Waar gaat het heen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geen Mars-repen meer eten.![]()
http://www.nu.nl/eten-en-(...)rs-en-milky-way.html
Hulde.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kat heeft geluk. Ben deze zomer op Lesbos, als ik hem daar tegenkwam had ik er direct bami van gemaakt.
Gieterveen, dan daal je wel af diep in de krochten van Nederland.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / Minderjarige meisjes in seksclub Drenthe
Creatieve titel weer bij de buren.
De Duitsers lieten het destijds links liggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gieterveen, dan daal je wel af diep in de krochten van Nederland.
Voelt toch raar omdat ik soms ook in die trein zitquote:
Drenthe in de titel, ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gieterveen, dan daal je wel af diep in de krochten van Nederland.
Links komt ook altijd overal mee weg zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De Duitsers lieten het destijds links liggen.
Die bezochten geen minderjarige hoertjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De Duitsers lieten het destijds links liggen.
Niet in NL, de Nederlanders waren immers een broedervolk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die bezochten geen minderjarige hoertjes?
Ik reken het onder Groningenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Drenthe in de titel, ik weet genoeg.
Vandaag zat je zeker op die hoogwerker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voelt toch raar omdat ik soms ook in die trein zit
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vandaag zat je zeker op die hoogwerker.
Die verkopen ze aan Afrika.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
Zouden ze die tussenwagons van die trein nog kunnen repareren of zijn die ook afgeschreven?
Gewoon verkopen aan Angola, of België.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
Zouden ze die tussenwagons van die trein nog kunnen repareren of zijn die ook afgeschreven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Neelie Kroes?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
Ha, de scharrel van Rutte bij DWDD.
Of 'm ergens anders voor gebruikt dan praten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leuke tjik als ze haar mond houdt.
En Markje tegen de premier.quote:
True.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:13 schreef Kaas- het volgende:
Kan allemaal wel zijn, Neelie is wel een bazin.
In het PTA Treinentopic is men milder en er is meer treindeskundigheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
Niet te hopen dat die hoogwerkerman een Fok!account heeft trouwens.
Het was een geplande aanrijding?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In het PTA Treinentopic is men milder en er is meer treindeskundigheid.
De media planen ellende voor een gezonde oplage.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het was een geplande aanrijding?
Of het was de Onderzoeksraad die zich verveelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De media planen ellende voor een gezonde oplage.
Zijn toch baggerwinkels.quote:
Dat staat er toch? Het is een baggerzaak.quote:
Had hij allang gedaan moeten hebben natuurlijk. Beloofd is beloofd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:12 schreef Gutmensch het volgende:
Zou mooi zijn als Obama Guantanamo Bay toch nog kan sluiten tijdens zijn ambstperiode.
Het congres en het buitenland werkten niet erg meequote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Had hij allang gedaan moeten hebben natuurlijk. Beloofd is beloofd.
Godver!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:12 schreef Gutmensch het volgende:
Zou mooi zijn als Obama Guantanamo Bay toch nog kan sluiten tijdens zijn ambstperiode.
Hoho, ik knal er dagelijks wat push-ups en crunches uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:11 schreef Kaas- het volgende:
Ook niets mis met Aktiesport. Goede zaak om je collectie sportkleding ff aan te vullen. Maar weet Koos veel, die sport niet. Die zuipt en rookt alleen.
Tenzij ze letterlijk bagger verkopen is dat toch een statement dat om uitleg vraagt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Het is een baggerzaak.
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij ze letterlijk bagger verkopen is dat toch een statement dat om uitleg vraagt.
Personeel is wel vaak zo dom dat ik ze verdenk dat ze het er op uitzoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:11 schreef Kaas- het volgende:
Ook niets mis met Aktiesport. Goede zaak om je collectie sportkleding ff aan te vullen. Maar weet Koos veel, die sport niet. Die zuipt en rookt alleen.
Jaja, gewoon de schuld aan anderen geven. Typisch links.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het congres en het buitenland werkten niet erg mee
Kaas kiest ze uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Personeel is wel vaak zo dom dat ik ze verdenk dat ze het er op uitzoeken.Verder wel handig. Goedkoop vooral.
Gaven ondernemers maar eens de schuld aan hun eigen gebrek aan innovatie en werklust, in plaats van dat gezeik op die belastingen elke keer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jaja, gewoon de schuld aan anderen geven. Typisch links.
Had afgelopen week voor 90 euro een setje sportschoenen, twee shirts, een sportbroekje en 6 paar sportsokken. En een leuke verkoper.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Personeel is wel vaak zo dom dat ik ze verdenk dat ze het er op uitzoeken.Verder wel handig. Goedkoop vooral.
Dacht dat PSV vanavond was. Maar dit is ook een prima affiche voor bij het eten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:45 schreef Kaas- het volgende:
Eerst Arsenal en Barcelona maar eens zien.
En af en toe schakeln naar de Duitse zender voor Juventus tegen Bayern.
Messi Neymar Suarez valt ook wel te overleven. Als kijker dan, als verdediger van de tegenpartij niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dacht dat PSV vanavond was. Maar dit is ook een prima affiche voor bij het eten.
Ik drink dit:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Messi Neymar Suarez valt ook wel te overleven. Als kijker dan, als verdediger van de tegenpartij niet.
Net zoals het "Geen cent naar fe Grieken" van onze grote leider?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Had hij allang gedaan moeten hebben natuurlijk. Beloofd is beloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |