smerige verradersquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:25 schreef Faeroer het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)l?utm_hp_ref=germany
Hey Beach
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:32 schreef BeamofLight het volgende:
Echt WTF. Het was wel klaar met BB eigenlijk, hij werd toch een mad gisteren zag ik. Maar dan terugkomen met deze totaal wauze uitspatting op half 6 smorgens. Had ik het toch goed gezien. Hij is geen broeder.
rektquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef Klokov het volgende:
Wat lach je Dina
Meestal wanneer jij uitgaat
Krijg je aandacht maar negeer je het
Om je vervolgens af te vragen waarom het niet lukt met de vrouwtjes
Nou?
Ik zeg toch ik was nog helder, je bent pittig snel aangeschoten als je 2 maanden geen alcohol hebt gedronken en amper vet die dag ophebtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je kan nog aardig typen zo laat! Te gekke avond of niet!?
Moet wel toegeven dat 12x70 redelijk zwaar was ineensquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:12 schreef Drinky het volgende:
Al BB's gains van 3 jaar zijn na gister helemaal ongedaan gemaakt. Nu drukt hij nog slechts -32,5kg.
Maareu..kissings?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zeg toch ik was nog helder, je bent pittig snel aangeschoten als je 2 maanden geen alcohol hebt gedronken en amper vet die dag ophebt
Niet zoenen, geen behoefte aan, nee geen naaktpicsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Maareu..kissings?
Of heb je naaktpiccas op snapchat gekregen?
Kan mij 't schelen wat jij vindtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh, BB staat voor Beta-boy.
Volgens mij trek je je dat best wel aan, ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan mij 't schelen wat jij vindt
Ik hoop dat je er goed over zal dromenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Volgens mij trek je je dat best wel aan, ja.
leiden heeft niet echt leuke clubsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Vanavond Leiden, vast wel mensen die daar uit zijn geweest, wat zijn goeie clubs
Echt helemaal niks?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:14 schreef seto het volgende:
[..]
leiden heeft niet echt leuke clubs
wel leuke kroegen
Goed verhaaltje, vriend.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Mooiste foking pickup line ooit, komt zo een meid deze kant oplopen en ik denk ey wtf ik ken jou ergens van dus ik zeg zo hey jij bent toch 't zusje van joske (ik dacht srs dat zij het was) en toen zo haha nee ik ben tessa, heel formeel een handje geven () en uiteindelijk 06 maar vond 't wel mooiste van de avond
![]()
En een maat had een faking rare chick die blijkbaar in z'n nek heeft gebeten tijdens 't dansen
ayyyy die bb topicjequote:Ik train al 6 maanden dus motivatie is niet een probleem.
vrienden willen zijn met iemand die zn pik post op een internetforumquote:
volgens mij heb je srs alleen nog de next, vrienden van me uit leiden gaan ook liever ergens anders heen maar misschien is dat op jouw leeftijd andersquote:
En het is een Belgquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
lol iedereen springt nu na seto als een hongerige hond op bredebroeder.
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
Doe je niks aanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
net gedownloadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:58 schreef Beach het volgende:
hey Dima nog superbikes gekeken vannacht
ik vraag me niet af waarom het niet lukt hoor, het is mij wel duidelijk namelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef Klokov het volgende:
Om je vervolgens af te vragen waarom het niet lukt met de vrouwtjes
als een roedel wolvenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
Klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:12 schreef VMSDKR het volgende:
zoals die cir ciabella
die lift niet eens
oeps
Vertelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vraag me niet af waarom het niet lukt hoor, het is mij wel duidelijk namelijk
harde comeback vriendquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Klopt.
Lift je moeder trouwens vaak?
Dat is inderdaad wel altijd een deceptie jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:11 schreef fathank het volgende:
Het leukste is juist de jacht. Het gevoel van de overwinning wanneer ze met je mee naar huis gaat. Het neuken daarna is niet eens boeiend.
Was geen comeback, dat was een vraag. Ik vroeg me gewoon af of je moeder vaak lift.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |