Ja, lekker makkelijk als je een rib fractuur ertussendoor krijgt 't eerste jaar. Ik geef toe, toen ik aan 't einde van SS cycle zat heb ik 't verneukt want ben toen +- 4 maanden niet gym geweest. Achja, van fouten moet je leren tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk als je een rib fractuur ertussendoor krijgt 't eerste jaar. Ik geef toe, toen ik aan 't einde van SS cycle zat heb ik 't verneukt want ben toen +- 4 maanden niet gym geweest. Achja, van fouten moet je leren toch
Wat zijn jouw stats dan?
drm zuip ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:42 schreef fathank het volgende:
Je bent ook wel een nolifer als je eerst moet verkondigen hoeveel je drukt om vervolgens een ander de les te lezen dat alcohol en uitgaan funest is voor je gains.
Wat een treurnis. Das misschien nog wel erger dan je kcals van een avond zuipen tracken.
Echt droevenis ten top. Je volledige identiteit ontlenen aan je gymprestaties en dan een beetje verheven lopen doen op internet.
Doe gewoon normaal zo doe ik ook.
ik heb wel wat beters te doen dan rond allemaal bezwete half naakte mannen gewichtjes op te tillenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk als je een rib fractuur ertussendoor krijgt 't eerste jaar. Ik geef toe, toen ik aan 't einde van SS cycle zat heb ik 't verneukt want ben toen +- 4 maanden niet gym geweest. Achja, van fouten moet je leren toch
Wat zijn jouw stats dan?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
hey Sander heb jij al geneukt dannoh man, woensdag afscheid genomen van een canadese schone die bijna 2 weken hier heeft gelogeerd. Portie cardio wel gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al m'n gains weg
lekker boeiend bb. Ik heb in de afgelopen 3 a 4 jaar effectief maar 6 tot 8 maanden getrained per jaar. Er is meer in het leven dan de gymquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat zijn jouw stats dan?
hehe ik snap je vriendquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
noh man, woensdag afscheid genomen van een canadese schone die bijna 2 weken hier heeft gelogeerd. Portie cardio wel gehad
al m'n gains weg
neequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:13 schreef seto het volgende:
mag ik vragen wat jij met cardio bedoeldt no1?
Jij was toch die blonde bij Ray keertje in voorburgquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:19 schreef no1uknow het volgende:
Mag ik vragen als hij kloontje is van Roid-Rage-RaymondK?
en wie denk jij dat je bent homoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:20 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Jij was toch die blonde bij Ray keertje in voorburg
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en wie denk jij dat je bent homo
bardienst bij bluesconcert rustig aan dus vorig weekend nog gesnoeptquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
Sander ga je nog een beetje gek doen vanavond
lekker vriend kom wel ff een pintje doenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
bardienst bij bluesconcert rustig aan dus vorig weekend nog gesnoept
echt respect daarvoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:37 schreef seto het volgende:
lol al die mensen die op kuiver zitten te haten
hij is tenminste dedicated
misschien iets voor Kluiverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
sander schenk je ook deze??
http://www.musclefood.com/high-protein-beer.html
ligt ergens in de schuur. Decks zijn niet zo duur meer trouwens, voor 30 ekk heb je al een nieuwe.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:23 schreef no1uknow het volgende:
hey drinky doe ff pics sturen van dat deck dan hoeveel monies??
juist nu moet je shinen, die fundering leggenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:12 schreef no1uknow het volgende:
Neem het allemaal niet zo serieus joh daar ben je nog veel te jong voor
verkapte, kijk ik ben net wakker want ik slaap 6 tijdzones in zijn achteruit. Dus word wakker met 30 graden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Dag poppetjes. Een hele fijne dag gewenst allemaal.
op die leeftijd moet je gewoon zuipen met je mattiesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
juist nu moet je shinen, die fundering leggen
op zulks jonge leeftijd moet je echt profiteren van je pubertest
En gewoon mdma enzo ja toch, lijntje sos snuivenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:10 schreef seto het volgende:
[..]
op die leeftijd moet je gewoon zuipen met je matties
niet druk maken om kcal van de alcohol
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:10 schreef seto het volgende:
[..]
op die leeftijd moet je gewoon zuipen met je matties
niet druk maken om kcal van de alcohol
Gewoon beetje abs en biceps kweken want legs boeien toch niet, je neukskills improven toch niet van grotere quadsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En gewoon mdma enzo ja toch, lijntje sos snuiven
eng he harddrugsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is wel een van de beste trips die ik ooit gehad hebquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:25 schreef seto het volgende:
lekker paddo's en dan infected mushroom luisteren ja tog
no mdma no funquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
no mdma no fun
vanavond in de bios mdma nemen
ok dimaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Toevallig is dat mijn core businessquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik mag jou wel
althans, als je nu bacon naar me brengt in je bus
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is wel een van de beste trips die ik ooit gehad heb
Dit was niet wat ik verwachtte.quote:
Kreeg gratis bier, kan dat niet afslaan man. Voor de rest vodka getankt, ben redelijk helderquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:45 schreef no1uknow het volgende:
Hey bredebroeder lekkker bier tanken vanavond zit al aan me 5e!!!!
whaha xD gek man, gekquote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Mooiste foking pickup line ooit, komt zo een meid deze kant oplopen en ik denk ey wtf ik ken jou ergens van dus ik zeg zo hey jij bent toch 't zusje van joske (ik dacht srs dat zij het was) en toen zo haha nee ik ben tessa, heel formeel een handje geven () en uiteindelijk 06 maar vond 't wel mooiste van de avond
![]()
En een maat had een faking rare chick die blijkbaar in z'n nek heeft gebeten tijdens 't dansen
omg xddddquote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Mooiste foking pickup line ooit, komt zo een meid deze kant oplopen en ik denk ey wtf ik ken jou ergens van dus ik zeg zo hey jij bent toch 't zusje van joske (ik dacht srs dat zij het was) en toen zo haha nee ik ben tessa, heel formeel een handje geven () en uiteindelijk 06 maar vond 't wel mooiste van de avond
![]()
En een maat had een faking rare chick die blijkbaar in z'n nek heeft gebeten tijdens 't dansen
Je kan nog aardig typen zo laat! Te gekke avond of niet!?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je kan nog aardig typen zo laat! Te gekke avond of niet!?
lol en wie ben jij danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:32 schreef BeamofLight het volgende:
Echt WTF. Het was wel klaar met BB eigenlijk, hij werd toch een mad gisteren zag ik. Maar dan terugkomen met deze totaal wauze uitspatting op half 6 smorgens. Had ik het toch goed gezien. Hij is geen broeder.
dubbelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol en wie ben jij dan
zeker zon gekke turk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |