De schenktemperatuur is dusdanig laag dat je het niet proeft en dan is alle rommel wel drinkbaar. Dat is ook gewoon echt het hele eiereten in dit geval. Ik pas voor dat biertje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink dit:
[ afbeelding ]
Niet echt wereldschokkend maar wel lekker. Duidelijk lekkerder dan "normale" Heineken, voor zover dat niet tussen mijn oren zit.
AVG'tje?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef eriksd het volgende:
Lekker gegeten mensen. Dit wilde ik even kwijt.
Dat is helemaal niet waar. Schenktemperatuur is gewoon koelkast-temperatuur, zoals elk pils hoort. Ik vond het leuk om te proberen, het is toch vrij bijzonder dat Heineken zoiets uitgeeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De schenktemperatuur is dusdanig laag dat je het niet proeft en dan is alle rommel wel drinkbaar. Dat is ook gewoon echt het hele eiereten in dit geval. Ik pas voor dat biertje.
Paardenworstje erbij, hoppa.quote:
Het is alleen extra vers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Schenktemperatuur is gewoon koelkast-temperatuur, zoals elk pils hoort. Ik vond het leuk om te proberen, het is toch vrij bijzonder dat Heineken zoiets uitgeeft.
Ik vind Heineken trouwens ook echt niet viezer dan Amstel, Dommelsch, Bavaria, Grolsch.
Wil je een marsbar? Mag niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:55 schreef Kaas- het volgende:
ARS-BAR staan er links bovenin het scherm bij voetbal. Speciaal voor mij?
Maar wel hetzelfde bier; alleen koud en donker en snel vervoerd. Je proeft het dus wel. Minder plat en meer hoppig.quote:
Dan keek ik verkeerd, ik dacht dat je die ijskoude Heineken dronk. Maar je hebt een normale dus? Nog viezer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Schenktemperatuur is gewoon koelkast-temperatuur, zoals elk pils hoort. Ik vond het leuk om te proberen, het is toch vrij bijzonder dat Heineken zoiets uitgeeft.
Ik vind Heineken trouwens ook echt niet viezer dan Amstel, Dommelsch, Bavaria, Grolsch.
Niet kijken, METEEN SCHREEUWENquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan keek ik verkeerd, ik dacht dat je die ijskoude Heineken dronk. Maar je hebt een normale dus? Nog viezer.
Waarom? Staat overigens ook pontificaal op het plaatje dat ik net stuurde, maar soit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
Oh, is het dat 'verse' bier? Dat is echt de grap van de eeuw.
Die andere is oud en bedorven?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
Oh, is het dat 'verse' bier? Dat is echt de grap van de eeuw.
Vers en ijskoud lijken natuurlijk ook heel erg op elkaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Staat overigens ook pontificaal op het plaatje dat ik net stuurde, maar soit.
Haha, lijken, snap je?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vers en ijskoud lijken natuurlijk ook heel erg op elkaar.
Nee, gewoon oud en bedorven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:59 schreef Euribob het volgende:
Althans, ik neem aan dat Tem dat ook weleens te horen krijgt.
Ik ben van heel Netflix af gestapt, het enige wat ze hier in Nederland aanbieden zijn series en oude films die al in de kast staan. Ik vind het maar een matig medium (hoewel een Amerikaanse VPN/DNS wel voordelen heeft, maar ook dát is te downloaden).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:02 schreef Euribob het volgende:
Ah, Amerikaanse Netflix heeft Family Guy seizoen 13.
Bier is meestal beter als je het laat rijpen. Fermentatie is een conserveringsmethode, dus vers is juist slecht. Er is geen verschil met het normale bier, behalve dat het in de koeling staat, bierbrouwen duurt gewoon lang. Het is niet te vergelijken met verse melk ofzo, het is allemaal ouwe drab.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Staat overigens ook pontificaal op het plaatje dat ik net stuurde, maar soit.
Kwaliteitsbier is beter als je het laat rijpen. Pils wordt echt niet beter van anderhalf jaar bij kamertemperatuur in de zon in een winkel staan. Er is inderdaad geen verschil met het normale bier, dat zei ik al.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bier is meestal beter als je het laat rijpen. Fermentatie is een conserveringsmethode, dus vers is juist slecht. Er is geen verschil met het normale bier, behalve dat het in de koeling staat, bierbrouwen duurt gewoon lang. Het is niet te vergelijken met verse melk ofzo, het is allemaal ouwe drab.
Van je bank afkomen om een dvd aan te zetten, is echter zwaar kut.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben van heel Netflix af gestapt, het enige wat ze hier in Nederland aanbieden zijn series en oude films die al in de kast staan. Ik vind het maar een matig medium (hoewel een Amerikaanse VPN/DNS wel voordelen heeft, maar ook dát is te downloaden).
WAAROM KOOP JE HET DAN!?!?!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kwaliteitsbier is beter als je het laat rijpen. Pils wordt echt niet beter van anderhalf jaar bij kamertemperatuur in de zon in een winkel staan. Er is inderdaad geen verschil met het normale bier, dat zei ik al.
Downloaden -> kopiëren naar je mediaspeler. Hoef ik de bank niet voor af te komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van je bank afkomen om een dvd aan te zetten, is echter zwaar kut.
Nee, dan betaal ik liever dat beetje kleingeld voor Netflix.
High roller Koos.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van je bank afkomen om een dvd aan te zetten, is echter zwaar kut.
Nee, dan betaal ik liever dat beetje kleingeld voor Netflix.
Omdat het anders smaakt dan regulier Heineken, en omdat ik het leuk vindt zoiets te proberen. Dat zei ik net al.quote:
Grootste marketingtruc ever.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink dit:
[ afbeelding ]
Niet echt wereldschokkend maar wel lekker. Duidelijk lekkerder dan "normale" Heineken, voor zover dat niet tussen mijn oren zit.
Kaas- wil graag de bier connaisseur uithangen. Gewoon laten lullen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het anders smaakt dan regulier Heineken, en omdat ik het leuk vindt zoiets te proberen. Dat zei ik net al.
Zal volgende keer alleen nog maar elitair verantwoorde biertjes posten.
Dat lijkt me een wat grote eer voor een eenmalig biertje (of in elk geval een eenmalige verpakking) dat in kleine oplage wordt gemaakt maar wat jij wil.quote:
Pils is pils, of dat nou 'vers' is of niet. Dat is het mooie van pils, grootschalige eenheidsworst.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kwaliteitsbier is beter als je het laat rijpen. Pils wordt echt niet beter van anderhalf jaar bij kamertemperatuur in de zon in een winkel staan. Er is inderdaad geen verschil met het normale bier, dat zei ik al.
Hey meneer Horkmans. U hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Obama maakt dit geheel echt keihard af.
Dat lijkt me wel beter ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het anders smaakt dan regulier Heineken, en omdat ik het leuk vindt zoiets te proberen. Dat zei ik net al.
Zal volgende keer alleen nog maar elitair verantwoorde biertjes posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ik lurk hier doorgaans en af en toe moet ik even reageren op Kaas, Tchock en Bob. Goed om u terug te hebben als FA.quote:
'Oh, het staat in het koelvak en er staat vers op. Het moet wel beter zijn!'quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me een wat grote eer voor een eenmalig biertje (of in elk geval een eenmalige verpakking) dat in kleine oplage wordt gemaakt maar wat jij wil.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel beter ja.
Jij checkt ook echt pils in, mi gado.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |