Wtfquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:47 schreef Beach het volgende:
[..]
vrienden willen zijn met iemand die zn pik post op een internetforum
Je woont toch in Groningen vriend. Ga je weer shooters?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
groningen maat
ff wat studenten aanpakken
nee maatje heb daar jaren gewoond nu niet meerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je woont toch in Groningen vriend. Ga je weer shooters?
Edit: die n moet een s zijn toch?
damn ik krijg bijna medelijden met jequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Was geen comeback, dat was een vraag. Ik vroeg me gewoon af of je moeder vaak lift.
Ik zag haar laatst namelijk 's avonds naast de snelweg in haar netkousen en minirokje naar automobilisten zwaaien. Doet ze dat vaker?
hey jaroonquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee maatje heb daar jaren gewoond nu niet meer
studenten klap ik met vuisten
studentes paal ik gewn weetje
welke dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Drinky het volgende:
Hey mijn posts zijn weer verdwenen. Ethan's ook
Slechts 165quote:
klopt, alsof ik daadwerkelijk sos zou verkopen op fok lolquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:47 schreef Drinky het volgende:
Hey mijn posts zijn weer verdwenen. Ethan's ook
is de moeite niet eens waar met de hoeveelheid afnamequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
klopt, alsof ik daadwerkelijk sos zou verkopen op fok lol
Kan de crazy rich piano-stack aanradenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Champy het volgende:
Hey ethan kan je me kuurtje aanraden?
Steinway & Sons edition zekrquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan de crazy rich piano-stack aanraden
blijf maar ff wegquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:00 schreef MsMessy het volgende:
Hier nog een paar poppetjes voor de bois...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat kan ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Champy het volgende:
Hey ethan kan je me kuurtje aanraden?
Het is hier geen stormfront waarom zeg je deze dinge?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]Whatever. Fok is toch een dooie teringzooi. Viel spass mit der untergang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |