Ja, lekker makkelijk als je een rib fractuur ertussendoor krijgt 't eerste jaar. Ik geef toe, toen ik aan 't einde van SS cycle zat heb ik 't verneukt want ben toen +- 4 maanden niet gym geweest. Achja, van fouten moet je leren tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk als je een rib fractuur ertussendoor krijgt 't eerste jaar. Ik geef toe, toen ik aan 't einde van SS cycle zat heb ik 't verneukt want ben toen +- 4 maanden niet gym geweest. Achja, van fouten moet je leren toch
Wat zijn jouw stats dan?
drm zuip ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:42 schreef fathank het volgende:
Je bent ook wel een nolifer als je eerst moet verkondigen hoeveel je drukt om vervolgens een ander de les te lezen dat alcohol en uitgaan funest is voor je gains.
Wat een treurnis. Das misschien nog wel erger dan je kcals van een avond zuipen tracken.
Echt droevenis ten top. Je volledige identiteit ontlenen aan je gymprestaties en dan een beetje verheven lopen doen op internet.
Doe gewoon normaal zo doe ik ook.
ik heb wel wat beters te doen dan rond allemaal bezwete half naakte mannen gewichtjes op te tillenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk als je een rib fractuur ertussendoor krijgt 't eerste jaar. Ik geef toe, toen ik aan 't einde van SS cycle zat heb ik 't verneukt want ben toen +- 4 maanden niet gym geweest. Achja, van fouten moet je leren toch
Wat zijn jouw stats dan?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
hey Sander heb jij al geneukt dannoh man, woensdag afscheid genomen van een canadese schone die bijna 2 weken hier heeft gelogeerd. Portie cardio wel gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al m'n gains weg
lekker boeiend bb. Ik heb in de afgelopen 3 a 4 jaar effectief maar 6 tot 8 maanden getrained per jaar. Er is meer in het leven dan de gymquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat zijn jouw stats dan?
hehe ik snap je vriendquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
noh man, woensdag afscheid genomen van een canadese schone die bijna 2 weken hier heeft gelogeerd. Portie cardio wel gehad
al m'n gains weg
neequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:13 schreef seto het volgende:
mag ik vragen wat jij met cardio bedoeldt no1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |