Iets minder jargon schat, moet je post nu uitgooglen. Behalve de HIIT dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe gewoon 3 dagen SL + 20 min LISS, 2 dagen 20 min HIIT. Ain't that hard.
Knieën beschermen vnl, fietsen dus basically. Shitgewrichten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
de neuk is low impact cardio
Is SL dan wel veilig?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Knieën beschermen vnl, fietsen dus basically. Shitgewrichten.
pls het eiland is een paradijs. help me nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:57 schreef Ethanolic het volgende:
donder dan maar op op dat klote eiland van je
kkklumsy
http://stronglifts.com/5x5/quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
pls het eiland is een paradijs. help me nou maar gewoon.
Zwemmen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Knieën beschermen vnl, fietsen dus basically. Shitgewrichten.
elk weekend, maar dat is meer ontspanning. Ga geen baantjes trekken in een zwembad terwijl ik aan strand kan hangen, maar in de zee is te veel stroming om genoeg te zwemmen om het een work-out te noemen.quote:
Laat staan het gevaar ontvoerd te worden door een kudde zeekoeienquote:Op zondag 28 februari 2016 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
elk weekend, maar dat is meer ontspanning. Ga geen baantjes trekken in een zwembad terwijl ik aan strand kan hangen, maar in de zee is te veel stroming om genoeg te zwemmen om het een work-out te noemen.
Die zien haar gewoon aan als vermist lid van de kudde.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laat staan het gevaar ontvoerd te worden door een kudde zeekoeien
iemand moet jouw plek innemen nu ie ex-fattie bent.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die zien haar gewoon aan als vermist lid van de kudde.
ik was geen deel van de kudde, ik was de kudde.quote:Op zondag 28 februari 2016 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
iemand moet jouw plek innemen nu ie ex-fattie bent.
Anyway, reggaenight. Ayoo.
jarlours omdat er iemand ex-fatty is?quote:Op zondag 28 februari 2016 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
iemand moet jouw plek innemen nu ie ex-fattie bent.
Anyway, reggaenight. Ayoo.
eh moet ik me beledigd voelen namens het eiland ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 03:14 schreef V1z0R het volgende:
sowieso, eiland vol met kanslozen.
in plaats van curaçao noem het weissland of zo
man man man man manquote:Op zondag 28 februari 2016 02:50 schreef Drinky het volgende:
GC / Ik koop 250g diepvries zalm, er zit 175 in.
Oh BB
ik heb altijd geleerd dat squats juist goed zijn danquote:
Niemand geeft een neukquote:Op zondag 28 februari 2016 11:14 schreef BeamofLight het volgende:
Oh ja met die uber bijdehandte Engelse bb termen, ik noem geen namen, ben ik ook zooo klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Viezerikquote:Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef Beach het volgende:
vriend ik had je toch prive torrentsite gestuurd tijd terug daar staat het gewoon op
ik kan me die freak nog wel herinnerenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:55 schreef fathank het volgende:
SEX / Fetish: financieel gebruik tworden door een leuke dame new
Kan iemand hier een spreadsheet van maken?
en wsbk r2?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Wow net wss gekeken echt spannend. Zonde van KNN welvolgende race beter.
niet gekeken, er rijdt daar geen turkquote:
zonde manquote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet gekeken, er rijdt daar geen turk
Wie?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
zonde man
kijk je niet eens voor van der Mark?
quote:Op zondag 28 februari 2016 02:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die zien haar gewoon aan als vermist lid van de kudde.
waar was jequote:Op zondag 28 februari 2016 11:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Rich piana,
@seto
Club was best okè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |