Ze zijn toch opgepakt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:36 schreef Joezi het volgende:
Bij de politie-inval vorige week in nachtclub Casa Grande in Gieterveen zijn twee minderjarige meisjes aangetroffen.De twee uitbaters van de seksboerderij, een 53-jarige man en vrouw, zitten nog vast op verdenking van mensenhandel.
Bron: Telegraaf
Je verwacht het weer eens niet.....
Het land waar je legaal voor wat kleingeld vrouwenslaven en goh ook vaak minderjarigen kunt verkrachten. Dit alles om 'echte' verkrachtingen tegen te gaan. Goh wat zijn we toch moderne manmenschen.
Wanneer pakken we dit eens aan? Elke hoerenloper de cel in, weg met dat soort!
meschien omdat het minderjaarige meisjes waren?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze zijn toch opgepakt?
Hoerenlopen strafbaar stellen? Waarom?
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-seksclub-Gieterveenquote:Gemeente Aa en Hunze heeft seksclub Casa Grande voor drie maanden gesloten. Bij een reguliere controle bij het bedrijf ontdekte de politie twee minderjarige meisjes die illegaal in Nederland verblijven. Ook werd een meerderjarige illegale vrouw in het pand aangetroffen.
Wat heeft dat te maken met hoerenlopen strafbaar stellen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
meschien omdat het minderjaarige meisjes waren?
Omdat het verkrachting is, slachtoffers van trafficking, drugs of psychische aandoeningen. Jij laat je toch ook niet voor 20 euro zonder rede vrijwillig in je gore reet neukenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze zijn toch opgepakt?
Hoerenlopen strafbaar stellen? Waarom?
dit topic gaat over nachtclub casa grande. niet over het strafbaar stellen van prostitutie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met hoerenlopen strafbaar stellen?
Buiten dat. Tegenwoordig lijken al die tienermeiden niet meer te onderscheiden van 18+ ers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:52 schreef Atak het volgende:
18 jaar vind ik zo raar. Ben je 17 en een dag later 18 en dan ben je opeens legaal om keihard gepakt te worden.
Jij schreef wanneer men er wat aan gaat doen. Ik antwoordde daarop dat ze toch al gepakt zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat het verkrachting is, slachtoffers van trafficking, drugs of psychische aandoeningen. Jij laat je toch ook niet voor 20 euro zonder rede in je gore reet neuken
Ik lees ook dat hij voor het verbieden van hoerenlopen is in de OP.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dit topic gaat over nachtclub casa grande. niet over het strafbaar stellen van prostitutie.
ja idd ik lees het nu ook. ik ben opzich niet tegen hoerenlopen. zolang het maar vrijwiliger blijft en er geen dwang achter zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik lees ook dat hij voor het verbieden van hoerenlopen is in de OP.
Grootschalig, dit is geen incidentjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij schreef wanneer men er wat aan gaat doen. Ik antwoordde daarop dat ze toch al gepakt zijn?
Hangt van de make-up af. Ik ken meisjes die 20 jaar zijn maar eruit zien als 17.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buiten dat. Tegenwoordig lijken al die tienermeiden niet meer te onderscheiden van 18+ ers.
Hun snorretje was ook geschoren?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Hangt van de make-up af. Ik ken meisjes die 20 jaar zijn maar eruit zien als 17.
Dat mensenhandel beter bestreden moet worden ben ik het helemaal mee eens. De daders mogen ze wmb levenslang geven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Grootschalig, dit is geen incidentjeOf ga je nu ineens wegkijken? Gevolg is misschien wel dat de manmensch zonder hoeren verkrachten weer meer op den straat gaat verkrachten..
voor 20 euro is toch niet zonder redenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat het verkrachting is, slachtoffers van trafficking, drugs of psychische aandoeningen. Jij laat je toch ook niet voor 20 euro zonder rede vrijwillig in je gore reet neuken
Het zullen wel oostblokkertjes zijn geweest.quote:
Denk het ook niet nee, dat krijgt het verkrachtingsslachtoffer vaak geen eensquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:02 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
voor 20 euro is toch niet zonder reden
Tja, als de straf voor iets dergelijks drie maanden sluiten is, dan kan je niet verwachten dat dit soort praktijken gestopt worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:49 schreef Copycat het volgende:
Minderjarig en illegaal:
[..]
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-seksclub-Gieterveen
ja klopt. die raken vaak betroken bij zulke zakenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zullen wel oostblokkertjes zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |