De schenktemperatuur is dusdanig laag dat je het niet proeft en dan is alle rommel wel drinkbaar. Dat is ook gewoon echt het hele eiereten in dit geval. Ik pas voor dat biertje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink dit:
[ afbeelding ]
Niet echt wereldschokkend maar wel lekker. Duidelijk lekkerder dan "normale" Heineken, voor zover dat niet tussen mijn oren zit.
AVG'tje?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef eriksd het volgende:
Lekker gegeten mensen. Dit wilde ik even kwijt.
Dat is helemaal niet waar. Schenktemperatuur is gewoon koelkast-temperatuur, zoals elk pils hoort. Ik vond het leuk om te proberen, het is toch vrij bijzonder dat Heineken zoiets uitgeeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De schenktemperatuur is dusdanig laag dat je het niet proeft en dan is alle rommel wel drinkbaar. Dat is ook gewoon echt het hele eiereten in dit geval. Ik pas voor dat biertje.
Paardenworstje erbij, hoppa.quote:
Het is alleen extra vers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Schenktemperatuur is gewoon koelkast-temperatuur, zoals elk pils hoort. Ik vond het leuk om te proberen, het is toch vrij bijzonder dat Heineken zoiets uitgeeft.
Ik vind Heineken trouwens ook echt niet viezer dan Amstel, Dommelsch, Bavaria, Grolsch.
Wil je een marsbar? Mag niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:55 schreef Kaas- het volgende:
ARS-BAR staan er links bovenin het scherm bij voetbal. Speciaal voor mij?
Maar wel hetzelfde bier; alleen koud en donker en snel vervoerd. Je proeft het dus wel. Minder plat en meer hoppig.quote:
Dan keek ik verkeerd, ik dacht dat je die ijskoude Heineken dronk. Maar je hebt een normale dus? Nog viezer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Schenktemperatuur is gewoon koelkast-temperatuur, zoals elk pils hoort. Ik vond het leuk om te proberen, het is toch vrij bijzonder dat Heineken zoiets uitgeeft.
Ik vind Heineken trouwens ook echt niet viezer dan Amstel, Dommelsch, Bavaria, Grolsch.
Niet kijken, METEEN SCHREEUWENquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan keek ik verkeerd, ik dacht dat je die ijskoude Heineken dronk. Maar je hebt een normale dus? Nog viezer.
Waarom? Staat overigens ook pontificaal op het plaatje dat ik net stuurde, maar soit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
Oh, is het dat 'verse' bier? Dat is echt de grap van de eeuw.
Die andere is oud en bedorven?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
Oh, is het dat 'verse' bier? Dat is echt de grap van de eeuw.
Vers en ijskoud lijken natuurlijk ook heel erg op elkaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Staat overigens ook pontificaal op het plaatje dat ik net stuurde, maar soit.
Haha, lijken, snap je?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vers en ijskoud lijken natuurlijk ook heel erg op elkaar.
Nee, gewoon oud en bedorven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Euribob het volgende:
Althans, ik neem aan dat Tem dat ook weleens te horen krijgt.
Ik ben van heel Netflix af gestapt, het enige wat ze hier in Nederland aanbieden zijn series en oude films die al in de kast staan. Ik vind het maar een matig medium (hoewel een Amerikaanse VPN/DNS wel voordelen heeft, maar ook dát is te downloaden).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:02 schreef Euribob het volgende:
Ah, Amerikaanse Netflix heeft Family Guy seizoen 13.
Bier is meestal beter als je het laat rijpen. Fermentatie is een conserveringsmethode, dus vers is juist slecht. Er is geen verschil met het normale bier, behalve dat het in de koeling staat, bierbrouwen duurt gewoon lang. Het is niet te vergelijken met verse melk ofzo, het is allemaal ouwe drab.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Staat overigens ook pontificaal op het plaatje dat ik net stuurde, maar soit.
Kwaliteitsbier is beter als je het laat rijpen. Pils wordt echt niet beter van anderhalf jaar bij kamertemperatuur in de zon in een winkel staan. Er is inderdaad geen verschil met het normale bier, dat zei ik al.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bier is meestal beter als je het laat rijpen. Fermentatie is een conserveringsmethode, dus vers is juist slecht. Er is geen verschil met het normale bier, behalve dat het in de koeling staat, bierbrouwen duurt gewoon lang. Het is niet te vergelijken met verse melk ofzo, het is allemaal ouwe drab.
Van je bank afkomen om een dvd aan te zetten, is echter zwaar kut.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben van heel Netflix af gestapt, het enige wat ze hier in Nederland aanbieden zijn series en oude films die al in de kast staan. Ik vind het maar een matig medium (hoewel een Amerikaanse VPN/DNS wel voordelen heeft, maar ook dát is te downloaden).
WAAROM KOOP JE HET DAN!?!?!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kwaliteitsbier is beter als je het laat rijpen. Pils wordt echt niet beter van anderhalf jaar bij kamertemperatuur in de zon in een winkel staan. Er is inderdaad geen verschil met het normale bier, dat zei ik al.
Downloaden -> kopiëren naar je mediaspeler. Hoef ik de bank niet voor af te komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van je bank afkomen om een dvd aan te zetten, is echter zwaar kut.
Nee, dan betaal ik liever dat beetje kleingeld voor Netflix.
High roller Koos.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van je bank afkomen om een dvd aan te zetten, is echter zwaar kut.
Nee, dan betaal ik liever dat beetje kleingeld voor Netflix.
Omdat het anders smaakt dan regulier Heineken, en omdat ik het leuk vindt zoiets te proberen. Dat zei ik net al.quote:
Grootste marketingtruc ever.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink dit:
[ afbeelding ]
Niet echt wereldschokkend maar wel lekker. Duidelijk lekkerder dan "normale" Heineken, voor zover dat niet tussen mijn oren zit.
Kaas- wil graag de bier connaisseur uithangen. Gewoon laten lullen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het anders smaakt dan regulier Heineken, en omdat ik het leuk vindt zoiets te proberen. Dat zei ik net al.
Zal volgende keer alleen nog maar elitair verantwoorde biertjes posten.
Dat lijkt me een wat grote eer voor een eenmalig biertje (of in elk geval een eenmalige verpakking) dat in kleine oplage wordt gemaakt maar wat jij wil.quote:
Pils is pils, of dat nou 'vers' is of niet. Dat is het mooie van pils, grootschalige eenheidsworst.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kwaliteitsbier is beter als je het laat rijpen. Pils wordt echt niet beter van anderhalf jaar bij kamertemperatuur in de zon in een winkel staan. Er is inderdaad geen verschil met het normale bier, dat zei ik al.
Hey meneer Horkmans. U hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Obama maakt dit geheel echt keihard af.
Dat lijkt me wel beter ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het anders smaakt dan regulier Heineken, en omdat ik het leuk vindt zoiets te proberen. Dat zei ik net al.
Zal volgende keer alleen nog maar elitair verantwoorde biertjes posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ik lurk hier doorgaans en af en toe moet ik even reageren op Kaas, Tchock en Bob. Goed om u terug te hebben als FA.quote:
'Oh, het staat in het koelvak en er staat vers op. Het moet wel beter zijn!'quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me een wat grote eer voor een eenmalig biertje (of in elk geval een eenmalige verpakking) dat in kleine oplage wordt gemaakt maar wat jij wil.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel beter ja.
Jij checkt ook echt pils in, mi gado.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zal jou eens inchecken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij checkt ook echt pils in, mi gado.
Ingecheckt, kofschip.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Kaas- het volgende:
Gaarne geen commentaar op hoe ik anglicismen vervoeg als voltooid deelwoord. Dat is het enige dat ik echt niet beheers in 'onze' taal.
Amerikaanse IPA's zijn goed in mijn ogen, de rest is niet echt te drinken als Europeaan zijnde.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Heilwasser het volgende:
Amerikaans lightbier is pure zeik. Dan is het Nederlands opperbier goed te nassen.
Van de toko. Kokita.quote:
Bud light. Man, daar is zelfs Heineken een godendrank bij.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Heilwasser het volgende:
Amerikaans lightbier is pure zeik. Dan is het Nederlands opperbier goed te nassen.
Maar 3 cm? Wat insinueer jij?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je anus binnenkort 3cm breder in doorsnede is. Zo moeilijk is het niet Rezanika.
Ik was laatst in een goed speciaalbiercafé, 5 euro voor Bud Light.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bud light. Man, daar is zelfs Heineken een godendrank bij.
Allemaal hommels.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En soms ben ik hier om Rezania te negeren.
Sowieso lightbeer, hoe kom je erop. Vuige papzakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amerikaanse IPA's zijn goed in mijn ogen, de rest is niet echt te drinken als Europeaan zijnde.
Gewoon aan de shandy.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sowieso lightbeer, hoe kom je erop. Vuige papzakken.
Het is 8 euro per maand. Een keer niet lunchen op vrijdag en je hebt het al terugverdiend.quote:
Nouja, hier in Nederland hebben we Radler, maar dat vind ik persoonlijk nog beter te drinken dan de light-varianten in Amerika.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sowieso lightbeer, hoe kom je erop. Vuige papzakken.
Radler is gewoon lekker als het echt goed warm is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, hier in Nederland hebben we Radler, maar dat vind ik persoonlijk nog beter te drinken dan de light-varianten in Amerika.
Precies dat, gewoon een beetje ijs erbij, limoentje erin, prima non-alcohol variant.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Radler is gewoon lekker als het echt goed warm is.
Ook helemaal niet gay inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Radler is gewoon lekker als het echt goed warm is.
Ik zit beneden het gemiddelde en lig gewoon wakker van zulke dingen ja?!?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof iemand met een gemiddeld IQ zich druk gaat maken over of iets "gay" is of niet
Gewoon een Duits product, dat kan niet gay zijn.quote:
Ria wil enkel een dikke BMW waar een piemel in moet of zo.quote:
Geeft niet, als je eenmaal de twintig bent gepasseerd is het niet belangrijk meer. Komt goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit beneden het gemiddelde en lig gewoon wakker van zulke dingen ja?!?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gewoon een Duits product, dat kan niet gay zijn.
Gewoon random uitspraken van PVV'ers nemen en door elkaar gooien, niveautje blijft hetzelfde.quote:
Oh, nu ben je welkom hier. Dit is ongeveer het motto van de SC.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon random uitspraken van PVV'ers nemen en door elkaar gooien, niveautje blijft hetzelfde.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, nu ben je welkom hier. Dit is ongeveer het motto van de SC.
Yes. Genieten.quote:
Hoi Hork, dat jij hier opeens postquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geeft niet, als je eenmaal de twintig bent gepasseerd is het niet belangrijk meer. Komt goed.
Hahaha. Hardop gelachen.quote:
Gutmenschquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hoi Hork, dat jij hier opeens post
Oh ja, ik moet nog een vlaggenstokhouder regelen voor begin mei.quote:
Gewoon op iedereen schelden, behalve op Disana, Janneke en Leandra. Af en toe iets over politiek tussendoor. You'll fit right in.quote:
Hier een foto van Hitler in Parijs:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is anders behoorlijk Duits gay.
Die staat duidelijk te fappen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hier een foto van Hitler in Parijs:
[ afbeelding ]
Wat wil je, in het bijzijn van al die uniformen.quote:
En vooral als men met pauperbier aan komt zetten ze even goed op hun plek zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon op iedereen schelden, behalve op Disana, Janneke en Leandra. Af en toe iets over politiek tussendoor. You'll fit right in.
Is dat die man met die misvormde micropenis?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hitler was ook maar gewoon een normale man die van vakantie hield en zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tchock een beetje uit de tent lokken. Niet echt ingewikkeld trouwens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon op iedereen schelden, behalve op Disana, Janneke en Leandra. Af en toe iets over politiek tussendoor. You'll fit right in.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het beste. Vooral Tchock waardeert het als je zijn bier afkeurt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
En vooral als men met pauperbier aan komt zetten ze even goed op ze plek zetten.
Dat is niet zo moeilijk als hij met Heineken Vers aan komt zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is het beste. Vooral Tchock waardeert het als je zijn bier afkeurt.
Hehe. Touché.quote:
Ik kwam hier voor het bier, bleef voor de Hitler.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is dit ineens voor massamigratie.
Rood dus, nee, dat vind ik vies, doe mij maar Spa blauw.quote:
Hallo Pim.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
I did nazi this coming.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor het bier, bleef voor de Hitler.
Des te leuker. Whehe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Tchock een beetje uit de tent lokken. Niet echt ingewikkeld trouwens.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Klopt. Ik doe 't zelf ook wel eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Tchock een beetje uit de tent lokken. Niet echt ingewikkeld trouwens.
Je verwachtte dan ook PSV.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef Tchock het volgende:
De wedstrijd is niet helemaal wat ik er van verwacht had.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rood dus, nee, dat vind ik vies, doe mij maar Spa blauw.
[..]
Hallo Pim.
Daar gaat mijn grap.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand verwacht de Spaanse inquisitie.
Wat een klein toilet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Jullie willen gewoon allemaal hier wonen:
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #137
Varken in je huis.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha verdomme, ik zou daar echt goed om kunnen lachen als ik dat zou vinden in mijn pas gekochte woningquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Niet alle kaas is gelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom wil ik kaas als ik al kaas heb?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh god je bent ook al een wannabe kaaspurist
Het is smeerkaas en het is lekker, boeie.quote:
Hier in de buurt woont wel zo'n mafkees die gezellig met z'n varken door de stad banjert.quote:
Dat is geen kaas.quote:
Ken ik niet.quote:
Spaanse schapenkaas, is lekker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker. Doe regelmatig kaasplankjes maar vraag dan niet zo naar wat alles is.
Nee, vraag dat maar aan je moeder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:44 schreef LompeHork het volgende:
REZ! Jij hebt wel ervaring met zuigkracht: DIG / Stofzuiger
Kom hier een keer bier drinken dan, heb ik altijd in huis, duizend dagen gerijpte kaas. Fucking awesome.quote:
Klinkt heerlijk. Hoe ouder kaas is hoe beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom hier een keer bier drinken dan, heb ik altijd in huis, duizend dagen gerijpte kaas. Fucking awesome.
Ja, doe biermeet bij jou dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom hier een keer bier drinken dan, heb ik altijd in huis, duizend dagen gerijpte kaas. Fucking awesome.
Meh, dat dacht ik altijd en toen ging ik ouwe kaas bij de kaasboer halen. Damn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk. Hoe ouder kaas is hoe beter.
Dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk. Hoe ouder kaas is hoe beter.
Meerdere keren gedaan al, maar zal het binnenkort weer eens goed gaan plannen met voorbereidingquote:
Hoezo? Oh man. Zo lekker. Dat het helemaal uit elkaar brokkelt voor je er een mes in kunt zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, dat dacht ik altijd en toen ging ik ouwe kaas bij de kaasboer halen. Damn.Iets te veel van het goede.
Chill. Of anders meet in het Elfde Gebod, neem je het mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Meerdere keren gedaan al, maar zal het binnenkort weer eens goed gaan plannen met voorbereiding
Laatste keer dat ik ervan hoorde was die BBQ 2 jaar geleden of zo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gebeurt bijna nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gebeurt bijna nooit.
Meenemen vind ik weer zo kansloos. Doe wel weer een proeverij hier, veel makkelijker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chill. Of anders meet in het Elfde Gebod, neem je het mee.
Zoutkorrels en te dominant. Ik wil het nog wel gewoon op brood kunnen doen. Brood en kaas.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Oh man. Zo lekker. Dat het helemaal uit elkaar brokkelt voor je er een mes in kunt zetten.
Heb je het nu weer over peners?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
Zijn heel veel lekkere kaassoorten. En oud is ook lekker. Moet alleen niet voor de helft uit zoutkorrels bestaan.
Vorige maand nogquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ervan hoorde was die BBQ 2 jaar geleden of zo?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:48 schreef Tchock het volgende:
Old AmsterdamOld wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Old AmsterdamVan mij krijg je dat geneuzel niet, ik vind dat ook gewoon lekkere kaas, ziltig en gewoon een beetje hard, zo hoort het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old AmsterdamIs geen oude kaas, is een marketingtruc. Het is te duur en je betaalt enkel voor de naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg toch ook "waar ik van hoorde".quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Sinds ze door hebben dat ik makkelijk uit mijn tent te lokken ben krijg ik geneuzel over alles. Of dat terecht is laat ik aan de lezer over.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van mij krijg je dat geneuzel niet, ik vind dat ook gewoon lekkere kaas, ziltig en gewoon een beetje hard, zo hoort het.
Moet je toch eens beter lezen. Waren niet geheime illuminati meets. Die zijn maar vier keer per jaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ervan hoorde was die BBQ 2 jaar geleden of zo?
Rezania is hier ook al wel eens boos geworden hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds ze door hebben dat ik makkelijk uit mijn tent te lokken ben krijg ik geneuzel over alles. Of dat terecht is laat ik aan de lezer over.
Rez is dan ook een flikker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rezania is hier ook al wel eens boos geworden hoor.
Ach, "als mod zijnde" ken ik je nog uit DIG, dus ik ben "onzijdig" *KUCH KUCH*quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds ze door hebben dat ik makkelijk uit mijn tent te lokken ben krijg ik geneuzel over alles. Of dat terecht is laat ik aan de lezer over.
http://forum.fok.nl/topic/2262188 Nouja, ding was wel een beetje weg gezakt, true that.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je toch eens beter lezen. Waren niet geheime illuminati meets. Die zijn maar vier keer per jaar.
Ik kom eigenlijk enkel in de SC en voor de rest kijk ik nooit in ABO, dus tja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je toch eens beter lezen. Waren niet geheime illuminati meets. Die zijn maar vier keer per jaar.
Wel een flikker die meer verstand heeft van bier dan jij, hihi.quote:
Dat riep je moeder gister ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk enkel in de SC en voor de rest kijk ik nooit in ABO, dus tja.
Als je daar een stijfje van krijgt wens ik je alle geluk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een flikker die meer verstand heeft van bier dan jij, hihi.
Ik fap erop ja. Gist.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je daar een stijfje van krijgt wens ik je alle geluk.
Eerst maar eens beginnen met opvang in eigen regio.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar eens overwegen een hek om deze SC te bouwen. Die gelukszoekers een beetje buiten houden.
Als je je shredder onder de brievenbus bewaart moet je niet klagen dat niemand je ooit een kaartje stuurt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk enkel in de SC en voor de rest kijk ik nooit in ABO, dus tja.
Old AmsterdamNaar oer-Hollandse traditie je kaas, die niet uit Amsterdam komt, "Old" Amsterdam noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Het was dan ook zo gistig. Oh wacht, die was al gemaakt.quote:
Ik ben helemaal afgekickt van blauwe schimmelkaas sinds ik doorhad dat dezelfde schimmel als op mijn brood ook in die kaas zit.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je je shredder onder de brievenbus bewaart moet je niet klagen dat niemand je ooit een kaartje stuurt.
Die benaming is wel logisch, aangezien "oude" kaas een beschermde naam is. Aangezien Old Amsterdam niet wordt gerijpt voor de tijd die daar voor staat (12 of 18 maanden uit mijn hoofd) mag het dus geen Oud Amsterdam heten; dit is de oplossing daarvoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naar oer-Hollandse traditie je kaas, die niet uit Amsterdam komt, "Old" Amsterdam noemen.
Niet echt rationeel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben helemaal afgekickt van blauwe schimmelkaas sinds ik doorhad dat dezelfde schimmel als op mijn brood ook in die kaas zit.
Tijd dat de overheid wat dwingende kaaswetten maakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die benaming is wel logisch, aangezien "oude" kaas een beschermde naam is. Aangezien Old Amsterdam niet wordt gerijpt voor de tijd die daar voor staat (12 of 18 maanden uit mijn hoofd) mag het dus geen Oud Amsterdam heten; dit is de oplossing daarvoor.
Uiteindelijk wel lelijk ja, van die namen in meerdere talen.
Steekproeven van minstens dertig centimeter?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tijd dat de overheid wat dwingende kaaswetten maakt.
Doet Brussel al. Anders gaan al die Polen opeens mozzarella maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tijd dat de overheid wat dwingende kaaswetten maakt.
Is het ook niet, zeker omdat ik ook wel weet dat het niet schadelijk is. Maar toch, die geur.quote:
Gemaakt met melk van Poolse buffels. Zie je het al voor je? Gad-ver-damme.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Doet Brussel al. Anders gaan al die Polen opeens mozzarella maken.
Lekkere dingen ruiken niet altijd lekker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het ook niet, zeker omdat ik ook wel weet dat het niet schadelijk is. Maar toch, die geur.
Haha. Buffels. Cute. Probeer koeien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gemaakt met melk van Poolse buffels. Zie je het al voor je? Gad-ver-damme.
Haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gemaakt met melk van Poolse buffels. Zie je het al voor je? Gad-ver-damme.
Nee, dat is een hint dat je je daar eens goed moet wassen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekkere dingen ruiken niet altijd lekker.
Mozzarella wordt gemaakt van koeienmelk?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Buffels. Cute. Probeer koeien.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je hebt het blijkbaar over iets dat je lekker vindt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is een hint dat je je daar eens goed moet wassen.
Ik las het ook. Ga jij of ga ik?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mozzarella wordt gemaakt van koeienmelk?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je hebt het blijkbaar over iets dat je lekker vindt.
Klopt natuurlijk wel. Wat ik ook eet of drink, ik ruik er altijd eerst aan. Waar ik altijd belachelijk om wordt gemaakt, maar boeie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even serieus, geur speelt een enorm grote factor in je smaakbeleving. Als iets meurt vind ik het meestal ook niet lekker.
Zonder reuk kun je nauwelijks proeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even serieus, geur speelt een enorm grote factor in je smaakbeleving. Als iets meurt vind ik het meestal ook niet lekker.
Laatst nog een artikel in de NRC dat veel internetdates ook verkeerd gaan omdat mensen elkaars geur niet kennen van tevoren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar. Als iemand niet goed ruikt geef ik het meestal weinig kans.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laatst nog een artikel in de NRC dat veel internetdates ook verkeerd gaan omdat mensen elkaars geur niet kennen van tevoren.
Ga jij maar, mijn dedaingehalte is te hoog vandaag.quote:
En we hebben Leandra nog wel speciaal voor jou binnengehaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Disana het volgende:
Vieze praatjes hier met al die kerels.
Dat waardeer ik ook zeer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
En we hebben Leandra nog wel speciaal voor jou binnengehaald.
Misschien nog een Maghrebijnse erbij voor de diversiteit?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
En we hebben Leandra nog wel speciaal voor jou binnengehaald.
Ik heb er een gezien in NWS.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Misschien nog een Maghrebijnse erbij voor de diversiteit?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk wel. Wat ik ook eet of drink, ik ruik er altijd eerst aan. Waar ik altijd belachelijk om wordt gemaakt, maar boeie.
Wat?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laatst nog een artikel in de NRC dat veel internetdates ook verkeerd gaan omdat mensen elkaars geur niet kennen van tevoren.
https://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_matchmakingquote:
Zeg maar gerust altijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga jij maar, mijn dedaingehalte is te hoog vandaag.
Feromonenfeestjes man. Tijdje terug helemaal hip.quote:
Ik kan me wel voorstellen dat als je voor het eerst samen een drankje doet en die ander een enorme graflucht uit z'n bek in je richting smijt, dat je er gauw klaar mee bent.quote:
Het gaat om de lichaamsgeur.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je voor het eerst samen een drankje doet en die ander een enorme graflucht uit z'n bek in je richting smijt, dat je er gauw klaar mee bent.
Dat is wel echt een enorm bazennummer.quote:
Supermarktmozzarella wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mozzarella wordt gemaakt van koeienmelk?
Creatieve definities, zo kennen we je.quote:
Mensen die via internet daten douchen natuurlijk niet en/of ruiken naar de deo van hun moeder.quote:
Ook in de supermarkt kun je mozzarella van buffels kopen, hoor. Veel lekkerder dan de koeienvariant.quote:
Gaat juist om de lichaamsgeur die je afscheidt, niet die bacteriële ophopingen in je mond.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je voor het eerst samen een drankje doet en die ander een enorme graflucht uit z'n bek in je richting smijt, dat je er gauw klaar mee bent.
Ja, dat las ik ook. Maar nu neem je mijn post te serieus. Of nou ja, op de verkeerde manier serieus, want het citaat is ook waar.quote:
Stinksmoel helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gaat juist om de lichaamsgeur die je afscheidt, niet die bacteriële ophopingen in je mond.
Sorry, ik zal je nooit meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook. Maar nu neem je mijn post te serieus. Of nou ja, op de verkeerde manier serieus, want het citaat is ook waar.
Over creatieve definities gesproken..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Creatieve definities, zo kennen we je.
Heb je daar een bron voor?
Zijn er dan nog mensen die niet via internet daten?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen die via internet daten douchen natuurlijk niet en/of ruiken naar de deo van hun moeder.
Is dit het punt waarop je uit de kast komt als een genderfluïde panseksuele koekenpan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Over creatieve definities gesproken..
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen die niet via internet daten?
Dubieus dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je nooit meer serieus nemen.
Nee, GS is zelf ook vrij creatief in zijn definities. Das alles.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dit het punt waarop je uit de kast komt als een genderfluïde panseksuele koekenpan?
Ehmm, FB, Tinder, Fok, halleauuu, allemaal interwebz.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]Alhoewel, ik had hem wel via FB mee uitgevraagd.
Tja, GS.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, GS is zelf ook vrij creatief in zijn definities. Das alles.
Maar ik kende hem al IRL. Alleen was ik nerveus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehmm, FB, Tinder, Fok, halleauuu, allemaal interwebz.
Meer een zeldzaamheid dan vanzelfsprekendheid is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook in de supermarkt kun je mozzarella van buffels kopen, hoor. Veel lekkerder dan de koeienvariant.
Dan kom je in de verkeerde winkels.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer een zeldzaamheid dan vanzelfsprekendheid is mijn ervaring.
Je schijnt in het echt ook gewoon vreemden aan te kunnen spreken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen die niet via internet daten?
Jij bent gewoon elitair opgevoed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan kom je in de verkeerde winkels.
Prima, dan telt die niet mee, maar ik vroeg ook of er mensen zijn die überhaupt niet via internet daten, niet of ze het daarnaast niet ook op andere manieren doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik kende hem al IRL. Alleen was ik nerveus.
Kan ook gewoon allebei denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je schijnt in het echt ook gewoon vreemden aan te kunnen spreken.
Ja ja. Als je een mes tussen je ribben of een bom op je hoofd wil.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij gingen wel altijd naar de kaasboer voor onze kaas, inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gewoon elitair opgevoed.
Zo'n lekker wijf in de supermarkt met een kort pittig kapsel en 50 kilo aan overgewicht, en dan spreek je haar aan terwijl ze bij het chipsrek staat. Echt romantisch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Internet is wel ideaal ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima, dan telt die niet mee, maar ik vroeg ook of er mensen zijn die überhaupt niet via internet daten, niet of ze het daarnaast niet ook op andere manieren doen.
Zou ik ook wel willen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij gingen wel altijd naar de kaasboer voor onze kaas, inderdaad.
Doodeng man.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is een kaasboer? Ik ga naar de fromagerie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij gingen wel altijd naar de kaasboer voor onze kaas, inderdaad.
Zo wispelturig, teringlijers!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Goed, ik ga dit hommofeestje even verlaten. Tijd om de nieuwe rijdende rechter te kijken.
Ik haal het vaak bij een lokale delicatessenzaak, de Albert Heijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer een zeldzaamheid dan vanzelfsprekendheid is mijn ervaring.
En dan voor brood naar de croissanterie zeker?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is een kaasboer? Ik ga naar de fromagerie.
Mooiste aflevering ooit. Maar er is nu een nieuwe rijdende rechter, beetje mehh.quote:
Die ik aanspreek met BOELANSJÈÈÈÈRRR.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan voor brood naar de croissanterie zeker?
Ik ben gewoon wat meer een taalpurist dan jij. No hard feelings verder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is een kaasboer? Ik ga naar de fromagerie.
It takes one to know one.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, GS is zelf ook vrij creatief in zijn definities. Das alles.
Dat vinden die vreemden maar akward.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Danku.quote:
Een dikkequote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat meer een taalpurist dan jij. No hard feelings verder.
Oh ja, jij bent zo'n omhooggevallen labsmurf die denkt dat hij heilig is om zijn studiekeuze. Dat was ik vergeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een dikke[ afbeelding ] voor jou, jongen. Of is dit alfahumor wat me echt totaal ontgaat?
Deze was weer te duidelijk? Ik kan het ook nooit goed doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een dikke[ afbeelding ] voor jou, jongen. Of is dit alfahumor wat me echt totaal ontgaat?
Nou ja, je moet iets als je studie daadwerkelijk nuttig is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent zo'n omhooggevallen labsmurf die denkt dat hij heilig is om zijn studiekeuze. Dat was ik vergeten.
Kijk, je past je al aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent zo'n omhooggevallen labsmurf die denkt dat hij heilig is om zijn studiekeuze. Dat was ik vergeten.
Jawel, gewoon broekje omlaag en voorover buigen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze was weer te duidelijk? Ik kan het ook nooit goed doen.
Wat is dit nou voor niks-post. Wat moet je dan als je studie nuttig is?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, je moet iets als je studie daadwerkelijk nuttig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |