Nee, ik weeg al m'n eten, ben aan 't cuttenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:14 schreef Joe-Momma het volgende:
Heb je serieus je zalm voor en na het bereiden na gewogen.
Dit is wel krenterigheid van de bovenste plank.
Ben jij er ook zo een die systematisch 2 velletje wc papier gebruikt om zijn reet mee te vegen om zo 2 rollen per jaar te besparen. Zodat je na 15 jaar een jumbo pak schijtpapier uitgespaard?
Voedingswaardes liegen er niet om. Als ik een heerlijk gerecht wilde zou ik wel naar een restaurant gaan.quote:
Ben je flink gespierd dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, ik weeg al m'n eten, ben aan 't cutten
Het zijn net de voedingswaardes waar het mij ook omgaat. Ik vertrouw die supermarkt-vis niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voedingswaardes liegen er niet om. Als ik een heerlijk gerecht wilde zou ik wel naar een restaurant gaan.
Wat boeit het jou wat andere mensen doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:14 schreef Joe-Momma het volgende:
Heb je serieus je zalm voor en na het bereiden na gewogen.
Dit is wel krenterigheid van de bovenste plank.
Ben jij er ook zo een die systematisch 2 velletje wc papier gebruikt om zijn reet mee te vegen om zo 2 rollen per jaar te besparen. Zodat je na 15 jaar een jumbo pak schijtpapier uitgespaard?
Voedingswaardes op een product zijn verplicht en moeten kloppen. Wijkt het af wordt het weggegooid.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:18 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Het zijn net de voedingswaardes waar het mij ook omgaat. Ik vertrouw die supermarkt-vis niet.
Koop liever bij een visboer. Stuk duurder, maar je hebt kwaliteit.
Beetje zoals dat paardenvlees verhaal?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voedingswaardes op een product zijn verplicht en moeten kloppen. Wijkt het af wordt het weggegooid.
Ga dan je eigen vis vangen en ga naar een onafhankelijk wetenschappelijk testbureau en laat je vis testen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Beetje zoals dat paardenvlees verhaal?
Nee, het gaat allemaal op en top eerlijk. Er zijn ook geen belangen enzo.
Nah, goede visboer.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ga dan je eigen vis vangen en ga naar een onafhankelijk wetenschappelijk testbureau en laat je vis testen.
Moet het nazoeken maqr volgens mij niet verplicht voor onbehandelde vis.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voedingswaardes op een product zijn verplicht en moeten kloppen. Wijkt het af wordt het weggegooid.
Misschien niet van de visboer, maar als je het in een supermarkt haalt wel degelijk. M.u.v. bepaalde producten als brood etc.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Moet het nazoeken maqr volgens mij niet verplicht voor onbehandelde vis.
1. Zalm niet uit laten lekkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:08 schreef spierbal het volgende:
Staat toch vaak in het klein uitlek gewicht bij?
Kip is toch vlees??quote:Op zondag 28 februari 2016 02:49 schreef Drinky het volgende:
BB, je weet toch dat vlees voornamelijk uit vocht bestaat en dat "verdwijnt" wanneer je het kookt?
Hetzelfde met kip, hetzelfde met vlees.
Je doet nu alsof het bijhouden van een cut-eetpatroon raketwetenschap is
Gevogeltequote:
Als iets geldt voor de visboer geldt het ook voor de supermarkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien niet van de visboer, maar als je het in een supermarkt haalt wel degelijk. M.u.v. bepaalde producten als brood etc.
Zalm moet je niet in NL kopenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom wordt altijd het aantal onbereide grammen vermeld. Ik denk oke ik kan straks 250 gram zalm eten, alleen dan zit er maar 175 op m'n bord.
Dan heb je ook niet de voedingswaarden van die 250g onbereid toch of wel?
Heb jij ooit een kip zien vliegen??quote:
Volgens mij heb jij een beetje gekleurd beeld van de normatieve wereld, zoals jij denkt dat die moet zijn, en de werkelijkheid, de wereld zoals die is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Emoe? Struisvogel? Kiwi? Nandoe?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij ooit een kip zien vliegen??
Zeggen ze in de reclame 'kip, het meest veelzijdige stukje gevogelte'??
Nee. Dus kip is vlees.
Boehoe, ga janken ofzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom wordt altijd het aantal onbereide grammen vermeld. Ik denk oke ik kan straks 250 gram zalm eten, alleen dan zit er maar 175 op m'n bord.
Dan heb je ook niet de voedingswaarden van die 250g onbereid toch of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |