En we hebben Leandra nog wel speciaal voor jou binnengehaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Disana het volgende:
Vieze praatjes hier met al die kerels.
Dat waardeer ik ook zeer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
En we hebben Leandra nog wel speciaal voor jou binnengehaald.
Misschien nog een Maghrebijnse erbij voor de diversiteit?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
En we hebben Leandra nog wel speciaal voor jou binnengehaald.
Ik heb er een gezien in NWS.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Misschien nog een Maghrebijnse erbij voor de diversiteit?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk wel. Wat ik ook eet of drink, ik ruik er altijd eerst aan. Waar ik altijd belachelijk om wordt gemaakt, maar boeie.
Wat?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laatst nog een artikel in de NRC dat veel internetdates ook verkeerd gaan omdat mensen elkaars geur niet kennen van tevoren.
https://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_matchmakingquote:
Zeg maar gerust altijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga jij maar, mijn dedaingehalte is te hoog vandaag.
Feromonenfeestjes man. Tijdje terug helemaal hip.quote:
Ik kan me wel voorstellen dat als je voor het eerst samen een drankje doet en die ander een enorme graflucht uit z'n bek in je richting smijt, dat je er gauw klaar mee bent.quote:
Het gaat om de lichaamsgeur.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je voor het eerst samen een drankje doet en die ander een enorme graflucht uit z'n bek in je richting smijt, dat je er gauw klaar mee bent.
Dat is wel echt een enorm bazennummer.quote:
Supermarktmozzarella wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mozzarella wordt gemaakt van koeienmelk?
Creatieve definities, zo kennen we je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |