Ook in de supermarkt kun je mozzarella van buffels kopen, hoor. Veel lekkerder dan de koeienvariant.quote:
Gaat juist om de lichaamsgeur die je afscheidt, niet die bacteriële ophopingen in je mond.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je voor het eerst samen een drankje doet en die ander een enorme graflucht uit z'n bek in je richting smijt, dat je er gauw klaar mee bent.
Ja, dat las ik ook. Maar nu neem je mijn post te serieus. Of nou ja, op de verkeerde manier serieus, want het citaat is ook waar.quote:
Stinksmoel helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gaat juist om de lichaamsgeur die je afscheidt, niet die bacteriële ophopingen in je mond.
Sorry, ik zal je nooit meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook. Maar nu neem je mijn post te serieus. Of nou ja, op de verkeerde manier serieus, want het citaat is ook waar.
Over creatieve definities gesproken..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Creatieve definities, zo kennen we je.
Heb je daar een bron voor?
Zijn er dan nog mensen die niet via internet daten?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen die via internet daten douchen natuurlijk niet en/of ruiken naar de deo van hun moeder.
Is dit het punt waarop je uit de kast komt als een genderfluïde panseksuele koekenpan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Over creatieve definities gesproken..
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen die niet via internet daten?
Dubieus dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je nooit meer serieus nemen.
Nee, GS is zelf ook vrij creatief in zijn definities. Das alles.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dit het punt waarop je uit de kast komt als een genderfluïde panseksuele koekenpan?
Ehmm, FB, Tinder, Fok, halleauuu, allemaal interwebz.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]Alhoewel, ik had hem wel via FB mee uitgevraagd.
Tja, GS.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, GS is zelf ook vrij creatief in zijn definities. Das alles.
Maar ik kende hem al IRL. Alleen was ik nerveus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehmm, FB, Tinder, Fok, halleauuu, allemaal interwebz.
Meer een zeldzaamheid dan vanzelfsprekendheid is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook in de supermarkt kun je mozzarella van buffels kopen, hoor. Veel lekkerder dan de koeienvariant.
Dan kom je in de verkeerde winkels.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer een zeldzaamheid dan vanzelfsprekendheid is mijn ervaring.
Je schijnt in het echt ook gewoon vreemden aan te kunnen spreken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen die niet via internet daten?
Jij bent gewoon elitair opgevoed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan kom je in de verkeerde winkels.
Prima, dan telt die niet mee, maar ik vroeg ook of er mensen zijn die überhaupt niet via internet daten, niet of ze het daarnaast niet ook op andere manieren doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik kende hem al IRL. Alleen was ik nerveus.
Kan ook gewoon allebei denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je schijnt in het echt ook gewoon vreemden aan te kunnen spreken.
Ja ja. Als je een mes tussen je ribben of een bom op je hoofd wil.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij gingen wel altijd naar de kaasboer voor onze kaas, inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gewoon elitair opgevoed.
Zo'n lekker wijf in de supermarkt met een kort pittig kapsel en 50 kilo aan overgewicht, en dan spreek je haar aan terwijl ze bij het chipsrek staat. Echt romantisch.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |