1. Zalm niet uit laten lekkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:08 schreef spierbal het volgende:
Staat toch vaak in het klein uitlek gewicht bij?
Kip is toch vlees??quote:Op zondag 28 februari 2016 02:49 schreef Drinky het volgende:
BB, je weet toch dat vlees voornamelijk uit vocht bestaat en dat "verdwijnt" wanneer je het kookt?
Hetzelfde met kip, hetzelfde met vlees.
Je doet nu alsof het bijhouden van een cut-eetpatroon raketwetenschap is
Gevogeltequote:
Als iets geldt voor de visboer geldt het ook voor de supermarkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien niet van de visboer, maar als je het in een supermarkt haalt wel degelijk. M.u.v. bepaalde producten als brood etc.
Zalm moet je niet in NL kopenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom wordt altijd het aantal onbereide grammen vermeld. Ik denk oke ik kan straks 250 gram zalm eten, alleen dan zit er maar 175 op m'n bord.
Dan heb je ook niet de voedingswaarden van die 250g onbereid toch of wel?
Heb jij ooit een kip zien vliegen??quote:
Volgens mij heb jij een beetje gekleurd beeld van de normatieve wereld, zoals jij denkt dat die moet zijn, en de werkelijkheid, de wereld zoals die is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voedingswaardes op een product zijn verplicht en moeten kloppen. Wijkt het af wordt het weggegooid.
Emoe? Struisvogel? Kiwi? Nandoe?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij ooit een kip zien vliegen??
Zeggen ze in de reclame 'kip, het meest veelzijdige stukje gevogelte'??
Nee. Dus kip is vlees.
Boehoe, ga janken ofzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom wordt altijd het aantal onbereide grammen vermeld. Ik denk oke ik kan straks 250 gram zalm eten, alleen dan zit er maar 175 op m'n bord.
Dan heb je ook niet de voedingswaarden van die 250g onbereid toch of wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |