smerige verradersquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:25 schreef Faeroer het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)l?utm_hp_ref=germany
Hey Beach
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:32 schreef BeamofLight het volgende:
Echt WTF. Het was wel klaar met BB eigenlijk, hij werd toch een mad gisteren zag ik. Maar dan terugkomen met deze totaal wauze uitspatting op half 6 smorgens. Had ik het toch goed gezien. Hij is geen broeder.
rektquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef Klokov het volgende:
Wat lach je Dina
Meestal wanneer jij uitgaat
Krijg je aandacht maar negeer je het
Om je vervolgens af te vragen waarom het niet lukt met de vrouwtjes
Nou?
Ik zeg toch ik was nog helder, je bent pittig snel aangeschoten als je 2 maanden geen alcohol hebt gedronken en amper vet die dag ophebtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je kan nog aardig typen zo laat! Te gekke avond of niet!?
Moet wel toegeven dat 12x70 redelijk zwaar was ineensquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:12 schreef Drinky het volgende:
Al BB's gains van 3 jaar zijn na gister helemaal ongedaan gemaakt. Nu drukt hij nog slechts -32,5kg.
Maareu..kissings?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zeg toch ik was nog helder, je bent pittig snel aangeschoten als je 2 maanden geen alcohol hebt gedronken en amper vet die dag ophebt
Niet zoenen, geen behoefte aan, nee geen naaktpicsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Maareu..kissings?
Of heb je naaktpiccas op snapchat gekregen?
Kan mij 't schelen wat jij vindtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh, BB staat voor Beta-boy.
Volgens mij trek je je dat best wel aan, ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan mij 't schelen wat jij vindt
Ik hoop dat je er goed over zal dromenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Volgens mij trek je je dat best wel aan, ja.
leiden heeft niet echt leuke clubsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Vanavond Leiden, vast wel mensen die daar uit zijn geweest, wat zijn goeie clubs
Echt helemaal niks?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:14 schreef seto het volgende:
[..]
leiden heeft niet echt leuke clubs
wel leuke kroegen
Goed verhaaltje, vriend.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Mooiste foking pickup line ooit, komt zo een meid deze kant oplopen en ik denk ey wtf ik ken jou ergens van dus ik zeg zo hey jij bent toch 't zusje van joske (ik dacht srs dat zij het was) en toen zo haha nee ik ben tessa, heel formeel een handje geven () en uiteindelijk 06 maar vond 't wel mooiste van de avond
![]()
En een maat had een faking rare chick die blijkbaar in z'n nek heeft gebeten tijdens 't dansen
ayyyy die bb topicjequote:Ik train al 6 maanden dus motivatie is niet een probleem.
vrienden willen zijn met iemand die zn pik post op een internetforumquote:
volgens mij heb je srs alleen nog de next, vrienden van me uit leiden gaan ook liever ergens anders heen maar misschien is dat op jouw leeftijd andersquote:
En het is een Belgquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
lol iedereen springt nu na seto als een hongerige hond op bredebroeder.
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
Doe je niks aanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
net gedownloadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:58 schreef Beach het volgende:
hey Dima nog superbikes gekeken vannacht
ik vraag me niet af waarom het niet lukt hoor, het is mij wel duidelijk namelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef Klokov het volgende:
Om je vervolgens af te vragen waarom het niet lukt met de vrouwtjes
als een roedel wolvenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
Klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
Vertelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vraag me niet af waarom het niet lukt hoor, het is mij wel duidelijk namelijk
harde comeback vriendquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Klopt.
Lift je moeder trouwens vaak?
Dat is inderdaad wel altijd een deceptie jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:11 schreef fathank het volgende:
Het leukste is juist de jacht. Het gevoel van de overwinning wanneer ze met je mee naar huis gaat. Het neuken daarna is niet eens boeiend.
Was geen comeback, dat was een vraag. Ik vroeg me gewoon af of je moeder vaak lift.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:47 schreef Beach het volgende:
[..]
vrienden willen zijn met iemand die zn pik post op een internetforum
Je woont toch in Groningen vriend. Ga je weer shooters?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
groningen maat
ff wat studenten aanpakken
nee maatje heb daar jaren gewoond nu niet meerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je woont toch in Groningen vriend. Ga je weer shooters?
Edit: die n moet een s zijn toch?
damn ik krijg bijna medelijden met jequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Was geen comeback, dat was een vraag. Ik vroeg me gewoon af of je moeder vaak lift.
Ik zag haar laatst namelijk 's avonds naast de snelweg in haar netkousen en minirokje naar automobilisten zwaaien. Doet ze dat vaker?
hey jaroonquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee maatje heb daar jaren gewoond nu niet meer
studenten klap ik met vuisten
studentes paal ik gewn weetje
welke dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Drinky het volgende:
Hey mijn posts zijn weer verdwenen. Ethan's ook
Slechts 165quote:
klopt, alsof ik daadwerkelijk sos zou verkopen op fok lolquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Drinky het volgende:
Hey mijn posts zijn weer verdwenen. Ethan's ook
is de moeite niet eens waar met de hoeveelheid afnamequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
klopt, alsof ik daadwerkelijk sos zou verkopen op fok lol
Kan de crazy rich piano-stack aanradenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Champy het volgende:
Hey ethan kan je me kuurtje aanraden?
Steinway & Sons edition zekrquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan de crazy rich piano-stack aanraden
blijf maar ff wegquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:00 schreef MsMessy het volgende:
Hier nog een paar poppetjes voor de bois...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat kan ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Champy het volgende:
Hey ethan kan je me kuurtje aanraden?
Het is hier geen stormfront waarom zeg je deze dinge?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]Whatever. Fok is toch een dooie teringzooi. Viel spass mit der untergang.
Je komt niet aan FOK!! Praat niet over FOK als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over FOK of FOKFORUM persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef MsMessy het volgende:
Beste lippen die eerste.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:00 schreef MsMessy het volgende:
Hier nog een paar poppetjes voor de bois...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik vragen als waar jouw tong ophoudt en Msmessy dr bille beginnen??quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beste lippen die eerste.
Edit: ik vind dat Messy gemiddeld genomen in het hogere gymkwaliteitssegment zit met haar bijdragen.
Zou daar niet bij in de buurt willen komen. Heb gehoord dat zij open relatie heeft. De gevolgen daarvan zijn mogelijk niet te overzien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mag ik vragen als waar jouw tong ophoudt en Msmessy dr bille beginnen??
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef MsMessy het volgende:
Mooiquote:
Surequote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou daar niet bij in de buurt willen komen. Heb gehoord dat zij open relatie heeft. De gevolgen daarvan zijn mogelijk niet te overzien.
gooi dmquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
yo wie wil me helpen met het opstellen van een strak trainingsschema
srs
gooi 't dan in BB ipv gymquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
srs
Wat wil je bereiken? Denk dat kettlebells je wel goed zullen doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
srs
Geen kettlebells hier in de gymquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken? Denk dat kettlebells je wel goed zullen doen.
Srs
Hey Etha, hoe ging dag 3?
Kap er mee, 9 fucking blaren op m'n klauwen. Allemaal wel leuk en aardig, maar ik kan geen tas met boodschappen meer vasthouden. Kk KB's.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken? Denk dat kettlebells je wel goed zullen doen.
Srs
Hey Etha, hoe ging dag 3?
Nehquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:44 schreef Klokov het volgende:
Gewoon zelf een kopen, is goedkoper dan de sportschool
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je komt niet aan FOK!! Praat niet over FOK als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over FOK of FOKFORUM persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Doe gewoon 3 dagen SL + 20 min LISS, 2 dagen 20 min HIIT. Ain't that hard.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil 3 dagen KT doen en 2 dagen low impact cardio, om en om. Ben cardio echt heel erg zat namelijk, maar moet nog verder afvallen. Struggles. Morgen ff plannetje maken met de instructeur, zal hem dan hier neergooien ter goedkeuring van de mannen hier
de neuk is low impact cardioquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil 3 dagen KT doen en 2 dagen low impact cardio, om en om. Ben cardio echt heel erg zat namelijk, maar moet nog verder afvallen. Struggles. Morgen ff plannetje maken met de instructeur, zal hem dan hier neergooien ter goedkeuring van de mannen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |