Je komt niet aan FOK!! Praat niet over FOK als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over FOK of FOKFORUM persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]Whatever. Fok is toch een dooie teringzooi. Viel spass mit der untergang.
Beste lippen die eerste.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:00 schreef MsMessy het volgende:
Hier nog een paar poppetjes voor de bois...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik vragen als waar jouw tong ophoudt en Msmessy dr bille beginnen??quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beste lippen die eerste.
Edit: ik vind dat Messy gemiddeld genomen in het hogere gymkwaliteitssegment zit met haar bijdragen.
Zou daar niet bij in de buurt willen komen. Heb gehoord dat zij open relatie heeft. De gevolgen daarvan zijn mogelijk niet te overzien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mag ik vragen als waar jouw tong ophoudt en Msmessy dr bille beginnen??
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]Whatever. Fok is toch een dooie teringzooi. Viel spass mit der untergang.
Mooiquote:
Surequote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou daar niet bij in de buurt willen komen. Heb gehoord dat zij open relatie heeft. De gevolgen daarvan zijn mogelijk niet te overzien.
gooi dmquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
yo wie wil me helpen met het opstellen van een strak trainingsschema
srs
gooi 't dan in BB ipv gymquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
srs
Wat wil je bereiken? Denk dat kettlebells je wel goed zullen doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
srs
Geen kettlebells hier in de gymquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken? Denk dat kettlebells je wel goed zullen doen.
Srs
Hey Etha, hoe ging dag 3?
Kap er mee, 9 fucking blaren op m'n klauwen. Allemaal wel leuk en aardig, maar ik kan geen tas met boodschappen meer vasthouden. Kk KB's.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken? Denk dat kettlebells je wel goed zullen doen.
Srs
Hey Etha, hoe ging dag 3?
Nehquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:44 schreef Klokov het volgende:
Gewoon zelf een kopen, is goedkoper dan de sportschool
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je komt niet aan FOK!! Praat niet over FOK als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over FOK of FOKFORUM persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Doe gewoon 3 dagen SL + 20 min LISS, 2 dagen 20 min HIIT. Ain't that hard.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil 3 dagen KT doen en 2 dagen low impact cardio, om en om. Ben cardio echt heel erg zat namelijk, maar moet nog verder afvallen. Struggles. Morgen ff plannetje maken met de instructeur, zal hem dan hier neergooien ter goedkeuring van de mannen hier
de neuk is low impact cardioquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil 3 dagen KT doen en 2 dagen low impact cardio, om en om. Ben cardio echt heel erg zat namelijk, maar moet nog verder afvallen. Struggles. Morgen ff plannetje maken met de instructeur, zal hem dan hier neergooien ter goedkeuring van de mannen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |