstra bleek achteraf ook geen zuivere koffie. Ieder geval vind ik het idee niet vreemder, dan dat het een wraakmoord of huurmoord zou zijn uit de Marokkaanse kringen of Badr Hari.
Veel wat exclusieve huizen staan weliswaar op Funda maar in een bestand dat niet voor eenieder toegankelijk is, heb ik mij laten vertellen.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:50 schreef k_man het volgende:
[..]
En vaak zitten de types met veel geld en kunst niet op FB. Maar iedereen verkoopt z'n huis via Funda.
moet dat dan?quote:
Klopt, maar meestal om een andere reden.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veel wat exclusieve huizen staan weliswaar op Funda maar in een bestand dat niet voor eenieder toegankelijk is, heb ik mij laten vertellen.
Dan word ik nieuwsgierig, welke andere reden?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal om een andere reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |