Zal jou eens inchecken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij checkt ook echt pils in, mi gado.
Ingecheckt, kofschip.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Kaas- het volgende:
Gaarne geen commentaar op hoe ik anglicismen vervoeg als voltooid deelwoord. Dat is het enige dat ik echt niet beheers in 'onze' taal.
Amerikaanse IPA's zijn goed in mijn ogen, de rest is niet echt te drinken als Europeaan zijnde.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Heilwasser het volgende:
Amerikaans lightbier is pure zeik. Dan is het Nederlands opperbier goed te nassen.
Van de toko. Kokita.quote:
Bud light. Man, daar is zelfs Heineken een godendrank bij.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Heilwasser het volgende:
Amerikaans lightbier is pure zeik. Dan is het Nederlands opperbier goed te nassen.
Maar 3 cm? Wat insinueer jij?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je anus binnenkort 3cm breder in doorsnede is. Zo moeilijk is het niet Rezanika.
Ik was laatst in een goed speciaalbiercafé, 5 euro voor Bud Light.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bud light. Man, daar is zelfs Heineken een godendrank bij.
Allemaal hommels.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En soms ben ik hier om Rezania te negeren.
Sowieso lightbeer, hoe kom je erop. Vuige papzakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amerikaanse IPA's zijn goed in mijn ogen, de rest is niet echt te drinken als Europeaan zijnde.
Gewoon aan de shandy.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sowieso lightbeer, hoe kom je erop. Vuige papzakken.
Het is 8 euro per maand. Een keer niet lunchen op vrijdag en je hebt het al terugverdiend.quote:
Nouja, hier in Nederland hebben we Radler, maar dat vind ik persoonlijk nog beter te drinken dan de light-varianten in Amerika.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sowieso lightbeer, hoe kom je erop. Vuige papzakken.
Radler is gewoon lekker als het echt goed warm is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, hier in Nederland hebben we Radler, maar dat vind ik persoonlijk nog beter te drinken dan de light-varianten in Amerika.
Precies dat, gewoon een beetje ijs erbij, limoentje erin, prima non-alcohol variant.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Radler is gewoon lekker als het echt goed warm is.
Ook helemaal niet gay inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Radler is gewoon lekker als het echt goed warm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |