Ja, lekker makkelijk als je een rib fractuur ertussendoor krijgt 't eerste jaar. Ik geef toe, toen ik aan 't einde van SS cycle zat heb ik 't verneukt want ben toen +- 4 maanden niet gym geweest. Achja, van fouten moet je leren tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk als je een rib fractuur ertussendoor krijgt 't eerste jaar. Ik geef toe, toen ik aan 't einde van SS cycle zat heb ik 't verneukt want ben toen +- 4 maanden niet gym geweest. Achja, van fouten moet je leren toch
Wat zijn jouw stats dan?
drm zuip ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:42 schreef fathank het volgende:
Je bent ook wel een nolifer als je eerst moet verkondigen hoeveel je drukt om vervolgens een ander de les te lezen dat alcohol en uitgaan funest is voor je gains.
Wat een treurnis. Das misschien nog wel erger dan je kcals van een avond zuipen tracken.
Echt droevenis ten top. Je volledige identiteit ontlenen aan je gymprestaties en dan een beetje verheven lopen doen op internet.
Doe gewoon normaal zo doe ik ook.
ik heb wel wat beters te doen dan rond allemaal bezwete half naakte mannen gewichtjes op te tillenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk als je een rib fractuur ertussendoor krijgt 't eerste jaar. Ik geef toe, toen ik aan 't einde van SS cycle zat heb ik 't verneukt want ben toen +- 4 maanden niet gym geweest. Achja, van fouten moet je leren toch
Wat zijn jouw stats dan?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
hey Sander heb jij al geneukt dannoh man, woensdag afscheid genomen van een canadese schone die bijna 2 weken hier heeft gelogeerd. Portie cardio wel gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al m'n gains weg
lekker boeiend bb. Ik heb in de afgelopen 3 a 4 jaar effectief maar 6 tot 8 maanden getrained per jaar. Er is meer in het leven dan de gymquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat zijn jouw stats dan?
hehe ik snap je vriendquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
noh man, woensdag afscheid genomen van een canadese schone die bijna 2 weken hier heeft gelogeerd. Portie cardio wel gehad
al m'n gains weg
neequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:13 schreef seto het volgende:
mag ik vragen wat jij met cardio bedoeldt no1?
Jij was toch die blonde bij Ray keertje in voorburgquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:19 schreef no1uknow het volgende:
Mag ik vragen als hij kloontje is van Roid-Rage-RaymondK?
en wie denk jij dat je bent homoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:20 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Jij was toch die blonde bij Ray keertje in voorburg
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en wie denk jij dat je bent homo
bardienst bij bluesconcert rustig aan dus vorig weekend nog gesnoeptquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
Sander ga je nog een beetje gek doen vanavond
lekker vriend kom wel ff een pintje doenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
bardienst bij bluesconcert rustig aan dus vorig weekend nog gesnoept
echt respect daarvoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:37 schreef seto het volgende:
lol al die mensen die op kuiver zitten te haten
hij is tenminste dedicated
misschien iets voor Kluiverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
sander schenk je ook deze??
http://www.musclefood.com/high-protein-beer.html
ligt ergens in de schuur. Decks zijn niet zo duur meer trouwens, voor 30 ekk heb je al een nieuwe.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:23 schreef no1uknow het volgende:
hey drinky doe ff pics sturen van dat deck dan hoeveel monies??
juist nu moet je shinen, die fundering leggenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:12 schreef no1uknow het volgende:
Neem het allemaal niet zo serieus joh daar ben je nog veel te jong voor
verkapte, kijk ik ben net wakker want ik slaap 6 tijdzones in zijn achteruit. Dus word wakker met 30 graden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Dag poppetjes. Een hele fijne dag gewenst allemaal.
op die leeftijd moet je gewoon zuipen met je mattiesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
juist nu moet je shinen, die fundering leggen
op zulks jonge leeftijd moet je echt profiteren van je pubertest
En gewoon mdma enzo ja toch, lijntje sos snuivenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:10 schreef seto het volgende:
[..]
op die leeftijd moet je gewoon zuipen met je matties
niet druk maken om kcal van de alcohol
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:10 schreef seto het volgende:
[..]
op die leeftijd moet je gewoon zuipen met je matties
niet druk maken om kcal van de alcohol
Gewoon beetje abs en biceps kweken want legs boeien toch niet, je neukskills improven toch niet van grotere quadsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En gewoon mdma enzo ja toch, lijntje sos snuiven
eng he harddrugsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is wel een van de beste trips die ik ooit gehad hebquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef seto het volgende:
lekker paddo's en dan infected mushroom luisteren ja tog
no mdma no funquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
no mdma no fun
vanavond in de bios mdma nemen
ok dimaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Toevallig is dat mijn core businessquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik mag jou wel
althans, als je nu bacon naar me brengt in je bus
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is wel een van de beste trips die ik ooit gehad heb
Dit was niet wat ik verwachtte.quote:
Kreeg gratis bier, kan dat niet afslaan man. Voor de rest vodka getankt, ben redelijk helderquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:45 schreef no1uknow het volgende:
Hey bredebroeder lekkker bier tanken vanavond zit al aan me 5e!!!!
whaha xD gek man, gekquote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Mooiste foking pickup line ooit, komt zo een meid deze kant oplopen en ik denk ey wtf ik ken jou ergens van dus ik zeg zo hey jij bent toch 't zusje van joske (ik dacht srs dat zij het was) en toen zo haha nee ik ben tessa, heel formeel een handje geven () en uiteindelijk 06 maar vond 't wel mooiste van de avond
![]()
En een maat had een faking rare chick die blijkbaar in z'n nek heeft gebeten tijdens 't dansen
omg xddddquote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Mooiste foking pickup line ooit, komt zo een meid deze kant oplopen en ik denk ey wtf ik ken jou ergens van dus ik zeg zo hey jij bent toch 't zusje van joske (ik dacht srs dat zij het was) en toen zo haha nee ik ben tessa, heel formeel een handje geven () en uiteindelijk 06 maar vond 't wel mooiste van de avond
![]()
En een maat had een faking rare chick die blijkbaar in z'n nek heeft gebeten tijdens 't dansen
Je kan nog aardig typen zo laat! Te gekke avond of niet!?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je kan nog aardig typen zo laat! Te gekke avond of niet!?
lol en wie ben jij danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:32 schreef BeamofLight het volgende:
Echt WTF. Het was wel klaar met BB eigenlijk, hij werd toch een mad gisteren zag ik. Maar dan terugkomen met deze totaal wauze uitspatting op half 6 smorgens. Had ik het toch goed gezien. Hij is geen broeder.
dubbelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol en wie ben jij dan
zeker zon gekke turk
smerige verradersquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:25 schreef Faeroer het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)l?utm_hp_ref=germany
Hey Beach
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:32 schreef BeamofLight het volgende:
Echt WTF. Het was wel klaar met BB eigenlijk, hij werd toch een mad gisteren zag ik. Maar dan terugkomen met deze totaal wauze uitspatting op half 6 smorgens. Had ik het toch goed gezien. Hij is geen broeder.
rektquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef Klokov het volgende:
Wat lach je Dina
Meestal wanneer jij uitgaat
Krijg je aandacht maar negeer je het
Om je vervolgens af te vragen waarom het niet lukt met de vrouwtjes
Nou?
Ik zeg toch ik was nog helder, je bent pittig snel aangeschoten als je 2 maanden geen alcohol hebt gedronken en amper vet die dag ophebtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je kan nog aardig typen zo laat! Te gekke avond of niet!?
Moet wel toegeven dat 12x70 redelijk zwaar was ineensquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:12 schreef Drinky het volgende:
Al BB's gains van 3 jaar zijn na gister helemaal ongedaan gemaakt. Nu drukt hij nog slechts -32,5kg.
Maareu..kissings?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zeg toch ik was nog helder, je bent pittig snel aangeschoten als je 2 maanden geen alcohol hebt gedronken en amper vet die dag ophebt
Niet zoenen, geen behoefte aan, nee geen naaktpicsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Maareu..kissings?
Of heb je naaktpiccas op snapchat gekregen?
Kan mij 't schelen wat jij vindtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh, BB staat voor Beta-boy.
Volgens mij trek je je dat best wel aan, ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan mij 't schelen wat jij vindt
Ik hoop dat je er goed over zal dromenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Volgens mij trek je je dat best wel aan, ja.
leiden heeft niet echt leuke clubsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Vanavond Leiden, vast wel mensen die daar uit zijn geweest, wat zijn goeie clubs
Echt helemaal niks?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:14 schreef seto het volgende:
[..]
leiden heeft niet echt leuke clubs
wel leuke kroegen
Goed verhaaltje, vriend.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
![]()
ayyyy die bb topicjequote:Ik train al 6 maanden dus motivatie is niet een probleem.
vrienden willen zijn met iemand die zn pik post op een internetforumquote:
volgens mij heb je srs alleen nog de next, vrienden van me uit leiden gaan ook liever ergens anders heen maar misschien is dat op jouw leeftijd andersquote:
En het is een Belgquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
lol iedereen springt nu na seto als een hongerige hond op bredebroeder.
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
Doe je niks aanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
net gedownloadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:58 schreef Beach het volgende:
hey Dima nog superbikes gekeken vannacht
ik vraag me niet af waarom het niet lukt hoor, het is mij wel duidelijk namelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef Klokov het volgende:
Om je vervolgens af te vragen waarom het niet lukt met de vrouwtjes
als een roedel wolvenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
Klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
Vertelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vraag me niet af waarom het niet lukt hoor, het is mij wel duidelijk namelijk
harde comeback vriendquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Klopt.
Lift je moeder trouwens vaak?
Dat is inderdaad wel altijd een deceptie jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:11 schreef fathank het volgende:
Het leukste is juist de jacht. Het gevoel van de overwinning wanneer ze met je mee naar huis gaat. Het neuken daarna is niet eens boeiend.
Was geen comeback, dat was een vraag. Ik vroeg me gewoon af of je moeder vaak lift.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:47 schreef Beach het volgende:
[..]
vrienden willen zijn met iemand die zn pik post op een internetforum
Je woont toch in Groningen vriend. Ga je weer shooters?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
groningen maat
ff wat studenten aanpakken
nee maatje heb daar jaren gewoond nu niet meerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je woont toch in Groningen vriend. Ga je weer shooters?
Edit: die n moet een s zijn toch?
damn ik krijg bijna medelijden met jequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Was geen comeback, dat was een vraag. Ik vroeg me gewoon af of je moeder vaak lift.
Ik zag haar laatst namelijk 's avonds naast de snelweg in haar netkousen en minirokje naar automobilisten zwaaien. Doet ze dat vaker?
hey jaroonquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee maatje heb daar jaren gewoond nu niet meer
studenten klap ik met vuisten
studentes paal ik gewn weetje
welke dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Drinky het volgende:
Hey mijn posts zijn weer verdwenen. Ethan's ook
Slechts 165quote:
klopt, alsof ik daadwerkelijk sos zou verkopen op fok lolquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Drinky het volgende:
Hey mijn posts zijn weer verdwenen. Ethan's ook
is de moeite niet eens waar met de hoeveelheid afnamequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
klopt, alsof ik daadwerkelijk sos zou verkopen op fok lol
Kan de crazy rich piano-stack aanradenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Champy het volgende:
Hey ethan kan je me kuurtje aanraden?
Steinway & Sons edition zekrquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan de crazy rich piano-stack aanraden
blijf maar ff wegquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:00 schreef MsMessy het volgende:
Hier nog een paar poppetjes voor de bois...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat kan ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Champy het volgende:
Hey ethan kan je me kuurtje aanraden?
Het is hier geen stormfront waarom zeg je deze dinge?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]Whatever. Fok is toch een dooie teringzooi. Viel spass mit der untergang.
Je komt niet aan FOK!! Praat niet over FOK als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over FOK of FOKFORUM persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef MsMessy het volgende:
Beste lippen die eerste.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:00 schreef MsMessy het volgende:
Hier nog een paar poppetjes voor de bois...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik vragen als waar jouw tong ophoudt en Msmessy dr bille beginnen??quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beste lippen die eerste.
Edit: ik vind dat Messy gemiddeld genomen in het hogere gymkwaliteitssegment zit met haar bijdragen.
Zou daar niet bij in de buurt willen komen. Heb gehoord dat zij open relatie heeft. De gevolgen daarvan zijn mogelijk niet te overzien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mag ik vragen als waar jouw tong ophoudt en Msmessy dr bille beginnen??
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef MsMessy het volgende:
Mooiquote:
Surequote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou daar niet bij in de buurt willen komen. Heb gehoord dat zij open relatie heeft. De gevolgen daarvan zijn mogelijk niet te overzien.
gooi dmquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
yo wie wil me helpen met het opstellen van een strak trainingsschema
srs
gooi 't dan in BB ipv gymquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
srs
Wat wil je bereiken? Denk dat kettlebells je wel goed zullen doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
srs
Geen kettlebells hier in de gymquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken? Denk dat kettlebells je wel goed zullen doen.
Srs
Hey Etha, hoe ging dag 3?
Kap er mee, 9 fucking blaren op m'n klauwen. Allemaal wel leuk en aardig, maar ik kan geen tas met boodschappen meer vasthouden. Kk KB's.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken? Denk dat kettlebells je wel goed zullen doen.
Srs
Hey Etha, hoe ging dag 3?
Nehquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:44 schreef Klokov het volgende:
Gewoon zelf een kopen, is goedkoper dan de sportschool
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je komt niet aan FOK!! Praat niet over FOK als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over FOK of FOKFORUM persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Doe gewoon 3 dagen SL + 20 min LISS, 2 dagen 20 min HIIT. Ain't that hard.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil 3 dagen KT doen en 2 dagen low impact cardio, om en om. Ben cardio echt heel erg zat namelijk, maar moet nog verder afvallen. Struggles. Morgen ff plannetje maken met de instructeur, zal hem dan hier neergooien ter goedkeuring van de mannen hier
de neuk is low impact cardioquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil 3 dagen KT doen en 2 dagen low impact cardio, om en om. Ben cardio echt heel erg zat namelijk, maar moet nog verder afvallen. Struggles. Morgen ff plannetje maken met de instructeur, zal hem dan hier neergooien ter goedkeuring van de mannen hier
Iets minder jargon schat, moet je post nu uitgooglen. Behalve de HIIT dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe gewoon 3 dagen SL + 20 min LISS, 2 dagen 20 min HIIT. Ain't that hard.
Knieën beschermen vnl, fietsen dus basically. Shitgewrichten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
de neuk is low impact cardio
Is SL dan wel veilig?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Knieën beschermen vnl, fietsen dus basically. Shitgewrichten.
pls het eiland is een paradijs. help me nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:57 schreef Ethanolic het volgende:
donder dan maar op op dat klote eiland van je
kkklumsy
http://stronglifts.com/5x5/quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
pls het eiland is een paradijs. help me nou maar gewoon.
Zwemmen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Knieën beschermen vnl, fietsen dus basically. Shitgewrichten.
elk weekend, maar dat is meer ontspanning. Ga geen baantjes trekken in een zwembad terwijl ik aan strand kan hangen, maar in de zee is te veel stroming om genoeg te zwemmen om het een work-out te noemen.quote:
Laat staan het gevaar ontvoerd te worden door een kudde zeekoeienquote:Op zondag 28 februari 2016 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
elk weekend, maar dat is meer ontspanning. Ga geen baantjes trekken in een zwembad terwijl ik aan strand kan hangen, maar in de zee is te veel stroming om genoeg te zwemmen om het een work-out te noemen.
Die zien haar gewoon aan als vermist lid van de kudde.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laat staan het gevaar ontvoerd te worden door een kudde zeekoeien
iemand moet jouw plek innemen nu ie ex-fattie bent.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die zien haar gewoon aan als vermist lid van de kudde.
ik was geen deel van de kudde, ik was de kudde.quote:Op zondag 28 februari 2016 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
iemand moet jouw plek innemen nu ie ex-fattie bent.
Anyway, reggaenight. Ayoo.
jarlours omdat er iemand ex-fatty is?quote:Op zondag 28 februari 2016 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
iemand moet jouw plek innemen nu ie ex-fattie bent.
Anyway, reggaenight. Ayoo.
eh moet ik me beledigd voelen namens het eiland ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 03:14 schreef V1z0R het volgende:
sowieso, eiland vol met kanslozen.
in plaats van curaçao noem het weissland of zo
man man man man manquote:Op zondag 28 februari 2016 02:50 schreef Drinky het volgende:
GC / Ik koop 250g diepvries zalm, er zit 175 in.
Oh BB
ik heb altijd geleerd dat squats juist goed zijn danquote:
Niemand geeft een neukquote:Op zondag 28 februari 2016 11:14 schreef BeamofLight het volgende:
Oh ja met die uber bijdehandte Engelse bb termen, ik noem geen namen, ben ik ook zooo klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Viezerikquote:Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef Beach het volgende:
vriend ik had je toch prive torrentsite gestuurd tijd terug daar staat het gewoon op
ik kan me die freak nog wel herinnerenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:55 schreef fathank het volgende:
SEX / Fetish: financieel gebruik tworden door een leuke dame new
Kan iemand hier een spreadsheet van maken?
en wsbk r2?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Wow net wss gekeken echt spannend. Zonde van KNN welvolgende race beter.
niet gekeken, er rijdt daar geen turkquote:
zonde manquote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet gekeken, er rijdt daar geen turk
Wie?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
zonde man
kijk je niet eens voor van der Mark?
quote:Op zondag 28 februari 2016 02:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die zien haar gewoon aan als vermist lid van de kudde.
waar was jequote:Op zondag 28 februari 2016 11:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Rich piana,
@seto
Club was best okè
Actie rond 1:15quote:Op zondag 28 februari 2016 18:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Deze fucking drop
daaaamn son
(niet skippen)
Zij moet minder frikadellen eten en meer penis. Dan zou ze allicht niet zo'n huilerige papzak zijn.quote:
wow ser ciabattaquote:Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zij moet minder frikadellen eten en meer penis. Dan zou ze allicht niet zo'n huilerige papzak zijn.
Heb geskipped. Wat een kutnummer.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Deze fucking drop
daaaamn son
(niet skippen)
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zij moet minder frikadellen eten en meer penis. Dan zou ze allicht niet zo'n huilerige papzak zijn.
ja en hij was niet eens de enigequote:Op zondag 28 februari 2016 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Onacceptabel dit, kan toch niet man..
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vond hem al zo raar onderuit gaan, met een lowside uitbrekende achterkant
normaal zie je zoiets alleen in regen met te lang doorrijden op slicks of versleten regenbanden
anders zou je moeten highsiden namelijk
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vond hem al zo raar onderuit gaan, met een lowside uitbrekende achterkant
normaal zie je zoiets alleen in regen met te lang doorrijden op slicks of versleten regenbanden
anders zou je moeten highsiden namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:40 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_sportschool.html
Wat is het probleem nou?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:40 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_sportschool.html
29% korting op de voorjaarscollectie wegens schrikkeldag bij ecco. Laat ons je koopjes zienquote:Op maandag 29 februari 2016 12:04 schreef Klokov het volgende:
Wat heb je gedaan vriend? Gisternacht helemaal loesoe?
is al tijdje terug gebeurd, toen gewoon zelf verbonden en max pijnstillers slikken, 't is niet minder geworden dus afspraak bij ziekenhuis voor foto's gemaakt.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:04 schreef Klokov het volgende:
Wat heb je gedaan vriend? Gisternacht helemaal loesoe?
Srs? Zal straks even langs gaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
29% korting op de voorjaarscollectie wegens schrikkeldag bij ecco. Laat ons je koopjes zien
kcal geteld toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
is al tijdje terug gebeurd, toen gewoon zelf verbonden en max pijnstillers slikken, 't is niet minder geworden dus afspraak bij ziekenhuis voor foto's gemaakt.
Wilde de gym uitlopen, hield de deur open voor nog wat mensen want stond nog te praten in de gang, liepen 2 gasten voorbij die een beetje aan 't kloten waren, duwt de 1 de ander vol tegen die deur aan, pols precies ertussen, ja dat was flink kut ja, zwaar gekneust iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |