Ik las Clitbomb.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n popje kan hij wel aan, denkt ie.
Geef haar een drone en ze wordt Killary Clintbomb.
Hij kijkt als een echte snoeperd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:47 schreef Heilwasser het volgende:
Kijk die Poetin eens stralen.
[ afbeelding ]
Killary Clusterbomb dan.quote:
Daar zal hij zich lelijk in verslikken. Als Machiavelli vandaag de dag leefde heette hij Hilldog Rodham Clinton.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n popje kan hij wel aan, denkt ie.
Geef haar een drone en ze wordt Killary Clintbomb.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:45 schreef Pokkelmans het volgende:
En waar ik database zei bedoel ik kelder. Stop de tijd.
En als Adolf Stalin nog zou leven, was het the Bernmeister.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Daar zal hij zich lelijk in verslikken. Als Machiavelli vandaag de dag leefde heette hij Hilldog Rodham Clinton.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:55 schreef GSbrder het volgende:
Elke keer als ik Sanders op tv zie, denk ik van Rompuy te zien.
Van Rompuy, de zus van Reya.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:55 schreef GSbrder het volgende:
Elke keer als ik Sanders op tv zie, denk ik van Rompuy te zien.
Mauresmo, de zus van erik.quote:
quote:
Haha, lijkt nog ook.quote:
Ook zo'n servicekanon.quote:
Geduchte competitie voor de Williams zusjes.quote:
Valt ook tegen, moet weer even oefenen.quote:
Joezi is oké.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / Minderjarige meisjes in blanke seksclub Drenthe
Creatieve titel weer bij de buren.
quote:
Waar gaat het heen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geen Mars-repen meer eten.![]()
http://www.nu.nl/eten-en-(...)rs-en-milky-way.html
Hulde.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kat heeft geluk. Ben deze zomer op Lesbos, als ik hem daar tegenkwam had ik er direct bami van gemaakt.
Gieterveen, dan daal je wel af diep in de krochten van Nederland.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / Minderjarige meisjes in seksclub Drenthe
Creatieve titel weer bij de buren.
De Duitsers lieten het destijds links liggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gieterveen, dan daal je wel af diep in de krochten van Nederland.
Voelt toch raar omdat ik soms ook in die trein zitquote:
Drenthe in de titel, ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gieterveen, dan daal je wel af diep in de krochten van Nederland.
Links komt ook altijd overal mee weg zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De Duitsers lieten het destijds links liggen.
Die bezochten geen minderjarige hoertjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De Duitsers lieten het destijds links liggen.
Niet in NL, de Nederlanders waren immers een broedervolk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die bezochten geen minderjarige hoertjes?
Ik reken het onder Groningenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Drenthe in de titel, ik weet genoeg.
Vandaag zat je zeker op die hoogwerker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voelt toch raar omdat ik soms ook in die trein zit
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vandaag zat je zeker op die hoogwerker.
Die verkopen ze aan Afrika.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
Zouden ze die tussenwagons van die trein nog kunnen repareren of zijn die ook afgeschreven?
Gewoon verkopen aan Angola, of België.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
Zouden ze die tussenwagons van die trein nog kunnen repareren of zijn die ook afgeschreven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |