Dit was niet wat ik verwachtte.quote:
Kreeg gratis bier, kan dat niet afslaan man. Voor de rest vodka getankt, ben redelijk helderquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:45 schreef no1uknow het volgende:
Hey bredebroeder lekkker bier tanken vanavond zit al aan me 5e!!!!
whaha xD gek man, gekquote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Mooiste foking pickup line ooit, komt zo een meid deze kant oplopen en ik denk ey wtf ik ken jou ergens van dus ik zeg zo hey jij bent toch 't zusje van joske (ik dacht srs dat zij het was) en toen zo haha nee ik ben tessa, heel formeel een handje geven () en uiteindelijk 06 maar vond 't wel mooiste van de avond
![]()
En een maat had een faking rare chick die blijkbaar in z'n nek heeft gebeten tijdens 't dansen
omg xddddquote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Mooiste foking pickup line ooit, komt zo een meid deze kant oplopen en ik denk ey wtf ik ken jou ergens van dus ik zeg zo hey jij bent toch 't zusje van joske (ik dacht srs dat zij het was) en toen zo haha nee ik ben tessa, heel formeel een handje geven () en uiteindelijk 06 maar vond 't wel mooiste van de avond
![]()
En een maat had een faking rare chick die blijkbaar in z'n nek heeft gebeten tijdens 't dansen
Je kan nog aardig typen zo laat! Te gekke avond of niet!?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je kan nog aardig typen zo laat! Te gekke avond of niet!?
lol en wie ben jij danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:32 schreef BeamofLight het volgende:
Echt WTF. Het was wel klaar met BB eigenlijk, hij werd toch een mad gisteren zag ik. Maar dan terugkomen met deze totaal wauze uitspatting op half 6 smorgens. Had ik het toch goed gezien. Hij is geen broeder.
dubbelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol en wie ben jij dan
zeker zon gekke turk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |