Is dat die man met die misvormde micropenis?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hier een foto van Hitler in Parijs:
[ afbeelding ]
Hitler was ook maar gewoon een normale man die van vakantie hield en zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tchock een beetje uit de tent lokken. Niet echt ingewikkeld trouwens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon op iedereen schelden, behalve op Disana, Janneke en Leandra. Af en toe iets over politiek tussendoor. You'll fit right in.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het beste. Vooral Tchock waardeert het als je zijn bier afkeurt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
En vooral als men met pauperbier aan komt zetten ze even goed op ze plek zetten.
Dat is niet zo moeilijk als hij met Heineken Vers aan komt zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is het beste. Vooral Tchock waardeert het als je zijn bier afkeurt.
Hehe. Touché.quote:
Ik kwam hier voor het bier, bleef voor de Hitler.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is dit ineens voor massamigratie.
Rood dus, nee, dat vind ik vies, doe mij maar Spa blauw.quote:
Hallo Pim.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
I did nazi this coming.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor het bier, bleef voor de Hitler.
Des te leuker. Whehe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Tchock een beetje uit de tent lokken. Niet echt ingewikkeld trouwens.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Klopt. Ik doe 't zelf ook wel eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Tchock een beetje uit de tent lokken. Niet echt ingewikkeld trouwens.
Je verwachtte dan ook PSV.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef Tchock het volgende:
De wedstrijd is niet helemaal wat ik er van verwacht had.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rood dus, nee, dat vind ik vies, doe mij maar Spa blauw.
[..]
Hallo Pim.
Daar gaat mijn grap.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand verwacht de Spaanse inquisitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |